Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. To wszystko wiem i tak właśnie robię. Jednak pytanie czy będzie rozwiązanie systemowe które wyeliminuje tą dodatkową pracę dla mnie. Jeszcze miesiąc temu to były 2 transakcje, a na dzisiaj mam ich już ponad 150 w tym miesiącu.
  3. Dzień dobry, należy usunąć ten dokument po stronie programu Subiekt, a następnie ponownie wysłać paczkę dokumentów online z Subiekta do programu księgowego. Wtedy taki dokument w programie księgowym powinien zniknąć.
  4. Pliki JPK generowane z poziomu Subiekta to tzw. JPK wewnętrzne, które mogą służyć do wymiany informacji między przedsiębiorstwem a biurem rachunkowym. W Pani przypadku po stronie księgowości należałoby ująć taką fakturę ręcznie w Ewidencji VAT. W razie wątpliwości zalecam kontakt z US. https://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat/jpk-vat/774812,Faktury-wystawione-na-wiecej-niz-jednego-nabywce-w-JPK-VAT.html
  5. Odpowiedź została udzielona w tym wątku.
  6. Dzień dobry, niestety nie wyraziłem się dość jasno. Na ten moment mechanizm przepisywania asortymentu nie funkcjonuje dla działań tworzonych ręcznie oraz przy pomocy modułu Automatyzacja. Asortyment przenoszony jest jedynie, gdy na szablonie działania została oznaczona odpowiednia opcja, a sam szablon został wskazany w kartotece danego Asortymentu, na zakładce CRM. Zrealizowanie tej funkcjonalności: Będzie miało wpływ również na działania tworzone przez Automatyzację, wobec czego wówczas będzie możliwość osiągnięcia oczekiwanego przez Państwa efektu.
  7. WItam, mamy problem z transakcją, w której dostawa jest na terenie Polski, ale dane fakturowe są z Malty, stąd pewnie program ma problem z formatem NIPu. Próba zmiany NIPu na NIP europejski tzn dodanie go w polu VATIN nic nie pomogło. Bo cały czas wyrzuca ten sam błąd. w załączeniu screen Co z tym należy zrobić, aby móc zrealizować transakcję? Pozdrawiamy i prosimy o pilną pomoc
  8. Przy tym rozwiązaniu przy 100 instrukcjach pola własne się nie sprawdzą . Wracając do pytania: Jeśli nie to czy mają Państwo w planie dodać w przyszłości ? Pytam ponieważ chciałbym wiedzieć czy mam czekać +- pół roku/rok na jakąś aktualizację gdzie checkbox będzie. Czy szukać innego rozwiązania?
  9. Nie rozumiemy się. Tworzę plik JPK z subiekta i jak taką fakturę tam umieścić. Czy macie zamiar coś w tym temacie zmienić.
  10. To nie rozwiązuje sytuacji bo taka faktura będzie kwestionowana przez US gdyż w JPK nie mogę być w jednej pozycji dwa nipy. Na to musi być osobny mechanizm i myślę że zupełnie inna faktura tak jak uproszczona.
  11. Oczywiście ma Pan rację, dziękujemy za spostrzegawczość – również zapisujemy do poprawy.
  12. Z dodawaniem pól własnych bezpośrednio na dokumencie może być problem. Natomiast jeśli chodzi o Nazwę etapu, może Pani stworzyć pogrupowaną listę pól własnych.
  13. Dzisiaj
  14. Dzień dobry, opcja Koryguj działa jedynie dla pojedynczych dokumentów. Być może utworzenie Korekty do nieistniejącego dokumentu będzie satysfakcjonującym rozwiązaniem:
  15. Dzień dobry, proszę zerknąć do poniższego wątku. W tym przypadku zalecam kontakt z Urzędem Skarbowym.
  16. Dzień dobry, czy nie poruszali już Państwo tego problemu na forum?
  17. Jest to jakieś rozwiązanie, ale problem z polami własnymi jest taki, że można na stałe coś wprowadzić i później nie da się zmienić. W wszystkich zadaniach wyglądają tak samo. Bardziej zależało by nam aby można dodawać/zmieniać nazwy etapów. Przykład: zdanie 1: instalacja systemy * etap 1- zainstaluj system *etap 2 - sterowniki Zadanie 2: naprawa projektora - etap 1- zdjęcia - etap 2 lampa itp do etap 10
  18. Czy do Allegro jest wysyłany jakiś konkretny wzorzec domyślny czy taki który gdzieś został ustawiony przez nas?
  19. Dzień dobry, czy wbudowany plugin "Cena z najmłodszej istniejącej dostawy" nie jest w tym przypadku odpowiedni?
  20. Dzień dobry, jeśli chce Pani edytować wydruk Dokumentu do księgowania, należy to zrobić z poziomu Konfiguracja – Wzorce wydruku. Natomiast edycja takiego wzorca wydruku przeznaczona jest dla zaawansowanych użytkowników. W przypadku problemów zalecam kontakt z Serwisantem. Może wystarczy sam wydruk zapisu z KPiR?
  21. Dzień dobry, mam takie pytanie odnośnie mechanizmu kontrolowania unikalności numeru dokumentu: czy da się zrobić tak żeby mechanizm dodatkowo sprawdzał unikalność dokumentów po usunięciu takich znaków jak spacja? Przykład: mamy fakturę o numerze FV 100/2023. Czasami zdarza się że księgowość pomija spację i piszę FV100/2023 ale dodatkowo ujmuje FV 100/2023 po czasie bo klient później przyniesie. Do czego to prowadzi to się można domyślić Pozdrawiam
  22. Proszę o zrzut ekranu z zapisu, gdzie widnieje data naliczenia 02.01.
  23. Dzień dobry, zawartość katalogu Deployments została opisana w poniższym artykule e-Pomocy technicznej: Co zawiera folder Deployments i jak jest wykorzystywany w InsERT nexo?
  24. W takiej sytuacji przydatne mogą być Pola własne typu Wartość logiczna. Więcej informacji dotyczących konfiguracji zaawansowanych pól własnych w systemie InsERT nexo znajdzie Pani w poniższym artykule e-Pomocy technicznej. InsERT nexo – Czym są zaawansowane pola własne i jak je dodać?
  25. Dzień dobry, takie informacje można uzyskać na dokumencie realizującym, poprzez przejście do Szczegółów pozycji (Ctrl + F3). Widać tam następującą sekcję, którą można również eksportować do Excela: Informacje te są widoczne również na wydruku takiej faktury: Jeśli chodzi o wygenerowanie zestawienia, to po przejściu do Informatora danego towaru, na zakładce Zamówienia można wyfiltrować danego klienta, a następnie skorzystać z opcji Eksportu listy do Excela:
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...