Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. tak, zmiana nastąpiła z poziomu biura nexo, nie robiłam nic z Operacją zbiorczą - Zarządzanie personelem ....
  3. Dzień dobry, kolumna "Ilość" pokazuje ilość z zamówienia, natomiast kolumna "Stan realizacji" wskazuje, ile sztuk pojawiło się na fakturze. Niestety, aby uzyskać dokładną ilość zrealizowanych pozycji, należy w takim wypadku przemnożyć wspomniane kolumny.
  4. Dzień dobry wszystkim Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość przeniesienia zaznaczonych danych na PZ, opisze o co chodzi W polach własnych w ZD zaznaczone np. Opłaca xxx zaznaczone tak i aby ta informacja została automatycznie przeniesiona na PZ w pola własne bez potrzeby wybierania tak/nie Z góry dziękuje za pomoc
  5. Dzień dobry, tak jak wskazuje komunikat, nie można skorygować importowanego pliku JPK. Natomiast może Pan zaimportować zapisy z JPK do ewidencji sprzedaży/zakupu, a dopiero następnie wygenerować w programie korektę, która takie zapisy uwzględnia. Przed wszelkimi operacjami zalecam wykonanie archiwum bazy danych.
  6. Podobne problemy zostały opisane w wątku aktualizacja do wersji 50- coś poszło nie tak :( - Portale - Forum InsERT . Wersja naprawiająca problem zostanie opublikowana w przyszłym tygodniu.
  7. Czy ta funkcjonalność została już zrealizowana? Dane podmiotu są inne niż dane do odbioru paczek (dzisiaj problem z Orlenem i zamówieniem podjazdu)
  8. Jeśli chce Pan zmienić transakcje, to proszę spróbować poprawić ją w Subiekcie i ponownie przesłać paczkę online.
  9. Wczoraj
  10. Cześć, Sprawdź jaki jest domyślny format wydruku na domyślnej drukarce w Windowsie. U mnie była ustawiona domyślnie w systemie drukarka do etykiet i klienci dostawali fragment faktury w formacie A6 (niezależnie od ustawień w Subiekcie). Po zmianie domyślnej drukarki na inną i formatu wydruku na A4 wszystko jest ok.
  11. Może najpierw usuń nadmiarowe spacje? Nie pobrałeś ich do Sello? Albo nie ustawiłeś, żeby Sello je pobierało? Moim zdaniem Sello nie zsynchronizuje nr jeśli go nie ma...
  12. NIestety tak pokazuje ilosć z zamówienia a na jaka ilosc została przypisana do tej sanej faktury
  13. Witam, nikt ich nie odbierze ponieważ księgowosć nie dostała zaproszenia - stąd Księgowość wysłała mi zaproszenie - i dlatego zostały dwa konta
  14. Dokładnie tak. Tak się chyba dzieje o ile jest jeszcze jakaś wartość która nie została zamortyzowana ale w moim przypadku to nie działa
  15. U mnie to się zdążyło pierwszy raz i nie mam pojęcia co z tym zrobić. Nawet nie wiem czego szukać i na czym polega błąd.
  16. Dlaczego przy generowaniu przelewu za w/w podatki w nazwie zobowiązanego wypełnia się tylko 1 linia i to zawsze nazwiskiem i imieniem wspólnika ( firma jest JDG ) oraz początkiem adresu ( ulica i nr ) a druga linia ( c.d. ) pozostaje pusta choć mogłaby być, w tym wypadu, wypełniona kodem pocztowym i nazwą miejscowości zoboeiązanego. Nazwa firmy jest jednak nie co inna niż imie i nazwisko JDG i moim zdaniem, dla podatku VAT, mogłaby być nazwą zobowiązanego tak jak to ma miejsce dla spółek ( dla nich i długiej nazwy spółi, jest w 2 liniach i jest ok. ). O ile to nie jest jakiś błąd to proszę rozważyć poprawkę programu. Klient dostaje od nas ( Biura Rachunkowego ) taki przelew z "połówką" adresu, a dla podatku VAT bez nazwy swojej firmy - nie świadczy to najlepiej o nas, a z drugiej strony trudno te dane poprawiać . uzupełniać ręcznie .
  17. Chodzi dokładnie o przenoszenie tego checkboxa (załącznik) pomiędzy ZK->FS. Podczas realizacji za pomocą Sfery jest on odznaczony. Przy realizacji zamówienia "z palca" w Subiekcie, jest on przenoszony poprawnie do FS. Zakładam, że to problem aplikacji zew. ale chciałem się upewnić ponieważ pojawił się on od wskazanej wcześniej wersji Subiekta i zastanawiałem się czy problem nie jest globalny po stronie działania Sfery.
  18. Proszę dokładnie opisać problem, a najlepiej pokazać na zrzutach ekranu z podmiotu demo.
  19. Dzień dobry, Od wersji 1.79 SP1 HF2 włącznie występuje u nas problem przy konwersji ZK do FS za pomocą narzędzia korzystającego z interfejsu Sfera. Polega on na tym, że adresy dostawy dla dokumentów, są przenoszone pomiędzy nimi ale bez zaznaczonego checkboxa dla wybranego na ZK. W naszym przypadku, korzystamy z rozwiązania zewnętrznego: https://www.artoit.pl/moduly/gt/konwerter_zk_fs.html Możecie sprawdzić u siebie, czy podobny problem występuje również w przypadku innych aplikacji. Problem zgłoszony także do producenta, badają sprawę. Pozdrawiam, JW
  20. Dzień dobry, automat naliczył mi składki w pełnej wysokości. Dodałem absencje. Czy jest możliwość przeliczenia naliczonych składek czy trzeba przeliczyć każdą podstawę ręcznie wybierając Pobierz z ubezpieczenia?
  21. Nie, w Sello nie ma nr paczki, w Allegro jest. Super o to chodziło, tylko coś nie działa Chciałbym w opisie paczki, aby wypisywało jej zawartość. Próbuję [Transakcja::ListaTowarow | substring=`20, 40`], ale po tym zwraca: stable style='font-size: 12px....itd.
  22. Witam mam problem po przeniesieniu całej skrzynki pocztowej na serwer Microsoft Exchange. W tym samym czasie przenosiliśmy też całego Subiekta na nowy komputer łącznie ze zmianą wersji SQL , i teraz tym bardziej nie wiem gdzie szukać problemu. W trakcie wysyłki maili przez wbudowany program pocztowy Subiekta Nexo Pro wszystko wysyła się prawidłowo ale jak chciałbym spojrzeć na treść wysłanego maila (już w katalogu "Wysłane") okazuje się że treść maila jest w losowym miejscu ucięta (czasami jest to jedno zdanie czasami prawie cały mail, co ciekawe zawsze widoczna jest stopka która jest dodawana automatycznie). Klient dostaje maila prawidłowo. W innym programie pocztowym ten sam mail również jest wyświetlany prawidłowo. Jednym zdaniem: wszystko wysyła się prawidłowo ale nie mamy wglądu w historię treści korespondencji . Może ktoś już coś takiego przerabiał , proszę o podpowiedź gdzie mogę zacząć szukać . W załączeniu konfiguracja poczty.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...