Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 24.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Na początek, cytując pana Bartosza: Ludzie chyba naprawdę nie mają pojęcia że programowanie nie jest rzeczą prostą i łatwą w wykonaniu. W moim osobistym odczuciu Sello NX w stanie aktualnym zapewnia w pełni podstawową funkcjonalność sprzedaży internetowej (w zakresie Allegro chociażby). I patrząc na listę zmian, które zostały wprowadzone w wersji 50, którą pozwolę sobie zamieścić tutaj W BARDZO oddalonej skali ze względu na ilość: ...komentarze typu, że ekipa Sello NX kompletnie nic nie robi, są co najmniej nie na miejscu. Tym bardziej, że w przeciągu ostatnich tygodni było takich komentarzy niestety kilka. Programiści to nie są maszyny, które klepałyby kod 24 godziny na dobę aby spełniać wszystkie nasze (klientów/użytkowników) zachcianki. Dodam tylko, że istnieje okres testowy dla Sello NX (z którego sam osobiście korzystałem przed zakupieniem licencji), aby przetestować program, czy w aktualnym stanie jest wystarczający do użytku. Wątpię, żeby ten "niedouczony programista" potrafił telepatycznie sprawdzać nasze wizje które siedzą w naszych głowach. 🤔 Współczuje ekipie Sello NX, że ostatnio dostaje kompletnie niezasłużony hejt, bo inni użytkownicy nie rozumieją, że wszystko ma swój czas i priorytet, oraz, jak w każdym procesie, jakiś błąd lub problem może opóźnić wprowadzenie wyczekiwanej funkcji na którą programista nawet nie miałby wpływu.
    4 punkty
  2. Pozwolę sobie podzielić się nieoficjalnym narzędziem do użytku prywatnego do weryfikowania na szybko czy serwisy Ministerstwa mają problem z możliwością sprawdzenia np.: jak długo problem występuje: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D Tutaj jest link do samego JPK: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D/779201613 Widać na nim np. że JPK miały przez 15% piątku problem z niedziałaniem i już przez 1/4 poniedziałku. Narzędzie opiera się na "pingowaniu" co 5 minut danego serwisu. Podkreślam, że jest to moje prywatne narzędzie; nie jest to oficjalny tool 🙂
    3 punkty
  3. Dzięki za zaokrąglenie do tysiąca!
    2 punkty
  4. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.
    2 punkty
  5. Dziękujemy za zgłoszenia, w wersji 50.0.1 udostępnimy możliwość wyboru przestrzegania unikalności symboli na zleceniach serwisowych. Parametr planujemy dodać do konfiguracji Parametry zleceń serwisowych.
    2 punkty
  6. Jest Pan genialny !! Super !, to rozwiązuje mój problem, bardzo Panu dziękuję za cierpliwość i pomoc pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia
    2 punkty
  7. Samochody mają tak samo. Jeździ aż coś się popsuje i wtedy nie jeździ
    2 punkty
  8. Przepraszam, oczywiście jak już się napisało post - to się znalazło wcześniejszy post dotyczący problemu - proszę o zamknięcie.
    1 punkt
  9. Sugestię zapisujemy do wdrożenia w przyszłości, jednak nie jestem w stanie wskazać wersji.
    1 punkt
  10. Dzień dobry, mam kilka nurtujących mnie od dłuższego czasu pytań. Proszę @Insert o ustosunkowanie się do nich, a pozostałych użytkowników o dodanie pytań od siebie. Co wpływa na kolejność realizowanych nowych rozwiązań w programach (tych, które nie są wymagane zmianami prawa)? Liczba zgłoszeń? Czas od pierwszego zgłoszenia? Liczba wzmianek na forum? Jest jakiś dział "rozwoju", który tym wszystkim zarządza? Dlaczego nie są wprowadzane zmiany, które my - użytkownicy - wielokrotnie na forum poruszamy? Dlaczego informacją poufną/niejawną jest to, które pomysły są najczęściej zgłaszane? Dlaczego mamy zgłaszać pomysły, które już są na liście do wdrożenia? Dlaczego mamy korzystać z formularza zgłoszeń, skoro nie znamy dalszych losów naszych zgłoszeń? Jest ktoś odpowiedzialny za ustalanie "terminu realizacji zgłoszenia" skoro on jest w większości nieznany (przynajmniej na tym forum jest to najczęściej pojawiające się stwierdzenie)? Jakie są procedury "obsługi" naszych zgłoszeń? Czy forma/treść zgłoszenia ma wpływ na to, że zostanie ono potraktowane priorytetowo bądź zostanie zignorowane? Naszym wspólnym celem jest rozwijanie programów linii NEXO, zwiększenie liczby użytkowników, zwiększenie udziału w rynku oprogramowania FK i wreszcie zawładnięcie nad światem (a nie, to nie to forum);) i do tego jest niezbędne poczucie (a przynajmniej wrażenie), że firma słucha użytkowników swoich programów.
    1 punkt
  11. Możliwość negowania filtrów mamy w planach. Przekazałem do odpowiedniego zespołu.
    1 punkt
  12. Ustawienie domyślnego magazynu w parametrach zamówień wysyłkowych byłoby wystarczające.
    1 punkt
  13. Ale w moje prośbie nie chodziło o brak wydruku zerowych wartości a o prezentacje groszy po przecinku a nie w odrębnej kolumnie. Proszę porównać kolumnę zakup towarów gdzie jest prawidłowo, i kolumny pozostałe gdzie grosze prezentowane sa w odrębnej kolumnie. To bardzo utrudnia export do Excela i prace na takiej tabeli.
    1 punkt
  14. Jeśli mowa o realizacji ZK w Subiekcie to Sello jeszcze tego nie zauważy - ale mamy w planach dodanie takiej funkcji. Możliwość wybierania magazynów jest planowana na wersję kolejną. Na jakiej podstawie, w tym przypadku, miał by się odbywać wybór magazynu dla ZK? Uzupełnianie tych powiązań od strony ZK będzie dorobione. Sello NX z racji swojej architektury pluginowej nieco inaczej traktuje współpracę z Subiektem nexo niż standardowy program z rodziny nexo - stąd pewne wbudowane w nexo mechanizmy nie działają z definicji, tylko wymagają naszej dodatkowej ingerencji. Natomiast od strony Sello NX jest widoczny dokument ZK.
    1 punkt
  15. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian: Dodano w module deklaracji skarbowych kolumnę z wartością nadpłaty podatku.
    1 punkt
  16. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian: Dodano możliwość nadpisywania plików wysyłanych do e-Archiwizacji. Archiwa w chmurze będą nadpisywane po zaznaczeniu parametru "Nadpisuj pliki o tej samej nazwie bez pytania" przy tworzeniu archiwum.
    1 punkt
  17. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian: Usunięto potrzebę uzupełniania wymiarów przesyłki.
    1 punkt
  18. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian: Wydruk deklaracji VIU-DO Umożliwiono wydruk deklaracji rozliczającej transakcje VAT-OSS.
    1 punkt
  19. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian: W zleceniu serwisowym wprowadzono zmianę, aby był pamiętany ustawiony rozmiar okna z podglądem oferty.
    1 punkt
  20. Tak, skoro parametr jest wykorzystywany przez deklaracje to należy usunąć naliczoną deklarację.
    1 punkt
  21. Udało się!!! Rzeczywiście źródłem problemu było włączone skalowanie w Window'sie. Po przywróceniu 100% problem zniknął. Wyeliminowałem konieczność wyłączenia skalowania poprzez wejście we właściwości pliku wykonywalnego Sello.exe, a następnie w zakładce "Zgodność" wybranie "Zmień ustawienia wysokiej rozdzielczości DPI i tam zaznaczyłem "Zastąp zachowanie skalowania przy wysokiej rozdzielczości DPI. Skalowanie wykonane zgodne z ustawieniem: Aplikacja" Teraz wysyłane przez Sello do Allegro dokumenty są w pełni poprawne. Bardzo dziękuję za pomoc. Długo się z tym męczyłem
    1 punkt
  22. Nie ma możliwości przeniesienia wzorców wydruku z Subiekta GT do Subiekta Sprint. Pozostaje ręczna edycja kopii szablonu lub kontakt z lokalnym serwisantem.
    1 punkt
  23. Dziękuję za pomoc i za szybką reakcję 🙂 Miłego dnia
    1 punkt
  24. Dzień dobry, Na tę chwilę nie ma takiej możliwości, natomiast dziękujemy za sugestię i zapisujemy do realizacji w przyszłości.
    1 punkt
  25. Tak. Możliwość generowania zamówień wysyłkowych dla innych dokumentów, w tym również dla zleceń serwisowych mamy zapisane do realizacji w najbliższych wersjach.
    1 punkt
  26. Przesyłam screeny z błędem i po usunięciu oraz etykiety. punkt_odbioru.png - oryginalny punkt odbioru pobrany z allegro blad.png - błąd który zwraca sello podczas generowania etykiety punkt_odbioru_poprawiony.png - punk odbioru po usunięciu nawiasów, które powodują błąd etykieta.png - wygenerowana etykieta przez sello, na której znajdują się nawiasy, które usunąłem żeby pozbyć się błędu Ciekawe jest że sello informuje iż Serwis Allegro zwrócił błąd, kiedy przy generowaniu przez allegro żadnego błędu nie ma. Podobnie jest przy generowaniu z InPost też sello twierdzi że Serwis InPost zwrócił błąd, kiedy przez InPost Manager paczek żadnego błędu nie ma (np. jak ktoś nie wpisze numeru domu przy zamawianiu do paczkomatu, który w ogóle nie jest wymagany przy automatach paczkomat. Ja wtedy wpisuje numer domu 0 i się generuje.)
    1 punkt
  27. Sugestia Bartka słuszna i raport wskazał gdzie szukać - problem dotyczył uprawnień użytkownika zdefiniowanego do połączenia Sello - Subiekt.
    1 punkt
  28. Dzień dobry rozumiem, że chciałby Pan dodać pozycję uszczegóławiającą do e-sprawozdania? Jeśli tak, to taka możliwość pojawi się w wersji 50.0.0 Rewizora nexo PRO.
    1 punkt
  29. W wersji 50 nie będzie jeszcze aktualizacji Stimulsoft, ale planujemy w tym roku zaktualizować tą bibliotekę.
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. Poprawić FZ, zmieniając podmiot. Jeśli były wprowadzone rozliczenia, to wcześniej je rozkojarzyć.
    1 punkt
  32. Pani Ewo, Zapiszę sugestię na przyszłość, żeby w konfiguracji wydruku dać możliwość podkreślenia terminu płatności na wydrukach. Przy czym proszę pamiętać, że w przyszłości pewne informacje na fakturach ulegną ustandaryzowaniu za pomocą KSeF.
    1 punkt
  33. Pani Ewo, Kontakt jest wymagany ze względu na użycie tego samego numeru NIP. Jeżeli w temacie uprawień jest tak jak napisałem to firma i licencja powinna być podpięta pod konto, gdzie już jest licencja udostępniona (klient będzie widział dwa Subiekty 123 - najem i bieżąca działalność). I z drugiego Subiekta proszę wtedy wysłać zaproszenie do osoby, która ma wystawiać dokumenty tylko dla najmu. Po rejestracji będzie dla niej widoczny tylko jeden Subiekt 123. Po 30 dniach będzie wymagana opłata za Subiekta 123 wraz z modułem użytkownik+.
    1 punkt
  34. Bardzo Panu dziękuję za objaśnienie oraz pomoc. Pozostaje mi życzyć Panu miłego nadchodzącego tygodnia!
    1 punkt
  35. Info dla potomnych. Samo gęste było w tym. Wersja zainstalowana była 49, ale wersja bazy była 35, skok był za duży by wykonać konwersję, a pytający zamiast sprawdzić wersję w uruchomionym programie, szukał informacji o zainstalowanym programie. I stąd całe zamieszanie
    1 punkt
  36. Dziękuję za informacje, wszystko jasne. Komunikat informujący o aktualnej liczbie niespłaconych dokumentów odnosi się również do aktualnie tworzonego dokumentu. Jeśli w kartotece klienta ma Pan ustawione zero dokumentów niespłaconych, to program pilnuje, aby faktycznie było zero.
    1 punkt
  37. Jeżeli Pan to zweryfikował i problem leży po naszej stronie, to zgodnie z informacją – opłata za analizę i naprawę danych nie zostanie pobrana.
    1 punkt
  38. Musisz zobaczyć pierwszy błąd jaki pojawia się po uruchomieniu Sello - tam następuje uruchomienie połączenia z Subiektem i tam też jest właściwy błąd mówiący o problemie z uruchomieniem. Potem już wszystkie operacje dostają standardowy opis jak powyżej.
    1 punkt
  39. Dzień dobry, w nawiązaniu do wątku: Chciałbym w tym miejscu poprosić wszystkich użytkowników o zgłaszanie swoich pomysłów odnośnie poprawy funkcjonalności Biura Nexo. Prosiłbym również aby Insert nie odsyłał mnie/nas do zgłaszania sugestii z poziomu programów Insert ponieważ inni użytkownicy nie wiedzą jaka sugestia została już zgłoszona i ilu użytkowników jest za wprowadzeniem danej zmiany czy funkcjonalności. Moim zdaniem pilnej przebudowy wymagają Działania cykliczne ponieważ są kompletnie niefunkcjonalne. Oczekiwałbym aby Działania cykliczne były stworzone na zasadzie listy klientów z możliwością wyboru stanu konkretnego działania widocznego na liście wszystkich klientów. Takie działania powinny zachowywać swój stan w obrębie miesiąca rozliczeniowego. Np.: konieczne jest sporządzenie korekty deklaracji, wybieramy stan działanie "do korekty" na tej podstawie możemy stworzyć formatowanie warunkowe aby dany wiersz był widoczny. Korekta ma dotyczyć np. stycznia, więc jeśli wybierzemy Działania cykliczne w marcu to nie powinno być widoczne. Wracamy do stycznia i widzimy, które działania musimy wykonać. W obecnej wersji Biura muszę to realizować (niestety tylko częściowo) wykorzystując Flagi. Jak widać na załączonym screenie brakuje również rozwiązania na zasadzie uwag/komentarzy ale widocznych bezpośrednio na liście. Muszę ten brak obejść korzystając z uwag w kartotece klienta. Trochę to męczące i niefunkcjonalne. Bardzo proszę innych użytkowników o zgłaszanie tutaj swoich potrzeb. Myślę, że w ten sposób możemy w jakimś stopniu wpłynąć na decyzje Insert'u odnoście przebudowy Biura Nexo.
    1 punkt
  40. Straszycie to nie ma się co dziwić Jeśli nie będzie opłaty to ktoś z problemem się zdecyduje podesłać bazę
    1 punkt
  41. Dziś miałem ten problem i udało mi się go rozwiązać. Problem generują nawiasy w punkcie dostępu w tym przypadku: (Hilby.CZ) po usunięciu nawiasu etykieta się generuje. Co ciekawe na wygenerowanej etykiecie te nawiasy się znajdują. Jeżeli jest konieczność mogę zrobić przykład ze screenami błędu i po usunięciu błędu.
    1 punkt
  42. Poczytaj info o nowej wersji Sello i o potrzebie autoryzacji kont. Wykonaj je ponownie.
    1 punkt
  43. Czyli rozumiem, że JPK też może być płatne, bo czym się różni wysyłka deklaracji i JPK od wysyłki faktury do KSeF ?
    1 punkt
  44. Dziękujemy za zainteresowanie naszymi funkcjami w Laboratorium. Dzięki Państwa sugestiom, opiniom i używaniu różnorodnych funkcji programu, jesteśmy w stanie stale udoskonalać nasze rozwiązanie. Korzystanie z funkcji eksperymentalnych wymaga zaakceptowania Regulaminu Laboratorium. Dostępny on jest z poziomu programu oraz na Forum użytkowników InsERT. Są w nim również zawarte zasady udostępniania funkcji po wycofaniu ich z Laboratorium.
    1 punkt
  45. Dzień dobry, W pierwszej kolejności proszę sprawdzić w menu Widok -> Administracja -> Parametry -> Parametry umów o pracę, czy została wskazana domyślna treść umowy. Pole to nie może być puste, należy wskazać alb o treść albo (brak). Jeżeli w wyżej zaznaczonym polu znajduje się jakaś wartość, to warto wykonać czynności serwisowe na tej bazie danych: InsERT GT – Jak przeprowadzić czynności serwisowe na bazie danych?
    1 punkt
  46. Wielokrotnie prosiłem o dodawanie różnych funkcji przydatnych księgowym, sugerowałem zmiany czy wręcz oferowałem swoją pomoc w tych kwestiach. Niestety Insert nie podjął tematu. Pracuję na Insert kilkanaście lat, od roku na Nexo. Różnice między GT a Nexo są kolosalne ale na przykład jeśli chodzi o Biuro to w GT było coś czego brakuje mi w Nexo i odwrotnie. Moim zdaniem problem polega na tym, że aplikacje tworzą programiści, którzy nie znają albo nie rozumieją potrzeb księgowych czy właścicieli biur rachunkowych. Problem można by zminimalizować gdyby Insert współpracował z księgowymi i szybciej reagował na sugestie. A tak to tylko: Z takim podejściem nie spodziewałbym się poprawy stanu rzeczy, o której tu wszyscy piszą. Niestety. Nie trzeba podpatrywać konkurencji, wystarczy słuchać nas, użytkowników.
    1 punkt
  47. Zapisuję do poprawy w jednej z najbliższych wersji. Na teraz jedynym obejściem jest wyczyszczenie cache'a przy pomocy skrótu klawiszowego Alt+F4.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...