Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.08.2019 w Posty

  1. Odpowiem nie na temat, jednak aż nie mogłam się powstrzymać dziękuję bardzo za odmłodzenie, jednak jeśli po wypowiedzi określa Pan wiek rozmówcy, to przy takim spięciu nie chciałby Pan poznać swojego wieku w mych oczach Poza tym istnieją na rynku jeszcze małe firemki, które pod wyrażeniem "niewielkiej ilości" mają tych większych paczek może 2-5 miesięcznie i wśród większej ilości malutkich przesyłek nawet nie zauważają, że są okrojeni (albo właśnie przymykają oko, bo nie zbankrutują od wydania 20-30zł więcej, a na pewno oszczędzą sobie nerwów z reklamacjami). Poza tym odniósł się Pan tylko do małego fragmentu wypowiedzi robiąc raban, jakbym właśnie ogłosiła niepodległość Gdańska. Trochę luzu Nikt nie lubi dopłat, ale dla jednych będzie to nic, jeśli jest to mało i chcą mieć święty spokój, a dla jednych (do których odniosłam się w sumie w praktycznie całości poprzedniej wypowiedzi) jest to bardzo obciążające. PS. skoro kartoniki są regularnie zgniatane i zmieniają rozmiar, może warto nanosić wymiary na pudełko? Linie z wymiarami, wtedy będzie widoczne, jakie wymiary miało pudełko i że zostało uszkodzone w transporcie (w końcu narysowane linie sfalują się). Albo bardziej dopychać kartony, jeśli przy zgniataniu występuje przynajmniej centymetr różnicy. Jest dużo rozwiązań na ten problem, a skoro przewoźnik dba o paczki jak dba, i cały czas występuje konflikt z określaniem gabarytu, może warto zmienić coś po swojej stronie, aby nie dać się naciągaczom? Wierzę, że wina nie leży po Pana stronie, ale czasem lepiej coś zmienić i mieć spokój, niż walczyć z wiatrakami.
    1 punkt
  2. A nie będzie to przypadkiem działać na tej samej zasadzie, jakbyśmy ustawili w aukcji darmową dostawę dla jakiegoś dowolnego przewoźnika? Tak mi się wydaje, a wówczas po ściągnięciu transakcji przez Sello koszt dostawy wyniesie 0zł i pozycja z kosztami dostawy po prostu nie doda się do dokumentów (tak to przynajmniej działa u nas i podejrzewam, że może to tak samo wyglądać w przypadku Allegro InPost).
    1 punkt
  3. Panie Sewerynie, dziękuję za podpowiedź, niestety sama "aktualizacja całego drzewa kategorii" jak i "aktualizacja poddrzewa kategorii" nie pomogła. Próbowaliśmy to już wcześniej. Rozwiązanie zaproponowane przez p. Bartosza pomogło. Po wykonaniu zapytania SQL i aktualizacji poddrzewa kategorii, oferty zapisują się prawidłowo, także oferty zakończone i następnie wznowione z powrotem wróciły do zakładki "Trwające". Mieliśmy w bazie podwójnie podkategorię "Zdrowie i higiena" oraz 6 razy podkategorię "Wanienki i akcesoria do kąpieli". Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    1 punkt
  4. Trzeba odwołać się do tabeli konfiguracji dokumentu. Przykładowe zapytanie SQL: SELECT * FROM ModelDanychContainer.KategorieDokumentow K LEFT JOIN ModelDanychContainer.KategoriaDokumentuKonfiguracja1 KD ON KD.KategorieDokumentu_Id = K.Id LEFT JOIN ModelDanychContainer.Konfiguracje KF ON KD.Konfiguracje_Id = KF.Id WHERE KF.Symbol = 'FS'
    1 punkt
  5. Możliwe, że w bazie danych przy pobieraniu kategorii zostały zwielokrotnione (zdublowane) kategorie podrzędne, co powoduje problem z zapisaniem zbyt długiego ciągu podkategorii w bazie. Proszę wykonać kopię zapasową bazy (archiwizację), a następnie za pomocą programu serwisowego proszę wykonać poniższe polecenia SQL: delete from st_category where cat_parentId = '99372' delete from st_Category where cat_catid in ('99372', '17285') Następnie otworzyć którąkolwiek aukcję i wejść w okno kategorii i pobrać poddrzewo kategorii dla kategorii Dziecko (zaznaczyć tę kategorię i wybrać Aktualizuj poddrzewo kategorii). Proszę wtedy sprawdzić czy zapis pełnych danych dla tych aukcji się powodzi oraz czy udaje się zapisać aukcję z wanienkami.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...