Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 02.09.2019 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Wtedy i tak dostałby dwie identyczne odpowiedzi z dwóch kont sklepu :D Przy zamówieniu od różnych sprzedawców dostawa nie sumuje się, więc i tak są to wtedy dwie osobne transakcje. Klienci często i tak nie czytają tych naszych wypocin, często nawet nie ogarniają, że zamówili od jednej osoby. My posiadamy dwa konta i automatyczne powiadomienia wysyłamy z jednego domyślnego (na obu kontach są po prostu podane te same maile). Podejrzewam, że większość sprzedawców nie zwróciła nawet na to uwagi, a że powiadomienie od Allegro przychodzi zawsze w tej samej formie, tylko z innym powodem niedostarczenia, to było coś w stylu "a, znowu podał nieprawidłowy adres do zamówienia i mail nie przechodzi". Taki podział może być przydatny, na pewno do zachowania porządku na poczcie.
  2. 1 punkt
    Krótko i na temat
×