Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.10.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Prosiłbym jednak o zachowanie kultury wypowiedzi. Pan Jacek, podobnie jak ja, próbował Panu pomóc i wskazać, że działanie Subiekta 123 jest zgodne z zapisami w ustawie. Możemy się nie zgadzać z naszymi rozmówcami, ale jednak powinniśmy w odpowiedziach zachować minimum kultury i już na pewno nie używać sformułowań obraźliwych. Prosiłbym, żeby Pan wyedytował swoją odpowiedź i usunął z niej niestosowne treści - w przeciwnym wypadku będziemy musieli usunąć Pana post.
    3 punkty
  2. Znalazłem tymczasowe rozwiązanie. Proszę spróbować pobrać transakcje poprzez aukcje - pobierz transakcję i formularze. I tak dla każdej aukcji na której była sprzedaż. EDIT: chyba zbiegło się to z naprawieniem problemu bo teraz pobrało mi wszystko w tradycyjny sposób.
    2 punkty
  3. Do wersji 28 (grudzień 2019) będzie dodana obsługa sprawdzania rachunków bankowych na białej liście: - przy wystawianiu FZ, - przy rozliczeniach dyspozycją i operacją bankową, - przy wysyłce dyspozycji do pliku (Elixir), - w bankowości on-line.
    1 punkt
  4. To nie tylko problem w Sello. U konkurencji też jest problem z pobieraniem nowych transakcji.
    1 punkt
  5. Usunąłem z Pana wiadomości fragmenty, które uznałem za niestosowne. Zgodnie z regulaminem forum może Pan się odwołać od tej decyzji pisząc na adres pt@insert.com.pl. Jeśli uważa Pan, że jakieś wypowiedzi moje lub Pana Jacka są obraźliwe wobec Pana - proszę użyć przycisku "Zgłoś naruszenie" dostępnego u góry każdej wiadomości. Ja cały czas właśnie do tej ustawy się odnoszę wskazują konkretne artykuły.
    1 punkt
  6. Wczoraj była o tym mowa w poprzednim wątku:
    1 punkt
  7. Jeśli ma to być na stałe to zapewne musisz włączyć automatyczne przeliczanie w parametrach eksploatacji i rozliczeń pojazdów a nie w szablonach. W załaczeniu zrzut z Rewizora, ale w Rachmistrzu masz pewnie to samo:
    1 punkt
  8. Proszę po prostu zaznaczyć dokumenty, które chce Pani zrealizować (z podstaw obsługi programu - multiwybór w programach Insertu działa dokładnie taka samo jak w systemie operacyjnym Windows, czyli wybrane dokumenty można zaznaczyć z wciśniętym przyciskiem Ctrl). Aby ułatwić sobie pracę można informacje o zamówieniu umieścić w podtytule dokumentu lub uwagach i posortować listę według tych kolumn, wtedy dokumenty będę obok siebie i wystarczy zaznaczyć je myszką lub od-do z przyciskiem Shift.
    1 punkt
  9. //EDIT Temat udało się rozwiązać. Dla osób z podobnym problemem: Trzeba wejść w ustawienia > Zewnętrzny system sprzedaży > Import > Szczegóły importu i tam podać wszystkie nazwy dostawy DOKŁADNIE tak samo jak mamy w Subiekcie oraz oznaczyć checkbox o słowach kluczowych. U mnie nie działało przez napisanie "pobranie" w Sello, gdzie w Subiekcie miałem "Pobranie" Dzień dobry, mam mały problem z Sello, konkretnie z automatycznym wyborem odpowiedniego typu transakcji dla nowych transakcji. Generalnie chodzi o to, że gdy dodaję zamówienie w Subiekcie i jest ono płatne z góry, to Sello do razu ustawia typ transakcji na płatne z góry, a sam koszt dostawy wrzuca w "obliczanie należności", przykład poniżej: Zamówienie w Subiekcie: Po stronie Sello: Jak widać, pozycja Przesyłka DPD jest widoczna jako towar w zamówieniu w Subiekcie, natomiast w Sello znika z zawartości zamówienia i sama kwota przechodzi jako "+transport" Chciałbym identyczny efekt uzyskać w przypadku wyboru Przesyłka DPD - pobranie, jednak za każdym razem wchodzi mi to do Sello jako pozycja na liście towarów, a "+transport" jest 0,00 no i oczywiście co najważniejsze istotne jest, aby typ transakcji z "płatne z góry" zmieniał się na "za pobraniem". Wybierając w zamówieniu w Subiekcie pobranie zmieniam płatność odpowiednio na "Kredyt - pobranie DPD". Jeżeli chodzi o ustawienia w Sello to wygląda to tak: Gdzie szukać rozwiązania?
    1 punkt
  10. Propozycja zapisana i przekazana, ale wersja jej realizacji nie jest jeszcze znana.
    1 punkt
  11. Potwierdzamy problem, poprawka planowana na wersję 28.0.0.
    1 punkt
  12. Tak jak wskazywał Pan Jacek ciężko w tym przypadku mówić o brakach - program realizuje wymagania stawiane przez przepisy. Jeśli dysponuje Pan inną interpretacja US na ten temat, najlepiej sformułowaną w sposób pisemny - prosimy o przekazanie nam jej, najlepiej bez zbędnego ładunku emocjonalnego. Rozumiemy, że czasem urzędy mają różne wymagania niekoniecznie wynikające wprost z przepisów i zwykle wychodzimy na przeciw takim oczekiwaniom dodając nowe opcje w programie. Żeby to zrobić musimy poznać te wymagania i musimy się zastanowić, czy ich realizacja jest możliwa i w jaki sposób je zrealizować. Wskazał Pan potrzebę, by na każdej fakturze zaliczkowej była drukowana lista poprzednich zaliczek oraz kwota pozostała z zamówienia - zanotowałem ten problem i powiedziałem, że przemyślimy jak tą potrzebę zrealizować najlepiej. Nawet wskazałem, że najprawdopodobniej zrealizujemy to za pomocą dodatkowego parametru w wydruku faktur zaliczkowych. Nikt nie zarzucał nam wtedy uchybień wobec przepisów oraz nie mówił o takich czy innych wymaganiach US. Prośby się takie pojawiały, bo użytkownicy byli przyzwyczajeni, że ostatnia faktura nazywa się tak, a nie inaczej - my nie widzieliśmy przeciwwskazań by tak było, więc potrzebę taką zrealizowaliśmy. Braków nie usuniemy, bo ich nie ma. Opcję taką być może wprowadzimy w jednej z kolejnych wersji - ale tak jak wspominałem musimy się najpierw zastanowić, czy jest to możliwe i jak to zrobić.
    1 punkt
  13. To wynika z Art. 106f ust. 1 pkt. 4 (ustawy o podatku od towarów i usług) i jest to drukowane na każdej fakturze zaliczkowej w postaci tabelki z towarami/usługami oraz Wartością pod spodem. Art 106f ust. 4 każe wskazywać to jedynie na ostatniej fakturze. Dosłownie to każe wskazywać jedynie numery poprzednich faktur, ale my wskazujemy również ich daty i wartości zaliczek. Jeśli do zamówienia na 100zł wystawimy fakturę zaliczkową na 20zł - to kwotą do zapłaty dla klienta na tej fakturze jest 20zł. Jeśli klient zapłaci te 20zł to pozostaje do zapłaty na tej fakturze 0zł. To nie ma nic wspólnego z kwotą pozostałą z zamówienia - ale takiej kwoty ustawa o ptu nie wymaga na fakturze i my jej nie drukujemy obecnie - i dlatego zastanowimy się czy i w jakiej formie dodamy dodatkowe informacje. I w Subiekcie 123 ostatnia faktura zaliczkowa - ta na której zapłacona jest cała pozostała część zamówienie - otrzymuje nazwę faktury końcowej (nota bene takie nazewnictwo nie jest wymagane przez ustawę, ale na prośbę użytkowników taki tytuł ma drukowany dokument) i to na tej fakturze drukujemy to, co wymaga Art 106f ust. 4 - czyli listę poprzednich faktur zaliczkowych. Tak to działa w Subiekcie 123 - nie ma osobnego typu dokumentu "faktura zaliczkowa końcowa" - jest tylko ostatnia faktura na której opłacono cała pozostałą część zamówienia. Ogólnie zawartość faktur zaliczkowych opisana jest w art. 106f - i w zakresie oferowanej funkcjonalności zgodnie z moją wiedzą spełniamy te wymagania. Oczywiście ja mogę się mylić i jeśli wg Pana tak jest - proszę wskazać konkretną sytuację i konkretny przepis z którym jesteśmy niezgodni, wtedy będziemy mogli się do tego odnieść. Natomiast zdecydowanie zgadzam się z tym, że pewne rzeczy w Subiekcie 123 obsługuje się inaczej niż w niektórych innych aplikacjach - wynika to z chęci zapewnienia maksymalnie prostej obsługi programu w najbardziej podstawowych scenariuszach użycia. Niewątpliwie wielu bardziej zaawansowanych scenariuszy obsłużyć się w ogóle nie da - jest to aplikacja przeznaczona dla małych firm i obsługi podstawowych scenariuszy fakturowania w tych firmach. Z tego też powodu przez miesiąc aplikacja jest dostępna za darmo, by każdy mógł sprawdzić, czy spełnia wymagania jego firmy.
    1 punkt
  14. U mnie to samo. Przeinstalowanie pomaga Zapomniałem dodać: Windows 10 Home x64 Obudowa tracer zielona.
    1 punkt
  15. (...). Ja piszę jaki man problem, a według Pana jestem w błędzie. Cały czas zachodzę w jaki sposób próbował Pan pomóc. Pana emocjonalne reakcje zaciemniają obraz sprawy. A to tylko pokazuje jak według Pana wygląda obsługa klienta, sprzedać program, a jak masz problem to nie mój poziom.... Proszę wyłączyć się z tej dyskusji bo Pana obecność nic nie wnosi, (...)
    0 punktów
  16. Panie Jacku, Jeżeli Panu wydaje się że interpretacja procedury, czy przepisów przez urzędnika US nie ma znaczenia to tylko dowód na to jak bardzo nie ma Pan pojęcia o czym pisze. Proszę mi wierzyć praca na ciepłym etacie różni się od prowadzenia przedsiębiorstwa. Jak to się Panu przydarzy to proszę spróbować odpisać urzędnikowi że jego prośba o nie ma znaczenia bo przepisy mówią inaczej. Pan mieszka w Polsce? Bo może stąd ta buta i ignorancja? Ja nie potrzebuje rozwiązań indywidualnych bo nie mam jakiegoś niestandardowego problemu. Pytałem czy są jakieś inne rozwiązania, czy może kupiłem nie właściwy program ale nie Pan musiał skupić się na emocjach. Jeszcze raz powtarzam program ma braki!!!! Nie jestem pierwszą osobą która zgłasza prośbę o korektę w dziedzinie faktur zaliczkowych, proszę słuchać swoich klientów. Przeglądałem forum i były już prośby dokładnie o to samo o czym ja piszę. Co Pan chciał osiągnąć włączając się do tej dyskusji, jaki był Pana cel? Chyba ten z ostatniej odpowiedzi, rzeczywiście od samego początku pomoc nie była celem....
    0 punktów
  17. 0 punktów
  18. Panie Jacku, Zamiast prężyć muskuły proszę skupić się na rozwiązaniu mojego problemu, może kupiłem zły produkt z waszego serwisu, który produkt powinienem wybrać, w jakiej opcji, z jakim serwisem. Bo ten dla subiekta jest niezadowalający...
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...