Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.10.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cały czas się rusza. Problemy zgłaszane przez użytkowników, którzy testują/pracują na nowym module synchronizacji są na bieżąco poprawiane. Nowy moduł ma zabezpieczenie przed dublowaniem dokumentów w nexo (stary tego nie ma). W przyszłym tygodniu pojawić się powinna wersja 1.37, w której betatesterzy dostaną też wszystkie poprawki znalezionych błędów. Jeśli będzie to wyglądało dobrze udostępnimy nowy moduł szerszemu gronu użytkowników (można go włączyć i wyłączyć). I tak dalej, aż nowy moduł zastąpi całkowicie poprzedni i będzie jedynym dostępnym już po instalacji kolejnej wersji.
    1 punkt
  2. Nie, była raz ale zmieniałem jej nazwę i coś chyba się źle zapisało. Utworzyłem nową, podmieniłem i działa.
    1 punkt
  3. Ktoś musiał to włączyć u Państwa. Poniższy obrazek wszystko wyjaśni:
    1 punkt
  4. Skoro temat robi się gorący, to @Bartosz Rosa dla mnie jest bardzo ważna jedna rzecz: drukowanie notatek nad listą towarów. ? ?️?️ ?
    1 punkt
  5. @Bartosz Rosa Dołączam się z prośbą do kolegów wyżej, od listopada Allegro nie będzie udostępniało wydruków listy pakowania do transakcji. Podejrzewam że większość użytkowników Sello będzie miała problem tak jak opisany przez kolegę @Maciej N.
    1 punkt
  6. Proszę zrozumieć moje oburzenie ale program kupuję (vendero - sklep) od trzech lat i nie mogę przez ten czas z niego korzystać w pełni, ponieważ nie ma tej funkcjonalności. Jak sprzedam parapet o dł np (wybór klienta) 1,35 mb? Jak sprzedam 0,3 kg śrubek? A indeksów mamy tysiące w tych jednostkach. Zakupy można w vendero dokonywać w liczbach całkowitych. Zróbcie może coś takiego że w kartotece towarowej jest opcja do zaznaczenia że dany towar wystawiony w sklepie vendero ma być synchronizowany z precyzją danej jednostki. Chyba proste rozwiązanie i rozwiązuje wszystkie problemy. To my decydujemy jaki towar ma być z jaką precyzją synchronizowany. Fantazjując dalej gdyby jednostkę np ts (tysiąc sztuk) można było wybrać wielokrotność np 0,25 ts (czyli wybierzemy 0,25 lub 0,5 lub 0,75 ale nie 0,2 (wtedy program zaokrągli do 0,25)) W czym to jest potrzebne jednostką jest ts a paczki mamy po 0,25 ts w innym przypadku wielokrotność będzie 0,15 zależy od opakowań. Bardzo proszę nie odkładać tego problemu dłużej, jestem już z wami przeszło 20 lat, i jestem zadowolony ze współpracy oprócz tego tematu. Grzegorz
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Mają Państwo sporo przykładów na forum z różnego rodzaju modyfikacjami wzorców wydruku. Jeżeli użytkownik nie posiada wystarczającej wiedzy, aby samodzielnie konfigurować wzorce, to zalecamy kontakt z serwisantem firmy InsERT, który odpłatnie wykona tego typu usługę, zgodnie z informacją w każdym z tematów e-Pomocy technicznej, które dotyczą zaawansowanej edycji Stimulsoft.
    1 punkt
  9. Przewidziałem taką sytuacje że mogą być jakieś inne znaki i je również w kilku przypadkach usuwałem. Tutaj musiała znaleźć się właśnie znak typu spacja nie łąmiąca. Z pewnością nie widziałem jej w kodzie HTML. Modyfikator usuwający pierwsze czy ostatnie znaki też dobrze zadziałał.
    1 punkt
  10. Czy powielone towary mają zaznaczoną opcję Pozycja do serwisu aukcyjnego?
    1 punkt
  11. Witam, Pracujemy w modelu gdzie biuro księgowe, loguje się poprzez pulpit zdalny do Rewizora nexo. Księgowa ma z nami tak wygodnie, że żadnego dokumentu sama nie wprowadza, dokumenty zakupu towarów na magazyn oraz wszystkie koszty wprowadzamy sami do Subiekta. Rewizor i Subiekt NEXO pracują na 1 bazie danych wiec księgowa za pomocą schematów importów importuje dokumenty z Subiekta do Rewizora. Mocno nas zainteresowała funkcja OCR. 1. W jaki sposób możemy uzyskać dostęp do niej w naszym modelu działania? Przypuszczam, że na tym etapie tylko poprzez portal biura - czy w takim razie nie będąc biurem rachunkowym taki program można zakupić? 2. Jak długo przechowywane są obrazy? Czy ten okres (np. za dopłatą) można wydłużyć? Pytam bo sam fakt przechowywania dokumentów (pomijając funkcje OCR) ma dla nas wartość samą w sobie. Takie scany mogą się przydać przy okazji w wielu przypadkach np. wyjaśnień do JPK (błędy) czy tez np. gdy reklamujemy jakiś element wyposażenia (gwarancja) 3. Realnie nie wiem jak to działa, to co zostało zaimplementowane. Czy ta funkcja mogłaby tak zadziałać, że po rozpoznaniu OCR bylyby tworzone dokumenty jak dotyczas ale w Subiekcie?
    1 punkt
  12. No odniósł się Pan do specyficznego przypadku, który był omawiany - faktur wystawianych w danym miesiącu za miesiąc poprzedni - rozumiem, że błędnie, w Pana przypadku taka sytuacja nie zachodzi i dokumenty są wystawiane na bieżąco.
    1 punkt
  13. Jak widać na Pana obrazku można na umowie cywilnej wybrać kod 0110.
    1 punkt
  14. Ponownie nie mogę potwierdzić. W prostym scenariuszu zwolnieni pracownicy nie pokazują się na tym kafelku. Proszę opisać jakiś przykład.
    1 punkt
  15. Nie masz racji. To Ty powinieneś zmienić księgową. To o czym mówisz, fakt było tak z rok może dwa lata wstecz. Trzeba było wystawić PA i do niego ewentualnie FV. Było to spowodowane niedoskonałością nowości w tamtym czasie, w postaci pliku JPK. JPK wywalał błąd przy fakturach bez NIPu. Obecnie tego problemu nie ma i dla osób prywatnych można wystawiać FV bez paragonu.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...