Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.11.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja mogę skorzystać z oferty Mogę pomóc, ale chyba nie wcześniej niż w czwartek. Ew. szczegóły na priv.
    2 punkty
  2. O widzisz, czyli jest i łyżka dziegciu w tej beczce miodu (czytaj: fun z zakładania nowej bazy i radość ustawiania wszystkiego od nowa) ?
    2 punkty
  3. @Bartosz Rosa Drukowanie zamówień jest bardzo istotne przed wystawieniem dokumentu zakupu i wygenerowaniem listu przewozowego. Większość z nas do obecnej pory korzystało z Menedżera Sprzedaży Allegro. Obecnie jest on pozbawiany tej funkcji czyli drukowania każdego zamówienia na osobnej kartce i nie zanosi się by to się szybko zmieniło.
    2 punkty
  4. Łapiesz i ciągniesz na wydruk. Utworzy się wtedy domyślne pole dla tego typu danych (najczęściej tekstowe). Od drugiej strony, możesz edytować np tabelkę z danymi, dodać nowa kolumnę i tam kliknąć ikonkę [>] i wybrać Dołączanie danych i tam będzie lista pól. Podobnie jeśli przeciągniesz sobie z lewej strony kontrolkę jakiegoś typu, ona też ma [>] umożliwijącą dostęp do najważniejszych funkcji, w tym łączenia danych. Ważne jest, aby umieścić odpowiednie dane w odpowiedniej sekcji: Tam gdzie jest DetailReport - Towary, można się odwołać do kolekcji towarów z paczki. Ten fragment wzorca wydruku jest przetwarzany dla każdego towaru osobno, natomiast Detail jest przetwarzany raz dla pojedynczej paczki, tyle razy ile paczek drukujesz. Jeśli chcesz wstawić nową stronę, to na wybranej sekcji, np Detail w parametrach wybierasz Page Break np na After the Band, po sekcji danej paczki wstawi się nowa kartka dla paczki następnej. MSA to nieco inne narzędzie, więc nie wszystkie jego funkcje da się od tak przenieść do Sello. Niektóre rzeczy działają w Sello po prostu inaczej z założenia. Możemy próbować dodać postulowane przez Was funkcje, ale trzeba mieć na uwadze, że dodanie takich funkcji to nie jest kwestia kilku dni - dlatego przedstawiam inne rozwiązania, już dostępne w programie. Te których faktycznie nie da się zastąpić rozpatrzymy do implementacji w Sello, ale prosiłbym o ich zgłaszanie. Im więcej zgłoszeń lub głosów za, tym większa szansa na pojawienie się tej zmiany (i) szybciej .
    1 punkt
  5. Tak. To co Allegro zwraca jako musi pasować do wzorca czyli np [A-Za-zżźćńółęąśŻŹĆĄŚĘŁÓŃ -]* oznacza wyrażenie regularne, które zapewne wykorzystują do sprawdzania poprawności danych we wskazanym polu (tutaj "path":"pickup.name" - czyli punkt odbioru) W nawiasie kwadratowym podane są dopuszczalne znaki, niektóre w postaci zbiorów: A-Z oznacza duże znaki a-z oznacza małe znaki żźćńółęąśŻŹĆĄŚĘŁÓŃ - dodatkowe znaki diakrytyczne dla języka polskiego spacja - wiadomo - znak minusa + za nawiasem oznacza, że z podanych w nawiasie zakresów i znaków musi wystąpić co najmniej 1 znak (1 lub więcej) * za nawiasem dopuszcza wartość pustą z tego nawiasu (0 lub więcej) Podobnie można rozszyfrować inne błędy zwrócone z serwisu WzA. I tak np krzaczki tego typu [A-Za-z0-9-_]+ oznaczają co najmniej 1 znak (+ na końcu) ze zbioru liter dużych (A-Z), oraz ze zbioru liter małych (a-z), ze zbioru cyfr (0-9), dodatkowo z myślnikiem (-) i podkreślnikiem (_). Zatem w tym przypadku jeśli podany zostanie np numer dokumentu ZK 1/2020 zostanie on odrzucony, bo zawiera znak /, którego nie ma liście w wyrażeniu regularnym i trzeba posłużyć się np modyfikatorami tagów Sello aby pozbyć się tych niechcianych znaków. To tak na szybko kurs wyrażeń regularnych zwracanych w błędach z WzA . Niestety w dokumentacji nie są zapisane dozwolone w polach znaki więc nie możemy ich odgórnie narzucić. Nawet nie chcielibyśmy, bo mogą się one zmieniać w serwisie Allegro, a być może są nawet zmienne w zależności od wybranego dostawcy. Od wersji Sello 1.38 W raporcie znajdują się dodatkowe informacje dotyczące błędów zwracanych z Allegro, np: W parametrze ścieżka pojawi się np: label.sender.name - również dość techniczny opis ale z pewną znajomością języka angielskiego można rozstrzygnąć że chodzi o pole nazwa (name) nadawcy (sender) umieszczane w danych etykiety (label), oraz dodatkowo w sekcji detale pojawia się Invalid value (nieprawidłowa wartość) wraz z podaniem tej wartości. Trzeba zatem w tym konkretnym przypadku zajrzeć do konfiguracji dostawy WzA i poprawić to co znajduje się w polu generującym problem. Niestety błędy zwracane z serwisu Allegro nie trzymają się jednej konwencji zapisu, czasami są w języku polskim, czasami angielskim, raz informacje czytelne dla człowieka są w polu X, raz w polu Y - do tego dość często się zmieniają więc Sello nie ingeruje w ich treść i przedstawia je zazwyczaj tak jak zwraca to serwis Allegro.
    1 punkt
  6. Na pewno wielu osobom też by się przydało drukowanie listy produktów do wysyłki w poziomu zamówień (do paczek), z opcją grupowania tych towarów i bez. Czasem w firmach pojawia się konieczność ustalenia na początku pracy co będzie dzisiaj do wysyłki, szczególnie gdy mowa o produkcji.
    1 punkt
  7. @Bartosz Rosa Funkcja druku przed utworzonymi paczkami jest istotna, nie wszystkie zamówienia da się określić jaki mają gabaryt, w ile paczek spakujemy. Zamówienia też rozdzielam na przewoźników, pobrania, opłacone lub czekające na braki towaru. W dawnym MS można było zrobić foldery dla poszczególnych statusów procesu pakowania. Obecnie rolę MS Allegro przejął Base Linker. Dodatkowo u mnie jest zapisywana godzina i data pakowania dla potrzeb monitoringu i ewentualnej reklamacji. Ucieszył bym się nie tylko ja ale i spore grono użytkowników Sello o dodanie takich możliwości jakie miał MS Allegro
    1 punkt
  8. Zgłosiłem też do DPD, oddzwonili - według ich informacji API powinno przepuszczać w polu adres 100 znaków. Czyli jeśli to nie Sello, nie DPD to zostaje Allegro.
    1 punkt
  9. Zawsze to można znaleźć jakąś nową fajną opcję, która doszła w międzyczasie
    1 punkt
  10. Można zrobić podobną zależność jak w przypadku ścieżki do zapisu faktur w pdf - mianowicie jeśli na każdym z komputerów tak samo nazwiesz drukarkę (np. etykiety) to ustawienie w wydruku domyślnie drukuj na "etykiety" powinno zadziałać. Nie wolicie skorzystać w Sello z "Wysyłam z Allegro" zamiast bawić się w zewnętrzne aplikacje?
    1 punkt
  11. Rozwiązałem swój problem trochę kombinując ale się udało. Na początek skorzystałem z wiedzy zdobytej z tego topicu. Problem faktycznie miał miejsce w stawkach VAT których nie było już w słowniku tak jak Pan Daniel Kozłowski napisał. Skorzystałem ze skryptów Pana Kamil Rad i jego zapytań do baz danych po których dowiedziałem się o stawce VAT której nie mam w słowniku. U mnie niestety ostatnie zapytanie, które miało pokazać powiazanie tych stawek z dokumentami nie działało więc pozowało mi grzebanie w samej bazie. Jak ktoś ma minimalną wiedzę z baz danych(korzystałem z programu "microsoft sql server management studio") i potrafi sobie wyrzucić wszystkie pozycje z odpowiedniej tabeli ( u mnie było to dw_Pozycja) i powiązać z dokumentami w SubiektGT to da sobie radę ale jest to szukanie po kwotach i datach. Ja wygenerowałem wszystkie pozycje w bazie i rezultat zapisałem w pliku csv który później otworzyłem w excelu i korzystając z filtrów wiedziałem czego szukać. Jak ktoś nie ma żyłki kombinatorstwa to polecam opcję skorzystania z odpowiedniej firmy do tego procesu. Im to zajmie jakieś 10 minut a mi zajęło 2 dni Pozdrawiam
    1 punkt
  12. Używam (i kilka innych osób z forum) programu emSzmal.
    1 punkt
  13. Dzień dobry Serwer Urządzeń Zewnętrznych jest aplikacją Windowsową i tylko w środowisku Windows może być uruchomiony. Nie ma możliwości odpalenia jej w systemie MacOS.
    1 punkt
  14. Proszę się nie kłopotać, ogarnąłem temat Baza była za duża. Usunąłem parę tysięcy maili głównie tych z załączonymi dokumentami sprzedaży i problem rozwiał
    1 punkt
  15. Zrobiłem coś takiego: odłączyłem ten dysk na serwerze. Teraz nie widzę go w Moim komputerze, ale jest w pasku bocznym: Po próbie wejścia wyskakuje taki błąd. I nie widzę jakiejś opcji usunięcia go w ogóle. Usunąłem na kliencie ten dysk. Zmapowałem go ponownie wchodząc w Sieć, wybrałem udostępniony na serwerze folder na C - kliknąłem mapuj dysk sieciowy, wybrałem literę T i dysk pojawił się na klienckim Moim komputerze. Wchodzę do Sello, generuję jeden dokument na próbę - DZIAŁA! Zmapowałem w ten sam sposób ten dysk na serwerze i też... działa. Mailing również działa, z obu komputerów klienci otrzymują pdf-a. Najwyraźniej musiałem coś sknocić z mapowaniem. Dziękuję @Tomek - massur i @Bartosz Rosa. ?? ?
    1 punkt
  16. To nie jest KOMPLET subiektowy. Mówimy o czymś innym posługując się tym samym słowem. Stąd różnice w opiniach i być może, fakt, że ich nie stosujecie... KOMPLET w oficjalnym rozumieniu InSert to towar oznaczony jako komplet: do którego dodajesz poszczególne składniki: To co napiszesz w OPISIE nie ma żadnego znaczenia. Taki KOMPLET można ZMONTOWAĆ lub ROZMONTOWAĆ: i po zaznaczeniu poniższej opcji powiązać go z AUKCJĄ w SELLO:
    1 punkt
  17. Na ten moment nie ma niestety takiej możliwości, jednak zapisaliśmy sugestię do realizacji.
    1 punkt
  18. Witam. Niestety, nie można włączyć - musimy to dorobić.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...