Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.01.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zapewne została przez przypadek zmniejszona do szerokości 0. Proszę złapać za pionową krawędź pomiędzy kolumnami gdzie one być powinny i rozszerzyć w prawo.
    1 punkt
  2. To zupełnie nie tak, inwentaryzacja z założenia nie prezentuje wartości w magazynie tylko różnice inwentaryzacyjne, informację taką prezentują zestawienia "Remanent na dzień...". Polecam zapoznać się z podstawami obsługi programu, można zacząć od e-pomocy: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1564%2Cco-to-jest-inwentaryzacja-i-jak-ja-wykonac-w-subiekcie-gt.html.
    1 punkt
  3. Przesłany przez Państwa komunikat jest związany z polem Państwo ustawionym na kliencie do sklepu internetowego na i wybranej opcji „brak” zamiast np. Polska. W celu naprawy problemu należy na wszystkich kontrahentach do sklepu internetowego, zarówno na zakładce Podstawowe, jak i Adresy zmienić wspomniane pole na Polska (lub inny kraj kontrahenta). Automatyczna zmiana jest planowana w wersji 1.65 HF2 InsERT GT. InsERT GT - Jak zbiorczo zmienić państwo w kartotekach kontrahenta?
    1 punkt
  4. Nie pamiętam, czy 8 lat temu był import z GT w Selo, wydaje mi się, że jeszcze nie, bo pamiętam, jak pojawienie się go ułatwiło mi pracę, ale lat nie policzę... 😄
    1 punkt
  5. Z góry przepraszam za odkopanie tematu, ale gdyby ktoś był zainteresowany to mogę przygotować poradnik jak uruchomić archiwizację na linuxie. Dodam tylko, że mój serwer na linuxie (u mnie Centos 7) stoi już ponad dwa lata bez żadnej awarii. Osobiście moge polecić.
    1 punkt
  6. Nic, a co ma być? Albo dopłatę do wysyłki zapłacisz albo nie, odesłanie nie ma na to wpływu i nie jest w żaden sposób powiązane. Zależność od InPostu - owszem, tu odsetek dostaw w jeden dzień (a w zasadzie próby podjęcia dręczenia) jest jednak ogromny i większy problem mają wysyłający PP. Pamiętajcie o jednym, ta piaskownica należy do Allegro. Można się buntować, denerwować na nowe opłaty, zarzucać absurdalność nowych wytycznych - to od zawsze gorące tematy na forach. Potem lecą deklaracje "czas z nimi z kończyć, zakładam sklep internetowy". I tak odkąd pamiętam...
    1 punkt
  7. Wpisz tutaj -0,02. Może się udać.
    1 punkt
  8. Mam tutaj inne doświadczenie. Niemal codziennie zdarza się, że jedna osoba kupuje kilkukrotnie i nie mamy 30 tys transakcji dziennie Czasem są to zakupy na różnych naszych kontach, czasem z jednego ale oddzielne (np. bo smart ma max 4 paczki, więc klient rozbija na kilka zamówień) a czasem po prostu omyłkowo zdublowane zamówienie. Wielokrotnie miewaliśmy problemy z adresami mailowymi. Teraz zamieszczamy je w Polu własnym ZK, dzięki czemu jest zawsze jeden adres przypisany do jednej transakcji. Oczywiście wdrożenie wspomnianej funkcji z możliwością wyboru jej włączenia, nikomu nie będzie
    1 punkt
  9. Dodawanie następnego adresu email do kontrahenta i ustawaniem go jako domyślny nie jest problemem żadnym w mojej ocenie. Szczególnie że byłaby to opcja do wyboru gdyby się tak dało. Sprawa zakupu dwóch przedmiotów w tym samym czasie i nadpisywania się adresów email jest problemem marginalnym i tak naprawdę jest problemem dopiero wtedy gdy kupujący dokonuje zakupu na dwóch różnych kontach allegro. Gdy kupuje na tym samym koncie to i tak na ogół jest grupowana transakcja. Zakupy od jednego klienta na dwa różne adresy w tym samym czasie to sytuacja niezwykle rzadka. Wydaje mi się że zostało to pr
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...