Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.09.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja przywróciłem domyślne parametry rejestrów VAT i też pomogło. Problem rozwiązany, dziękuje za podpowiedzi.
    2 punkty
  2. KF -> Typy dokumentów -> Rozchód wewnętrzny -> Zakładka CENY I PRZELICZANIE DOKUMENTU -> Liczenie ceny towarów Uprawnienie: Zmiana kalkulacji dokumentu RW
    1 punkt
  3. Dzień dobry, takie informacje można znaleźć w raporcie Rozliczenia z klientami, jeśli do danego klienta jest przypisany cennik w definicji, którego są pozycje Zapis VAT oraz KPiR. Można zdefiniować dodatkowy cennik roboczy, a potem zbiorczo go przypisać do danych klientów, co będzie skutkowało taką informacją w raporcie. Minusem tego rozwiązania jest to, że po sprawdzeniu będzie konieczność ponownego podpięcia poprzedniego cennika.
    1 punkt
  4. Proszę spróbować usunąć domyślne parametry JPK_VAT (należy to wykonać bezpośrednio w bazie danych, jeśli sugestia nie jest zrozumiała to proszę zgłosić się do serwisanta).
    1 punkt
  5. Jeżeli istniejące raporty nie są wystarczające, to istnieje możliwość wykorzystania raportów własnych. Proszę zapoznać się z poniższym artykułem e–Pomocy technicznej. Jak ustawić próg cenowy względem jednostek miary, powyżej którego towar będzie miał inną cenę w Subiekt nexo? Nie ma takiej możliwości i nie mamy w planach realizacji takich funkcjonalności.
    1 punkt
  6. Sednem wątku jest uzupełnienie tytułem i tego on dotyczy, czyli przypadku, gdy FZ jest rozliczana z KFZ (automatycznie na podstawie parametru lub przez skojarzenie) to rozliczając pozostałą kwotę z FZ dyspozycją, w polu tytułem brakuje informacji o KFZ (wartość zobowiązania jest pomniejszona i warto byłoby dodatkowo umieścić w tytule umieścić też informację o KFZ). Odnosząc się do pozostałych komentarzy, należy dokładnie przeanalizować zagadnienie automatycznego rozliczania. Należy przy tym pamiętać o istnieniu parametrów w tym zakresie, czyli mając w programie FZ i wprowadzając do nich korekty, to mogą się rozliczać automatycznie. Mając włączony powyższy parametr, wiemy, co rozliczamy, brakuje tylko uzupełnienia pola tytułem na dyspozycji. Zarówno Pan Jacek jak i Pan Andrzej słusznie zauważyli, pisząc, że takie wrzucanie FZ i korekt do jednego worka nie prowadzi do niczego dobrego, dlatego uzupełnimy funkcjonalność o to, o czym pisze Pan Jacek – cytat poniżej. Zaznaczam również, że sugestię takiego rozliczania oczywiście zapiszemy, ale jak na razie bez planów realizacji w najbliższym czasie. Uprzedzając ewentualne pytania – nie jest to równoznaczne z brakiem realizacji.
    1 punkt
  7. Zastanówcie się nad wprowadzeniem dokumentów kasowych. Skoro można oznaczyć, że faktura jest zapłacona, to żaden problem, żeby do tego wygenerował się dokument KP. Jest to duży brak w stosunku do konkurencyjnych serwisów. Ostatnio jeden z naszych klientów zrezygnował z Subiekta z braku obsługi dokumentów kasowych.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...