Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.02.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie sugestii. Temat jest ciekawy, przeanalizujemy możliwości w tym zakresie.
    1 punkt
  2. Super, wielkie dzięki, sprawdziłem i działa. Żeby ogarnąć te dodatkowe parametry w ofertach, to czy mogą Państwo dodać dodatkową kolumnę tak jak przy cennikach hurtowych, która by pokazywała na zasadzie 0,1 czy jakieś dodatkowe parametry są w ofercie czy też ich nie ma?
    1 punkt
  3. Najlepiej zastosować dekretację 2-etapową: najpierw do VATu, a później do ksiąg.
    1 punkt
  4. API dla Subiekta nexo PRO jest dostępne od jego premiery.
    1 punkt
  5. I co? Lepiej działa niż to co ja wskazałem? [emoji12]
    1 punkt
  6. Znalazłem rozwiązanie. Trzeba zmienić "osobę fizyczną do deklaracji" w danych podmiotu. Osoba tu wpisana jest tym nieszczęsnym podstawowym wspólnikiem
    1 punkt
  7. Jest pokazana, na drugi zrzucie ekranu, poniżej zrzutu ekranu z zakładką VAT Nie widzę problemu po stronie schematu importu, zrobiłem też test na podmiocie demo z przykładowym schematem importu (1.70 SP1), zadziałał poprawnie (w KPiR pojawiła się kwota netto będąca sumą faktury zaliczkowej cząstkowej i faktury zaliczkowej końcowej).
    1 punkt
  8. Aktualizacja planów wydawniczych - pierwszy tydzień marca.
    1 punkt
  9. W załączniku nie jest pokazana zakładka kpir w schemacie, tylko vat, bez tego trudno pomóc. Przynajmniej mi.
    1 punkt
  10. Wy młodzi to wiecie, ja musiałbym konsultować z wnuczką, ważne , że pomogło
    1 punkt
  11. A w zakładce podatek wspólnika jest checkbox "kwartalna" zaznaczone?
    1 punkt
  12. Dziękuję za odpowiedź. Problem w tym,że kiedy wybieram "okres" , to tam jest tylko "Styczeń 2022" . Nie ma "kwartał I (styczeń)2022".
    1 punkt
  13. Nie ma już kwartalnej w nazwie tego raportu, to pojawi się w kolumnie "Okres", tam powinno pisać : "kwartał I ( styczeń) 2022" i jest git. W ciągu kwartału trzeba dla każdego miesiąca wyliczać zaliczki ( kwartalne) , taki scenariusz mamy. Alleluja i do przodu ....
    1 punkt
  14. Na zrzucie ekranu zamieścił Pan informację, że dodano nowy raport o nazwie "Podatek PIT (liniowy) – zaliczka i składka zdrowotna", a Pan wybiera inny, o nazwie "Zaliczka miesięczna liniowa PIT".
    1 punkt
  15. Podbijmy dalej Oferta o określonym statusie - np. czeka na akceptację - i teraz automatyzacja - Wyślij e-mail do Klienta -> szablon emaila -> Kliencie czy masz może pytania do oferty? - Wyślij e-mail do Pracownika odpowiedzialnego za dane OE -> szablon e-mail -> Pracowniku skontaktuj się z Klientem follow-up Jeśli natomiast OE zmieni swój status nim minie zadeklarowany czas - akcja automatyczna niewykonana - usunie się - bo nie ma potrzeby już przypominać
    1 punkt
  16. Dzien dobry, zglaszam sugestie aby akcje automatyczne wykonywaly sie rowniez ze wzgledu na czas pozostawania danego statusu/falgi lub innego parametru na dokumencie. Np. jesli oferta jest w okreslonym statusie lub z okreslona flaga oraz pozostaje w tym statusie/fladze przez okreslona ilosc czasu, to akcja automatyczna moze generowac maila (np. do pracownika o podjecie interwencji lub do klienta albo innego operatora). Przyklad: flaga na ofercie: oczekiwanie na akceptacje oferty przez klienta. Po 5 dniach generuje sie mail do klienta z przypomnieniem o oferciei ewentualnej akceptacji, generuje sie info do opiekuna oferty aby skontaktowal sie z klientem lub zmienil flage jesli tego nie zrobil. Obecnie nie widze takiej mozliwosci. a jesli jest prosze po pomoc.
    1 punkt
  17. To ja się pod tym podpiszę jako lobbing i podniesienie priorytetu dla tego pomysłu, bo to dobry kierunek. Od strony technicznej to podszedłbym do tego chyba w ten sposób, żeby oznaczać warunkiem, czy ten Klient/oferta (do zastanowienia) ma wywierać presję na Kliencie, wysyłając mu powiadomienia czy nie, a do tego wykorzystać status oferty i datę zmiany statusu, czyli finalnie trzy parametry: 1. "wywieraj presję na kliencie" - typ logiczny 2. określony status oferty (czeka na akceptację klienta) 3. data zapisu oferty ze statusem jak w pkt. 2 Z tą "presją" to trochę tak zero-jedynkowo, ale ja tu widzę analogię do przypomnień o płatnościach, tam też niektórych klientów chcemy upomnieć, a niektórych lepiej nie dotykać, lub zrobić to w innej formie...
    1 punkt
  18. Dziękuję za tą sugestię. Bardzo ciekawy temat i będziemy się zastanawiać jak i kiedy go zrealizować.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...