Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.06.2018 w Posty

  1. Szanowni Państwo, chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób firma Insert ma w planach rozwiązać kwestię związaną z KSeF od strony współpracy biura rachunkowego z klientem, jakiego rodzaju narzędzia będziemy mieli do wykorzystania i jakie będą one miały funkcje? Wszystko co jest w linii nexo w laboratorium mam przetestowane - brakuje mi wizualizacji faktury i możliwości jej pobrania jako pdf, brakuje mi także możliwości pobrania pdf UPO (jest tylko xml). Czy Insert planuje wprowadzenie jakiejś nowej platformy wymiany plików między klientem a biurem rachunkowym czy po prostu zamierza dokonać ewolucji Portalu biura? W obu przypadkach piląca jest kwestia możliwości interakcji po dodaniu plików, niezależnie czy pliki z KSeF będzie przesyłał klient czy pobierze sobie i wczyta do systemu FK biuro, wiele dokumentów wymaga opisania, często dopytania klienta o zasadność wydatku itp. Czy Insert planuje wprowadzenie platformy wymiany informacji lub czegoś na wzór systemu obiegu dokumentów? Z jakimi dodatkowymi kosztami (rząd wielkości) będzie musiało się liczyć biuro rachunkowe by móc w pełni korzystać z ewentualnych nowych narzędzi, czy to będzie cena za dokument, czy cena za klienta? A może będzie jeszcze w jakiś inny sposób ustalana - w jaki? Proszę o jakieś chociaż wstępne szczegóły, inne programy już pokazały czego mniej więcej można się po nich spodziewać a Inset milczy. Zbliża się koniec roku i dla wielu jest to czas decyzji o wyborze oprogramowania na kolejny rok (szczególnie po ostatnich ogromnych podwyżkach za aktualizacje), po prostu nie chciałabym się w lipcu obudzić z ręką w nocniku i szukać na prędce czegoś nowego bo Insert nie będzie wystarczającym wsparciem, potrzebuję wiedzieć na co mogę liczyć a czego szukać gdzieś indziej. Teraz jest już czas na oswajanie klientów z KSeF ale jak mogę ich z nim oswoić jak nie wiem jakie dostaną narzędzia? A klienci już o to zaczynają pytać.
    9 punktów
  2. Zgadza się. To Pana subiektywna opinia. Ma Pan rację. Jak otwieram maskę w samochodzie to też zanim znajdę filtr paliwa to mija pół godz. a mechanik widzi go w sekundę , ważne aby wiedzieć gdzie szukać. Zgadza się, także jeżeli chodzi o funkcjonalność jest przepaść. Zgadza się, ale boeing poleci dalej i zabierze więcej ludzi, jest bezpieczniejszy itd., ale wymaga większego przygotowania no i jest droższy Pan widzi w biedronce tylko końcówkę, a na zapleczu jest system i ludzie, którzy to tak skonfigurowali, że jest szybko i prosto, w nexo też tak można
    9 punktów
  3. Wielokrotnie prosiłem o dodawanie różnych funkcji przydatnych księgowym, sugerowałem zmiany czy wręcz oferowałem swoją pomoc w tych kwestiach. Niestety Insert nie podjął tematu. Pracuję na Insert kilkanaście lat, od roku na Nexo. Różnice między GT a Nexo są kolosalne ale na przykład jeśli chodzi o Biuro to w GT było coś czego brakuje mi w Nexo i odwrotnie. Moim zdaniem problem polega na tym, że aplikacje tworzą programiści, którzy nie znają albo nie rozumieją potrzeb księgowych czy właścicieli biur rachunkowych. Problem można by zminimalizować gdyby Insert współpracował z księgowymi i szybciej reagował na sugestie. A tak to tylko: Z takim podejściem nie spodziewałbym się poprawy stanu rzeczy, o której tu wszyscy piszą. Niestety. Nie trzeba podpatrywać konkurencji, wystarczy słuchać nas, użytkowników.
    7 punktów
  4. Hej, ponieważ sporo czasu zajęło mi skonfigurowanie parsera pliku CSV pobranego z konta firmowego mBanku to postanowiłem innym podpowiedzieć jak to zrobić.
    7 punktów
  5. Słusznie, ja dopisałbym jeszcze tych, którzy czytają pomoc do programu, jest dostępna pod F1 i naprawdę opaśna w informacje, generalnie wiedza jest ogólnie dostępna 😉 To jeszcze nic, spojrzy Pan na tych w sejmie, Ci tak prawo napisali, że Kowalski z Kowalską i biurem doradztwa podatkowego nie są wstanie zrozumieć jak tu biznes trzeba prowadzić i dochodzi do tego, że sami na siebie kontrolę skarbową napuszczają, żeby sprawdzić czy dobrze działają. Jak tak Panu w sekrecie powiem, że ja to się tam z InsERTem swoją opłatą za serwis nie dzielę to raczej nie o to im chodziło. Jak Pan pamięta jak pracowało się na subiekcie 5 to pewnie pamięta Pan też jak prowadziło się biznes w tych czasach, a jak prowadzi teraz. Program jest na tyle skomplikowany na ile jest skomplikowany dzisiejszy biznes i albo się dostosujemy, albo będziemy narzekać (i też się dostosujemy)
    7 punktów
  6. Zapisuję do poprawy w jednej z najbliższych wersji. Na teraz jedynym obejściem jest wyczyszczenie cache'a przy pomocy skrótu klawiszowego Alt+F4.
    7 punktów
  7. Dzień dobry, Nie znalazłem nigdzie takiego pomysłu, zwroty to plaga, jest ich dużo, obsługa jest ich uciążliwa -> myśleliście kiedyś żeby stworzyć zakładkę "zwroty" w sello, jest możliwość pobrania informacji o zwrotach w taki sposób jak o transakcjach? dużo łatwiej byłoby powiązać zwrot z klientem, wydrukować kliknąć korektę czy wystąpić z poziomu tej sekcji o zwrot prowizji Co Wy na to? ?
    7 punktów
  8. Ogólnie myślę, że już jest niestety po ptakach. Ktoś kto to wymyślił, skasował już premię, KPI się będą zgadzać i będzie super. Zastanawiam się tylko, czemu Insert robi Sobie tym tematem taki strzał w stopę: 1. Wprowadza rozwiązanie, które wymaga udziału ich serwerów w komunikacji z serwerami KSEF, w jakim celu? Poza ewentualnym zniwelowaniem ich awarii, aby utrzymać ustawowy czas dostarczenia, nie widzę za bardzo sensu w zbieraniu faktur z danymi finansowymi klientów, no chyba, że zbierają dane w celu dalszego ich użycia, np. sprzedaży statystyk? A co jak padnie serwer Insert? Pisanie, że jest to po to, aby łatwiej aktualizować, chyba trochę jest przesadą - mamy raptem drugą scheme, jakoś różnego rodzaju JPK, deklaracje itp. zmieniają się ciągle i wchodzą w aktualizacjach, jakoś z tym każdy żyje, nikt tego nie zmieni z dnia na dzień. 2. Cennik tego rozwiązania, jest totalnie oderwany od rzeczywistości, i co prawda jest zbliżony do cennika dużego ERP, za którego wdrożenie płaci się setki tysięcy złotych, i grube opłaty aktualizacyjne. NEXO na stronie, jest programem dla małych i średnich firm. Ale ok, rozumiem utrzymanie infrastruktury i to, że jak taka większa firma spamuje fakturami ich serwer, bo takie celowo rozwiązanie wybrali, to jest to obciążeniem. Dlatego są punkty w ramach abonamentu, ale są, żenująco małe. Przykład, firma 40 stanowiska Subiekta i Gestora (ten oczywiście się nie liczy), Rewizor i Gratyfikant, opłaty za abonamenty roczne w okolicach 7 tysięcy netto, jak dostaną dobry rabat, i w ramach tego abonamentu mają jakieś 600-800 punktów (zasady są tak kiepsko opisane, że jeszcze nie wiem ile wyjdzie). Patrząc po ilości dokumentów, spokojnie dwa pakiety po 20 tysięcy punktów trzeba będzie kupić, czyli 3 tysiące netto ekstra, prawie 40% kwoty samych abonamentów, a patrząc po innych klienta, to jest jeden z podmiotów co wystawia mało - wystarczy prowadzić sprzedaż pierdołek na Allegro na małej marży, gdzie po kolei Allegro, jakiś Baselinker (czy sello nx), a teraz Insert z KSEF, oczekuje Swojej części, za to, że jest. 3. Powyższy cennik i zasady, doprowadzą do tego, że prędzej czy później powstanie program, który będzie te dokumenty wysyłać i odbierać za NEXO, w zdecydowanie lepszej cenie i tyle Insert z tego tematu zobaczy pieniędzy, a szkoda, bo czas w to został włożony.
    6 punktów
  9. Czy kiedykolwiek użytkownicy NEXO oczekiwali na kluczowe poprawki, które w GT już funkcjonowały? Jak sięgam pamięcią, to w takich sytuacjach zawsze jest na odwrót, np. Listy Płac, Wyliczenie miesięcznej zaliczki na PIT, a teraz DRA roczne. Nikt z nas nie wątpi w to, że programiści robią co mogą, jednak faktem jest, że po raz kolejny zamierzacie dostarczyć kluczowe rozwiązania systemu za 5 dwunasta. Ja Wam nie będę wytykał, że faworyzujecie inne linie, że wskazywaliście na termin aktualizacji do 10 maja, bo nie taki ma być przekaz mojej wypowiedzi. Czas najwyższy zmienić podejście do swoich stałych klientów, bo jak widzicie, kończy się nasza cierpliwość i zaufanie do Insert. Stajecie się w naszych oczach nierzetelni i niewiarygodni. Trudno Wam życzyć powodzenia w takich okolicznościach
    6 punktów
  10. Drogi Insercie, porażka, wstyd. Po raz kolejny zostajecie w tyle na tle konkurencji albo choćby linii Nexo. To pokazuje, jakie podejście macie do klientów i dla mnie będzie to kluczowe przy wyborze nowego dostawcy oprogramowania do mojego biura rachunkowego.
    6 punktów
  11. Sello NX coraz bliżej. W wersji nexo 45, która pojawi się na przełomie marca/kwietnia 2023 będzie możliwość zainstalowania Sello NX w wersji BETA. Program nie jest jeszcze przewidziany do pracy produkcyjnej, nie zastąpi jeszcze Sello 1, ale jest doskonałą okazją aby spróbować nowej odsłony Sello zanim trafi do sprzedaży. Wersja jest jeszcze ograniczona, funkcje jakie udostępnimy będą się ograniczać do obsługi zamówień z Allegro, tworzenia dokumentów, tworzenia paczek. Jesteśmy ciekawi Waszych opinii oraz liczymy na sugestie oraz zgłoszenia problemów, które zauważycie w wersji BETA. Program będzie współpracował zarówno z kontami na Allegro jak i na testowej wersji serwisu czyli Allegro sandbox i może pracować obok Sello 1. Więcej informacji na temat działania i konfiguracji pojawi się w okolicach wypuszczania wersji BETA. Jednym z istotnych wymagań aby uruchomić nowe Sello NX będzie posiadanie Konta InsERT. Jeśli jeszcze takiego konta nie macie, zapraszamy do jego założenia. Umożliwia ono korzystanie z dodatkowych usług w naszych programach a jednocześnie jest wymagane do uruchomienia Sello NX. Na teraz zapraszamy do obejrzenia filmu poniżej i do podzielania się pierwszymi wrażeniami i w razie wątpliwości o zadawanie pytań, na które postaramy się odpowiedzieć. Film Nowy produkt Sello NX w wersji BETA: Moduł Zamówienia wysyłkowe - dedykowany do obsługi sprzedaży internetowej oraz nadawania wysyłek. Możliwość pobierania zamówień z Allegro, wysyłania numerów przesyłek oraz dokumentów sprzedaży. Możliwość nadawania przesyłek kurierskich za pomocą serwisu Wysyłam z Allegro oraz InPost ShipX. Moduł wspierający pakowanie przesyłek pojedynczo lub zbiorczo. Konieczne jest posiadanie Konta Insert, w którym należy aktywować Sello NX. Współpraca z Subiektem GT w zakresie pobierania towarów, wystawiania dokumentów ZK, PA, PAi, FS, PA FSD, PAi FSD. Wszystkie operacje synchronizacji z serwisami zewnętrznymi dostępne w postaci czynności dla automatyzacji.
    6 punktów
  12. Dzień dobry, zauważyłem, że przy większej ilości zakładek, przestaje działać w grze lewy przycisk myszy. Czym to może być spowodowane?
    6 punktów
  13. Mi już działa. Postaram się też Was wesprzeć i zdekodować metodą reverse-enginering identyfikator punktu nadającego Kolportera i ID Punktów Poczty. Ja już swój "wykradłem". Inaczej dekoduje się ID Kolportera, a inaczej ID Punktów Poczty Polskiej. Ew zawsze można użyć metod znanych dotychczas - ale ja ich nie znam i mam swoje "natychmiastowe" (XD). Paczka za ZERO w Allegro Punkty Kolporter nadana. Przyjechał po nią do firmy stary kurier z UPS. Nie bój się. JEZUS jest przy Tobie: 5 dni i 5 nocy nad tym siedziałem i wszystko już działa i to bez umowy. Na Allegro raczej nic nie pytajcie Adminów, rozmowa z nimi obecnie nie ma sensu, po prostu oni sami tam nic jeszcze nie wiele wiedzą i raczej abolutonie nic mi nie pomogli, ale pomogły stare metody hackerskie. W Kolporterze przede wszytkim są dwie metody nadania. W obu otrzymujesz etykietę z WzA z numerem śledzenia UPS oraz numerem śledzenia Allegro (prośba o wklejenie formatu linku www do śledzenia po numerze przesyłki w formacie Allegro jeśli ktoś już ma - Allegro wysyła je w mailach i są też w innych miejscach - podaj proszę przykładowy link może coś już tą metodą kupiłeś). 1) nadanie w Saloniku Punkcie Kolporter. W tym przypadku konfigurujesz Sello tak: UWAGA pola zaznaczone na czerwono MUSZĄ być PUSTE, zaś pola zaznaczone na zielono MUSZĄ mieć wartości. Inaczej przesyłka nie przejdzie. Dalej bierzesz paczkę z etykietą wygenerowaną (etykieta UPS) i zasuwasz do Saloniku Kolportera. Jeśli nie znasz ID swojego Saloniku Kolportera to spróbuj wpisać numer mojego saloniku z Krakowa A003970 I daj nam znać, czy przyjmą jeśli nie mieszkasz w Krakowie. Na 99% przyjmą, bo tak działa to po UPS. Możę masz umowę z UPS, to daj znać, czy da się zamówić podjazd kuriera jeśli masz etykietę UPS od Allegro Kolporter zaś podjazd zamawiasz ze swojej umowy z UPS. Na 99% też przyjmą. Jeśli potrzebujesz "wykraść" ID innego Saloniku Kolportera, daj tutaj znać, postaram się to zrobić. Umiem też zdekodować niektóre ID Punktów Poczty Polskiej, Żabek, Stacji Orlen, Smartboxów Biedry (Biedronki), niektórych punktów Pickup DPD, INPOST, UPS Access Point i "DHL Zappka coś tam", ale nie mam jak ich posprawdzać. Pracuję też obecnie nad ORLEN Paczką, ale idzie opornie. Jeden z ID Punktów Orlen / RUCH zdekodowałem taki: K7-539148-77-26. Może ktoś to sprawdzi i da znać na forum, czy działa. Jeśli potrzebujesz, napisz adres punktu na forum, postaram się szybko zdekodować jego ID i wkleić Ci tutaj na forum, odwdzięczysz się potwierdzając, że działa lub nie działa. 2)Podjazd do siedziby firmy: UWAGA pola zaznaczone na czerwono MUSZĄ być PUSTE, zaś pola zaznaczone na zielono MUSZĄ mieć wartości. Inaczej przesyłka nie przejdzie. Jam ma działające obie metody. Po paczki przyjechał znajomy kurier z UPS. Kuriera zamawiasz poprzez SELLO: A nastepnie: Za podjazd zamówiony przez Allegro płacisz 3.99zł. Dlatego unikaj tej metody i daj nam znać jak zamawiać podjazd kuriera UPS innymi sposobami bez tej cholernej opłaty. Jeśli nie chcesz płacić zleć stałe podjazdy kuriera UPS: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-ups-odbior-w-punkcie-metoda-dostawy-w-ramach-allegro-standard-x5GEaxbbmU2 Dalej będę jeszcze ekperymentował jak działa nadawanie Allegro Kolporter poprzez Allegro Punkty UPS, jestem na 99% pewien, że też to zadziała, sprawdzę także czy UPS Punkty przyjmą ode mnie paczkę do nadania w Saloniku Kolportera z Krakowa o ID A003970 a także czy przyjmą pakę poza Krakowem, gdy Salonik nadawczy jest z Krakowa. Na 99% wszystkie te kombinacje przejdą. Z biegiem tygodnia dam znać. Obecnie non stop nad tym siedzę. W centrum zniżek Allegro obiecuje 200 wyróżnień GRATIS za włączeneie Allegro Kolporter obecnie: https://allegro.pl/regulaminy/udostepnij-metode-dostawy-allegro-punkty-kolporter-w-ofertach-i-zgarnij-pakiety-wyroznien-d2ydr1W7vfj Jeśli pomogłem, będę wdzięczny za kliknięcie "DZIĘKUJĘ"
    6 punktów
  14. Udostępniliśmy ciemny styl forum. Tutaj można go zmienić:
    6 punktów
  15. Gratuluje pomysłu, bardzo przydatne
    5 punktów
  16. W związku z dodaniem do NEXO 42, Sfery zdarzeniowej, można to wykonać za jej pomocą. Poniższy kod, przedstawia proste podejście do przeniesienia pola własnego, typu słownik własny SQL, pomiędzy ZK a WZ. Opieram się o IDokument, więc w jednym rozwiązaniu opierając się o warunki, można zrobić przenoszenie pól do wielu typów dokumentów. Można nawet pójść o krok dalej i wylistować pola własne z obiektu źródłowego i zrobić praktycznie automatyczny transfer pól własnych, jeśli ich nazwy się pokrywają. namespace RealizacjaDokumentow { public class DokumentSferaZdarzeniowaPlugin : KlientSferyZdarzeniowej<IDokument> { public override void PoZmianieWlasciwosciObiektu(IKontekstZdarzeniaPoZmianieWlasciwosciObiektu<IDokument> kontekst) { // Wydanie, z dokumentami realizowanymi, które jest nowo tworzone if (kontekst.NazwaWlasciwosci.Equals(nameof(Dokument.DokumentyRealizowane)) && kontekst.Dane is DokumentWZ wz && kontekst.StanObiektu == StanObiektu.Dodawany) { // przetwarzanie kolejnych dokumentów, ale tylko ZK foreach (var dokument in wz.DokumentyRealizowane) if(dokument is DokumentZK zk) { // dostęp do pól własnych var zkPW = kontekst.Uchwyt.PodajObiektTypu<IPolaWlasneAdv2AccessorFactory>().Utworz(zk, true); var wzPW = kontekst.Uchwyt.PodajObiektTypu<IPolaWlasneAdv2AccessorFactory>().Utworz(wz, true); // zmiana wartości pola własnego, jeśli istnieje var budowaNazwa = zkPW.PobierzWartoscTypuSlownikWlasnySqlByInt("Budowa - Nazwa"); if (budowaNazwa != null) wzPW.UstawWartoscTypuSlownikWlasnySqlByInt("Budowa - Nazwa", budowaNazwa.Klucz); } } } } } Gorące podziękowania dla @Wojciech Szopiński oraz @Paweł Kubacki, za nakierowanie na rozwiązania i wyjaśnienia wielu kwestii związanych z Sferą zdarzeniową.
    5 punktów
  17. Dziękuje bardzo, wszystkim zaangażowanym, za pomoc. Aby tradycji stało się za dość, przykładowy kod tworzący ten sam obiekt, bez ryzyka zapętlenia, z użyciem Sfery Zdarzeniowej. using InsERT.Moria.Procesy; using InsERT.Moria.Rozszerzanie; namespace SferaZdarzeniowaPlugin1 { public class ZlecenieSerwisoweSferaZdarzeniowaPlugin : KlientSferyZdarzeniowej<IZlecenieSerwisowe> { private readonly IZleceniaSerwisowe _zlecenia; private bool _trwaDodawanieZleceniaSerwisowego = false; // flaga odpowiadająca za sprawdzanie, czy obiekt jest w trakcie dodawania Sferą zdarzeniową public ZlecenieSerwisoweSferaZdarzeniowaPlugin(IZleceniaSerwisowe zlecenia) { _zlecenia = zlecenia; } public override void PoZapisieObiektu(IKontekstZdarzeniaPoZapisieObiektu<IZlecenieSerwisowe> kontekst) // wywołanie po zapisaniu obiektu { if (kontekst.StanZapisanegoObiektu != StanZapisanegoObiektu.Dodany) return; // weryfikacja, czy jest to dodanie obiektu if (_trwaDodawanieZleceniaSerwisowego) return; // weryfikacja flagi, czy nie trwa proces po zapisaniu obiektu głównego, aby nie było wywałone dla potomków (pętla) try { _trwaDodawanieZleceniaSerwisowego = true; // nadanie flagi int identyfikatorZapisanegoZlecenia = (int)kontekst.IdDanych; // pobranie ID, utworzonego obiektu IZlecenieSerwisowe zlecenieDodane = _zlecenia.Znajdz(p => p.Id == identyfikatorZapisanegoZlecenia); // pobranie obiektu using (IZlecenieSerwisowe zlecenie = _zlecenia.Utworz()) // utworzenie obiektu { zlecenie.WypelnijNaPodstawie(zlecenieDodane.Dane,true); // jakieś podstawowe uzupełnienie nowego obiektu zlecenie.Dane.DaneOpisoweZleceniaSerwisowego.DiagnozaProblemu = "To zlecenie utworzyła Sfera Zdarzeniowa"; zlecenie.Zapisz(); } } finally { _trwaDodawanieZleceniaSerwisowego = false; // po zrealizowaniu, zdjęcie flagi zabezpieczającej } } } }
    5 punktów
  18. Ukazała się wczoraj nowa wersja 1.71, która pozwala wprowadzić kwoty zmniejszające podstawy ZUS oraz podstawę opodatkowania (jako pozycja "Inne zwolnienia" na wypłacie pracownika). Jednak nie do końca funkcjonuje to poprawnie. Po pierwsze podstawa ZUS obniża się niejako "bez limitu",czyli nie uwzględnia minimalnej kwoty granicznej 5.922 zł. Po drugie jest chyba błąd w formułach, gdyż po wpisaniu kwoty w polu "Inne zwolnienia" podstawa opodatkowania zmienia się (prawidłowo), natomiast o taką samą kwotę pomniejszane jest wynagrodzenie brutto (małe) - czyli tutaj: Brutto (duże)-składki ZUS-kwota wpisanego zwolnienia. Powoduje to automatycznie zmniejszenie u pracownika kwoty do wypłaty (o kwotę zwolnienia) oraz pokazuje zwiększone obciążenie pracodawcy (również o tą samą kwotę).
    5 punktów
  19. Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Potwierdzamy takie działanie programu dla stawek 3% oraz 5,5%. Poprawka powinna pojawić się w wersji 1.71.
    5 punktów
  20. Przeglądam te forum i widzę wylewany żal na producentów oprogramowania przez wszystkich użytkowników. Nie dziwię im się bo mają taką możliwość przez to forum ale jako osoba która współpracuje z kilkoma podmiotami obsługując ich księgowość na różnych programach, niezadowolonym użytkownikom powiem tylko tyle, że u każdego producenta jest dokładnie ten sam problem i nie ma znaczenia fakt ile płaci się za program. Wszystkie pretensje należy mieć do autorów chorych pomysłów podatkowych na Wiejskiej. Brak stabilności prawa, chaos podatkowy i brak pomysłu na przyszłość skutkuje właśnie tym, że za ten stan obrywają ci, co nam, księgowym pomagają czyli producenci oprogramowania. Zaczyna się niedziela więc życzę wszystkim miłego dnia i radzę: cieszcie się dziś z tego co macie bo w poniedziałek może ukazać się informacja która wszystkich księgowych zwali z nóg i "nowy .......ład" to będzie przy tym mały pikuś. Zawsze może być gorzej i chyba się na to zanosi bo widać że zdrowy rozsądek i ekonomia zaczynają przegrywać z polityką a wielu polityków należałoby wysłać do podstawówki po naukę dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia. Przynajmniej obecnie.
    5 punktów
  21. Osobiście przydała by mi się dodatkowa opcja związana z różnicą między FS a FS, którą trzeba zafiskalizować, np. wyglądająca tak: 1. znacznik do wybrania: 2. efekt na liście:
    5 punktów
  22. Przyszedł zwrot z adnotacją firmy kurierskiej:
    5 punktów
  23. Gdyby ktoś kiedyś potrzebował, to poniżej zamieszczam, jak za pomocą mechanizmu COM, podłączyć się do Sfery Subiekta GT $connS = new COM('Insert.gt') or die('Cannot create an InsERT GT object'); $dodatki = new COM("InsERT.Dodatki") or die("Cannot create an Dodatki object"); $connS->Produkt = 1; $connS->Serwer = '(local)\INSERTGT'; $connS->Baza = '[NAZWA BAZY]'; $connS->Autentykacja = 0; $connS->Uzytkownik = '[UŻYTKOWNIK BAZY]'; $connS->UzytkownikHaslo = $dodatki->Szyfruj("[HASŁO BAZY]"); $connS->Operator = '[NAZWA PRACOWNIKA]'; $connS->OperatorHaslo = $dodatki->Szyfruj("[HASŁO PRACOWNIKA]"); $subiekt = $connS->Uruchom(0,4); No i np. stworzyć zamówienie - oczywiście inne tematy analogicznie na podstawie dokumentacji Sfera. $zamowienie = $subiekt->SuDokumentyManager->DodajZK(); $zamowienie->KontrahentId = [IDENTYFIKATO KONTRAHNETA]; $zamowienie->NumerOryginalny = [NUMER ZAMÓWIENIA, NP. Z SKLEPU INTERNETOWEGO LUB ZD KLIENTA]; // uzupełnianie pozycji { $pozycja = $zamowienie->Pozycje->Dodaj((int)[IDENTYFIKATOR ASORTYMENTU]); $pozycja->IloscJm = (float)[ILOŚĆ]; $pozycja->WartoscBruttoPoRabacie = (float)[WARTOŚĆ BRUTTO]; // oczywiście może to też być cena netto itp. } $zamowienie->Wystawil = '[OSOBA WYSTAWIAJĄCA]'; $zamowienie->Uwagi = substr('[UWAGI DO ZAMÓWIENIA]',0,100); $zamowienie->Zapisz(); $zamowienie->Zamknij();
    5 punktów
  24. Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
    5 punktów
  25. Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
    5 punktów
  26. Na początek, cytując pana Bartosza: Ludzie chyba naprawdę nie mają pojęcia że programowanie nie jest rzeczą prostą i łatwą w wykonaniu. W moim osobistym odczuciu Sello NX w stanie aktualnym zapewnia w pełni podstawową funkcjonalność sprzedaży internetowej (w zakresie Allegro chociażby). I patrząc na listę zmian, które zostały wprowadzone w wersji 50, którą pozwolę sobie zamieścić tutaj W BARDZO oddalonej skali ze względu na ilość: ...komentarze typu, że ekipa Sello NX kompletnie nic nie robi, są co najmniej nie na miejscu. Tym bardziej, że w przeciągu ostatnich tygodni było takich komentarzy niestety kilka. Programiści to nie są maszyny, które klepałyby kod 24 godziny na dobę aby spełniać wszystkie nasze (klientów/użytkowników) zachcianki. Dodam tylko, że istnieje okres testowy dla Sello NX (z którego sam osobiście korzystałem przed zakupieniem licencji), aby przetestować program, czy w aktualnym stanie jest wystarczający do użytku. Wątpię, żeby ten "niedouczony programista" potrafił telepatycznie sprawdzać nasze wizje które siedzą w naszych głowach. 🤔 Współczuje ekipie Sello NX, że ostatnio dostaje kompletnie niezasłużony hejt, bo inni użytkownicy nie rozumieją, że wszystko ma swój czas i priorytet, oraz, jak w każdym procesie, jakiś błąd lub problem może opóźnić wprowadzenie wyczekiwanej funkcji na którą programista nawet nie miałby wpływu.
    4 punkty
  27. Czyli rozumiem, że JPK też może być płatne, bo czym się różni wysyłka deklaracji i JPK od wysyłki faktury do KSeF ?
    4 punkty
  28. Analizując informacje odnośnie kwoty abonamentu i tego co w zamian powinniśmy otrzymać, jak również fakt że wraz z wejściem obowiązkowego KSeFu program Subiekt nie będzie miał w swojej cenie podstawowej bez dodatkowych opłat ponad abonament funkcjonalności, myślę ze warto by rozważyć poproszenie o wyjaśnienie takich praktyk przez UOKiK. Rozumiem, pobieranie dokumentów zakupu, bo jak nie chcesz płacić to możesz wejść na aplikację KSeF drukować i wpisywać jak dotychczas, ale program typu Subiekt GT/NEXO/NEXO PRO bez dodatkowych opłat POZA abonamentem, który tani nie jest, nie nadaje się do prowadzenia firmy (tylko niech Insert nie udowadnia, że są tacy co korzystają z tych programów i nie wystawiają faktur kwalifikujących się do KSeF)
    4 punkty
  29. Formę opłaty per jeden dokument, znalazłem tylko u jednego "znaczącego" producenta, znacząco tańsi też nie jesteście, w innych przypadkach jest ewentualna dodatkowa subskrypcja, a ci na modelu subskrypcyjnym i tak mają to w cenie. To już raczej kwestia jak to zaprojektowaliście. A za to się płaci w ramach abonamentu NEXO.
    4 punkty
  30. Dodam jeszcze, że w wersji 48 postaramy się ułatwić dodawanie podobnych filtrów 😉
    4 punkty
  31. Po gorącym okresie przygotowań i prac oddajemy w Wasze ręce Sello NX w wersji BETA. Jest ono dostępne w ramach linii InsERT nexo od wersji 45, ale umożliwia współpracę zarówno z Subiektem nexo (na jednej bazie danych) jak i z Subiektem GT, na zasadach podobnych jak Sello 1 - czyli dwie osobne bazy. Aby zatem zainstalować Sello NX, trzeba sięgnąć po instalację pakietu nexo. Jako, że Sello NX jest obecnie dostępne w fazie BETA, to na naszych stronach nie jest jeszcze wydzielona osobna kategoria. Można zatem pobrać jakikolwiek z produktów linii nexo, np. Subiekt nexo https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/abonament/subiekt_nexo_pro/pobierz.html i przy instalacji wskazać do zainstalowania Sello NX. Dalsze kroki są typowe przy instalacji naszego oprogramowania. SELLO NX BETA Sello NX jest obecnie w wersji BETA, w związku z czym nie dysponuje ono jeszcze pełnym zestawem funkcji. Należy je traktować w kategorii programu i funkcji do przetestowania niż do pracy produkcyjnej. W Sello NX pojawiło się trochę zmian w mechanizmach znanych z Sello 1, w związku z czym chcielibyśmy poznać Wasze opinie na temat tych mechanizmów, zanim wdrożymy je do programu w pełnym wydaniu. CO JEST A CZEGO NIE MA? Dwa główne moduły w Sello NX to: zamówienia wysyłkowe (odpowiednik transakcji oraz paczek z Sello 1) oferty internetowe (odpowiednik modułu aukcje z Sello 1) W wersji BETA (system nexo 45) dostępny jest pierwszy z nich, czyli moduł zamówień wysyłkowych, w którym można zrealizować scenariusz sprzedażowy: pobranie zamówień z serwisu Allegro lub Allegro sandbox utworzenie dokumentów handlowych w Subiekcie nexo/Subiekcie GT zapakowanie towarów (analogia do tworzenia paczek w Sello1) utworzenie przesyłki w systemie kurierskim (Wysyłam z Allegro, InPost ShipX) i pobranie etykiety pobieranie statusów przesyłek wysłanie numerów etykiet do Allegro wysłanie dokumentów handlowych do Allegro JAKIE INTEGRACJE SĄ DOSTĘPNE? W wersji pierwszej, a zwłaszcza w wersji BETA skupiliśmy się tylko na tych integracjach, które występowały w Sello 1, czyli Allegro, WzA oraz InPost. Są to serwisy dobrze nam znane i na nich głównie opieraliśmy się projektując nowe Sello oraz to na nich chcemy ustabilizować wersję, zanim opublikujemy kolejne integracje. Natomiast cały program od początku jest projektowany z nastawieniem na integracje jako pluginy, które mogą być tworzone przez nas jak i przez Partnerów InsERT oraz firmy zewnętrzne. Możliwość tworzenia pluginów na zewnątrz Sello będzie dostępna po ustabilizowaniu się programu - w procesie stabilizacji może zajść jeszcze wiele zmian, co mogłoby powodować konieczność aktualizacji tych pluginów. PIERWSZE KROKI W SELLO NX Do uruchomienia Sello NX wymagane jest posiadanie Konta InsERT, przy pierwszym uruchomieniu Sello poprosi o zalogowanie się na to konto (lub utworzenie takiego konta) i akceptację regulaminu użytkowania Sello NX BETA. Jest to pewna nowość w stosunku do pozostałych naszych programów. Dalsze kroki opisane są w naszych tematach pomocy, dostępnych po prawej stronie uruchomionego Sello NX, lub też pod adresem https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/11468.html FORUM SELLO NX Prosimy, aby tematy związane z Sello NX publikować w dedykowanym dla niego forum https://forum.insert.com.pl/index.php?/forum/278-sello-nx/. Tematy z forum Sello 1, związane z SNX będą przenoszone tutaj. DZIĘKUJĘMY Gorąco dziękujemy wszystkim za słowa otuchy i za kciuki, które trzymaliście od momentu ogłoszenia rozpoczęcia prac nad Sello NX. Mamy nadzieję, że nowe Sello NX przypadnie Wam do gustu i spełni Wasze oczekiwania. Liczymy także na Wasze testy, zgłoszenia błędów oraz sugestii, aby ta stabilizacja przebiegła sprawnie i abyśmy mogli jak najbardziej dostosować Sello do Waszych potrzeb. //Zespół Sello NX
    4 punkty
  32. Ja wiem, że ma Pan dosyć NEXO, jest to najgorszy program pod słońcem, Insert najgorszą firmą (wnioskuje z Pana aktywności na forum), ale na serio, konserwacja bazy danych po wersjach wprowadzających zmiany w funkcjonalności, to coś jak najbardziej wskazane do wykonania. Może nie koniecznie rozwiąże to problem u Pana, chociaż czytam dwa razy, i nie wiem, w końcu ile co gdzie trwa, ale w każdym razie może problem był od zawsze, ale prawidłowo działające indeksy bazy, go niwelowały. Temat znany w Insert, znany też przez każdego partnera i administratora.
    4 punkty
  33. Szanowni Państwo! W wersji 43 uzbierało się na tyle istotnych nowości w Sferze, że uznaliśmy, że warto zrobić osobny wątek, w którym napiszemy o wszystkim. Mamy dla Państwa dwie kategorie zmian: nowe typy i funkcje w API, usprawnienia w projektach tworzonych z naszych szablonów. Nowości w API Dodaliśmy do klasy MenedzerPolaczen (długo wyczekiwaną) metodę SprawdzHaslo, która umożliwia sprawdzenie poprawności hasła wybranego użytkownika bez wcześniejszego załadowania Uchwytu sferycznego. Występuje ona w dwóch wersjach: z loginem użytkownika albo z identyfikatorem. Oto przykład jej użycia: var danePolaczenia = DanePolaczenia.Jawne(...); var mp = new MenedzerPolaczen(); bool wynikSprawdzeniaZLoginem = mp.SprawdzHaslo(danePolaczenia, "Szef", "robocze"); bool wynikSprawdzeniaZHaslem = mp.SprawdzHaslo(danePolaczenia, Guid.Parse("745A2355-EC3A-4706-9F62-F9BDEC840C0E"), "robocze"); Idąc dalej tropem umożliwiania pracy na bazie nexowej przed załadowaniem Uchwytu, dodaliśmy do klasy DanePolaczenia metodę rozszerzającą o nazwie PodajPolaczenie, która umożliwia uzyskanie instancji połączenia SQLowego z bazą danych. Używa się jej w ten sposób: var danePolaczenia = DanePolaczenia.Jawne(...); var polaczenie = dane.PodajPolaczenie(); Kolejną nowością jest typ InsERT.Moria.Uzytkownicy.IZalogowanyUzytkownik, który - bez niespodzianki - umożliwia sprawdzenie danych aktualnie zalogowanego użytkownika. Przykład użycia: using (var uchwyt = menedzerPolaczen.Polacz(danePolaczenia, produkt)) { if (uchwyt.ZalogujOperatora(idSzefa, hasloSzefa)) { var daneZalogowanego = uchwyt.PodajObiektTypu<IZalogowanyUzytkownik>(); if (daneZalogowanego != null) { Console.WriteLine($"Zalogowany użytkownik: {daneZalogowanego.Dane.Login}"); } } } W raportach sferycznych umożliwiliśmy definiowanie kolumn raportu od razu w kodzie przygotowującym dane do raportu. Poniżej wstawiam przykładowy kod, który oczywiście znajdą Państwo także w pliku pomocy do Sfery. Przy okazji przypominam, że raporty sferyczne są ciągle w Laboratorium i ta część API może się jeszcze zmienić. public class MetadaneAtrybutow : IDaneRaportu { public class Wynik { public int Id { get; set; } /// <summary> /// Kolumna tekstowa ze zmodyfikowanym tytułem i szerokością /// </summary> [Tekstowa(Tytul = "Prezentacja metadanych", Szerokosc = 75)] public string Opis => $"Zestaw #{Id}"; /// <summary> /// Kolumna kwotowa o stałej precyzji 3 i symbolu 'm3' i tekście 'brak wartości' gdy nie ma wartości /// </summary> [Kwotowa(Tytul = "Kwota dopuszczająca brak wartości", Precyzja = 3, TekstDlaBrakuWartosci = "brak wartości")] public decimal? NullableDec { get; set; } /// <summary> /// Kolumna kwotowa ze zmienną precyzją (wiersz zawiera precyzję kwoty) i zmiennym symbolem /// </summary> [Kwotowa(Tytul = "Kwota ze zmienną precyzją i symbolem", PolePrecyzji=nameof(Precision), PoleSufiksu =nameof(Sufix))] public decimal Dec { get; set; } /// <summary> /// Atrybut z precyzją wartości Dec z wyłączonym tworzeniem kolumny dla tego atrybutu. /// </summary> [BezKolumny] public int Precision { get; set; } /// <summary> /// Atrybut z symbolem wartości Dec z wyłączonym tworzeniem kolumny dla tego atrybutu /// </summary> [BezKolumny] public string Sufix { get; set; } /// <summary> /// Kolumna z wartością logiczną, tytuł 'S', dymek z opisem kolumny 'Status czegoś', zmodyfikowane teksty dla wartości true i foalse /// </summary> [Logiczna(Tytul = "S", TekstPodpowiedzi = "Status czegoś", TekstDlaPrawda = "Zrobione", TekstDlaFalsz = "Czeka na zrobienie")] public bool BoolValue { get; set; } /// <summary> /// Kolumna z datą z tytułem kolumny 'Data utworzenia'. Pozostałe atrybuty domyślnie. /// </summary> [Datowa(Tytul ="Data utworzenia")] public DateTime DataUtworzeniaCzegos { get; set; } /// <summary> /// Kolumna z datą dopuszczającą brak wartości, domyślnie ukryta, z tekstem dla braku wartości /// </summary> [Datowa(Tytul = "Data wykonania operacji", Widoczna =false, TekstDlaBrakuWartosci = "nie wykonano jeszcze")] public DateTime? DataWykonaniaCzegos { get; set; } } public Type TypWyniku => typeof(Wynik); public Type TypGlownegoElementu => null; public Guid Identyfikator => new Guid("F39C311D-D3D0-44C1-BCE6-6F6B756B3863"); public string Nazwa => $"Użycie domyślnych definicji kolumn w {nameof(TypWyniku)}"; public string Opis => Nazwa; public IDostawcaPluginow Dostawca => new DostawcaPluginow(); public void DefiniujParametryRaportu(IBudowniczyParametrowRaportu fabrykaParametrowRaportu) { } public IQueryable PodajDaneRaportu(IParametryDanychRaportu parametryDanychRaportu) { var list = new List<Wynik>(); list.Add(new Wynik() { Id = 1, BoolValue = true, DataUtworzeniaCzegos = new DateTime(2021, 1, 3), DataWykonaniaCzegos = null, Dec = 123.456m, NullableDec = null, Precision = 1, Sufix = "m3" }); list.Add(new Wynik() { Id = 2, BoolValue = false, DataUtworzeniaCzegos = new DateTime(2022, 10, 5), DataWykonaniaCzegos = new DateTime(2022, 10, 6), Dec = 5432.1023m, NullableDec = 11111.666666m, Precision = 3, Sufix = "t" }); list.Add(new Wynik() { Id = 3, BoolValue = true, DataUtworzeniaCzegos = new DateTime(2022, 5, 15), DataWykonaniaCzegos = null, Dec = 1111.11111m, NullableDec = null, Precision = 1, Sufix = "?" }); list.Add(new Wynik() { Id = 4, BoolValue = false, DataUtworzeniaCzegos = new DateTime(2022, 3, 30), DataWykonaniaCzegos = new DateTime(2022, 4, 30), Dec = 555.555m, NullableDec = 777.777m, Precision = 4, Sufix = "coś" }); return list.AsQueryable(); } } Po wczytaniu plugina z takim kodem w programie automatycznie generuje się taka lista kolumn: A tak wygląda wynik raportu: Szablony i QuickInstaller SDK w wersji 43 zawiera nową wersję naszego rozszerzenia z szablonami projektów sferycznych. Od teraz projekty utworzone z szablonu mogą generować - poza plikiem mpkg i instalatorem rozszerzenia - skrypty, które umożliwiają szybkie instalowanie, aktualizowanie i odinstalowanie rozszerzenia w wybranej bazie lub bazach. Jest to opcjonalna funkcja dla programistów, która ma ułatwić tworzenie i testowanie rozwiązań. Aby z niej skorzystać, należy w pliku Konfiguracja.xml odpowiednio skonfigurować węzeł ParametryInstalacji: <ParametryInstalacji StworzPlikiBat="Tak" AutomatycznaInstalacja="Nie"> <PlikParametrowInstalacji>..\..\..\ParametryInstalacji.txt</PlikParametrowInstalacji> </ParametryInstalacji> Wyjaśnienia zacznijmy od pliku ParametryInstalacji.txt. Jest on automatycznie dołączany do projektu i zawiera parametry połączenia z bazą danych, w której chcemy testowo zainstalować rozszerzenie. Wyglądają one tak: Serwer=(local) UwierzytelnianieWindows=Tak #Uzytkownik= #Haslo= BazaDanych=Nexo_Demo_1 #BazaDanych=Nexo_Demo_2 Jeśli w Kongfiguracja.xml ustawimy StworzPlikiBat="Tak", to po zbudowaniu projektu w folderze z instalatorem będziemy mieć także pliki o nazwach Zainstaluj_Aktualizuj.bat oraz Odinstaluj.bat. Są to skrypty, które uruchamiają instalację/aktualizację/deinstalację rozszerzenia w bazie lub bazach podanych właśnie w pliku ParametryInstalacji.txt, z podanymi tam parametrami połączenia SQL. Dodatkowo, jeśli ustawimy AutomatycznaInstalacja="Tak", to po skompilowaniu projektu skrypt aktualizujący rozszerzenie będzie automatycznie uruchamiany. To oznacza, że można tak skonfigurować projekt, że od razu skończonej kompilacji aktualna wersja rozwiązania będzie już w bazie. W wersji 43 odświeżyliśmy także wygląd QuickInstallera: Przypominam, że aby skorzystać z tych nowości, trzeba zaktualizować nasze rozszerzenie do Visual Studio. Znajdziecie je Państwo w SDK, w folderze Narzedzia. Zachęcam do korzystania i dzielenia się swoimi uwagami
    4 punkty
  34. Ogólnie rzecz ujmując tak, sfera zdarzeniowa będzie także działać dla rozwiązań sferycznych (zewnętrznych). Jednak jest tutaj pewna kwestia warta wyjaśnienia. Jeżeli program sferyczny jest wdrożony w zalecany przez nas sposób, czyli wrzucony do bazy dystrybucyjnej i uruchamiany za pomocą naszego Launchera, to zdarzenia sferyczne będą wywoływane. Jeżeli jednak program sferyczny został wdrożony inaczej i nie znajduje się w tym samym katalogu co binaria programu, to trzeba samemu zapewnić aby biblioteka z obsługą zdarzeń sferycznych oraz powiązany z nią plik *.plugin znajdowały się w tym samym katalogu co uruchamiane rozwiązanie sferyczne.
    4 punkty
  35. W 1.42 planujemy dodać możliwość wysyłania dokumentów do Allegro. Opiszcie trochę szerzej swoje potrzeby w tym zakresie: jakie dokumenty mają być przesyłane (FS, PA? PA+FSd? samo FSd?) w którym momencie widzielibyście, aby te dokumenty były wysyłane automatycznie? (pomijam funkcję ręcznego zlecenia wysyłki widoczną powyżej)
    4 punkty
  36. Albo czwarta droga: Po zatytułowaniu kolumny excela jako "Symbol", można ją zaznaczyć i przekopiować do schowka. Następnie w nexo, w module Asortyment, spod prawego przycisku myszy wybrać opcję "Pokaż asortyment: ze schowka". Ostatnim krokiem będzie zaznaczenie całości i wybranie opcji Operacje -> Dezaktywuj.
    4 punkty
  37. Jest awaria - InPost potwierdził. Nie wiadomo kiedy nadawanie przesyłek wróci do normy.
    4 punkty
  38. Witam, Fajnym rozwiązaniem w Sello byłaby promocja czasowa tzn. zmiana ceny na pewien okres czasu i po upływie tego czasu powrót do wartości z przed zmiany (zał.)
    4 punkty
  39. Cześć wszystkim! Chciałem podrzucić pomysł w kwestii wgrywania faktur do allegro poprzez api, taka możliwość została stworzona przez allegro, czy realne jest na nowym synchronizatorze dołączać faktury w formacie pdf do panelu zamówień w allegro? Czy w ogóle uważacie taką funkcję za przydatną? Korzystalibyście, drukujecie faktury? czy idą z automatu i tak mailem? Pozdrawiam i udanego weekendu 🥳
    4 punkty
  40. Obecnie nie ma takiej możliwości ale planujemy ją dodać w jednej z najbliższych wersji.
    4 punkty
  41. Oczywiście, to jedno z wielu ustawień, które warto zmienić przy rozpoczęciu pracy z programem: Parametry->Wydruki.
    4 punkty
  42. Jak zapowiedział, tak zrobił Dodatkowo będzie taka opcja:
    4 punkty
  43. ... a co za tym idzie przestanie działać przycisk do zwrotów w Sello (najprawdopoodobniej). Prośba o pamiętanie, że zwroty to dość czasochłonna czynność przy obróbce bez wsparcia Sello:
    4 punkty
  44. Podpinam się do tematu. Udało mi się dzisiaj porozmawiać z konsultantem Insert i otrzymałem info, że problem jest im znany i pracują nad nim. Super, mamy dzisiaj 21-go, chciałbym mieć już wysłane wszystkie deklaracje VAT i pliki JPK a tu przyjdzie mi wysyłać prawie 1000 deklaracji pojedynczo :/ Ciekawe czy Insert zapłaci mi za kilkanaście godzin dodatkowej, bezsensownej pracy? Tak btw to może jakiś przedstawiciel Insert wypowiedziałby się w tym temacie na kiedy można liczyć na naprawienie tego błędu? Sądzę, że dla wielu biur rachunkowych jest to dość ważna informacja.
    4 punkty
  45. Prosiłbym autorów rozwiązań zewnętrznych dla Sello o kontakt ze mną poprzez prywatną wiadomość na forum. Prosiłbym o podesłanie też informacji o tym jakiego programu/dodatku jesteście autorami. Spokojnie, to nic groźnego . Chcielibyśmy po prostu mieć z Wami nieco lepszy kontakt.
    4 punkty
  46. W 1.31 będzie rozbudowany mechanizm czyszczenia bazy w programie serwisowym. Rozważamy też dodać funkcję przenoszenie danych z jednej bazy do drugiej, tak aby można było co rok np. zacząć od nowa, przenosząc ze starej bazy do nowej wybrane dane.
    4 punkty
  47. Coraz ciekawiej opisujecie opcję "nie ma szans"
    4 punkty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...