Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 29.03.2023 w Posty

  1. Szanowni Państwo, chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób firma Insert ma w planach rozwiązać kwestię związaną z KSeF od strony współpracy biura rachunkowego z klientem, jakiego rodzaju narzędzia będziemy mieli do wykorzystania i jakie będą one miały funkcje? Wszystko co jest w linii nexo w laboratorium mam przetestowane - brakuje mi wizualizacji faktury i możliwości jej pobrania jako pdf, brakuje mi także możliwości pobrania pdf UPO (jest tylko xml). Czy Insert planuje wprowadzenie jakiejś nowej platformy wymiany plików między klientem a biurem rachunkowym czy po prostu zamierza dokonać ewolucji Portalu biura? W obu przypadkach piląca jest kwestia możliwości interakcji po dodaniu plików, niezależnie czy pliki z KSeF będzie przesyłał klient czy pobierze sobie i wczyta do systemu FK biuro, wiele dokumentów wymaga opisania, często dopytania klienta o zasadność wydatku itp. Czy Insert planuje wprowadzenie platformy wymiany informacji lub czegoś na wzór systemu obiegu dokumentów? Z jakimi dodatkowymi kosztami (rząd wielkości) będzie musiało się liczyć biuro rachunkowe by móc w pełni korzystać z ewentualnych nowych narzędzi, czy to będzie cena za dokument, czy cena za klienta? A może będzie jeszcze w jakiś inny sposób ustalana - w jaki? Proszę o jakieś chociaż wstępne szczegóły, inne programy już pokazały czego mniej więcej można się po nich spodziewać a Inset milczy. Zbliża się koniec roku i dla wielu jest to czas decyzji o wyborze oprogramowania na kolejny rok (szczególnie po ostatnich ogromnych podwyżkach za aktualizacje), po prostu nie chciałabym się w lipcu obudzić z ręką w nocniku i szukać na prędce czegoś nowego bo Insert nie będzie wystarczającym wsparciem, potrzebuję wiedzieć na co mogę liczyć a czego szukać gdzieś indziej. Teraz jest już czas na oswajanie klientów z KSeF ale jak mogę ich z nim oswoić jak nie wiem jakie dostaną narzędzia? A klienci już o to zaczynają pytać.
    9 punktów
  2. Wielokrotnie prosiłem o dodawanie różnych funkcji przydatnych księgowym, sugerowałem zmiany czy wręcz oferowałem swoją pomoc w tych kwestiach. Niestety Insert nie podjął tematu. Pracuję na Insert kilkanaście lat, od roku na Nexo. Różnice między GT a Nexo są kolosalne ale na przykład jeśli chodzi o Biuro to w GT było coś czego brakuje mi w Nexo i odwrotnie. Moim zdaniem problem polega na tym, że aplikacje tworzą programiści, którzy nie znają albo nie rozumieją potrzeb księgowych czy właścicieli biur rachunkowych. Problem można by zminimalizować gdyby Insert współpracował z księgowymi i szybciej reagował na sugestie. A tak to tylko: Z takim podejściem nie spodziewałbym się poprawy stanu rzeczy, o której tu wszyscy piszą. Niestety. Nie trzeba podpatrywać konkurencji, wystarczy słuchać nas, użytkowników.
    7 punktów
  3. Hej, ponieważ sporo czasu zajęło mi skonfigurowanie parsera pliku CSV pobranego z konta firmowego mBanku to postanowiłem innym podpowiedzieć jak to zrobić.
    7 punktów
  4. Ogólnie myślę, że już jest niestety po ptakach. Ktoś kto to wymyślił, skasował już premię, KPI się będą zgadzać i będzie super. Zastanawiam się tylko, czemu Insert robi Sobie tym tematem taki strzał w stopę: 1. Wprowadza rozwiązanie, które wymaga udziału ich serwerów w komunikacji z serwerami KSEF, w jakim celu? Poza ewentualnym zniwelowaniem ich awarii, aby utrzymać ustawowy czas dostarczenia, nie widzę za bardzo sensu w zbieraniu faktur z danymi finansowymi klientów, no chyba, że zbierają dane w celu dalszego ich użycia, np. sprzedaży statystyk? A co jak padnie serwer Insert? Pisanie, że jest to po to, aby łatwiej aktualizować, chyba trochę jest przesadą - mamy raptem drugą scheme, jakoś różnego rodzaju JPK, deklaracje itp. zmieniają się ciągle i wchodzą w aktualizacjach, jakoś z tym każdy żyje, nikt tego nie zmieni z dnia na dzień. 2. Cennik tego rozwiązania, jest totalnie oderwany od rzeczywistości, i co prawda jest zbliżony do cennika dużego ERP, za którego wdrożenie płaci się setki tysięcy złotych, i grube opłaty aktualizacyjne. NEXO na stronie, jest programem dla małych i średnich firm. Ale ok, rozumiem utrzymanie infrastruktury i to, że jak taka większa firma spamuje fakturami ich serwer, bo takie celowo rozwiązanie wybrali, to jest to obciążeniem. Dlatego są punkty w ramach abonamentu, ale są, żenująco małe. Przykład, firma 40 stanowiska Subiekta i Gestora (ten oczywiście się nie liczy), Rewizor i Gratyfikant, opłaty za abonamenty roczne w okolicach 7 tysięcy netto, jak dostaną dobry rabat, i w ramach tego abonamentu mają jakieś 600-800 punktów (zasady są tak kiepsko opisane, że jeszcze nie wiem ile wyjdzie). Patrząc po ilości dokumentów, spokojnie dwa pakiety po 20 tysięcy punktów trzeba będzie kupić, czyli 3 tysiące netto ekstra, prawie 40% kwoty samych abonamentów, a patrząc po innych klienta, to jest jeden z podmiotów co wystawia mało - wystarczy prowadzić sprzedaż pierdołek na Allegro na małej marży, gdzie po kolei Allegro, jakiś Baselinker (czy sello nx), a teraz Insert z KSEF, oczekuje Swojej części, za to, że jest. 3. Powyższy cennik i zasady, doprowadzą do tego, że prędzej czy później powstanie program, który będzie te dokumenty wysyłać i odbierać za NEXO, w zdecydowanie lepszej cenie i tyle Insert z tego tematu zobaczy pieniędzy, a szkoda, bo czas w to został włożony.
    6 punktów
  5. Czy kiedykolwiek użytkownicy NEXO oczekiwali na kluczowe poprawki, które w GT już funkcjonowały? Jak sięgam pamięcią, to w takich sytuacjach zawsze jest na odwrót, np. Listy Płac, Wyliczenie miesięcznej zaliczki na PIT, a teraz DRA roczne. Nikt z nas nie wątpi w to, że programiści robią co mogą, jednak faktem jest, że po raz kolejny zamierzacie dostarczyć kluczowe rozwiązania systemu za 5 dwunasta. Ja Wam nie będę wytykał, że faworyzujecie inne linie, że wskazywaliście na termin aktualizacji do 10 maja, bo nie taki ma być przekaz mojej wypowiedzi. Czas najwyższy zmienić podejście do swoich stałych klientów, bo jak widzicie, kończy się nasza cierpliwość i zaufanie do Insert. Stajecie się w naszych oczach nierzetelni i niewiarygodni. Trudno Wam życzyć powodzenia w takich okolicznościach
    6 punktów
  6. Drogi Insercie, porażka, wstyd. Po raz kolejny zostajecie w tyle na tle konkurencji albo choćby linii Nexo. To pokazuje, jakie podejście macie do klientów i dla mnie będzie to kluczowe przy wyborze nowego dostawcy oprogramowania do mojego biura rachunkowego.
    6 punktów
  7. Czyli rozumiem, że JPK też może być płatne, bo czym się różni wysyłka deklaracji i JPK od wysyłki faktury do KSeF ?
    4 punkty
  8. Analizując informacje odnośnie kwoty abonamentu i tego co w zamian powinniśmy otrzymać, jak również fakt że wraz z wejściem obowiązkowego KSeFu program Subiekt nie będzie miał w swojej cenie podstawowej bez dodatkowych opłat ponad abonament funkcjonalności, myślę ze warto by rozważyć poproszenie o wyjaśnienie takich praktyk przez UOKiK. Rozumiem, pobieranie dokumentów zakupu, bo jak nie chcesz płacić to możesz wejść na aplikację KSeF drukować i wpisywać jak dotychczas, ale program typu Subiekt GT/NEXO/NEXO PRO bez dodatkowych opłat POZA abonamentem, który tani nie jest, nie nadaje się do prowadzenia firmy (tylko niech Insert nie udowadnia, że są tacy co korzystają z tych programów i nie wystawiają faktur kwalifikujących się do KSeF)
    4 punkty
  9. Formę opłaty per jeden dokument, znalazłem tylko u jednego "znaczącego" producenta, znacząco tańsi też nie jesteście, w innych przypadkach jest ewentualna dodatkowa subskrypcja, a ci na modelu subskrypcyjnym i tak mają to w cenie. To już raczej kwestia jak to zaprojektowaliście. A za to się płaci w ramach abonamentu NEXO.
    4 punkty
  10. Dodam jeszcze, że w wersji 48 postaramy się ułatwić dodawanie podobnych filtrów 😉
    4 punkty
  11. Po gorącym okresie przygotowań i prac oddajemy w Wasze ręce Sello NX w wersji BETA. Jest ono dostępne w ramach linii InsERT nexo od wersji 45, ale umożliwia współpracę zarówno z Subiektem nexo (na jednej bazie danych) jak i z Subiektem GT, na zasadach podobnych jak Sello 1 - czyli dwie osobne bazy. Aby zatem zainstalować Sello NX, trzeba sięgnąć po instalację pakietu nexo. Jako, że Sello NX jest obecnie dostępne w fazie BETA, to na naszych stronach nie jest jeszcze wydzielona osobna kategoria. Można zatem pobrać jakikolwiek z produktów linii nexo, np. Subiekt nexo https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/abonament/subiekt_nexo_pro/pobierz.html i przy instalacji wskazać do zainstalowania Sello NX. Dalsze kroki są typowe przy instalacji naszego oprogramowania. SELLO NX BETA Sello NX jest obecnie w wersji BETA, w związku z czym nie dysponuje ono jeszcze pełnym zestawem funkcji. Należy je traktować w kategorii programu i funkcji do przetestowania niż do pracy produkcyjnej. W Sello NX pojawiło się trochę zmian w mechanizmach znanych z Sello 1, w związku z czym chcielibyśmy poznać Wasze opinie na temat tych mechanizmów, zanim wdrożymy je do programu w pełnym wydaniu. CO JEST A CZEGO NIE MA? Dwa główne moduły w Sello NX to: zamówienia wysyłkowe (odpowiednik transakcji oraz paczek z Sello 1) oferty internetowe (odpowiednik modułu aukcje z Sello 1) W wersji BETA (system nexo 45) dostępny jest pierwszy z nich, czyli moduł zamówień wysyłkowych, w którym można zrealizować scenariusz sprzedażowy: pobranie zamówień z serwisu Allegro lub Allegro sandbox utworzenie dokumentów handlowych w Subiekcie nexo/Subiekcie GT zapakowanie towarów (analogia do tworzenia paczek w Sello1) utworzenie przesyłki w systemie kurierskim (Wysyłam z Allegro, InPost ShipX) i pobranie etykiety pobieranie statusów przesyłek wysłanie numerów etykiet do Allegro wysłanie dokumentów handlowych do Allegro JAKIE INTEGRACJE SĄ DOSTĘPNE? W wersji pierwszej, a zwłaszcza w wersji BETA skupiliśmy się tylko na tych integracjach, które występowały w Sello 1, czyli Allegro, WzA oraz InPost. Są to serwisy dobrze nam znane i na nich głównie opieraliśmy się projektując nowe Sello oraz to na nich chcemy ustabilizować wersję, zanim opublikujemy kolejne integracje. Natomiast cały program od początku jest projektowany z nastawieniem na integracje jako pluginy, które mogą być tworzone przez nas jak i przez Partnerów InsERT oraz firmy zewnętrzne. Możliwość tworzenia pluginów na zewnątrz Sello będzie dostępna po ustabilizowaniu się programu - w procesie stabilizacji może zajść jeszcze wiele zmian, co mogłoby powodować konieczność aktualizacji tych pluginów. PIERWSZE KROKI W SELLO NX Do uruchomienia Sello NX wymagane jest posiadanie Konta InsERT, przy pierwszym uruchomieniu Sello poprosi o zalogowanie się na to konto (lub utworzenie takiego konta) i akceptację regulaminu użytkowania Sello NX BETA. Jest to pewna nowość w stosunku do pozostałych naszych programów. Dalsze kroki opisane są w naszych tematach pomocy, dostępnych po prawej stronie uruchomionego Sello NX, lub też pod adresem https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/11468.html FORUM SELLO NX Prosimy, aby tematy związane z Sello NX publikować w dedykowanym dla niego forum https://forum.insert.com.pl/index.php?/forum/278-sello-nx/. Tematy z forum Sello 1, związane z SNX będą przenoszone tutaj. DZIĘKUJĘMY Gorąco dziękujemy wszystkim za słowa otuchy i za kciuki, które trzymaliście od momentu ogłoszenia rozpoczęcia prac nad Sello NX. Mamy nadzieję, że nowe Sello NX przypadnie Wam do gustu i spełni Wasze oczekiwania. Liczymy także na Wasze testy, zgłoszenia błędów oraz sugestii, aby ta stabilizacja przebiegła sprawnie i abyśmy mogli jak najbardziej dostosować Sello do Waszych potrzeb. //Zespół Sello NX
    4 punkty
  12. Ja wiem, że ma Pan dosyć NEXO, jest to najgorszy program pod słońcem, Insert najgorszą firmą (wnioskuje z Pana aktywności na forum), ale na serio, konserwacja bazy danych po wersjach wprowadzających zmiany w funkcjonalności, to coś jak najbardziej wskazane do wykonania. Może nie koniecznie rozwiąże to problem u Pana, chociaż czytam dwa razy, i nie wiem, w końcu ile co gdzie trwa, ale w każdym razie może problem był od zawsze, ale prawidłowo działające indeksy bazy, go niwelowały. Temat znany w Insert, znany też przez każdego partnera i administratora.
    4 punkty
  13. Zdecydowanie należy zgłosić to do UOKiK, jednocześnie rozpoczynając analizę innych dostępnych na rynku rozwiązań. Dobrze, że temat wypłynął, zanim podjęliśmy decyzję o poszerzeniu oprogramowania od INSertu w firmie. Pora się stąd zwijać.
    3 punkty
  14. Proszęmi wyjasnić, dlaczego Insert wprowadza opłaty za wyslanie każdej faktury do systemu KSeF ? Rozumiem opłatę za ściąganie faktur, bo to ułatwienie, ale wysyłanie jest STANDARDOWYM od 1 lipca OBOWIĄZKIEM programu do wystawiania faktur. Prowadzi to do sytuacji, że nie dość że znacznie wzrósł abonament za programy (subiekt 699 netto), to dodatkowo trzeba będzie płacić za prawidłowe i zgodne z wymaganiami prawnymi wystawienie faktury (widocznej po wystawieniu w KSeF). Powiem szczerze, jak dotąd jesteście jedyną firmą, która nakazuje zapłatę za obowiązkowe wysłanie faktury. Jak mniemam, nie mamy się zdziwić jak każdorazowewyslanie e-deklaracji, JPK,itp z zcasem też może być płatne. No i do tego fakt, że w podziękowaniu za opłacanie abonamentu za 699 netto dostaniemy paczkę 100 punktów/faktur na ROK za 50 zł netto. Z drugiej strony, dziekuję po wczorajszym webinarze, gdzie ta wiadomość wyszła za pomoc w podjeciu decyzji by zrezygnować z Państwa, ale również dla moich klientów, którzy myśla że z kolejnym rokiem także odejdą, skoro poza abonamentem maja dopłacać kolejne kilkanaście tysięcy. Pozdrawiam
    3 punkty
  15. Oczywiście. Temat zmian zbiorczych będzie realizowany w najbliższych wersjach. Dodatkowo, pracujemy też nad rozwiązaniem, które nie będzie wymagało pakowania paczek w ogóle, jeśli ktoś nie potrzebuje takiego pakowania.
    3 punkty
  16. To już przeszłość ....... Insert zmienił już stronę i na nowej stronie rozważnie zostały opisane nowe funkcjonalności NEXO, Przejdź na nexo - InsERT https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/abonament/subiekt tak więc czas zacząć odkładać 💰na KSef.
    3 punkty
  17. Jak to jest możliwe, że bardzo duże firmy wystawiające dokumenty na wielotysięczne kwoty będą płaciły mniej a małe firmy dostaną po tyłku szczególnie firmy sprzedające np na Allegro. Specyfika tego typu biznesu generuje dużo drobnych transakcji spora część firm wystawia dokumenty w dziesiątkach tysięcy roczne jak nie setkach. Rozwijacie nowy projekt Selo NX skierowany pod kanał Allegro, żaden sprzedawca nie będzie chciał z niego korzystać, bo po prostu nie będzie się opłacało. Wybierając oprogramowanie Insert nie było mowy, że podstawowe funkcje będą płatne tak jak w przypadku wysyłaniu faktur do KSEF. Tok myślenia jest taki, że za każdy wystawiony dokument będziemy musieli płacić, istota programu Nexo właśnie umiera. Ryba psuje się od głowy.
    3 punkty
  18. Rowniez mnie to oburza to tak jakby kasowac za wyslanie JPK, albo danych z GUS place abonament i zgodnie z zasadami, ktore sami Insertowcy wymysliliscie maja byc w cenie aktualizacje oraz wlasnie dostepna funkcjonalnosc Przeczytajcie prosze wszystkie myslniki z wlasnej strony Jesli chcecie wprowadzac inne zasady to zrobcie to z wiekszym wyprzedzeniem - np rocznym - tak, zebym mial wybor czy chce nadal korzystac z waszego softu czy jednak konkurencji. dodatkowo sa niezrealizowanie funkcjonalnosci od wielu lat : np dokumenty SAD, deklaracja Intrastat
    3 punkty
  19. Cześć, Team Sello pracuje nad poprawką, która pojawi się w najbliższym czasie Poniżej podobne problemy, w pierwszym poście @Bartosz Rosa, wspomniał, że "To jest problem ten sam co ze stanem (wszystkie czarne parametry) nie są aktualnie poprawnie przesyłane do Allegro. Będzie to poprawione w najbliższej aktualizacji 1.43.5":
    3 punkty
  20. Dzięki Ci dobry człowieku ♥️♥️
    3 punkty
  21. Chciałam zaznaczyć, że może nie wyraziłam się na tyle szczegółowo i dokładnie by insert jako twórca programu zrozumiał. 1. Biuro nexo i raporty ! Bardzo proszę zerknąć na system podatkipodatki może wówczas zrozumiecie co jest niezbędne do zarządzania biurem. Raporty działają topornie, długo i niestety żaden serwisant tego nie zmieni. biurom rachunkowym potrzebne są inne rozwiązania. Może naprawdę warto podpatrzeć jak działa to u innych. W podatkipodatki zaznaczam np. rodzaj podatku jako vat-7 i mam listę tylko tych firm na vat w której widzę kwoty vat do zapłaty wszystkich klientów wraz z oznaczeniem czy mail z kwotą podatku wysłany, czy upo pobrane itd. W liście firm od razu widać czy firma- klient jest vat czynny, czy jest vatue. I tak można filtrować listę firm według różnych działań np: dostarczenie dokumentów, płace, zus na 15, zus na 20, cit, pit, vat i wiele innych. Mogę również zawsze wrócić do listy działań z poprzednich miesięcy. Może warto zerknąć jak funkcjonuje aplikacja do zarządzaniem i pracą biura rachunkowego a nie upierać się przy czymś co na prawdę nie działa sprawnie. II konta pocztowe i automatyzacja! pan pisze o zupełnie czymś innym. Może znów nie napisałam bardzo wyraźnie ale chętnie to uzupełnię. Problem i brak możliwości korzystania z zewnętrznej poczty czy nawet gestora jest w zakresie korzystania z dodatkowo płatnej funkcji automatyzacji. Sam pomysł był dobry jednak tworzenie automatów np. Wyślij mail według określonego wcześniej utworzonego szablonu z załącznikiem lista płac po działaniu- zatwierdzenie listy płac no super ! Tylko proszę kto wymyślił, że do automatów nie można korzystać z zewnętrznej poczty. Dopytywałam po odpowiedzi Pana z insertu na mój post i niestety usłyszałam, że ktoś mnie źle zrozumiał i nie można w tym wypadku korzystać z poczty zewnętrznej. Jeśli chcemy wykorzystać automatyzację do wysyłki automatycznie maili po wykonaniu jakiegoś działania musimy u każdego klienta dodawać konto pocztowe. Porażka bo po pierwsze nie działa ta poczta sprawnie, często mail ląduje w skrzynce nadawczej i tam sobie wisi, po drugie pracownicy biura nie mający dostępu do wszystkich klientów widzą treść poczty wychodzącej do wszystkich z tego konkretnego konta pocztowego, po trzecie puchną bazy danych ! No litości niech ktoś w końcu przemyśli tą kwestię. Skoro można korzystać z zewnętrznej poczty np. Przy wysyłaniu powiadomień mailowych z kwotami zus z pozycji deklaracji zus w gratyfikancie czy z innych deklaracji podatkowych bo tu owszem program tworzy maila według szablonu w zewnętrznym programie pocztowym to czemu nie można tak przy automatyzacji 🙈🤯 III ksef to już jakieś kpiny. Nie wiem jak będą działać proponowane rozwiązania bo może i całkiem dobrze ale termin proponowany przez insert to zwyczajna kpina. Dziś poznajemy szczątki informacji np cenniki dotyczące pobierania dokumentów z ksef a nie możemy poznać rozwiązania dla ksef. Przecież my musimy jak najszybciej poznać narzędzia, funkcjonalność i ceny by móc ewentualnie zdecydować z jakich programów będzie nam najefektywniej i najbardziej ekonomicznie korzystać. Termin proponowany przez insert to kpina ? Kiedy czas na zmiany cennika przez biuro? Kiedy czas na wdrożenie i szkolenie klientów? Kiedy czas na wdrażanie i naukę czy wtedy gdy ksef już będzie obowiązywał? Wszyscy wiemy, że ksef działa różnie i są błędy ale my to jesteśmy w stanie zrozumieć. Wiemy, że narzędzie insert również mogłoby zawierać z tego powodu jakieś niedociągnięcia ale my nie wiemy w ogóle jak ono wygląda! Znamy za to ceny IV E- teczki osobowe:( naprawdę musimy znów szukać zewnętrznych aplikacji 😢. Na szczęście podatkipodatki dają taką możliwość. Insert litości dajcie szansę pracować nam na zakupionych już programach. Chętnie każdy zapłaci za aplikacje i dodatkowe rozwiązania ale niech one są! Dla biura rachunkowego w dzisiejszych czasach wymienione kwestie są niezbędne!
    3 punkty
  22. Tak, jest już dostępna do pobrania.
    3 punkty
  23. I powiedzmy że to jest okej, szkoda tylko że selo nie "zapamiętuje" mapowania i za każdym razem trzeba dodawać produkt (lub tak jak wspomniałem wyżej ze zostało to ograne przez dodanie symbolu i nazwy asortymentu. I tutaj właśnie ciekawie możecie to rozwiązać (według mnie będzie dobrze) Dodajemy z ręki punkty odbioru/dane odbioru Wpisujemy sami po prostu wszystkie dane, zapisujemy jako szablon i mamy problem z głowy, wtedy do każdej opcji wysyłki możemy podstawić już gotowy adres. Kurierzy mają dany rozmiar paczki + waga, często jest tak że waga rzeczywista to np 3kg, ale waga gabarytowa to 15kg, za przekroczenie wagi jest dopłata i nie ma na to rady, a z powodu niższej wagi nie dostajemy rabatu na przesyłkę wiec śmiało można tutaj dać maksymalne wagi paczek np Paczkomat A Wymiar X-X-X 25kg (tak podaje inpost, więc niech ta waga jest predefiniowana, bo czy wyślę 1kg czy 24kg to cena się nie zmienia) I możecie w programie ograć to w drugą stronę Max waga paczki 25kg A program liczy i jeżeli jest poniżej 25kg to puszcza normalnie, ale jak waga z zamówienia to ponad 25kg to dostaje się informację że paczka może przewyższać dopuszczalną wagę) Według mnie sytuacja WIN-WIN, sprzedawca wie jaki ma zapas, a program i tak da mu informację jak coś będzie nie tak. No i klasa, plusik w tym miejscu to zbawienie (nie wiem jak go nie zauważyłem). Zrobimy raz, używamy cały czas Okej, mój błąd, ja dodałem w miarach kolejną jednostkę, a nie edytowałem aktualnej (szt.), właśnie poprawiłem i przy zamówieniu sprawdzę czy się podmienia (stawiam ze tak, skoro dostałem rozwiązanie) W takim razie czekam O to to, po prostu mylący był status Także też czekam na to Dzisiaj pojawił mi się inny problem, ale muszę spróbować go wywołać ponownie, bo złożyło się kilka czynników na to, więc założę w razie potrzeby inny wątek. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i jasne odpowiedzi Mega robota ! w końcu zaczyna się robić narzędzie AIO jednego dostawcy
    3 punkty
  24. W końcu skonfigurowałem sobie WzA, jeszcze tylko DPD z umową własną i wszystkie etykiety będą leciały hurtem przez Sello. Piękna sprawa! 😁
    3 punkty
  25. To, w jaki sposób Gratyfikant GT liczył podstawę wynagrodzenia urlopowego, było wcześniej zależne od parametrów. Możliwość wyboru sposobu liczenia była dostępna od wersji 1.18. Domyślną wartością od ponad 5 lat było według daty wypłaty. W istniejących podmiotach do tej pory pozostawiono możliwość wyboru sposobu liczenia, ponieważ to użytkownik odpowiada za ich ustawienie – jeżeli Pani, bądź inny użytkownik mający dostęp do parametrów ustawił w programie nieprawidłowy sposób liczenia, to niestety program liczył nieprawidłowo. Na przyszłość, w kwestii przepisów prawnych zalecam kontakt z odpowiednimi instytucjami, natomiast w kwestii konfiguracji parametrów programu zalecam kontakt z dyplomowanym serwisantem.
    3 punkty
  26. Szanowna Pani Katarzyno, wskazany przez Panią kierunek rozwoju Portalu Insert jest niewątpliwie słuszny, jednak data wprowadzenia rozwiązania jest nie do zaakceptowania. Okres do końca 2023 roku powinien być czasem, kiedy przedstawią nam Państwo swoje narzędzia, tak abyśmy mieli czas na ich przetestowanie i dokonanie świadomego wyboru. W mojej ocenie powinniśmy poznać również warunki korzystania z portalu, takie jak koszt abonamentu, czy też koszt zaimportowania dokumentu do programu. Tak jak zauważyli moi poprzednicy na rynku są już dostępne rozwiązania uwzględniające współpracę z KSeF. Zmiana programu finansowo-księgowego w trakcie roku jest zbyt uciążliwa, w związku z tym najbliższe miesiące będą decydujące dla biur rachunkowych w tym zakresie. Państwa podejście do tematu KSeF skutkuje niepewnością, na którą nasza branża nie może sobie pozwolić, co zapewne doprowadzi do wyboru oferty konkurencyjnych firm. Proszę o uwzględnienie powyższych kwestii oraz możliwie najszybsze przedstawienie szczegółowych informacji dotyczących planowanego rozwiązania. Pozdrawiam
    3 punkty
  27. Fajnie, że pojawiła się koncepcja. Ale terminy wdrożenia to jest jakiś żart. Aktualnie jestem na konferencji dla właścicieli Biur Rachunkowych i są prezeracje innych dostawców oprogramowania. Zobaczymy z którą z konkurencji podpisać współpracę. Niestety jeśli do końca roku tak jak Pani Martyna wskazała nie pojawi się projekt do testów to obawiam się że konkurencja będzie miała przypływ Klientów.
    3 punkty
  28. I tym sposobem po wielu latach zaczynam rozglądać się za nowym oprogramowaniem - jak wiele moich koleżanek i kolegów właścicieli biur rachunkowych. To jest farsa! Wszyscy dostawcy oprogramowania już przygotowali rozwiązania. Poza Insert.
    3 punkty
  29. Przepraszam, ale to jest chyba jakiś żart? Do tego czasu tego typu systemy/bufory powinny już być dawno wdrożone w firmach i biurach rachunkowych. Kto przy zdrowych zmysłach będzie czekał na Państwa produkt do ostatniej chwili (i to pewnie produkt z wieloma błędami jak to ostatnio bywa w Insercie) jak na rynku już są dostępne podobne rozwiązania i z każdym dniem powstają kolejne?
    3 punkty
  30. Panie i Panowie z InsERT, gdy już po 7 latach straciłem nadzieję, wy wrzucacie taką bombę, i jeszcze z gratisem do partii (to było zadanie na następne 7 lat). DZIĘKI, i to bez żadnej szydery. Będę miał roboty na zimę Czekam na wersję, pomęczę pewnie jeszcze temat jak będzie potrzeba i w GUI i Sferycznie
    3 punkty
  31. Witam, poniżej odpowiedzi: 1) kiedy będzie dostępna opcja wystawiania aukcji z SNX Opcja wystawiania ofert będzie dostępna w wersji premierowej 2) kiedy będą pobierane pełne dane aukcji - na dzisiaj widzę że np nie jest dostępna sygnatura Dane ofert w tym sygnatury będzie można pobierać w wersji premierowej 3) czy jest dostępna dokumentacja sfery do SNX Tak, jest dostępna jak w pozostałych produktach NEXO 4) ogólnie kiedy premiera wersji innej niż beta 19.10.2023, czyli pojutrze (jeżeli wszystko pójdzie po naszej myśli) Po więcej informacji zapraszam również na naszą stronę KLIK!
    3 punkty
  32. Mogę zagwarantować, że Bartka wraz z całym zespołem przyjęliśmy z otwartymi ramionami do nexo i zapewniam, że nikt nie jechał w luku bagażowym
    3 punkty
  33. Fajnie, że pojawi się formatowanie komórek! Mam w taki sposób posegregowaną pocztę na gmailu z odpowiednimi kolorami dla poszczególnych etykiet. Bardzo chwalę sobie takie rozwiązanie, będzie to pomocne w czytelniejszym, wzrokowym poruszaniu się w TRANSAKCJACH.
    3 punkty
  34. Dzień dobry, sugestia dodania kolumny ze wskazaną kwotą do widoku e-Sprawozdawczości została zapisana do zrealizowania w przyszłych wersjach programu.
    3 punkty
  35. Oczekiwania wobec programu księgowego są dość proste i te Insert spełnia. Mam świadomość "legislacyjnej powodzi" i cieszę się, że Insert na wszystkie zmiany reaguje dość szybko, doceniam to. Podobnie pozytywnie odbieram reagowanie na zgłaszane usterki, które w tej powodzi się zdarzają. W powyższym poście nie skarżyłam się na część księgową produktów. Jednak skoro firma zdecydowała się na wdrażanie produktu w stylu "ułatwianie pracy biura rachunkowego", to chciałabym korzystać z tej pomocy, nie wspomagając się firmą zewnętrzną. Nie oczekuję też produktów niszowych. Ten temat dotyczy urlopów zgłaszanych przez Portal Pracownika - co najmniej od trzech lat czekam (czekamy?) na funkcję, która pozwalałaby na zatwierdzanie urlopu pracodawcy przed przesłaniem wniosku do biura rachunkowego...
    3 punkty
  36. Dodaje Nabywce i chce aby automatycznie mi sprawdziło, czy dane są zgodne z danymi obecnymi w GUS. Jesli nie to zeby mi poprawił. Lub jak klikam zapisz zeby sprawdzilo czy dane sa aktualne.
    3 punkty
  37. Rozwiązania dotyczące automatycznego naliczania zwrotów, raportów okresowych oraz generowania i pobierania raportów dobowych z urządzeń zostaną wdrożone w wersji 46. Ponadto zostanie wdrożona możliwość określania dokładnej godziny wykonania operacji (np. odbiór sprzedaży).
    3 punkty
  38. Sprawdziliśmy. U nas działa. Na różnych przeglądarkach, nawet na tej najgorszej zdaniem Pana Radomiła
    3 punkty
  39. Dziękujemy za sugestie, mamy zapisane do wdrożenia w jednej z przyszłych wersji, nie jestem jednak jednoznacznie stwierdzić kiedy.
    3 punkty
  40. Dobra, problem dotyczy mojej wady wzroku najwidoczniej. Szukałem tej opcji w Operacje, tak jak pojawiały się w przypadku braku określenia tej zmiennej, a wy poszliście o krok dalej i to jest w stanie stworzyć osobne menu, czego ja nie zauważyłem. Wszystko działa, przepraszam, za zawracanie gitary. Oczywiście włączenie w laboratorium i sprawdzenie CTRL+SHIFT+H miało miejsce
    2 punkty
  41. Tutaj zdradzę trochę informacji - podgląd dokumentu się zmieni. Będzie ładny i nawigowalny. W okresie Laboratorium będziemy się posługiwać obecnym.
    2 punkty
  42. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 47.0.0. Fragment listy zmian: "Pola własne na pozycjach dokumentu (w Laboratorium): • W konfiguracji pól własnych dodano możliwość dodawania pól własnych do pozycji dokumentu, partii oraz konfiguracji dokumentu (typu dokumentu). • W Subiekcie pola własne na pozycjach dodano dla wszystkich typów dokumentów sprzedaży, zakupu, zamówień, faktur wewnętrznych, przyjęciach oraz wydaniach magazynowych, zamówień do dostawcy oraz dokumentach produkcyjnych. • W Gestorze pola własne na pozycjach dodano dla ofert, działań, zleceń serwisowych oraz umów z klientami. • Umożliwiono dodanie kolumny dla pozycji na dokumencie w celu wyświetlenia oraz edycji pola własnego pozycji dokumentu. • Dodano możliwość określenia dla jakich typów dokumentu ma być widoczne pole własne na pozycji dokumentu. • Umożliwiono dodanie kolumny dla partii pozycji dokumentu w celu wyświetlenia oraz edycji pola własnego partii. • W Rewizorze oraz Rachmistrzu w obrazie księgowym, na pozycjach dokumentu dodano obsługę pól własnych użytych na dokumentach źródłowych. • W Rewizorze oraz Rachmistrzu w schematach dekretacji, dodano obsługę pól własnych użytych na pozycjach dokumentów źródłowych. • Umożliwiono przepisywanie wartości identycznych pól własnych na pozycjach podczas realizacji między dokumentami (dostępne po włączeniu w Laboratorium opcji "Własne typy dokumentów" oraz włączeniu przepisywania tych wartości dla wskazanych realizacji).";
    2 punkty
  43. Ja bym optował za wyłączeniem mechanizmu zamiany ról. Byłoby chyba prościej i bardziej życiowo. Uprzedzam jednak że optuję za tym od kilku lat, a efekty są jak widać ☹️
    2 punkty
  44. Nie ma linku w SELLO. Czekamy na możliwość wysyłania bazodanowego NULL (zamiast zapewne jak to robi SELLO) stringu "".
    2 punkty
  45. W takim przypadku, kiedy rozliczenie VAT od sprzedaży w kraju konsumpcji podlega wg lokalnej rejestracji do czynności VAT oznacza, że podatnik nie będzie występował do rejestracji w procedurze OSS, bo ta z góry wyklucza mieszane rozliczenie podatku VAT powyżej limitu. Rzecz jest bardzo prosta, wystarczy że przy współpracy z Amazon następuje transakcja WDT związana z przemieszczeniem naszego towaru z PL na magazyn konsygnacyjny w innym kraju UE. W takim przypadku w programie Subiekt GT nie ma żadnego prawidłowego rodzaju transakcji VAT do wyboru, o czym pisałem do InsERT już 3 lata temu. Tego rodzaju sprzedaż nie powinna być w ogóle wykazywana w polskim pliku jpk_vat. Jednak z uwagi na powyższe, że nie może być dwojakiego sposobu rozliczeń zagranicznych transakcji VAT, można w Subiekcie GT dla takiej sprzedaży obejść problem, wybierając dla tych dokumentów rodzaj transakcji WSTO-OSS.
    2 punkty
  46. Na razie zero konkretów, deklaracje jak "wkrótce", "niedługo", "w najbliższym czasie" - niemal jak z czekaniem na nową wersję Sello Trochę ciężko o sprzedaż bo nikt o tej platformie nie wie, jedyny plus takiego odciągania to, że może ruszy w miarę dopracowana a na starcie będzie sporo ofert - wybór dla kupujących. A od innej strony: Bartku odzywali się może do Was celem rozeznania w kwestii integracji? PS. Jakby w drodze jakichś rozmów zasugerowali, że brakuje im np. programistów czy coś to pamiętajcie co na ten temat uważa ich prezes i warto im przypomnieć:
    2 punkty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...