Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 15.06.2020 we wszystkich miejscach

  1. 2 punkty
    Co do wyświetlania Model+NumerSeryjny, to zgodnie z przykładem o którym wspominałem, trzeba wprowadzić w polu Wartość taki zapis: Model + '-' + NumerSeryjny Co do filtrowania po kliencie, to na tą chwilę, słowniki własne nie pozwalają na tak zaawansowane filtrowanie. Chyba, że ma Pan niewielu klientów i porobi dla nich osobne słowniki, ale tutaj też kombinacja, bo zgodnie ze specyfikacją w bazie, pola WlascicielId, nie są jeszcze w użyciu, więc trzeba by przez zlecenia podpinać. Można dorzucić temat do tego wątku, gdzie była rozmowa o filtrowaniu wzajemnym pól, aczkolwiek nie jest to do końca łatwa sprawa - słownik jest ogólny, nie ograniczamy go do konkretnego obiektu, więc może się znajdować w dowolnej lokalizacji, a przez to trzeba by rozbudować jego kontrolę.
  2. 2 punkty
    SELECT su.Id,su.Nazwa FROM ModelDanychContainer.SerwisowaneUrzadzenia AS su Takie zapytanie pokazuje Id oraz Nazwę z bazy urządzeń. W NEXO będzie to wyglądać tak: Kompletna lista pól, znajduje się w SDK - przykładowe zapytanie z INT, pokazuje jak łączyć dane z wielu kolumn
  3. 2 punkty
    Powinno się udać. Należałoby dodać słownik własny SQL, a następnie wykorzystać go w polach własnych.
  4. 2 punkty
    Informujemy, że w dniu 29 czerwca 2020 między godziną 5:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Nowy widok w sprzedaży: Dokumenty nieopłacone - z możliwością wysyłania przypomnień email o nieopłaconych dokumentach, Aktualizacja słownika PKWiU do wersji 2015, Konwerter PKWiU 2008 na 2015, Możliwość edycji treści wiadomości email podczas wysyłania, Rozszerzenie filtru daty o nowe wartości: "poprzedni miesiąc" oraz "poprzedni i bieżący miesiąc", Filtr "Data wystawienia" w zestawieniu płatności nierozliczonych, Poprawa znanych błędów i problemów.
  5. 2 punkty
    Tu nic nie poradzisz, bo InPost przysyła 2 pdf-y i Sello tak drukuje. Tak samo przez ich www. Może pomóc drukowanie z filtrem smart, jak rozłożysz etykeity na 2 stosy i nr paczki wpiszesz do drukowania na etykiecie to będziesz zawsze na wierzchu mieć kolejny nr, albo po lewej albo po prawej...
  6. 2 punkty
    Bardzo się cieszę, że temat został zauważony przez autorów. Rozumie obawy z wprowadzeniem takiej zmiany. Pewnie ktoś kto pisze program do automatycznego pilota w Tesli ma podobne dylematy. Jednak prędzej czy później autka będą to umiały. Ważne żeby przeć naprzód. W obecnym mechaniźmie ręcznym uaktualniania ceny brakuje mi bardzo bardzo! filtrowania dla kolumny "różnica cen" to znaczy takiego które pokaże wszystkie podświetlane jednocześnie na zielono oraz czerwono. Taki filtr dodał bym w zakłądce "Z błędem'' Kolejną ewolucją była by wówczas zmiana funkcji "Aktualizuj cenę z kartoteki towaru'' np na : Zatwierdź zmiany cen zbiorczo
  7. 2 punkty
    Nie ma, ale będzie. Nie wiem czy w 1.36 wyrobimy, ale ma to duży priorytet, bo zmiana taka z pewnością przyda się każdemu. Aukcje będą się aktualizować z dziennika zdarzeń, podobnie jak teraz transakcje. Zatem nie będzie potrzeby pobierać wszystkich aukcji, Sello pobierze tylko te w których coś się zmieniło.
  8. 2 punkty
    Podpinam się pod tą prośbę. Właściwe zarządzanie stanami magazynowymi, przy większej sprzedaży jest niezbędne. Trzeba ogromnych nakładów pracy, żeby ogarniać zamówienia z brakami. Aktualnie, żeby nie wznawiać ręcznie ofert, utrzymujemy duże ilości towaru w ofertach. Bazujemy na stałych dostawach i statystykach, które pozwalają nam zabezpieczyć odpowiednie ilości towaru na magazynie. Nie ma jednak dnia, żeby nie zdarzył się klient, który wyłamuje się ze statystyk. Załóżmy, że normalna sprzedaż to 5 klientów dziennie i każdy kupuje w ilości od 2-5 szt, a tu nagle klient lub kilku pod rząd, co kupują 200-300 szt. Przy około 10 ofert w Sello, wolałbym mieć pełną synchronizację stanów magazynowych. Brak towaru = zamknięcie oferty. Wchodzi towar na magazyn = wznowienie oferty. Myślę, że ta kwestie można rozwiązać bez rozbudowanych mechanizmów. Np mam 3 konta i na każdym wystawiam ten sam towar. Na koncie nr 1 ustawiam, że oferta ma się kończyć gdy stan magazynowy będzie mniejszy lub równy 10 szt. Na koncie nr 2 ustawiam, że oferta ma się kończyć, gdy stan magazynowy będzie mniejszy lub równy 5 szt. Na koncie nr 3 ustawiam, że oferta ma się kończyć, gdy stan magazynowy będzie mniejszy lub równy 0 szt. Taka możliwość już istnieje w Sello. Czekamy tylko na możliwość wznawiania ofert. Wtedy trzeba byłoby zastosować mechanizm odwrotny, czyli wznawiają się gdy: stan powyżej 0 szt. - konto nr 3 stan powyżej 5 szt. - konto nr 2 stan powyżej 10 szt. - konto nr 1 Najprostszym rozwiązaniem byłoby przyjąć priorytety dla kont, czyli sami określamy, że konto nr 3 jest dla nas najważniejsze i tam oferty będą kończyły się najpóźniej, natomiast konto nr 1 jest dla nas najmniej ważne i oferty mogą się kończyć jako pierwsze. Do wyboru musi pozostać, czy stan magazynowy ma być liczony z faktycznego stanu czy też z dostępności. Dla sprawniejszej obsługi przydałaby się tez kolumna, w której moglibyśmy podejrzeć, czy oferta ma zaplanowane zakończenie, wznowienie oraz przy jakiej ilości. Nie wiem jak inni to widzą, ale mile widziane byłyby też filtry przypisane do kolumny. Coś na zasadzie zastosowanej w Excelu. Bardzo brakuje mi np, możliwości wyświetlenie ofert z terminem realizacji 24h i jednocześnie np po ilości. Wyszukiwanie takich fert na liście 10 tys pozycji, nawet jeśli po jednej z kolumn posortujemy, to mozolna praca. Jakby ktoś pytał: Jestem na TA, jeśli chodzi o wznawianie ofert i dodatkowe mechanizmy pozwalające na lepsze zarządzanie stanami magazynowymi w ofertach
  9. 2 punkty
    Tak, można to zrobić - wybrać pojedynczo lub kilka opcji, ale trzeba sprawdzić, żeby mieściło się na wydruku etykiety. Menu wyboru dostępnych opcji jest pod przyciskiem TAG:
  10. 2 punkty
    Ostrzeżenie przed wyborem nieaktywnego konta pojawi się w wersji 1.36.
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    Bardzo dziękuję za pomoc, polecenie pomogło, błędy się już nie pojawiają po odebraniu i synchronizacji aukcji.
  13. 1 punkt
    Parametr nie ma zastosowania dla waluty - cena zostanie przewalutowana po odpowiednim kursie.
  14. 1 punkt
    Od strony wydruku, nie podpowiem (bo się nie znam), ale od strony bazy danych, zarówno mail jak i telefon są trzymane w jednej tablicy i określane za pomocą Rodzaju, więc może to kwestia ustawienia czegoś, skoro maila już Pan wyciągnął To przykład na przedstawicieli handlowych, ale wystawiający też ma identyfikator Osoby i to one łączą się z tablicą Kontakty: SELECT o.Id, CONCAT(o.Imie,' ',o.Nazwisko) AS ImieNazwisko, st.Nazwa AS Stanowisko, p.Stanowisko_Id ,(SELECT k.Wartosc FROM ModelDanychContainer.Kontakty AS k WHERE k.Podmiot_Id=o.Podmiot_Id AND k.Rodzaj_Id=1) AS Telefon ,(SELECT k.Wartosc FROM ModelDanychContainer.Kontakty AS k WHERE k.Podmiot_Id=o.Podmiot_Id AND k.Rodzaj_Id=2) AS Fax ,(SELECT k.Wartosc FROM ModelDanychContainer.Kontakty AS k WHERE k.Podmiot_Id=o.Podmiot_Id AND k.Rodzaj_Id=3) AS Email ,(SELECT k.Wartosc FROM ModelDanychContainer.Kontakty AS k WHERE k.Podmiot_Id=o.Podmiot_Id AND k.Rodzaj_Id=4) AS WWW ,(SELECT k.Wartosc FROM ModelDanychContainer.Kontakty AS k WHERE k.Podmiot_Id=o.Podmiot_Id AND k.Rodzaj_Id=5) AS GG ,(SELECT k.Wartosc FROM ModelDanychContainer.Kontakty AS k WHERE k.Podmiot_Id=o.Podmiot_Id AND k.Rodzaj_Id=6) AS Skype FROM ModelDanychContainer.Firmy AS f INNER JOIN ModelDanychContainer.Przedstawiciele AS p ON p.Firma_Id=f.Id INNER JOIN ModelDanychContainer.Osoby AS o ON o.Id=p.Osoba_Id LEFT JOIN ModelDanychContainer.Stanowiska AS st ON st.Id=p.Stanowisko_Id WHERE f.Firma_Podmiot_Id=X
  15. 1 punkt
    Dziękuje , Marcin miałem ustawione Allegro DPD, wygląda na to że słowniki były stare, teraz działa i jest ok.
  16. 1 punkt
    Dzień dobry, Tak, pracujemy nad taką opcją. Dziękuję za sugestię.
  17. 1 punkt
    Rachunek bankowy przypisany jest do formy płatności. Wybierając formę płatności np. "Przelew EUR" można automatycznie wydrukować rachunek euro. Trzeba jeszcze w konfiguracji wzorca wydruku wyłączyć drukowanie rachunku w sekcji Sprzedawca, ponieważ tam drukuje się zawsze rachunek podstawowy. Nie wiem o jakie dokładnie zmiany chodzi, ale z pewnością da się je wprowadzić korzystając z zaawansowanej edycji wzorca wydruku (Popraw wzorzec we wzorcach wydruku) w taki sposób, że będzie to jeden wzorzec, który będzie drukował inne dane w zależności od magazynu. Tylko proszę wziąć pod uwagę, że w nexo jedna faktura może realizować wydania z wielu magazynów. Co w takiej sytuacji?
  18. 1 punkt
    Można by stworzyć pole własne zaawansowane, typu Słownik SQL i podłączyć się pod tablicę SerwisowaneUrzadzenia/Asortyment, tylko czy wam chodzi, aby wskazywać konkretne wózki widłowe, z konkretnym np. numerem seryjnym? Taka lista będzie po prostu długa. Oczywiście wersje PRO posiadacie?
  19. 1 punkt
    U nas filtrujemy paczki filtrem dokmenty-końcowy do utworzenia i drukujemy dokumenty zbiorczo. Nastepnie ustawiamy filtr na końcowy-utworzony i do tych transakcji tworzymy paczki. Odświeżamy F5 i jak się coś pojawi to tworzymy paczki. Błędów przy takim sposobie pracy nie mamy. Sporadycznie może się zdarzyć, że podczas tworzenia paczki, w paczkach może występować przy towarach ilość 0. W tedy trzeba te paczki usunąć i utworzyć na nowo. To się jedynie zdarza, jak się odczytywane z bazy Sello w tym samym momencie dane (np. lista towarowa itp), więc się zdarza 1 raz na miesiąc.
  20. 1 punkt
    Np utworzenie paczki. Nie. To czy w danej kolumnie jest widoczny numer dokumentu zależy od bieżącego stanu. Jeśli się utworzy to będzie widoczny (np po odświeżeniu grida klawiszem F5). To nie jest na sztywno wpisane w paczce, tylko wyświetlane na "żywo".
  21. 1 punkt
    Koniec tego, początek przyszłego tygodnia.
  22. 1 punkt
    Coś chyba musiał Pan przeoczyć zerkając na typy dokumentów ZK
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
    Wybierasz konto 1 , w aukcjach trwających zaznaczasz aukcje które chcesz przenieść zanim je powielisz dobrze by było pobrać do niech pełne dane .Po pobranie pełnych danych do tych aukcji klikasz CTRL + W . Okienko wystaw ponownie aukcje , klikasz ok . Powielone aukcje będziesz miał w zakładce przygotowane. W przygotowanych zaznaczasz te aukcje które chcesz przenieść na drugie konto następnie CTRL + B (zmiany zbiorcze ) zakładka podstawowe zaznaczasz fiszkę konto , z pola rozwijanego wybierasz to drugie konto allegro na które chcesz sklonować te aukcje i klikasz ok . Aukcje zostaną przeniesione z przygotowanych z konta 1 na konto 2 , ustawiasz cenniki , oraz warunki reklamacji , gwarancji , zwrotów , CTRL + G wyślij do serwisu aukcyjnego i masz wystawione
  25. 1 punkt
    Dzięki bardzo za podpowiedź. Już znalazłam kwoty w konfiguracji widoku i widzę teraz poprawne wartości. Wpis na forum "operacje bankowe w EUR" widziałam i czytałam gdyż zastanawiałam się dokładanie nad tym samym:-) też były mi potrzebne te informacje gdyż u nas jest dokładnie tak samo (ten jeden kurs przewalutowania jest inny i niekoniecznie zgodny z Tabelą kursów) więc zmieniam go ręcznie. Nie wiem czy dla kilku wpisów chciałbym tworzyć osobną tabelę kursową aby to zrobić porządnie:-) to są sporadyczne przypadki, może 2 w miesiącu. Jeżeli chodzi o KFZ to sobie je przeanalizuję jednak Pana podpowiedz okazała się trafna jak tylko zmieniłam kwotę, którą ciągnął z nagłówka na kwotę z pozycji zmieniło się co się miało zmienić i zaokrąglenia się nie pojawiają. Szkoda, że nie znalazłam Waszej firmy wcześniej gdyż szukaliśmy partnera do wdrożenia programu. Większość rzeczy juz teraz chodzi. Potrzebuję czasami takich małych wskazówek aby ruszyć dalej, które ktoś kto jest na bieżąco z programem wie od razu. Zapisałam już sobie dane firmy i jeśli będzie większy problem, z którym sobie nie poradzę to będę korzystać i odezwę się. Tymczasem pozdrawiam i bardzo dziękuję za trafne podpowiedzi.
  26. 1 punkt
    Sello nie korzysta bezpośrednio z zasobu /points do pobierania wielu punktów usługowych, a tego dotyczy zmiana. Pobiera najwyżej dane konkretnego paczkomatu, więc i tak zawsze pobiera 1 wartość. Nie powinno być zatem problemów.
  27. 1 punkt
    Tak dziękuje Igor - problem został rozwiązany
  28. 1 punkt
    Interfejs faktycznie wymusza na użytkowniku podanie jakiegokolwiek magazynu tak w nagłówku jak i na pozycjach zamówienia, ale wynika to bardziej z "konstrukcji" interfejsu, który posiada kontekst biznesowy z wybranym domyślnym magazynem. Sfera tego nie sprawdza, aczkolwiek nie traktowałbym tego jako błąd bo wyobrażam sobie sytuację gdy ktoś chce mieć zamówienia, które są "poza magazynem". Coś w stylu zamówienia z "dowolnego magazynu" gdzie użytkownik dopiero przy realizacji podejmuje decyzję z jakiego magazynu należy towar wydać. Jako ciekawostkę napiszę jeszcze, że tak samo fakturę można wystawić bez magazynu dopóki nie wykonuje ona żadnego ruchu magazynowego, a mówiąc ściślej nie tworzy dokumentu automatycznego. Magazyn jest obowiązkowy na dokumentach magazynowych.
  29. 1 punkt
    Proszę pamiętać, że widok w module pokazuje dane wg magazynu z kontekstu i chcąc porównywać, to w informatorze również należałoby wskazać filtr z kontekstu (Oddział, Magazyn). Proszę zatem o informację, czy problem i Pańskie poszukiwania wynikają z kolumny „na ZK” i wartości 0, mimo że na innych magazynach wartość = 60, czy może wątpliwości wynikają z danych w informatorze i pierwszego wskazania jednego zamówienia z 30 szt., a następnie dwóch zamówień z łączną ilością 60 szt.?
  30. 1 punkt
    Możemy też na etapie modyfikacji ceny lub wysyłania danych do Allegro dodatkowo kontrolować maksymalną zmianę ceny, która nie może być większa niż założony procent - jako dodatkowe zabezpieczenie przed dziwnymi zrządzeniami losu.
  31. 1 punkt
  32. 1 punkt
    Witam. Faktycznie, w tym miejscu dokumentacja powinna być dokładniejsza Poprawimy to. Co do implementacji, to faktycznie, metoda WyslijWiadomosc jest tutaj kluczowa. Jednakże, wysyłka wiadomości nastąpi dopiero podczas synchronizacji konta pocztowego z poziomu nexo. Poniżej przedstawiam uproszczony kod, który zrealizuje Pański scenariusz: private void WyslijWiadomoscZPodanymDokumentem(Uchwyt uchwyt, Dokument dokument) { IKontaPocztowe kontaPocztowe = uchwyt.PodajObiektTypu<IKontaPocztowe>(); KontoPocztowe konto = kontaPocztowe.Dane.Wszystkie().FirstOrDefault(); IWiadomosciPocztowe wiadomosciPocztowe = uchwyt.PodajObiektTypu<IWiadomosciPocztowe>(); using (IKopiaWiadomosciPocztowej kopiaWiadomosci = wiadomosciPocztowe.UtworzNowaWiadomosc(konto)) { // Eksportowanie dokumentu jest opisane w dokumentacji: Przykłady -> Drukowanie -> Eksportowanie wydruku string sciezkaDoPliku = EksportujDokumentDoPliku(dokument); // W tym miejscu należy pobrać zawartość wyeksportowanego pliku. byte[] zawartoscPliku = PobierzZawartoscPlikuZDokumentem(sciezkaDoPliku); kopiaWiadomosci.Wiadomosc.DodajZalacznik(zawartoscPliku, "nazwaPliku"); var adresat = new AdresatWiadomosciPocztowej { Adres = "test@test.com", Nazwa = "test" }; kopiaWiadomosci.Dane.Wiadomosc.Adresaci.Add(adresat); kopiaWiadomosci.Dane.Wiadomosc.Temat = "Testowa wiadomość"; kopiaWiadomosci.Dane.Wiadomosc.Tresc.HTML = true; string trescWiadomosci = "przykładowa treść"; kopiaWiadomosci.Dane.Wiadomosc.Tresc.Tekst = SpakujTrescWiadomosci(trescWiadomosci); // Co ważne, ta metoda nie wyśle wiadomości automatycznie. Nastąpi to dopiero podczas synchronizacji konta pocztowego z poziomu nexo. kopiaWiadomosci.WyslijWiadomosc(); kopiaWiadomosci.Zapisz(); } } private byte[] SpakujTrescWiadomosci(string trescWiadomosci) { using (MemoryStream strumienWyjsciowy = new MemoryStream()) { using (MemoryStream strumienWejsciowy = new MemoryStream(Encoding.UTF8.GetBytes(trescWiadomosci))) { using (GZipStream strumienPakujacy = new GZipStream(strumienWyjsciowy, CompressionMode.Compress)) { strumienWejsciowy.CopyTo(strumienPakujacy); } return strumienWyjsciowy.ToArray(); } } }
  33. 1 punkt
    Dołączasz do lobbujących o wprowadzenie takiej opcji w Sello?
  34. 1 punkt
    W odpowiedzi na sugestie użytkowników, w wersji 31 InsERT nexo wprowadzono serię poprawek i uszczelnień w ukrywaniu danych wrażliwych m.in. koszty, marże i zyski w oknie zbiorczej aktualizacji cenników.
  35. 1 punkt
    Proszę zweryfikować uprawnienie użytkownika „Pokaż dane wrażliwe".
  36. 1 punkt
    Jak najbardziej. Małymi kroczkami. Na pewno jako ST znajdziecie (jak zwykle) rozsądne kompromisy między OCZEKIWANYM a MOŻLIWYM
  37. 1 punkt
  38. 1 punkt
    Nie robię, ponieważ, jeszcze nie miałem potrzeby tego używać, ale dla Ciebie to u siebie przetestowałem. 🙂 1. Poprzez zmiany zbiorcze dodajesz nowe zdjęcie i wysyłasz do Allegro. 2. Aukcję z dodanym nowym zdjęciem, wystawiasz do przygotowanych w Sello. Następnie, te zdjęcie umieszczasz w opisie i zapisujesz jako szablon. Przy zapisywaniu szablonu, należy wziąć pod uwagę, że automatycznie nie są dodawane tagi zdjęć, w zakładnie zdjęcia. Należy to zrobić ręcznie dodając zdjęcia 1-8 lub 1-16 lub ręcznie w zależności ile tych zdjęć jest na aukcji. Jeżeli się doda więcej, to nie powinno mieć z tym problemu. Taki przygotowany szablon zapisujemy. 3. W aukcjach trwających, poprzez zmiany zbiorcze, zakładka Opis, zaznaczamy wygeneruj opis i tu wybieramy - z wybranego szablonu aukcji. Wybieramy szablon, który wcześniej zapisywaliśmy i wysyłamy tę zmianę do Allegro. U mnie przeszło bez problemu. W aukcji w opisie pojawiło się nowo dodane zdjęcia. Jeżeli potrzeba to zrobić dla 1 aukcji, to poprzez Allegro powinno wyjść szybciej, ale jak jest do poprawy więcej aukcji tego samego towaru, to myślę, że przez Sello zajmie to dużo szybciej niż przez Allegro.
  39. 1 punkt
    Dzień dobry Faktury cykliczne powinny być wystawianie zgodnie z kolejnością alfabetyczną nazw szablonów. Potwierdzamy jednak, że przestało to działać prawidłowo. Poprawkę błędu opublikujemy wraz z kolejną wersją planowaną na przyszły tydzień. Obecnie nie ma takiej możliwości.
  40. 1 punkt
  41. 1 punkt
    Możliwe jest przenoszenie wiadomości pomiędzy folderami wybranej skrzynki pocztowej za pomocą mechanizmu drag and drop. Podczas wykonywania tej operacji wymagane jest przytrzymanie klawiszy Ctrl+Shift. Opcja ta nie jest dostępna przy przenoszeniu do folderów Szkice i Skrzynka nadawcza. W wersji 30, w ramach Laboratorium została udostępniona funkcja umożliwiająca podgląd dokumentów w osobnym oknie.
  42. 1 punkt
    A jaka jest kwota do wypłaty przelewem?
  43. 1 punkt
    W schemacie należy po prostu skorzystać z kwoty VAT, analogicznie jak na fakturze krajowej, oczywiście zadziała pod warunkiem, że ten VAT zostanie wprowadzony na fakturze zakupu.
  44. 1 punkt
    Miałem tak: Już rozumiem na czym polegał u mnie problem. Paczki które generowały wspomniany wyżej błąd zostały utworzone, gdy w konfiguracji dostaw nie miałem zaznaczonego pstryczka "Ubezpieczenie" i "Kopiuj z kwoty pobrania / wartości transakcji". Dlatego paczki te, nie były oznaczone jako wartościowe (screen powyżej). W błędnych paczkach wystarczyło tylko zaznaczyć "Paczka wartościowa" i wpisać wartość równą kwocie pobrania. Po wykonaniu korekty paczkę można już było wysłać do API InPosta - sprawdziłem, dane poprawnie zaczytały się do WebTruckera. W nowych paczkach mam już automatycznie zaznaczonego pstryczka "Paczka wartościowa" i wpisaną wartość. Paczki nie generują już błędów. Dziękuję za naprowadzenie
  45. 1 punkt
    Grafik nie ustawił kompresji a pliki od producenta przychodzą nam właśnie w takich rozmiarach (rendery nie kompresowane).
  46. 1 punkt
    Według twórcy (nie ja), komunikat ten nie miał się nigdy pojawić - chyba, że coś bardzo mocno się popsuje i z założenia jest taką śmieszną kalką komunikatów angielskich, zwłaszcza z platformy .NET Framework tłumaczonych na polski - które bywają równie urocze . Ważne, że my wiemy o co chodzi i że doszło do wystąpienia takiego błędu.
  47. 1 punkt
    Dzięki za post .... chciałem pomóc, sprawdzam .... zonk, od końca maja nie wysyłają się maile :))) Musi być włączony w gmail dostęp do mniej zaufanych aplikacji (po włączeniu dostępu najlepiej poczekać kilka minut): https://myaccount.google.com/lesssecureapps Poprawne ustawienia: pop.gmail.com + pozostawiaj wiadomości na serwerze ; smtp.gmail.com + serwer wymaga uwierzytelnienia; Porty: POP3: 995 + SSL SMTP: 465 + SSL ...... i ma działać (u mnie działa). Jeśli są problemy, warto sprawdzić: - wyłączenie weryfikacji dwuetapowej: https://support.google.com/accounts/answer/1064203?hl=pl - włączyć: https://accounts.google.com/DisplayUnlockCaptcha - w łączyć przekazywanie poczty w gmail: https://support.google.com/mail/answer/7104828?hl=pl
  48. 1 punkt
    Witam, zadam takie może banalne pytanie ale dlaczego nie można zmienić tapety w programie? przez 3 lata trochę mi się opatrzyło... Pozdrawiam
  49. 1 punkt
    Może zespół mają większy - tylko że sam Bartek szybciej odpowiada i rozwiązuje problemy szybciej niż ONI wszyscy razem wzięci. Totalnie zero wsparcia z strony Baselinkera sprawiło że po miesiącu pracy wróciłem do Sello. Naobiecywali, że czego to nie zrobią, że pomogą w konfiguracji, że zadzwonią - 30 dni minęło i nikt się nie odezwał. Nie lubię kiedy ktoś coś obiecuje - a potem Cię olewa. Dodam tylko że Baselinkera cena 299,99 za mc - dodatkowo płatna integracja z Subiekt ( przez firmy zewnętrzne ) minimum 299,99 za mc - aktulizacja ceny tylko 1x raz dziennie Zdecydowanie wolę Sello. Przynajmniej wiem co jem i czego mogę się spodziewać.
  50. 1 punkt
    Witam W ustawienia kont na Interii uległy zmianie i teraz sello nie wysyła ani nie odbiera mi poczty. Nie mogę tego ustawić w żaden sposób. Proszę o pomoc. Podaje link do ustawień ustawień w poszczególnych programach pocztowych może to coś pomoże: http://poczta.interia.pl/pomoc/?cat=57 Pozdrawiam
×