Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 28.12.2019 we wszystkich miejscach

  1. 2 punkty
    Mamy zapisaną sugestię dot. powstawania rozrachunków dla WZ, ZK, ZD oraz przenoszenia przedpłat, jednak jest ona aktualnie weryfikowana przez Dział Weryfikacji Oprogramowania, więc na ten moment brak szczegółów związanych z funkcjonalnością i terminem jej realizacji.
  2. 2 punkty
    Tak, dodamy w najbliższym czasie.
  3. 1 punkt
    Jeśli adres dostawy (podstawowy) jest pobierany z kontrahenta to ustawiane jest MiejsceDostawyZewnetrzne, a jeśli jest wprowadzany ręcznie (lub wybierany z lookupa) to wypełniane jest MiejsceDostawy. Czy adres dostawy w sferze wypełnia Pan ręcznie (jeśli tak to w jaki sposób) czy jest ustawiany automatycznie?
  4. 1 punkt
    https://www.gov.pl/web/finanse/jak-wypelnic-pit-11-z-uwzglednieniem-tzw-ulgi-dla-mlodych
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
    Edycja oferty to edycja oferty. Jeśli Allegro nie zwraca błędu oznacza, że przyjęło zmianę.
  7. 1 punkt
    Na wersji 1.60 SP1 niestety udało mi się powtórzyć problem, lecz w odwrotnym scenariusza jak opisywany, czyli przy zmianie formy płatności z cesyjnej na kredyt kupiecki pozostaje zobowiązanie na podmiot cesyjny.
  8. 1 punkt
    Dzisiaj mam jeszcze jednego klienta, który wybrał fakturę VAT ale nie podał NIPu więc chyba jednak nie jest tak do końca wymagane.
  9. 1 punkt
    Pogrupuj po dwóch parametrach, np.:
  10. 1 punkt
    W takim razie proszę jeszcze zrestartować usługę SQL Server, co pozwoli upewnić się, że nikt nie jest połączony do bazy danych. Jeżeli dalej nie będzie możliwości uruchomienia aktualizacji, to proszę odtworzyć bazę z kopii na serwerze i ponownie przeprowadzić aktualizację biorąc pod uwagę wszystkie poruszone kwestie powyżej. Brak połączenia z SQL na stanowisku serwerowym Jak przywrócić poprzednią (działającą) wersję bazy danych podmiotu po nieudanej konwersji w InsERT nexo?
  11. 1 punkt
    Zastanów się 3x zanim to włączasz. Jeśli już się zdecydujesz to przed wdrożeniem (powiedzmy na weekendzie) kup coś od 5-ciu sprzedawców, wtedy w kolejne 2 dni robocze zrozumiesz o co mi chodziło.
  12. 1 punkt
    Dzięki za zgłoszenie, sprawdzimy w czym problem.
  13. 1 punkt
  14. 1 punkt
    A w jakiej formie taka informacja miałaby być drukowana, jako osobna sekcja, czy gdzieś przy płatnościach? Czy miałaby uwzględniać jedynie płatności dokonane przy wystawianiu dokumentu, czy także te późniejsze już po jego wystawieniu? Jeżeli na wydruku mają być ujęte wszystkie rozliczenia w osobnej sekcji, to najłatwiej byłoby dodać do encji dokumentu obiekt rozrachunek, do niego pozycję, później pozycję rozliczenia i samo rozliczenie.
  15. 1 punkt
    Tak, Sello oznaczy taką ofertę allegro do zmiany ilości, ponieważ w Subiekcie zmieni się stan. Powinno to dziać się automatycznie, chociaż mam wrażenie, że nie zawsze... To już zależy od integratora do sklepu. Jeśli synchronizuje stany sklep<>Subiekt to tak.
  16. 1 punkt
    Nie ukrywam, że ta usterka bardzo boli na co dzień. Z drugiej strony rozumiem, że naprawa zajmuje pewien czas. Mając na uwadze powyższe, proszę tylko abyście dobrze przetestowali nową kontrolkę aby naprawa faktycznie nastąpiła na wiosnę i nie było dalszych kwiatków. Dziękuje! 😉
  17. 1 punkt
    Też tak czasem mam... Dużo nowości, mało pamięci... 🙃
  18. 1 punkt
    Może Pan włączyć sumowanie kolumny oraz Zwiń wszystkie grupy przy grupowaniu w konfiguracji widoku. Dodatkowo przy kolumnie Zamówienie może Pan filitrować po konkretnych dokumentach np. 15 wybranych zamówień. W menu Operacje na liście może Pan Zwinąć wszystkie grupy. Przy wydruku listy należy pamiętać o zaznaczeniu Drukuj z włączonym ukrywaniem grup.
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    dziękuję bardzo za poradę, po wskazówkach wszystko OK 😆
  21. 1 punkt
    Dzięki temu masz również szybki klik na dole w PACZKACH jak klient dzwoni co z paką (i na przykład wyszukujesz w wysłanych):
  22. 1 punkt
    Tak, zarówno do publikacji, zakończenia jak i zmiany stanów. I tak, i tak . Allegro z jakiegoś powodu nie opublikowało szkicu pomimo wysłania takiego zlecenia z Sello, a Sello nie monitoruje czy zlecona operacja się udała - gdyż sama operacja może potrwać do godziny od zlecenia. Gdy będzie już monitorować to takie sytuacje nie powinny się zdarzać (na nieudane publikacje oferty nie mamy jednak wpływu).
  23. 1 punkt
    Dzięki za podpowiedź.... ich tam nie było , problem był ludzki gdyż nie zostało to wysłane to do zewnętrznego systemu tj. INPOSTU. Okazało się że mamy ustawienie ręczne dla tego nam to nie wychodziło.... Po wysłaniu do systemu INPOST wszystko działa jak ta lala, choć mam inny problem ale to już nie do tego wątku
  24. 1 punkt
    Schowek windows. Sprawdziłem. Word nie dodaje. Notepad++ wstawia entery ale nie dodaje. Gmail dodaje. 😉
  25. 1 punkt
  26. 1 punkt
    Sello już to prawie umie (poza wysyłką przy zbiorczym oznaczaniu paczek). Niedawno był wąteK;
  27. 1 punkt
    W taki sposób wystawiając z Sello fakturę od razu ją fiskalizuję. I koniec. 😁 Jak jest z NIP-em to nie wybieram fiskalizacji (czyli wystawienia paragonu fiskalnego) i jest faktura. Przy tej okazji Sello od razu zapisuje faktury w pdf do wybranego folderu, ja ją drukuję i po sprawie. Mam w planach, ale jeszcze nie skonfigurowałem tego, żeby Sello ja wysłało mailem wraz z oznaczeniem paczki jako wysłanej. PS Przy okazji przypomnę temat przy którym utknąłem (a Sello niestety nie umie wysyłać tylko faktur pdf omijając paragony). Muszę do tego wrócić.
  28. 1 punkt
    W Sello faktura, nie faktura detaliczna/imienna. Dokładnie to wystawiam fakturę z poziomu Sello i w pojawiającym się oknie drukowania zaznaczam na dole 'rejestruj...':
  29. 1 punkt
    Dzień dobry. Mamy oczywiście taką sugestię zapisaną do realizacji w przyszłości niemniej nie będzie to w pierwszej połowie roku.
  30. 1 punkt
  31. 1 punkt
    Allegro paczkomaty InPost z opcją SMART, to jest taka forma przesyłki, że klient, który kupi coś powyżej 40zł i będzie miał wykupionego smarta, będzie miał darmową przesyłkę. Jeżeli wartość transakcji nie będzie powyżej 40zł, lub klient nie będzie miał wykupionego Smarta, wtedy normalnie płaci za przesyłkę, a Allegro Ci zwraca koszt w formularzu 8,99. Znaczek SMART przy opcjach wysyłki nie świadczy od razu, że przesyłka jest darmowa, ale o tym że jest możliwość darmowej wysyłki. Jeżeli masz 8,99zł zwracane przez Allegro, to są 3 możliwości: 1. Klient nie ma wykupionego smarta 2. Wartość transakcji nie była powyżej 40zł 3. Allegro nie przestawiło Twojego konta na nowy sposób rozliczeń (musisz sprawdzić czy dostałeś takiego maila)
  32. 1 punkt
    To czy na pewno jesteś objęty zerowym SMART-em? Sprawdź czy zawsze dostajesz od klienta kwotę za towar + 8,99? Dla SMART-ów powinno być kwota + 0? I wtedy w Sello też jest 0 w kosztach wysyłki. SMARTY tak zaznaczają na fakturze, poz. 3: Czy na aukcjach masz tak?
  33. 1 punkt
    Nic się nie zmieni. A dlaczego nie mógłbyś wrzucić całej faktury w koszty? Na niej masz tylko rzeczywiste opłaty, które wcześniej dostałeś od klientów przez allegro. SMART-y są za 0 zł.
  34. 1 punkt
    U nas zanim przystąpimy do zbiorczego drukowania faktur i paragonów, sprawdzamy czy przy fakturach jest NIP. Jak go nie ma to zmieniamy na PAi a dopiero później wystawiamy fakturę. Niestety ręczna robota Czasami dzwonimy do klienta jak widać, że wprowadzono nazwę firmy a nie podano nipu.
  35. 1 punkt
    Jak by Ci się odznaczyło to byłbyś pierwszym któremu się to udało... 😁
  36. 1 punkt
    Ja też bym chciał odciąć swoich pracowników od dostępu bezpośrednio do Allegro tylko wtedy przydało by się jeszcze robić zwroty prowizji przez Sello
  37. 1 punkt
    Przepraszam, jeśli zabrzmiało to źle. Nie miałem takiej intencji. Chciałem napisać, że w odpowiedzi brakło mi jednej informacji, tj. czy dodanie drukarki fiskalnej może dotyczyć dodania tej samej drugi raz. Samo 'dodanie' raczej mi brzmi jak instrukcja dodania nowo kupionej drukarki. Jeśli można to dopytam: mam taką samą drukarkę już używaną od lat, zapewne dodaną ze starymi sterownikami, po dodaniu jej drugi raz pojawiła się opcja zaznaczenia wydruku NIP na paragonie. Czy gdy zacznę używać tej konfiguracji to nic się nie stanie z bazą towarową (jeśli tak to się nazywa) używaną dotychczas w tej drukarce (pamięcią fiskalną)? Sądzę, że nie, ale czy tak jest na pewno? PS czy macie w ofercie dodatek do GT pozwalający automatycznie generować zam. do dostawcy na podstawie danych o stanie minimalnym w towarze?
  38. 1 punkt
    To jest to samo pole. Sello wystawia albo paragon albo fakturę i informacje o niej trzyma w tych samych polach. Ach no tak, bo telefon jest wstawiony do wnętrza pola. Widać to jak kliknie się na to pole dwukrotnie, pojawiają się umieszczone w nim nawiasy z odwołaniami do pól. Trzeba by wyciąć ten telefon stamtąd i wstawić go do niezależnego pola tekstowego. To trzeba rozciągnąć tę tabelę do góry i wrzucić pola do środka: Ten prostokąt po lewej jest rysowany ze zwykłej kreski, którą również można rozciągnąć do góry. Generalnie za pomocą skryptu można zrobić wszystko, w tym również odczytać dowolne pole z dowolnej bazy, nawet subiektowej. Ale to trzeba zerknąć do postów w którym jest opisane jak i gdzie ten skrypt dodać i co w nim zmienić aby działało na konkretnej bazie. Tutaj dochodzimy do problemów kolekcji. Wydruk rozróżnia obecnie dwie kolekcje, Paczki oraz towary paczki - dlatego należy umieszczać je w osobnych sekcjach typu Detail i DetailReport. Lista aukcji jako taka nie istnieje, dlatego tag zwraca tytuły tych aukcji w jednym polu (po przecinku). Dla sekcji DetailReport silnik wydruku powtarza całą tę sekcję tyle razy ile w danej paczce jest towarów - ma ona zatem zmienną liczbę wierszy i naturalnie rozciąga wydruk. Pola zwykłe mogą także rozciągać wydruk, należy w nich ustawić opcję Can Grow (może rosnąć) na Yes. Może to mieć jednak dziwne skutki, jeśli jedno pole rozciągnie wydruk a np tabelka nie jest na tyle długa to zostanie przerwana. Można również skorzystać z pola Towar_Zrodlo i dodać je w sekcji DetailReport - powinno tam pojawić się pole Dotyczy z transakcji w którym wpisany domyślnie jest tytuł aukcji. Będzie ono przetwarzane tak jak lista towarów w osobnym podraporcie.
  39. 1 punkt
    Pobierać dane można ręcznie i automatycznie - wtedy nie trzeba nic klikać. Pobieranie wszystkiego to zaszłość historyczna, która w pewnych sytuacjach pomagała ściągnąć brakujące dane (np w przypadku opóźnień lub awarii dziennika zdarzeń w Allegro). Mechanizmy pobierania w Sello pamiętają rok 2006 i na kodzie wtedy powstałym były rozwijane. Ale w najbliższej wersji w przyszłym tygodniu to się zmieni, gdyż opublikujemy zupełnie nowy, przepisany całkowicie od nowa model synchronizacji oparty o nowe API. Stare jest wyłączane, zatem i w ostatnim czasie są z nim różne problemy - Allegro naturalnie nie przykłada do niego już większej uwagi. Przypinanie maili do transakcji również dzieje się automatycznie, można je również przypiąć ręcznie lub wywołać podpinanie automatycznie ręcznie. Funkcja w Sello podzielone są na moduły celowo, aby dało się podzielić pracę pomiędzy pracowników zajmujących się różnymi sprawami. I tak np. osoba pakująca niekoniecznie musi odpowiadać na maile. Naturalnie nie każdemu może taki model pracy odpowiadać. Większość operacji, jakie można zrobić na jednym elemencie, można też zrobić na wielu, czyli utworzyć wszystkie dokumenty, ich część, pojedynczo z edycją, wydrukować wszystkie wydruki dla różnych operatorów przesyłek jednocześnie - ale tutaj również różny tryb pracy wybierają użytkownicy: jedni drukują wszystko od razu, inni wystawiają dokument i robią wydruki pojedynczo przy pakowaniu paczki. Nie narzucamy tutaj żadnego scenariusza pracy. Można, ale po co, skoro taką samą funkcję realizuje teraz Allegro? Klienci nie zawsze lubią być zasypywani mailami od sprzedawcy, a zdarza mi się otrzymać powielone maile z jednego ze wspomnianych programów konkurencyjnych . Pojawi się błąd w raporcie synchronizacji, na liście w kolumnie z numerem dokumentu nie będzie tego numeru. W najbliższym czasie pojawi się też nowy synchronizator Sello-Subiekt, który będzie podświetlał problemowe transakcje na czerwono, wraz z informacją o problemie widocznej w dolnej części programu. Przykład jak to wygląda obecnie w module Aukcji: Da się zmienić na magazynie. Sello zauważy taką zmianę i zmieni cenę w swojej kartotece towarów - w której znajdują się towary powiązane z tymi w Subiekcie. Jeśli w aukcjach z danym towarem jest włączona synchronizacja stanów/dostępnych sztuk to zostanie wygenerowana zmiana i zapisana na liście zmian oczekujących na wysłanie. Zmiany te można wysyłać zarówno ręcznie jak i automatycznie. Ceny można również odświeżyć ręcznie, zmienić ręcznie jak i skorzystać z funkcji zbiorczej zmiany cen w Sello z wieloma różnymi opcjami (o kwotę, na kwotę, o procent, zaokrąglanie na różne sposoby, ręczna edycja wielu cen w jednym oknie a la excel). Jest tutaj pełna dowolność. W Sello można wyszukiwać na wiele sposobów. Wyszukiwanie proste po danych na liście Ctrl+F, wyszukiwanie po posortowanej kolumnie (wystarczy zacząć pisać), wyszukiwanie/filtrowanie według określonych kryteriów (F7/F8, np wyszukiwanie klienta po danych adresowych). Dodatkowo każdy widok modułu jest podzielony na dwa obszary, główny i widok obrócony. I tak np. znajdując klienta w module KLIENCI, można wyświetlić całą listę jego transakcji, wiadomości, zakupionych towarów czy aukcji w których brał udział. Jest w miarę dobra, a będzie jeszcze lepsza już niebawem, bo kończymy prace nad długo wyczekiwanym synchronizatorem Sello-Subiekt. Będzie ona szybsza, będzie lepiej pozwalać ustalić co się stało (nowy mechanizm raportowania błędów - screen powyżej), otworzy nowe możliwości implementacji kolejnych funkcji. Co do paczek, to obecnie Sello umożliwia bezpośrednią współpracę z InPostem, możliwość eksportowania danych do dowolnego formatu czytelnego przez inne systemy kurierskie oraz współpracę z pozostałymi kurierami poprzez zewnętrzne oprogramowanie, lista programów tutaj: https://www.sello.pl/dodatki/ Możliwe, że pojawi się obsługa kolejnych kurierów, ale w chwili obecnej nie jest to dla nas priorytetem - jak wspominałem robimy bardzo duże zmiany w module Allegro i Subiekta i je najpierw musimy ukończyć. Automatyzacji pod jeden przycisk nie ma, bo założeniem był podział pracy. Niektórzy użytkownicy rozwiązują kwestie automatyzacji kilku zadań korzystając np z programów do nagrywania makr (np. Autohotkey). Również plusem jest przechowywanie bazy danych na własnym komputerze, można zatem skorzystać z usług firm zajmujących się tworzeniem rozwiązań skrojonych pod potrzeby firmy i stworzyć za ich pomocą funkcje, których program nie oferuje. Takie rozwiązania również funkcjonują. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia. Sello ma bardzo dużo różnych możliwości i funkcji i nie sposób tego upchnąć w skromnym i prostym interfejsie - który również ma możliwość konfiguracji (listy, kolumny, chowane menu, filtry itp). Mieliśmy taką wiele lat temu, ale zrezygnowaliśmy z niej m.in. ze względów na małe zainteresowanie klientów. A i obecnie klienci mogą mieć wątpliwości związane z RODO co do istnienia takiej strony. Obecnie klienci mają te wszystkie dane w Allegro, w aplikacji mobilnej Allegro. Resztę to muszą już napisać użytkownicy .
  40. 1 punkt
    Tak, taką samą metodą:
  41. 1 punkt
    Tu nie pomogę, bo nigdy nie dodawałem zdjęć przez zmiany zbiorcze.
  42. 1 punkt
    Tak, liczy się kolejność w widoku, a nie w dodawaniu zdjęć. Bartek pewnie pisał o szablonie, tam "1" jeśli ma być miniaturką musi być pierwsza.
  43. 1 punkt
    Najprawdopodobniej: jeśli po tej zmianie z poziomu allegro nie pobrałeś pełnych danych tej oferty do Sello, to przy jakiejś synchronizacji Sello wysłało do allegro opis, który miało zapisany, czyli nieaktualny.
  44. 1 punkt
    Tak, bo tylko z tym przewoźnikiem w Sello jest pełna integracja. Był jeszcze GEIS, ale oni już wyszli z paczek. Wielu korzysta z programów zewn. do przygotowywania listów dla innych wysyłek (np.Prosta Paczka która wpisuje nr nadania do Sello). W zależności od ilości paczek może się to opłacać - oszczędza sporo czasu.
  45. 1 punkt
    To prawda, jak wchodził ten nowy odbiór to wielu wpisywało tam więcej. Ale dostawa jest 0 zł więc można kupić i 999 szt. do odbioru bez dopłaty. Ustaw jak na moim screenie.
  46. 1 punkt
    Witam, Okazało się , że baza przekroczyła limit 10 gb i nie chciało pobrać wiadomości. Pozdrawiam
  47. 1 punkt
  48. 1 punkt
    Proszę wejść w Administracja - Parametry i sprawdzić czy w opcjach takich jak: Parametry Subiekta, Zamówienie od klienta, Zamówienie zaliczkowe od klienta, Towary i usługi oraz Kontrahenci wszystkie opcje zostały wybrane (nie ma pustych pól w rozwijanych menu). Dodatkowo dobrze byłoby wysłać do nas logi z folderu o ścieżce: C:\Users\{nazwa użytkownika}\AppData\Local\InsERT\Vendero\Logs poprzez formularz kontaktowy dostępny TUTAJ.
  49. 1 punkt
    Ja tak miałem parę miesięcy
  50. 1 punkt
    Nie, obecnie jest ono tylko do ręcznego wypełniania. Możliwe, że pole to będzie się automatycznie zaznaczać w przypadku integracji z kurierami, ale nie jest to jeszcze przesądzone.
×