Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.03.2024 w Posty

  1. Na początek, cytując pana Bartosza: Ludzie chyba naprawdę nie mają pojęcia że programowanie nie jest rzeczą prostą i łatwą w wykonaniu. W moim osobistym odczuciu Sello NX w stanie aktualnym zapewnia w pełni podstawową funkcjonalność sprzedaży internetowej (w zakresie Allegro chociażby). I patrząc na listę zmian, które zostały wprowadzone w wersji 50, którą pozwolę sobie zamieścić tutaj W BARDZO oddalonej skali ze względu na ilość: ...komentarze typu, że ekipa Sello NX kompletnie nic nie robi, są co najmniej nie na miejscu. Tym bardziej, że w przeciągu ostatnich tygodni było takich komentarzy niestety kilka. Programiści to nie są maszyny, które klepałyby kod 24 godziny na dobę aby spełniać wszystkie nasze (klientów/użytkowników) zachcianki. Dodam tylko, że istnieje okres testowy dla Sello NX (z którego sam osobiście korzystałem przed zakupieniem licencji), aby przetestować program, czy w aktualnym stanie jest wystarczający do użytku. Wątpię, żeby ten "niedouczony programista" potrafił telepatycznie sprawdzać nasze wizje które siedzą w naszych głowach. 🤔 Współczuje ekipie Sello NX, że ostatnio dostaje kompletnie niezasłużony hejt, bo inni użytkownicy nie rozumieją, że wszystko ma swój czas i priorytet, oraz, jak w każdym procesie, jakiś błąd lub problem może opóźnić wprowadzenie wyczekiwanej funkcji na którą programista nawet nie miałby wpływu.
    4 punkty
  2. Pozwolę sobie podzielić się nieoficjalnym narzędziem do użytku prywatnego do weryfikowania na szybko czy serwisy Ministerstwa mają problem z możliwością sprawdzenia np.: jak długo problem występuje: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D Tutaj jest link do samego JPK: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D/779201613 Widać na nim np. że JPK miały przez 15% piątku problem z niedziałaniem i już przez 1/4 poniedziałku. Narzędzie opiera się na "pingowaniu" co 5 minut danego serwisu. Podkreślam, że jest to moje prywatne narzędzie; nie jest to oficjalny tool 🙂
    2 punkty
  3. Dzięki za zaokrąglenie do tysiąca!
    2 punkty
  4. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.
    2 punkty
  5. Dziękujemy za zgłoszenia, w wersji 50.0.1 udostępnimy możliwość wyboru przestrzegania unikalności symboli na zleceniach serwisowych. Parametr planujemy dodać do konfiguracji Parametry zleceń serwisowych.
    2 punkty
  6. Jest Pan genialny !! Super !, to rozwiązuje mój problem, bardzo Panu dziękuję za cierpliwość i pomoc pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia
    2 punkty
  7. Samochody mają tak samo. Jeździ aż coś się popsuje i wtedy nie jeździ
    2 punkty
  8. Nie ma możliwości przeniesienia wzorców wydruku z Subiekta GT do Subiekta Sprint. Pozostaje ręczna edycja kopii szablonu lub kontakt z lokalnym serwisantem.
    1 punkt
  9. Dziękuję za pomoc i za szybką reakcję 🙂 Miłego dnia
    1 punkt
  10. Dzień dobry, Na tę chwilę nie ma takiej możliwości, natomiast dziękujemy za sugestię i zapisujemy do realizacji w przyszłości.
    1 punkt
  11. Tak. Możliwość generowania zamówień wysyłkowych dla innych dokumentów, w tym również dla zleceń serwisowych mamy zapisane do realizacji w najbliższych wersjach.
    1 punkt
  12. Przesyłam screeny z błędem i po usunięciu oraz etykiety. punkt_odbioru.png - oryginalny punkt odbioru pobrany z allegro blad.png - błąd który zwraca sello podczas generowania etykiety punkt_odbioru_poprawiony.png - punk odbioru po usunięciu nawiasów, które powodują błąd etykieta.png - wygenerowana etykieta przez sello, na której znajdują się nawiasy, które usunąłem żeby pozbyć się błędu Ciekawe jest że sello informuje iż Serwis Allegro zwrócił błąd, kiedy przy generowaniu przez allegro żadnego błędu nie ma. Podobnie jest przy generowaniu z InPost też sello twierdzi że Serwis InPost zwrócił błąd, kiedy przez InPost Manager paczek żadnego błędu nie ma (np. jak ktoś nie wpisze numeru domu przy zamawianiu do paczkomatu, który w ogóle nie jest wymagany przy automatach paczkomat. Ja wtedy wpisuje numer domu 0 i się generuje.)
    1 punkt
  13. Sugestia Bartka słuszna i raport wskazał gdzie szukać - problem dotyczył uprawnień użytkownika zdefiniowanego do połączenia Sello - Subiekt.
    1 punkt
  14. Dzień dobry rozumiem, że chciałby Pan dodać pozycję uszczegóławiającą do e-sprawozdania? Jeśli tak, to taka możliwość pojawi się w wersji 50.0.0 Rewizora nexo PRO.
    1 punkt
  15. W wersji 50 nie będzie jeszcze aktualizacji Stimulsoft, ale planujemy w tym roku zaktualizować tą bibliotekę.
    1 punkt
  16. 1 punkt
  17. Poprawić FZ, zmieniając podmiot. Jeśli były wprowadzone rozliczenia, to wcześniej je rozkojarzyć.
    1 punkt
  18. Pani Ewo, Zapiszę sugestię na przyszłość, żeby w konfiguracji wydruku dać możliwość podkreślenia terminu płatności na wydrukach. Przy czym proszę pamiętać, że w przyszłości pewne informacje na fakturach ulegną ustandaryzowaniu za pomocą KSeF.
    1 punkt
  19. Pani Ewo, Kontakt jest wymagany ze względu na użycie tego samego numeru NIP. Jeżeli w temacie uprawień jest tak jak napisałem to firma i licencja powinna być podpięta pod konto, gdzie już jest licencja udostępniona (klient będzie widział dwa Subiekty 123 - najem i bieżąca działalność). I z drugiego Subiekta proszę wtedy wysłać zaproszenie do osoby, która ma wystawiać dokumenty tylko dla najmu. Po rejestracji będzie dla niej widoczny tylko jeden Subiekt 123. Po 30 dniach będzie wymagana opłata za Subiekta 123 wraz z modułem użytkownik+.
    1 punkt
  20. Bardzo Panu dziękuję za objaśnienie oraz pomoc. Pozostaje mi życzyć Panu miłego nadchodzącego tygodnia!
    1 punkt
  21. Info dla potomnych. Samo gęste było w tym. Wersja zainstalowana była 49, ale wersja bazy była 35, skok był za duży by wykonać konwersję, a pytający zamiast sprawdzić wersję w uruchomionym programie, szukał informacji o zainstalowanym programie. I stąd całe zamieszanie
    1 punkt
  22. Dziękuję za informacje, wszystko jasne. Komunikat informujący o aktualnej liczbie niespłaconych dokumentów odnosi się również do aktualnie tworzonego dokumentu. Jeśli w kartotece klienta ma Pan ustawione zero dokumentów niespłaconych, to program pilnuje, aby faktycznie było zero.
    1 punkt
  23. Proszę jeszcze raz zapoznać się z moją odpowiedzią.
    1 punkt
  24. Jeżeli Pan to zweryfikował i problem leży po naszej stronie, to zgodnie z informacją – opłata za analizę i naprawę danych nie zostanie pobrana.
    1 punkt
  25. Żeby sprawdzić, o jakich dokumentach informuje program, należy otworzyć rozrachunki nierozliczone z danym klientem: Najlepiej będzie, jak prześle Pan zrzut ekranu taki, jak powyżej.
    1 punkt
  26. Musisz zobaczyć pierwszy błąd jaki pojawia się po uruchomieniu Sello - tam następuje uruchomienie połączenia z Subiektem i tam też jest właściwy błąd mówiący o problemie z uruchomieniem. Potem już wszystkie operacje dostają standardowy opis jak powyżej.
    1 punkt
  27. Dzień dobry, w nawiązaniu do wątku: Chciałbym w tym miejscu poprosić wszystkich użytkowników o zgłaszanie swoich pomysłów odnośnie poprawy funkcjonalności Biura Nexo. Prosiłbym również aby Insert nie odsyłał mnie/nas do zgłaszania sugestii z poziomu programów Insert ponieważ inni użytkownicy nie wiedzą jaka sugestia została już zgłoszona i ilu użytkowników jest za wprowadzeniem danej zmiany czy funkcjonalności. Moim zdaniem pilnej przebudowy wymagają Działania cykliczne ponieważ są kompletnie niefunkcjonalne. Oczekiwałbym aby Działania cykliczne były stworzone na zasadzie listy klientów z możliwością wyboru stanu konkretnego działania widocznego na liście wszystkich klientów. Takie działania powinny zachowywać swój stan w obrębie miesiąca rozliczeniowego. Np.: konieczne jest sporządzenie korekty deklaracji, wybieramy stan działanie "do korekty" na tej podstawie możemy stworzyć formatowanie warunkowe aby dany wiersz był widoczny. Korekta ma dotyczyć np. stycznia, więc jeśli wybierzemy Działania cykliczne w marcu to nie powinno być widoczne. Wracamy do stycznia i widzimy, które działania musimy wykonać. W obecnej wersji Biura muszę to realizować (niestety tylko częściowo) wykorzystując Flagi. Jak widać na załączonym screenie brakuje również rozwiązania na zasadzie uwag/komentarzy ale widocznych bezpośrednio na liście. Muszę ten brak obejść korzystając z uwag w kartotece klienta. Trochę to męczące i niefunkcjonalne. Bardzo proszę innych użytkowników o zgłaszanie tutaj swoich potrzeb. Myślę, że w ten sposób możemy w jakimś stopniu wpłynąć na decyzje Insert'u odnoście przebudowy Biura Nexo.
    1 punkt
  28. ok, fajnie, dzięki za merytoryczną odpowiedź
    1 punkt
  29. Dzień dobry, proszę wejść w "Konfiguację", wybrać "Szablony wiadomości email" i w otwartym oknie zmienić nadawcę
    1 punkt
  30. Straszycie to nie ma się co dziwić Jeśli nie będzie opłaty to ktoś z problemem się zdecyduje podesłać bazę
    1 punkt
  31. Kupowaliśmy ostatnio środek trwały z Chin, co prawda w euro nie USD. Trzeba sobie trochę samemu poradzić, w nexo nie ma takiej funkcjonalności. Do wartości towaru bierzesz z faktury zakupu tu: 144 x kurs USD Doliczasz wszystkie koszty związane z transportem, obsługą agencji celnej itp. W dokumencie z agencji celnej wartość B00 masz policzony Vat 389 zł który możesz odliczyć - i to jest tylko do Vat i dokładnie takie wartości wpisujesz do rejestru VAT na podstawie PZC ( nie bierzesz tego do wartości towaru)
    1 punkt
  32. W przypadku gdyby dostępne opcje nie były wystarczające, zachęcam do zgłaszania sugestii: InsERT nexo – Jak zgłosić sugestię do firmy InsERT?
    1 punkt
  33. Dziś miałem ten problem i udało mi się go rozwiązać. Problem generują nawiasy w punkcie dostępu w tym przypadku: (Hilby.CZ) po usunięciu nawiasu etykieta się generuje. Co ciekawe na wygenerowanej etykiecie te nawiasy się znajdują. Jeżeli jest konieczność mogę zrobić przykład ze screenami błędu i po usunięciu błędu.
    1 punkt
  34. Sugestia zapisana. Zbadamy jakie są tutaj możliwości i jakieś rozwiązanie tego problemu zaproponujemy .
    1 punkt
  35. Dokładnie do o czym Pisze Pani Monika. Powinno rozliczyć w całości faktury nr 1303 oraz 1505 (a nie 1303 i 1431 w całości oraz 1505 częściowo). Jeśli twierdz Pan, że tak jest poprawnie to nie musicie nic poprawiać tylko dodać inną opcję, w której rozliczać będzie wg tytułów, które są wpisane w polu "Tytułem".
    1 punkt
  36. Dziękuję za obszerną odpowiedź, wszystko jasne :-) Czekam więc na to importowanie zamówień z Subiekta GT, bo bez tego nie będzie u mnie pełnowartościowej pracy.
    1 punkt
  37. Jak najbardziej. EAN może być wyświetlany z kartoteki towarów.
    1 punkt
  38. Można osiągnąć taki efekt, ale jedynie po stronie klienta, a nie serwera SQL. Oznacza to, że zapytanie musi być wcześniej wykonane, co można osiągnąć np. za pomocą funkcji ToList. Poniżej przykład zapytania z numerem LP w raporcie własnym LINQ opartym na asortymencie. null; var queryZmaterializowane = source .Select((Asortyment asortyment) => new { Id = asortyment.Id, Nazwa = asortyment.Nazwa, Symbol = asortyment.Symbol }).ToList(); int lp = 1; result = queryZmaterializowane .Select(x => new Wynik { Lp = lp++, Id = x.Id, Nazwa = x.Nazwa, Symbol = x.Symbol }).AsQueryable(); Alternatywnym rozwiązaniem jest wykorzystanie raportu SQL i wyrażenia ROW_NUMBER. Wówczas całe zapytanie będzie wykonywane po stronie serwera.
    1 punkt
  39. Zmian było trochę więcej - ile dokładnie to nie monitoruję, bo skrypty konwertujące tworzą się same poprzez różne automatyzacje. Spróbuj podmienić numerek i zobacz czy działa pobieranie aukcji oraz czy cenniki dostaw działają i jest tam dodatkowa kolumna dla SK. To są główne zmiany.
    1 punkt
  40. Chyba . Mechanizm bazuje na tym znanym z Subiekta GT i trzeba by to zweryfikować, bo nie wiem jak on się zachowa. Numer wersji bazy danych możesz podejrzeć i ewentualnie zmienić za pomocą SQL Management Studio wchodząc w Properties bazy Sello i Extended properties. Będzie tam lista kilku wpisów a wśród nich dbver i wartość zapewne 1.430. Trzeba by ją zmienić na 1.437. Oczywiście to zadziała tylko w przypadku, gdy doszło do faktycznej konwersji bazy i jej struktura została odpowiednio dostosowana do nowej wersji a tylko fakt ten nie został z jakiegoś powodu odnotowany w tych propercjach. Możesz też sprawdzić czy w tej bazie znajdują się nowe pola np w tabeli au__auction na samym końcu związane z serwisem SK - co będzie świadczyło o tym, że konwersja przeszła.
    1 punkt
  41. Poczytaj info o nowej wersji Sello i o potrzebie autoryzacji kont. Wykonaj je ponownie.
    1 punkt
  42. Zdecydowanie należy zgłosić to do UOKiK, jednocześnie rozpoczynając analizę innych dostępnych na rynku rozwiązań. Dobrze, że temat wypłynął, zanim podjęliśmy decyzję o poszerzeniu oprogramowania od INSertu w firmie. Pora się stąd zwijać.
    1 punkt
  43. Czyli rozumiem, że JPK też może być płatne, bo czym się różni wysyłka deklaracji i JPK od wysyłki faktury do KSeF ?
    1 punkt
  44. Istnieje możliwość usunięcia dokumentu, jednak przed tym należy go Odrzucić. Po odrzuceniu dokumentu, po chwili powinna pojawić się opcja Usuń.
    1 punkt
  45. Dziękujemy za zainteresowanie naszymi funkcjami w Laboratorium. Dzięki Państwa sugestiom, opiniom i używaniu różnorodnych funkcji programu, jesteśmy w stanie stale udoskonalać nasze rozwiązanie. Korzystanie z funkcji eksperymentalnych wymaga zaakceptowania Regulaminu Laboratorium. Dostępny on jest z poziomu programu oraz na Forum użytkowników InsERT. Są w nim również zawarte zasady udostępniania funkcji po wycofaniu ich z Laboratorium.
    1 punkt
  46. Wielokrotnie prosiłem o dodawanie różnych funkcji przydatnych księgowym, sugerowałem zmiany czy wręcz oferowałem swoją pomoc w tych kwestiach. Niestety Insert nie podjął tematu. Pracuję na Insert kilkanaście lat, od roku na Nexo. Różnice między GT a Nexo są kolosalne ale na przykład jeśli chodzi o Biuro to w GT było coś czego brakuje mi w Nexo i odwrotnie. Moim zdaniem problem polega na tym, że aplikacje tworzą programiści, którzy nie znają albo nie rozumieją potrzeb księgowych czy właścicieli biur rachunkowych. Problem można by zminimalizować gdyby Insert współpracował z księgowymi i szybciej reagował na sugestie. A tak to tylko: Z takim podejściem nie spodziewałbym się poprawy stanu rzeczy, o której tu wszyscy piszą. Niestety. Nie trzeba podpatrywać konkurencji, wystarczy słuchać nas, użytkowników.
    1 punkt
  47. Zapisuję do poprawy w jednej z najbliższych wersji. Na teraz jedynym obejściem jest wyczyszczenie cache'a przy pomocy skrótu klawiszowego Alt+F4.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...