Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 13.06.2018 we wszystkich miejscach

  1. 2 punkty
    Informujemy, że w dniu 18 września 2019 między godziną 4:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Możliwość utworzenia wielu serii numeracji dla dokumentów i możliwość ich wyboru przy wystawianiu dokumentu, Tworzenie faktury cyklicznej na podstawie istniejącej faktury, Generowanie faktur cyklicznych tylko w dni robocze, Wysyłka dokumentu na wiele adresów email jednocześnie, Możliwość włączenia kolumny z adresem klienta w module dokumentów, Możliwość włączenia kolumny z kodem PKWiU na formatce dokumentu, Wydłużona nazwa produktu w kartotece i na pozycjach dokumentów, Możliwość zmiany języka interfejsu na język ukraiński i rosyjski, Poprawa znanych błędów i problemów.
  2. 2 punkty
    Tak, to było by dobre. Może zrobić podobnie jak przy instalacji nowego Sello, jest info o nowszej wersji, niż ta instalowana! Może jakiś tekścik? 🤣 ' Stare masz Sello, będziesz mieć kłopoty! Aktualizuj program Ziom, mało to roboty! -- InsERT S.A. ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław NIP 898-19-45-134, REGON 932283479 KRS: 0000306888 Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydz. Gosp. - KRS Kapitał zakładowy: 16.000.000 zł "
  3. 2 punkty
    Chodzi o dodanie w wartości tego słownika opisu? Jeśli tak, to po wartości cyfrowej, którą chce Pan użyć do kodu, wstawiłbym jakiś nieużywalny znak, ciąg znaków, np. | i po nim treść, czyli "123456789|Bardzo fajny kod". Wtedy w NEXO jest to czytelne, a na wydruku trzeba poszukać odpowiedniej funkcji dla Stimulsoft, która zwróci do użycia w kodzie tylko wartość z przed znaku "|". Na szybko znalazłem jakiś wątek na ich forum, ale na pewno są lepsze wyniki: https://forum.stimulsoft.com/viewtopic.php?t=56276
  4. 2 punkty
    To już nie lepiej w Excelu zrobić połączenie z SQL?
  5. 2 punkty
    Reasumując.....Bazę danych zmniejszamy: 1. Usuwając stare wiadomości. WIADOMOŚCI / ODEBRANE ctrA+Delete WIADOMOŚCI / WYSŁANE ctrA+Delete 2. Usuwamy niepotrzebne zdjęcia z zakończonych aukcji. AUKCJE / ZAKOŃCZONE / ustawiamy na górze w ,,zakończone" zakres dat np. ,,dowolny okres" i wybieramy dokłade daty od - do / ctlB / INNE / zaznaczamy kwadracik ,,USUŃ ZDJĘCIA " / OK 3. Czyścimy bazę danych ,,Programem serwisowym", który znajduje się gdzieś głęboko zakopany w naszym kompie. Nie więcej niż godzinę przed czyszczeniem bazy robimy archiwizację jeśli jej nie zrobimy czyszczenie bazy się nie uda. W czeluści naszego kompa odnajdujemy ,,Program serwisowy - aplikacja" najprościej za pomocą szukacza ( lupki ) . Odpali się nam okienko ,, Sello program serwisowy " Zaznaczamy jedną z opcji tzn miejsce gdzie znajduje się baza np: DESKTOP-J0V5DF8\INSERTGT / Odznaczamy czyli zostawiamy puste okienko ,, Włącz uwierzytelnianie Vindows" / użytkownik - sa / hasło zostaw puste (chyba, że je dodawałeś kiedyś) Menu po lewej stronie uaktywni się. Można odczytać na pasku wielkość naszej bazy. Wyświetlają się nam aktualna i poprzednie kopie bazy. Te poprzednie, znajdujące się poniżej można za pomocą przycisku ,,Odłącz" odłączyć po to by je w późniejszym etapie usunąć. Przycisk ,,Kompaktuj" służy do porządkowania pliku bazy danych. W trakcie normalnej pracy a zwłaszcza usuwania danych, plik w którym znajdują się dane nie zmniejsza swojego rozmiaru, lecz w danych robią się puste strony. Kompaktowanie pozbywa się tych pustych stron zmniejszając rozmiar pliku bazy. Nie wpływa to jednak na ilość wolnego miejsca w bazie. Kompaktowanie robi się podczas każdej aktualizacji bazy do nowej wersji. Przycisk ,,Odczytaj hasło" służy do do rozszyfrowania hasła Szefa, w razie gdyby zostało zapomniane. Po kliknięciu na ,,Zaawansowanie" rozwiną się nam dodatkowe opcje. ,,Zapytanie SQL " - ? ,,Czyść bazę danych " - nas to najbardziej interesuje i ,,Wyślij bazę" ? Klikamy na ,,Czyść bazę danych" Pojawia się nowe okienko - można tam wybrać datę od - do i pozaznaczać w okienkach rzeczy do usunięcia tzn, ,,zdjęcia niepowiązane", ,,Aukcje zakończone" , ,,Wiadomości" 4. Usuwamy też przeczytane ,,Raporty" / ,,wyczyść raport" PS. UWAGA : Baza pomieści tylko 10 GB. Więcej ciekawych rzeczy na ten temat można dowiedzieć się tu:
  6. 2 punkty
    Jasne Proszę dodać dodatkowe obiekty biznesowe - tak jak poprzednio zaczynając od encjiDokumentu. Przejść na zakładkę Code (można ją odkryć klikając prawym przyciskiem myszy np. na Raport - Strona dodatkowa), następnie dodać poniższą metodę (ważne jest, aby znajdowała się ona nad #region StiReport Designer generated code - do not modify #endregion StiReport Designer generated code - do not modify private Tuple<string, string> PodajKontaktyPrzedstawiciela() { var kontakty = Dokument.encjaDokumentu.PodmiotWybrany.PodmiotDlaKtoregoHistoria.Firma.PrzedstawicielGlowny.Osoba.Podmiot.Kontakty; kontakty.Connect(); kontakty.First(); string email = null; string telefon = null; while (!kontakty.IsEof) { if (kontakty.Podstawowy && kontakty.Rodzaj.Id == 3) email = kontakty.Wartosc; if (kontakty.Podstawowy && kontakty.Rodzaj.Id == 1) telefon = kontakty.Wartosc; kontakty.Next(); } return Tuple.Create(email, telefon); } Po dodaniu metody w wybranym polu proszę wkleić {PodajKontaktyPrzedstawiciela().Item1} {PodajKontaktyPrzedstawiciela().Item2} Item1 odpowiada za email, Item2 za telefon.
  7. 2 punkty
    Można odrazu a nawet powinieneś bo w 1.30.1 naprawiono błąd który występował przy aktualizacji 1.30
  8. 2 punkty
    Jeśli nie znalazłeś gotowego to można dopytać autorów podobnych rozwiązań, jeśli nie znajdziesz gotowego to zawsze można takie zamówić, chociaż zaczął się już okres wdrożeń i będzie trudno (terminy realizacji mogą być na wiosnę lub później). Nie liczyłbym zbyt mocno na gotowego rozwiązanie, gdyż nie przypominam sobie zainteresowania taką funkcjonalnością, a potencjalna realizacja w oparciu o zadania cykliczne będzie dodatkowo pracochłonna, gdyż Sfera nie robi tego co program przy kończeniu zadania - nie tworzy nowego zadania według zdefiniowanego cyklu - więc trzeba byłoby to oprogramowywać bezpośrednio na bazie danych lub pozostawiać użytkownikowi do zakończenia. Może warto zainteresować się nexo, w wersji 22 weszły "W pełni zautomatyzowane akcje", nie sprawdzałem jeszcze jak to działa w praktyce.
  9. 2 punkty
    10. Rozbudowa kompletów: a) żeby Sello widziało że dana kartoteka jest kompletem w Subiekcie b) żeby Sello widziało składniki kompletów c) żeby Sello umiało policzyć ilość dostępnych kompletów na podstawie dostępnych składników Powyższe pozwoli na lepsze pilnowanie stanów magazynowych w przypadku, gdy dane towary są sprzedawane również w kompletach. 11. Tagi Allegro - całkiem o nich zapomniałem. Opcja dostępna w Allegro od chyba prawie roku. Nie korzystam z niej, bo za dużo pracy kosztuje wprowadzanie tego ręcznie. Funkcja potrzebna pilnie. @Bartosz RosaTrzymam za słowo co do planów i z niecierpliwością czekam. Oczywiście rozumiem jak wiele jest niedogodności i problemów przy wprowadzaniu nowych osób do tworzenia programu, ale w końcu coś trzeba z tym zrobić tak, żeby Sello ruszyło "z kopyta" zamiast mozolnie wlec się za Allegro. Jako sprzedawca, potrzebuję narzędzia do zarabiania na Allegro. Na tą chwilę nie znalazłem nic lepszego od Sello, ale to że uważam ten program za jeden z najlepszych na rynku, dostępny dla "pospólstwa", to nie oznacza że jest on bliski ideału. Jest jeszcze mnóstwo do zrobienia. Przeraża mnie to, że Sello ma ogrom zaległości w porównaniu do zmian jakie zachodzą w Allegro. Nie chcę czekać 1-2 lat na to, żeby móc korzystać z nowych funkcji serwisu. Chcę zapłacić więcej za program i mieć tego typu funkcje max w 30 dni od ich wprowadzenia do API Allegro. Rynek się zmienia dość dynamicznie i niestety, nam sprzedawcą uciekają pieniądze tylko przez brak dostępnych narzędzi. Wprowadzanie dziesiątek indywidualnych rozwiązań (programów/programików), też nie ma sensu. Trzeba je utrzymywać we własnym zakresie, aktualizować, poprawiać, pomijając już wspomniany fakt ich ceny. Zespole Sello, działajcie, rozwijajcie się i rozwijajcie program szybciej.
  10. 2 punkty
    Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
  11. 2 punkty
    Kiedyś dawno temu o tym wspominałem, ale być może kartka z sugestią wypadła gdzieś z notesu Bartka. Dość często uzupełniając specyficzne, muszę zerkać na zdjęcie fajnie jakby udało się umieścić miniaturkę gdzieś w rogu:
  12. 2 punkty
    Dostaliśmy wczoraj sygnał o takim problemie. Poniżej skrypt SQL, który poprawia szablony ze Sklepowych na Kup Teraz! Koniecznie przed wykonaniem polecenia należy zrobić kopie zapasową bazy. update au__auction set au_typeId = (select at_Id from st_AuctionType where at_SvcProvId = 1 and at_siteId = 1 and at_Name like 'kup teraz%') where au_type = 11 and au_typeId = (select at_Id from st_AuctionType where at_SvcProvId = 1 and at_siteId = 1 and at_Name like 'sklep%') Informacje, jak wykonać polecenie SQL można znaleźć tutaj:
  13. 2 punkty
    Uruchom ponownie komputer (aby upewnić się, że wszystkie instancje Sello zostały zamknięte) i uruchom ręcznie pobieranie parametrów.
  14. 1 punkt
    Miałem taką 1 ofertę, którą mi odblokowali do wznowienia - pisałem na czacie bo mi na tym zależało. Też przyznali, że wielu sprzedawców ma taki problem. Ale w tym wypadku błąd pojawił się po wysłaniu z Sello dyspozycji zamknięcia oferty (mail o zakończeniu dotarł i oferta jest zamknięta a błąd się przeniósł razem z aukcją do ZAKOŃCZONYCH).
  15. 1 punkt
    Docelowo będzie funkcja zbiorczego wznawiania przez Sello, bez konieczności wchodzenia na Allegro.
  16. 1 punkt
    Czy przed czyszczeniem zdjęć "odpiąłeś" je od aukcji? Powyższy zrzut pokazuje, że efekt czyszczenia zdjęć będzie zerowy - z 35 na 35%
  17. 1 punkt
    Zostać zostanie ale jest to tzw. zachowanie nieokreślone programu - czyli BUG. Zalecam tu nie kombinować bo w dalszych etapach (wystawianie FZ i rozliczanie) się syf robi i traci powiązania. Wygląda na to, że ZD może przyjąć (jako przedpłata) tylko SZ realizowanym przez wykonane już operacje (np. bankowe, tj. przelew). Stworzyłem rodzaj płatności jak wyżej. Jest to jednak płatność a nie przedpłata. Innym faktem jest to, że kiedy wybierzemy ją jako Płatność na ZD to nie wygeneruje ona żadnych rozrachunków (a Pan pisze, że tak). Można kilka słów więcej bo albo robię coś inaczej albo mówimy o totalnie innych rzeczach. Edit: Wydaje mi się jednak, że mówimy o tym samym i dopowiem, że owszem - rozrachunek się wygeneruje ale po realizacji ZD (przez FZ), a istotą problemu tego tematu jest ustalenie sposobu na powiązanie przedpłat z zamówieniami i rozrachunkami, co aktualnie nie jest możliwe w sposób 100% satysfakcjonujący (np. brak możliwości automatycznych dyspozycji przy podłączaniu Zobowiązania).
  18. 1 punkt
    Spróbuj co się stanie, jak na dole wymusisz AReader lub np. zwykłą drukarkę? U mnie etykiety się otwierają tylko na moment jako pdf, potem znikają i wyskakują z Zebry... Czasami (rzadko, czasami wystarczy wyłączyć AReadera) trzeba z Menedżera Zadań Windows usunąć wiszące procesy AR.
  19. 1 punkt
    Raporty - Ewidencja zwrotów sprzedaży detalicznej (Nexo 25) i /lub: Sprzedaż - Typ dokumentu: ZW na obu: Operacje na liście - Eksportuj do Excela
  20. 1 punkt
    Kwestia kont i szablonów jest trochę problematyczna, bo w ostatnim czasie wiele danych w aukcji zależy od konta Allegro - chociażby cenniki. Z tych i podobnych względów, przy wystawianiu z szablonu trzeba wskazać konto na którym będzie wystawiana aukcja. Aby obecnie wystawić towary na dwóch kontach, można skorzystać ze zmian zbiorczych, którymi można później, po utworzeniu aukcji przygotowanych, zmienić konto, cennik, warunki zwrotów, reklamacji i gwarancji. Sam proces wystawiania aukcji z szablonów wymaga zmian ale obecnie nie zajmiemy się tym niestety - najpierw doprowadzimy integrację z nowym API Allegro do końca.
  21. 1 punkt
    Po usunięciu i zainstalowaniu ponownie problem rozwiązany.
  22. 1 punkt
    W obecnej wersji Sello nie ma takiej możliwości. Brak cenników w AUKCJACH TRWAJĄCYCH w niczym nie przeszkadza, ale możesz dodać CENNIKI ALLEGRO ręcznie w allegro (i pobrać do Sello dane o aukcjach) lub poczekać na wersję Sello, w której pojawi się taka możliwość.
  23. 1 punkt
    Proszę się upewnić, że w opcjach internetowych w panelu sterowania są włączone protokoły TLS 1.1 oraz TLS 1.2. Proszę również sprawdzić czy przeglądarką Internet Explorer da się wejść na Allegro, bo błąd ten może również oznaczać problemy z serwerami DNS dostawcy internetowego.
  24. 1 punkt
    Reset serwera pomaga chwilowo, po uruchomieniu sello MS SQL pakuje do RAM ile się da. Zobaczę czy ograniczenie w ustawieniach MS SQL max ram coś zmieni.
  25. 1 punkt
    To nie Sello. Allegro już nie zwraca informacji o sprzedaży od początku oferty. Teraz trzeba używać kolumny "Ilość na aukcji" zamiast "Pozostało...", bo zapewne na tą patrzysz.
  26. 1 punkt
    Powiedzmy, że został jeszcze przyszły tydzień na przeniesienie się na nową wersję. Cenniki wcześniej nie były przypięte do konta. Po instalacji nowej wersji trzeba wejść i je podpiąć oraz powielić na pozostałe konta. Nie wszystkie błędy zwracane z API są intuicyjne . Chodzi o to, że dana dostawa (prawdopodobnie odbiór osobisty) musi mieć maksymalną liczbę sztuk w paczce ustawioną na 1.
  27. 1 punkt
    Ze względu na to, że jest to zwykły wydruk grida to nie ma takiej możliwości. W celu dodania nazwy wydruku mogę zaproponować eksport listy do Excela i tam dodać nazwę.
  28. 1 punkt
    Nigdy tego dokładnie nie sprawdzałem ale wydaje się, że trzyma wszystko od początku. TAK! Wygląda na to, że to działa tak jak powinno teraz. Co do całej sytuacji warto dodać pewien minus tego rozwiązania. Jeżeli podłączymy nową bazę to zaczynamy bez klientów i jeżeli robili wcześniej u nas zakupu to zostaną znowu utworzeni. Taki nowy (stary) klient zostanie utworzony w Subiekcie też od nowa co niepotrzebnie zapycha bazę Subiekt na którą nie mam w ogóle pomysłu jeżeli chodzi o odchudzenie. Robię tylko systematycznie odbudowę indeksów i to tyle.
  29. 1 punkt
    W sytuacji, gdy w systemie jest wyłączona obsługa płatności na ZK (konfiguracja -> typy dokumentów, druga zakładka), to rzeczywiście przy realizacji ZK za pomocą sfery płatności nie są przenoszone. W takim przypadku trzeba je samemu przepisać w sferze. Parametr, o którym mowa, decyduje o tym, czy dokument tworzy odpowiednie zapisy w ewidencji dokumentów kasowych i rozrachunków. Przykładowo ZK z płatnością gotówkową, gdy w systemie jest włączona obsługa płatności dla tego typu dokumentu, utworzy automatycznie dokument kasowy odpowiadający tej płatności gotówkowej.
  30. 1 punkt
    Witam, Chcialbym zglosic mozliwosc wydruku tylko zaznaczonych wierszy na dowolnej liscie w programie subiekt nexo pro.
  31. 1 punkt
    To jest dokładnie to, co zaproponowałem - rozwiązanie dodatkowe - lub nie zrozumiałem odpowiedzi i proszę o rozwinięcie.
  32. 1 punkt
    Dziękujemy Panie Bartoszu za szczegółową odpowiedź. Tak zrobimy. Jeśli wszystko dobrze pójdzie baza powinna dotrzeć jutro wieczorem. Życzymy Panu Wesołych Świąt.
  33. 1 punkt
  34. 1 punkt
    Taki problem może się zdarzyć przy równoczesnym wysyłaniu kilku plików, jeśli sumarycznie przekroczą pojemność usługi. Czy u Pana nie była to może taka sytuacja?
  35. 1 punkt
    W najnowszej wersji programu za to, jaki numer rachunku się wydrukuje, odpowiada zakładka Bank. Mamy tam możliwość wskazania innego rachunku niż domyślny.
  36. 1 punkt
    Juz wszystko jasne, trzeba zaznaczyć pole techniczne w części M Rozliczenie deklaracji nastapiło po terminie ostatniej zaliczki, wtedy zaliczka się sama przeniesie:) Odpowiedź znalazłam tu na forum
  37. 1 punkt
    Pole z numerem nadania nie powinno dać się edytować, gdy jest wybrana dostawa InPostowa (włączona synchronizacja w słowniku dostaw z API ShipX), zaś każda inna dostawa powinna umożliwiać wpisanie tam numeru. Aktualnie działa to odwrotnie. Czyli trzeba na chwilę ustawić InPost w paczce, wpisać numer i przywrócić poprzednią dostawę. Poprawka już się robi, ale nie damy rady wypuścić jej dzisiaj jako aktualizacji - najwyżej w formie pliku do podmiany. Przepraszamy za niedogodności.
  38. 1 punkt
    Jeśli ZK w Subiekcie są OK, to znaczy, że dobrze skonfigurowałeś. Brak screena. Jeśli FOD jest na 1 szt. a na drugą nie ma, to w Sello pojawią się 2 transakcje, jedna z FOD, druga bez. No chyba, że ktoś ręcznie je zgrupuje po kliencie to się połączą, ale to już będzie błąd użytkownika. A gdzie w ZK jest sposób płatności? Sprecyzuj może pytanie. Zapewne nie ma tych, gdzie mail klienta jest zaszyfrowany przez allegro? Jeśli tak, to Sello nie wie, kto napisał tę wiadomość... Licencja dotyczy konta allegro - do każdego musi być osobna. Dodać je do tej samej bazy Sello. Rozumiem, że chodzi o drugie konto tej samej firmy.
  39. 1 punkt
  40. 1 punkt
    W wersji 25 szybkie płatności będą dostępne również na zamówieniach i fakturach pro forma.
  41. 1 punkt
    Były dwa konta. Znaleźliśmy wcześniejszy wątek, który umożliwił nam rozwiązanie problemu. Dziękuję.
  42. 1 punkt
    Chyba muszę częściej zaglądać na forum. Panie Michale następująco AD1 {IIF(Dokument.encjaDokumentu.WyliczenieVAT == (int)WyliczeniaVAT.Netto, "Razem netto:", "Razem brutto:")} AD2 {IIF(Dokument.encjaDokumentu.WyliczenieVAT == (int)WyliczeniaVAT.Netto, Format(Dokument.FormatWalutyDokumentuZSymbolem, Dokument.encjaDokumentu.Wartosc.NettoPoRabacie + Dokument.encjaDokumentu.WartoscDodatkowychOplat), Format(Dokument.FormatWalutyDokumentuZSymbolem, Dokument.encjaDokumentu.Wartosc.BruttoPoRabacie + Dokument.encjaDokumentu.WartoscDodatkowychOplat))} Jest to najmniejsza ingerencja w oryginalny wzorzec. W razie pytań śmiało pytać.
  43. 1 punkt
    Witam, Czy jest w autotekstach zmienna odpowiedzialna za pokazanie waluty dokumentu? Mamy coś takiego: Dokument -> Wartość brutto dokumentu jednak pojawia się sama kwota bez waluty dokumentu. Druga sprawa mamy zakładkę autoteksty Dokument -> data wystawienia dokumentu ale brakuje zmiennej termin realizacji - chyba, że ja nie widzę
  44. 1 punkt
    Mała poprawka z mojej strony - do wersji 23 zostanie poprawiona lista wyboru własności dla obiektów typu "Zlecenie serwisowe" w oknie dodawania nowej metawłasności. Dodatkowo proszę nie dodawać własności "DataWprowadzenia", ponieważ takiej "nie ma" dla zlecenia serwisowego - działa ona tylko dla dokumentów. Rok utworzenia zlecenia jest pobierany z własności Naglowek.Utworzono.DateTime.Date.Year, więc tutaj można zrobić tak samo jak dla dokumentów, z tym że jako własność obiektu wpisać Naglowek.Utworzono.DateTime.Date
  45. 1 punkt
    to jest chore. kurier nadepnie na paczkę i spłaszczy przesyłkę -> dopłata...
  46. 1 punkt
    Czy podmioty w Subiekcie i Rachmistrzu pracują na tej samej bazie danych? Jeżeli nie, konieczne będzie dodanie kategorii w Subiekcie i Rachmistrzu. Na schemacie kategoria jest nieco niżej, typ dokumentu ma pozostać jako faktura zakupu.
  47. 1 punkt
    To może być to. Widzę, że w wersji 2018-09-23 v2.86.3 już to poprawili. Jutro sprawdzę i dam znać.
  48. 1 punkt
  49. 1 punkt
    Wyłącz w nich tworzenie dokumentów początkowych i końcowych (Ctrl+B) a następnie ustaw jako 'anulowane' - przy odpowiednim ustawieniu filtrów w transakcjach nie pokażą się na liście. Nie pobiorą się także ponownie, bo Sello będzie je miało w bazie.
  50. 1 punkt
    Pójdę dalej: Jeśli ktoś chce wystawić opinię, to podpis z automatu .... MójLogin, Jan Kowalski. Edit: A w "Moje Allegro" u sprzedawcy pojawia się także automatycznie numer Pesel, IP ... + link do Lublina + informacje jak dochodzić swoich praw
×