Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 13.06.2018 we wszystkich miejscach

  1. 2 punkty
    Odznacz "ptaszka" przy "Transakcja opłacona", zmień towar, "zaptaszkuj" ponownie.
  2. 2 punkty
    Jak dla mnie, kontakt na forum jest świetny, najlepszy w całej historii współpracy z Insertem, chciałbym mieć możliwość takiego kontaktu z każdym dostawcą oprogramowania. Kontakt telefoniczny, dla mnie można by zlikwidować, zresztą jak robią to wszyscy, nie tylko branża IT
  3. 2 punkty
    Znalazłem tymczasowe rozwiązanie. Proszę spróbować pobrać transakcje poprzez aukcje - pobierz transakcję i formularze. I tak dla każdej aukcji na której była sprzedaż. EDIT: chyba zbiegło się to z naprawieniem problemu bo teraz pobrało mi wszystko w tradycyjny sposób.
  4. 2 punkty
    Informujemy, że w dniu 18 września 2019 między godziną 4:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Możliwość utworzenia wielu serii numeracji dla dokumentów i możliwość ich wyboru przy wystawianiu dokumentu, Tworzenie faktury cyklicznej na podstawie istniejącej faktury, Generowanie faktur cyklicznych tylko w dni robocze, Wysyłka dokumentu na wiele adresów email jednocześnie, Możliwość włączenia kolumny z adresem klienta w module dokumentów, Możliwość włączenia kolumny z kodem PKWiU na formatce dokumentu, Wydłużona nazwa produktu w kartotece i na pozycjach dokumentów, Możliwość zmiany języka interfejsu na język ukraiński i rosyjski, Poprawa znanych błędów i problemów.
  5. 2 punkty
    Ok. Generalnie jeśli chodzi o jakąś funkcjonalność dotyczącą wystawiania dokumentów, to najpierw należy sprawdzić czy to działa to w Subiekcie ponieważ Sello korzysta z metod Subiekta Jeśli faktycznie chodziło o urządzenia, które drukują NIP i współpracują z Subiektem a zatem również z Sello, to w e-Pomocy technicznej jest taka lista w temacie: "Lista drukarek fiskalnych obsługujących wydruk NIP-u nabywcy na paragonie fiskalnym." https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3016,lista-drukarek-fiskalnych-obslugujacych-wydruk-nip-u-nabywcy-na-paragonie-fiskalnym.html
  6. 2 punkty
    Tak, to było by dobre. Może zrobić podobnie jak przy instalacji nowego Sello, jest info o nowszej wersji, niż ta instalowana! Może jakiś tekścik? 🤣 ' Stare masz Sello, będziesz mieć kłopoty! Aktualizuj program Ziom, mało to roboty! -- InsERT S.A. ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław NIP 898-19-45-134, REGON 932283479 KRS: 0000306888 Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydz. Gosp. - KRS Kapitał zakładowy: 16.000.000 zł "
  7. 2 punkty
    Chodzi o dodanie w wartości tego słownika opisu? Jeśli tak, to po wartości cyfrowej, którą chce Pan użyć do kodu, wstawiłbym jakiś nieużywalny znak, ciąg znaków, np. | i po nim treść, czyli "123456789|Bardzo fajny kod". Wtedy w NEXO jest to czytelne, a na wydruku trzeba poszukać odpowiedniej funkcji dla Stimulsoft, która zwróci do użycia w kodzie tylko wartość z przed znaku "|". Na szybko znalazłem jakiś wątek na ich forum, ale na pewno są lepsze wyniki: https://forum.stimulsoft.com/viewtopic.php?t=56276
  8. 2 punkty
    To już nie lepiej w Excelu zrobić połączenie z SQL?
  9. 2 punkty
    Reasumując.....Bazę danych zmniejszamy: 1. Usuwając stare wiadomości. WIADOMOŚCI / ODEBRANE ctrA+Delete WIADOMOŚCI / WYSŁANE ctrA+Delete 2. Usuwamy niepotrzebne zdjęcia z zakończonych aukcji. AUKCJE / ZAKOŃCZONE / ustawiamy na górze w ,,zakończone" zakres dat np. ,,dowolny okres" i wybieramy dokłade daty od - do / ctlB / INNE / zaznaczamy kwadracik ,,USUŃ ZDJĘCIA " / OK 3. Czyścimy bazę danych ,,Programem serwisowym", który znajduje się gdzieś głęboko zakopany w naszym kompie. Nie więcej niż godzinę przed czyszczeniem bazy robimy archiwizację jeśli jej nie zrobimy czyszczenie bazy się nie uda. W czeluści naszego kompa odnajdujemy ,,Program serwisowy - aplikacja" najprościej za pomocą szukacza ( lupki ) . Odpali się nam okienko ,, Sello program serwisowy " Zaznaczamy jedną z opcji tzn miejsce gdzie znajduje się baza np: DESKTOP-J0V5DF8\INSERTGT / Odznaczamy czyli zostawiamy puste okienko ,, Włącz uwierzytelnianie Vindows" / użytkownik - sa / hasło zostaw puste (chyba, że je dodawałeś kiedyś) Menu po lewej stronie uaktywni się. Można odczytać na pasku wielkość naszej bazy. Wyświetlają się nam aktualna i poprzednie kopie bazy. Te poprzednie, znajdujące się poniżej można za pomocą przycisku ,,Odłącz" odłączyć po to by je w późniejszym etapie usunąć. Przycisk ,,Kompaktuj" służy do porządkowania pliku bazy danych. W trakcie normalnej pracy a zwłaszcza usuwania danych, plik w którym znajdują się dane nie zmniejsza swojego rozmiaru, lecz w danych robią się puste strony. Kompaktowanie pozbywa się tych pustych stron zmniejszając rozmiar pliku bazy. Nie wpływa to jednak na ilość wolnego miejsca w bazie. Kompaktowanie robi się podczas każdej aktualizacji bazy do nowej wersji. Przycisk ,,Odczytaj hasło" służy do do rozszyfrowania hasła Szefa, w razie gdyby zostało zapomniane. Po kliknięciu na ,,Zaawansowanie" rozwiną się nam dodatkowe opcje. ,,Zapytanie SQL " - ? ,,Czyść bazę danych " - nas to najbardziej interesuje i ,,Wyślij bazę" ? Klikamy na ,,Czyść bazę danych" Pojawia się nowe okienko - można tam wybrać datę od - do i pozaznaczać w okienkach rzeczy do usunięcia tzn, ,,zdjęcia niepowiązane", ,,Aukcje zakończone" , ,,Wiadomości" 4. Usuwamy też przeczytane ,,Raporty" / ,,wyczyść raport" PS. UWAGA : Baza pomieści tylko 10 GB. Więcej ciekawych rzeczy na ten temat można dowiedzieć się tu:
  10. 2 punkty
    Jasne Proszę dodać dodatkowe obiekty biznesowe - tak jak poprzednio zaczynając od encjiDokumentu. Przejść na zakładkę Code (można ją odkryć klikając prawym przyciskiem myszy np. na Raport - Strona dodatkowa), następnie dodać poniższą metodę (ważne jest, aby znajdowała się ona nad #region StiReport Designer generated code - do not modify #endregion StiReport Designer generated code - do not modify private Tuple<string, string> PodajKontaktyPrzedstawiciela() { var kontakty = Dokument.encjaDokumentu.PodmiotWybrany.PodmiotDlaKtoregoHistoria.Firma.PrzedstawicielGlowny.Osoba.Podmiot.Kontakty; kontakty.Connect(); kontakty.First(); string email = null; string telefon = null; while (!kontakty.IsEof) { if (kontakty.Podstawowy && kontakty.Rodzaj.Id == 3) email = kontakty.Wartosc; if (kontakty.Podstawowy && kontakty.Rodzaj.Id == 1) telefon = kontakty.Wartosc; kontakty.Next(); } return Tuple.Create(email, telefon); } Po dodaniu metody w wybranym polu proszę wkleić {PodajKontaktyPrzedstawiciela().Item1} {PodajKontaktyPrzedstawiciela().Item2} Item1 odpowiada za email, Item2 za telefon.
  11. 2 punkty
    Można odrazu a nawet powinieneś bo w 1.30.1 naprawiono błąd który występował przy aktualizacji 1.30
  12. 2 punkty
    Jeśli nie znalazłeś gotowego to można dopytać autorów podobnych rozwiązań, jeśli nie znajdziesz gotowego to zawsze można takie zamówić, chociaż zaczął się już okres wdrożeń i będzie trudno (terminy realizacji mogą być na wiosnę lub później). Nie liczyłbym zbyt mocno na gotowego rozwiązanie, gdyż nie przypominam sobie zainteresowania taką funkcjonalnością, a potencjalna realizacja w oparciu o zadania cykliczne będzie dodatkowo pracochłonna, gdyż Sfera nie robi tego co program przy kończeniu zadania - nie tworzy nowego zadania według zdefiniowanego cyklu - więc trzeba byłoby to oprogramowywać bezpośrednio na bazie danych lub pozostawiać użytkownikowi do zakończenia. Może warto zainteresować się nexo, w wersji 22 weszły "W pełni zautomatyzowane akcje", nie sprawdzałem jeszcze jak to działa w praktyce.
  13. 2 punkty
    10. Rozbudowa kompletów: a) żeby Sello widziało że dana kartoteka jest kompletem w Subiekcie b) żeby Sello widziało składniki kompletów c) żeby Sello umiało policzyć ilość dostępnych kompletów na podstawie dostępnych składników Powyższe pozwoli na lepsze pilnowanie stanów magazynowych w przypadku, gdy dane towary są sprzedawane również w kompletach. 11. Tagi Allegro - całkiem o nich zapomniałem. Opcja dostępna w Allegro od chyba prawie roku. Nie korzystam z niej, bo za dużo pracy kosztuje wprowadzanie tego ręcznie. Funkcja potrzebna pilnie. @Bartosz RosaTrzymam za słowo co do planów i z niecierpliwością czekam. Oczywiście rozumiem jak wiele jest niedogodności i problemów przy wprowadzaniu nowych osób do tworzenia programu, ale w końcu coś trzeba z tym zrobić tak, żeby Sello ruszyło "z kopyta" zamiast mozolnie wlec się za Allegro. Jako sprzedawca, potrzebuję narzędzia do zarabiania na Allegro. Na tą chwilę nie znalazłem nic lepszego od Sello, ale to że uważam ten program za jeden z najlepszych na rynku, dostępny dla "pospólstwa", to nie oznacza że jest on bliski ideału. Jest jeszcze mnóstwo do zrobienia. Przeraża mnie to, że Sello ma ogrom zaległości w porównaniu do zmian jakie zachodzą w Allegro. Nie chcę czekać 1-2 lat na to, żeby móc korzystać z nowych funkcji serwisu. Chcę zapłacić więcej za program i mieć tego typu funkcje max w 30 dni od ich wprowadzenia do API Allegro. Rynek się zmienia dość dynamicznie i niestety, nam sprzedawcą uciekają pieniądze tylko przez brak dostępnych narzędzi. Wprowadzanie dziesiątek indywidualnych rozwiązań (programów/programików), też nie ma sensu. Trzeba je utrzymywać we własnym zakresie, aktualizować, poprawiać, pomijając już wspomniany fakt ich ceny. Zespole Sello, działajcie, rozwijajcie się i rozwijajcie program szybciej.
  14. 2 punkty
    Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
  15. 2 punkty
    Kiedyś dawno temu o tym wspominałem, ale być może kartka z sugestią wypadła gdzieś z notesu Bartka. Dość często uzupełniając specyficzne, muszę zerkać na zdjęcie fajnie jakby udało się umieścić miniaturkę gdzieś w rogu:
  16. 2 punkty
    Dostaliśmy wczoraj sygnał o takim problemie. Poniżej skrypt SQL, który poprawia szablony ze Sklepowych na Kup Teraz! Koniecznie przed wykonaniem polecenia należy zrobić kopie zapasową bazy. update au__auction set au_typeId = (select at_Id from st_AuctionType where at_SvcProvId = 1 and at_siteId = 1 and at_Name like 'kup teraz%') where au_type = 11 and au_typeId = (select at_Id from st_AuctionType where at_SvcProvId = 1 and at_siteId = 1 and at_Name like 'sklep%') Informacje, jak wykonać polecenie SQL można znaleźć tutaj:
  17. 2 punkty
    Uruchom ponownie komputer (aby upewnić się, że wszystkie instancje Sello zostały zamknięte) i uruchom ręcznie pobieranie parametrów.
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    Cześć wszystkim! Przy porannej kawie naszła mnie myśl, że bardzo przydałoby mi się sello 1.4 w takim sello potrzebowałbym kilku dodatkowych funkcjonalności: dodawanie i usuwanie wielowariantowości, w tym wystawianie grup aukcji złączonych od razu w wielowariantowość zarządzanie promowaniem aukcji w tym ustawianie automatycznego wyłączanie promowania np po 10 dniach od włączenia (zanim się odnowi), zmieniać grupowo atrybuty specyficzne produktów już wystawionych dodawać grupowo sekcje opisu aukcji w produktach już wystawionych wystawiać ten sam produkt na dwóch kontach jednocześnie czy np.: dodawać symbol produktu jako sygnaturę w allegro W moich wielowariantowościach mam obecnie straszny bałagan (muszę się do tego przyznać ) po tym jak allegro wprowadziło wymóg pokrywania się atrybutów - część wielowariantowości wymaga gruntownej poprawy. Przy kilku tys aukcji jest to nie lada wyzwanie, szczególnie że atrybuty specyficzne trzeba poprawiać ręcznie.... Genialnym rozwiązaniem byłaby możliwość "pobrania wielowariantowości już istniejących" i możliwość ich edycji. Chociaż nie wiem czy nie jest to bardziej funkcjonalnośc sello 2.0 Co myślicie o tych funkcjach?
  20. 1 punkt
    To prawda, jak wchodził ten nowy odbiór to wielu wpisywało tam więcej. Ale dostawa jest 0 zł więc można kupić i 999 szt. do odbioru bez dopłaty. Ustaw jak na moim screenie.
  21. 1 punkt
    No więc pomontuj komplety i będzie Ci zdejmowało tyle ile trzeba Załóżmy, że produkuję buty: - lewe, oraz - prawe natomiast idąc za reklamą "w zestawie taniej" sprzedaję je jako parę. Montuję zestaw "para butów" która jest na FV, zaś, z magazynu schodza fizycznie dwa buty: lewy i prawy, o sumarcznej cenie dwóch butów, jest to również ważne dla remantntów it wyliczania zysku, zaś o sumowanie cen produkjic buta lewego i prawego oraz odjęcie ich kosztu od sprzedaży "jednego kompletu pary butów" pozwoli śledzić marżowość, to najepsze moim zdaniem rozwiązanie Spróbuj !
  22. 1 punkt
    Gdzieś nam umknął wątek Ale jak najbardziej pamiętamy o temacie
  23. 1 punkt
    Sugestia zapisana, a jej realizacja wstępnie planowana jest na wersję 28.0.0 (zimowa) InsERT nexo.
  24. 1 punkt
    Szanowni Państwo! Mamy ogromną przyjemność poinformować Państwa o najnowszym produkcie firmy InsERT przeznaczonym dla biur rachunkowych – Portalu Biura, który ma pomóc w pełniejszej i łatwiejszej współpracy oraz komunikacji biura rachunkowego ze swoimi klientami. Portal Biura udostępniamy w aplikacjach księgowych linii InsERT nexo oraz w Biurze nexo od wersji 27. Stworzyliśmy nowy dział forum poświęcony naszemu produktowi, na który serdecznie zapraszamy. Zapraszamy do dyskusji
  25. 1 punkt
    Sugestia jest już zapisana i jej realizacja jest ujęta w planach. Niemniej jednak na tę chwilę nie jest jeszcze znana wersja jej wdrożenia.
  26. 1 punkt
    Dzięki za odpowiedź. 1. udało mi się wypchnąć wszystkie stany do allegro, gdy tylko wystąpi błąd 409 przygotujemy taki plik i prześlemy do Was. 2 i 3. Tutaj tez przeszło, trochę pomogła ponowna autoryzacja kont trochę pobranie pełnych danych aukcji itp. 5. Brak np parametru obowiązkowego "oryginalne opakowanie producenta", nie powinien wpływać na możliwość zmiany stanu magazynowego, szczególnie że Allegro dodaje parametry obowiązkowe bardzo dynamicznie. Nagle w piątek Allegro doda parametr obowiązkowy "szerokość gumki w majtkach" a my przez cały weekend pozostaniemy bez aktualnych stanów magazynowych. Oczywiście, ja również nie mam pewności że zmiana taka się wykona pomimo braku parametru, niemniej jednak jeśli się wykona to warto włączyć 'zlecenie zmiany stanu'. Jeśli nie działa to dobrze to możliwe że Allegro będzie pracować nad jego poprawą. Szczególnie, że w Amazonie ta forma aktualizacji jest bardzo chętnie wykorzystywana i działa praktycznie w czasie rzeczywistym. Pozdrawiam!
  27. 1 punkt
    Dlaczego podejmuje się Pan tematu skoro też nie radzi sobie Pan z obsługą programu, to nie skończy się dobrze, a słuszne pretensje będą do Pana... Jasno i wyraźnie została wskazana przyczyna problemu - rozliczenie rozrachunkiem niepowiązanym z zapisem na koncie: wypłata bankowa - ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi na pierwsze pytanie o pochodzenie dokumentu zakupu to będę zgadywał... Nie została ujęta w księgowości operacja bankowa, która posłużyła do rozliczenia zobowiązania, być może w ogólnie nie powinno jej być (najczęstszy błąd do wystawianie dokumentów z formą płatności zapłacono przelewem lub rozliczanie zobowiązań przelewem i powielenie wpłat poprzez wyciągi wprowadzane bezpośrednio w księgowości bez podłączania rozrachunków) lub faktura przed zapisem dekretu była błędnie edytowania, w wyniku czego został utworzony nowy rozrachunek, zamiast zostać podłączonym pod konto. Podstawowa zasada, którą trzeba zrozumieć i stosować w takim modelu pracy - rozrachunki i dokumenty finansowe są jedne, nie ma podziału na rozrachunki Subiekta i rozrachunki Rewizora, mogą pochodzić z dwóch programów, ale mają być jedne, nie można ich powielać.
  28. 1 punkt
    Na tę chwilę są 2 scenariusze: Należy poczekać na wersję 27 - w niej dochodzi w Biurze operacja „Dezaktywuj użytkownika” i ona działa bez względu na to, czy Użytkownik jest przypisywany do dokumentów, jako opiekun itd., ponieważ go nie usuwa, tylko jest nieaktywny/staje się niewidoczny i niemożliwy do wyboru przy logowaniu. Jednak jest to zmiana wersji 27. Jeżeli nie ma Pan bardzo dużo podmiotów w Biurze, to należy wejść do podmiotu, zaznaczyć wszystkich klientów w module Klienci i Wybrać ZBIORCZO —> CRM —> ZMIEŃ OPIEKUNA PODSTAWOWEGO i ustawić na Brak. Zmienić zbiorczo dla wszystkich klientów, ale należy to robić niestety dla każdego podmiotu osobno. Wtedy będzie możliwość usunięcia użytkownika Biura z tych podmiotów.
  29. 1 punkt
    Z definicji pól deklaracji Zaliczka PIT miesięczna liniowa wynika, że program odlicza całość kwoty wpisanej w pole 11. Tak więc trzeba wprowadzić 50% całej wartości strat z lat ubiegłych. Mimo wszystko zaleciłbym kontakt z Urzędem Skarbowym, ponieważ w roku 2019 pojawiły się nowe możliwości odliczenia strat z lat ubiegłych Co do pytania drugiego to w pierwszej zaliczce miesięcznej wprowadzamy ręcznie tę kwotę, a do kolejnych wyliczanych będzie przenoszona już automatycznie.
  30. 1 punkt
  31. 1 punkt
    Proszę się upewnić, że w opcjach internetowych w panelu sterowania są włączone protokoły TLS 1.1 oraz TLS 1.2. Proszę również sprawdzić czy przeglądarką Internet Explorer da się wejść na Allegro, bo błąd ten może również oznaczać problemy z serwerami DNS dostawcy internetowego.
  32. 1 punkt
    Powiedzmy, że został jeszcze przyszły tydzień na przeniesienie się na nową wersję. Cenniki wcześniej nie były przypięte do konta. Po instalacji nowej wersji trzeba wejść i je podpiąć oraz powielić na pozostałe konta. Nie wszystkie błędy zwracane z API są intuicyjne . Chodzi o to, że dana dostawa (prawdopodobnie odbiór osobisty) musi mieć maksymalną liczbę sztuk w paczce ustawioną na 1.
  33. 1 punkt
    Po zmianach ręcznych należy zaznaczyć aby Sello nie nadpisywało zmian po ponownym pobraniu formularza:
  34. 1 punkt
    Chyba jasne jest ze jak masz RAM 3-4 GB to polowa zajmuje Windows, wiec baza danych notorycznie jedzie po dysku i swappuje. Nawet w swiecie Linuxa zalecane jest by pamiec byla odpowiednio duza, oraz uzywac dysków SSD, a juz najlepiej jezeli baza jest cała w RAMIE lub do pewnych rzeczy używa sie Redisa. Pamiec ram 16-32 GB to drobna kasa w dzisiejszych czasach wiec nie rozumiem jak mozna sie za te 300-500zł tak mordować. lepiej zrobić upgrade hardware niz stracic rekordy klientow, no chyba ze Cie nie interesuje trzymanie historii danych
  35. 1 punkt
    Nigdy tego dokładnie nie sprawdzałem ale wydaje się, że trzyma wszystko od początku. TAK! Wygląda na to, że to działa tak jak powinno teraz. Co do całej sytuacji warto dodać pewien minus tego rozwiązania. Jeżeli podłączymy nową bazę to zaczynamy bez klientów i jeżeli robili wcześniej u nas zakupu to zostaną znowu utworzeni. Taki nowy (stary) klient zostanie utworzony w Subiekcie też od nowa co niepotrzebnie zapycha bazę Subiekt na którą nie mam w ogóle pomysłu jeżeli chodzi o odchudzenie. Robię tylko systematycznie odbudowę indeksów i to tyle.
  36. 1 punkt
    W sytuacji, gdy w systemie jest wyłączona obsługa płatności na ZK (konfiguracja -> typy dokumentów, druga zakładka), to rzeczywiście przy realizacji ZK za pomocą sfery płatności nie są przenoszone. W takim przypadku trzeba je samemu przepisać w sferze. Parametr, o którym mowa, decyduje o tym, czy dokument tworzy odpowiednie zapisy w ewidencji dokumentów kasowych i rozrachunków. Przykładowo ZK z płatnością gotówkową, gdy w systemie jest włączona obsługa płatności dla tego typu dokumentu, utworzy automatycznie dokument kasowy odpowiadający tej płatności gotówkowej.
  37. 1 punkt
    Na serwer teraz się nie da. Do allegro każde zdjęcie musi być wysłane. Natomiast zdjęcia można dodawać na dwa sposoby: do Subiekta lub bezpośrednio do towaru w Sello.
  38. 1 punkt
    Witam, Chcialbym zglosic mozliwosc wydruku tylko zaznaczonych wierszy na dowolnej liscie w programie subiekt nexo pro.
  39. 1 punkt
    To jest dokładnie to, co zaproponowałem - rozwiązanie dodatkowe - lub nie zrozumiałem odpowiedzi i proszę o rozwinięcie.
  40. 1 punkt
    Jest tak samo i w SGT i Sello (nawet na screen'ach widać), kombinowałem też i z tym na wszystkie sposoby ale nic to nie zmieniało, aż nagle zaskoczyło
  41. 1 punkt
  42. 1 punkt
    Tak. IP i token do ShipX przydziela InPost.
  43. 1 punkt
    Witam Wiadomo już kiedy pojawi się nowy synchronizator do NEXO ? Muszę wiedzieć aby kupić wcześniej szampana Pozdrawiam
  44. 1 punkt
    Opisałem tylko zależność, którą zauważyłem. Problem ten nie występuje jeśli filtr jest ustawiony na "dowolny stan" i transakcja nie znika z listy. Z drugiej strony po zniknięciu transakcji z listy informacja jest zaciągana z transakcji obok więc tak to wygląda od strony użytkownika. Z tego co pamiętam to ten problem występował we wszystkich poprzednich wersjach programu z ostatniego roku-dwóch, natomiast dopiero teraz ta funkcjonalność jest nam potrzebna. Edit: Jeśli na liście znajduje się tylko jedna transakcja i po utworzeniu dokumentu znika z listy paragon nie jest zapisywany w ogóle.
  45. 1 punkt
    W wersji 25 szybkie płatności będą dostępne również na zamówieniach i fakturach pro forma.
  46. 1 punkt
    Witam, Czy jest w autotekstach zmienna odpowiedzialna za pokazanie waluty dokumentu? Mamy coś takiego: Dokument -> Wartość brutto dokumentu jednak pojawia się sama kwota bez waluty dokumentu. Druga sprawa mamy zakładkę autoteksty Dokument -> data wystawienia dokumentu ale brakuje zmiennej termin realizacji - chyba, że ja nie widzę
  47. 1 punkt
    Czy podmioty w Subiekcie i Rachmistrzu pracują na tej samej bazie danych? Jeżeli nie, konieczne będzie dodanie kategorii w Subiekcie i Rachmistrzu. Na schemacie kategoria jest nieco niżej, typ dokumentu ma pozostać jako faktura zakupu.
  48. 1 punkt
    Tak, mam wyrażone. To jedyny program, w którym ma tą zgodę. Jeżeli jednak Sello korzysta z jakichś telemetrii Windows, to muszę uprzedzić, że te telemetrie mam powyłączane i poczyszczone za pomocą SpyBot Anti Beacon.
  49. 1 punkt
    Alternatywnie - mobilna kasa fiskalna. Minusy: dodatkowy wydatek. Plusy: niezależna i wielogodzinna praca polowa + ładowanie z usb.
  50. 1 punkt
    Na razie allegro nie ogłosiło od kiedy taka informacja będzie obowiązkowa dla SS.
×