Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 13.06.2018 we wszystkich miejscach

  1. 5 punktów
    Osobiście przydała by mi się dodatkowa opcja związana z różnicą między FS a FS, którą trzeba zafiskalizować, np. wyglądająca tak: 1. znacznik do wybrania: 2. efekt na liście:
  2. 5 punktów
    Udostępniliśmy ciemny styl forum. Tutaj można go zmienić:
  3. 5 punktów
    Przyszedł zwrot z adnotacją firmy kurierskiej:
  4. 5 punktów
    Gdyby ktoś kiedyś potrzebował, to poniżej zamieszczam, jak za pomocą mechanizmu COM, podłączyć się do Sfery Subiekta GT $connS = new COM('Insert.gt') or die('Cannot create an InsERT GT object'); $dodatki = new COM("InsERT.Dodatki") or die("Cannot create an Dodatki object"); $connS->Produkt = 1; $connS->Serwer = '(local)\INSERTGT'; $connS->Baza = '[NAZWA BAZY]'; $connS->Autentykacja = 0; $connS->Uzytkownik = '[UŻYTKOWNIK BAZY]'; $connS->UzytkownikHaslo = $dodatki->Szyfruj("[HASŁO BAZY]"); $connS->Operator = '[NAZWA PRACOWNIKA]'; $connS->OperatorHaslo = $dodatki->Szyfruj("[HASŁO PRACOWNIKA]"); $subiekt = $connS->Uruchom(0,4); No i np. stworzyć zamówienie - oczywiście inne tematy analogicznie na podstawie dokumentacji Sfera. $zamowienie = $subiekt->SuDokumentyManager->DodajZK(); $zamowienie->KontrahentId = [IDENTYFIKATO KONTRAHNETA]; $zamowienie->NumerOryginalny = [NUMER ZAMÓWIENIA, NP. Z SKLEPU INTERNETOWEGO LUB ZD KLIENTA]; // uzupełnianie pozycji { $pozycja = $zamowienie->Pozycje->Dodaj((int)[IDENTYFIKATOR ASORTYMENTU]); $pozycja->IloscJm = (float)[ILOŚĆ]; $pozycja->WartoscBruttoPoRabacie = (float)[WARTOŚĆ BRUTTO]; // oczywiście może to też być cena netto itp. } $zamowienie->Wystawil = '[OSOBA WYSTAWIAJĄCA]'; $zamowienie->Uwagi = substr('[UWAGI DO ZAMÓWIENIA]',0,100); $zamowienie->Zapisz(); $zamowienie->Zamknij();
  5. 4 punkty
    Jak zapowiedział, tak zrobił Dodatkowo będzie taka opcja:
  6. 4 punkty
    ... a co za tym idzie przestanie działać przycisk do zwrotów w Sello (najprawdopoodobniej). Prośba o pamiętanie, że zwroty to dość czasochłonna czynność przy obróbce bez wsparcia Sello:
  7. 4 punkty
    Podpinam się do tematu. Udało mi się dzisiaj porozmawiać z konsultantem Insert i otrzymałem info, że problem jest im znany i pracują nad nim. Super, mamy dzisiaj 21-go, chciałbym mieć już wysłane wszystkie deklaracje VAT i pliki JPK a tu przyjdzie mi wysyłać prawie 1000 deklaracji pojedynczo :/ Ciekawe czy Insert zapłaci mi za kilkanaście godzin dodatkowej, bezsensownej pracy? Tak btw to może jakiś przedstawiciel Insert wypowiedziałby się w tym temacie na kiedy można liczyć na naprawienie tego błędu? Sądzę, że dla wielu biur rachunkowych jest to dość ważna informacja.
  8. 4 punkty
    W 1.31 będzie rozbudowany mechanizm czyszczenia bazy w programie serwisowym. Rozważamy też dodać funkcję przenoszenie danych z jednej bazy do drugiej, tak aby można było co rok np. zacząć od nowa, przenosząc ze starej bazy do nowej wybrane dane.
  9. 4 punkty
    Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
  10. 4 punkty
    Coraz ciekawiej opisujecie opcję "nie ma szans"
  11. 3 punkty
    Ok, możemy dorobić taką możliwość, aby był dodatkowy wybór typu dokumentu dla faktur na osobę fizyczną, z fakturami detalicznymi rozpoznamy temat. Jeśli to prosta sprawa i nie wpłynie znacząco na synchronizator to też dorzucimy.
  12. 3 punkty
    To i ja się dołączę do kolegów.
  13. 3 punkty
    Też jestem za, to bardzo istotna informacja jak liczba zakupów i bardzo mi jej brakuje
  14. 3 punkty
    Jasna sprawa Nie wiem jak innym, ale mi tam by wystarczyło gdyby to się obliczało i aktualizowało za każdym razem przy pobieraniu zamówień albo aukcji. Nie musi się chyba liczyć za każdym razem gdy odświeżam widok ? A tak w ogóle to bardzo się ciesze że wszystko działa już jak kiedyś a nawet lepiej Pozdrowienia, J
  15. 3 punkty
    Proszę zapoznać się z tematem e-Pomocy tutaj.
  16. 3 punkty
    Prosiłbym o zweryfikowanie w wolnej chwili, czy wyłączenie tego nowego mechanizmu związanego z rozwiązywaniem nazw serwera na IP pozwoli uruchomić program normalnie. W załączniku dwa pliki reg, jeden do wyłączania, drugi do włączania tej funkcji (dodanej w 1.34). Proszę uruchomić plik SQL_IP_Wylacz.reg, potwierdzić chęć dodania informacji do rejestru Windows, po czym uruchomić Sello 1.34. Sello1.34+_SQL_IP_Resolve.zip
  17. 3 punkty
    No i poszło! 1. Zamówienia super się grupują, 2. jak na razie wszystko się ściąga w mgnieniu oka 3.Poprawnie generuje dokumenty w subiekcie i mam wrażenie że robi to trochę szybciej 4. Poprawnie drukuje listy przez PP do InPostu i Poczty Polskiej @Piotr Taraszkiewicz No nic tylko sprzedawać! BRAWO @Bartosz Rosa
  18. 3 punkty
    @Łukasz KasztanowyTeż mam z tym problem. Nie korzystam z zakończonych, dla mnie jest to niewygodne. Do tego jak mam kilka zakończoncy aukcji tego samego produktu, to czasami wystawiałem starszą a nie najnowszą . Na chwilę obecną korzystam z zakładki towary i na kartotece towaru przechodzę do zakładki aukcje /na dolnej części ekranu/. Tam korzystam z opcji Pokaż w serwisie i już na allegro klikam wznowienie. Jak dla mnie, przydatne by było umieszczenie linku do wznowienia właśnie w tym miejscu @Bartosz Rosa
  19. 3 punkty
    Albo obok przycisku OK takie makro o nazwie: "ZAPISZ WYŚLIJ DO INPOSTU I WYDRUKUJ ETYKIETKĘ"
  20. 3 punkty
    Jesteś pewien, że to nie Twój program pocztowy albo jakaś aplikacja do obsługi schowka dodaje? Sprawdziliśmy u nas i nie ma tego słowa Podglad. Planujemy bardziej kompleksowe rozwiązanie umożliwiające kopiowanie każdego elementu z dolnego podglądu, np. poprzez Ctrl+Klik.
  21. 3 punkty
    Trochę tak. Invision Community chyba nie przewidziało, że silnik będzie istniał w 2020 roku i w kodzie był taki kruczek bazujący na dacie 1 stycznia 2020: w efekcie czego ciasteczka przestały poprawnie działać, ponieważ z automatu był uznawane przez przeglądarkę za przeterminowane. Objawiło się to problemami ze zmianą widoku przeglądania postów (kompaktowy/rozszerzony), ponieważ wybór trybu był zapamiętywany właśnie jako, od razu przeterminowane, ciasteczko.
  22. 3 punkty
    Ja np. bym zasugerował coś w stylu: Nowy sprzęt zostaje zakupiony, wprowadzamy FZ z auto-PZ i przyjmujemy go na magazyn. Ma on swoją wartość netto/brutto. Wystawiamy FS na usługę (jednorazową lub nie) np. "Wynajem na 3 m-ce" i dodajemy do pozycji usługi "Koszt" w postaci RW, tym samym wydając sprzęt z magazynu. W tej RW wydany sprzęt powinien mieć taką samą wartość netto (jego rzeczywista wartość, taka jak np. przy zakupie na tej pierwszej PZ). Z racji, że to RW to ma oczywiście 0% vat, a rozliczana jest usługa. Później możemy ten sam sprzęt (np. możemy nadawać osobnym urządzeniom kody dostaw - każdy ma swój - żeby śledzić ich ruch) przyjąć za pomocą albo PW albo nawet korektą (KRW) jak chce się mieć dodatkowe powiązanie. Tutaj dowolność praktycznie. Ważne, że żeby go wydać, musimy go z powrotem przyjąć - a to robimy jak klient go odda. W przypadku sprzedaży urządzenia na stanie wystawiamy normalnie FS na te urządzenie i wydajemy je już jak WZ (nie RW jak wcześniej "koszt"). Tak bym robił gdyby wszystko było w jednym systemie, pozwala to śledzić każdy ruch każdej dostawy i znać ceny (tzn. program odpowiednio będzie wyliczać zyski) zakupu, sprzedaży oraz dodatkowo mamy wszystkie powiązania zgodne - faktury, usługi i przyjęcia/wydania. Teraz tak - mówi Pan, że dużo sprzętu już jest i nie ma ich jak powiązać z np. fakturami, a i faktury są robione osobno. Patrząc na powyższe nasuwa się proste rozwiązanie - zrobić to samo bez FZ/PZ. Czyli: Wprowadzamy (PW) istniejące urządzenia na magazyn z oryginalnymi wartościami netto i wydajemy je klientom (czy gdziekolwiek) za pomocą np. RW. Należy pamiętać, że dokumenty wewnętrzne nie są podstawą do praktycznie niczego, tym bardziej w KPiR. Zatem można robić co się chce. Ważne żeby Ci od wystawiania FZ/FS odliczali VAT. W momencie sprzedaży (FS) z tego innego systemu ("prosto w księgowości") warto tylko śledzić wartość magazynową netto tych urządzeń (dlatego mówiłem żeby poprawnie je wprowadzać), a wydawać je nadal jako RW. Ktoś może spytać o inwentaryzacje i remanenty - jeżeli dobrze Pan wprowadzi wartości to ładnie wyjdzie wartość magazynu, bo przecież RW/PW to 0%. Pytanie jak chce pan to śledzić na dłuższą metę i kto ten magazyn podliczy. EDIT: Mówiąc "Koszt" jako RW mam na myśli funkcję - w dokumencie sprzedaży kliknąć prawym na pozycje i dodać "Koszt". W przypadku gdzie FV są wystawiane poza systemem to po prostu robić to zwykłymi RW/PW nadając odpowiednią wartość netto i kod dostawy (prawym na pozycje i "Rozbicie pozycji").
  23. 3 punkty
    Prosiłbym jednak o zachowanie kultury wypowiedzi. Pan Jacek, podobnie jak ja, próbował Panu pomóc i wskazać, że działanie Subiekta 123 jest zgodne z zapisami w ustawie. Możemy się nie zgadzać z naszymi rozmówcami, ale jednak powinniśmy w odpowiedziach zachować minimum kultury i już na pewno nie używać sformułowań obraźliwych. Prosiłbym, żeby Pan wyedytował swoją odpowiedź i usunął z niej niestosowne treści - w przeciwnym wypadku będziemy musieli usunąć Pana post.
  24. 3 punkty
    Tak, proszę skorzystać z narzędzia "Przecena": główne menu->Narzędzia->Przecena.
  25. 3 punkty
    Tylko sam nie wiem do kogo mieć pretensje. Użytkownicy wersji Nexo mają już wersję zdolną do wysyłki. Ja wiem, że to głównie Ministerstwo zawaliło, wydając nowy certyfikat w tak niefortunnym terminie, ale to może zamiast mieć wolny weekend, trzeba było siedzieć w pracy i pracować nad działającą poprawką. Ja wolnej niedzieli nie miałem. Wstyd trochę Panowie.
  26. 3 punkty
    Panie Radku proszę przeczytać drugie zdanie mojego posta. Jeżeli konsultanci na infolinii Insert udzielają informacji, iż problem jest im znany i nad nim pracują to wg mnie oczywisty znak, że to jednak Insert coś spartolił. A pytanie o to kto zapłaci za godziny bezsensownej pracy było sarkazmem jakby Pan nie zauważył ...
  27. 3 punkty
    literówka w kodzie, poniżej wersja poprawiona private string kodCN() { string str = Dokument.Pozycje.AsortymentWybrany.Asortyment.PolaWlasneAdv.PW_9CNkod.Nazwa; string cutChar = "|"; if (str.Contains(cutChar) == true){ string ext = str.Substring(0, str.LastIndexOf(cutChar)); return ext; } else{ return str; } }
  28. 3 punkty
    Witam. Kiedy opadnie pył po ostatnich zmianach, proszę rozważyć dodanie dodatkowego filtru w oknach "Szczegóły operacji", jak w załączniku Pozdrawiam.
  29. 3 punkty
    No nareszcie, jest w v26, zegar stop, 2,5 roku Ale wprowadzone fajnie i przejrzyście, podoba mi się
  30. 3 punkty
    Prosiłbym autorów rozwiązań zewnętrznych dla Sello o kontakt ze mną poprzez prywatną wiadomość na forum. Prosiłbym o podesłanie też informacji o tym jakiego programu/dodatku jesteście autorami. Spokojnie, to nic groźnego . Chcielibyśmy po prostu mieć z Wami nieco lepszy kontakt.
  31. 3 punkty
    W tamacie programu do wysyłki bardzo, ale to bardzo polecam program Prosta Paczka. Nie wyobrażam sobie juz pracy bez niego.
  32. 3 punkty
    W odniesieniu do pytania o migrację to: 1. Przeniesienie nie jest trudne bo jest ku temu dedykowane narzędzie w postaci kreatora z intefejsem - zatem bez wiedzy programistycznej sobie poradzisz. Migrujesz bazę więc co do zasady ilość komputerów (końcówek) nie ma znaczenia, bo jak się domyślam i tak pracujecie na 1 bazie danych. Z całą pewnością powstaną jakieś konkretne pytania (o poszczególne kroki w kreatorze) więc taką próbną migrację zrób od ręki na bazie testowej, zobacz jak ten proces wygląda, o czym musisz/możesz zdecydować i czy wszystko jest dla Ciebie czytelne. Mogą też pojawić się ewentualne błędy podczas migracji co warto sprawdzić już na tym etapie aby zważyć to na ile są krytyczne. Migracją nie kończysz żywotu starej bazy GT więc możesz to robić wielokrotnie w dowolnym momencie - w ramach testów. 2. Przenoszą się kartoteki towarów i usług oraz kontrahenci. Przenoszą się też stany poprzez dokument PW. Nie przenoszą się jednak archiwalne żadne dokumenty handlowe (FS/FZ) oraz magazynowe (WZ/PZ). Możesz jednak do widoku w NEXO podpiąć starą bazę GT i te dokumenty filtrować i podglądać jako transformaty (bez prawa edycji). Czy warto? Prościej byłoby gdybyś zdefiniował to czego Ci brakuje w GT lub też to co działa wg. Ciebie kulawo i wówczas punktowo rozpatrzył temat po temacie jak to wygląda w NEXO. Wówczas opinia nie byłaby taka "ogólna" i wyrwana z kontekstu. My też kilka lat pracowaliśmy na GT, od 2 lat jesteśmy na NEXO więc mam porównanie, szczególnie w kontekście Subiekta. Profil działalności podobny. Osobiście uważam, że zdecydowanie warto, to prawda - GT to dojrzały i uznany produkt ale to już dziś dinozaur a Nexo zamiata go już funkcjonalnie. Największą przewagą NEXO jest genialny interfejs, przy wielu godzinach pracy dziennie to ma naprawdę ogromne znaczenie. Super opcją jest też multiprogram oraz mnemoniki. W kategorii cena/jakość nie znalazłem na rynku nic lepszego. Nie zastanawiałbym się dwa razy, tym bardziej, że oprogramowanie przeszło choroby wieku dziecięcego, teraz działa stabilnie i nie zawiera jakiś krytycznych wad. Nexo przeszło długą i krętą drogą, warto to zobaczyć na YT gdzie prezentowane są nowości do wersji. Tutaj tym bardziej jeszcze większe ukłony dla twórcy dzieła, szczególnie za elastyczność w podejściu do rozwoju, której rezultatami nie tylko są kolejne nowe funkcje ale również modyfikacja (ulepszanie) już istniejących modułów (np. zupełnie nowy Interfejs w wersji 12, czy tez nowe cenniki). Nie bez znaczenia jest również to forum, gdzie z pierwszej ręki masz merytoryczną informację i pełne wsparcie. Chyba prościej byłoby odpowiedzieć na pytanie, dlaczego nie migrować się na NEXO z GT? Są trochę wyższe opłaty, brak Intrastat i to chyba wszystko (niewiele) co potrafię znaleźć na NEXO
  33. 3 punkty
    Nie wiem, czy to jakiś wer czy inna firma, ale wygląda, że kolejna przesyłka ma trudności w wydostaniem się z sortowni do klienta...
  34. 3 punkty
    Czy tylko mi się wydaje, czy forum regularnie zamiera w piątki Piąteczek, Panie i Panowie Ooooo, jak Forum ładnie YT obsługuje
  35. 3 punkty
    Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
  36. 3 punkty
    Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
  37. 3 punkty
    Inpost popodnosił ceny i nie kalkuluje się teraz wysyłka jako "zwykłe paczkomaty" przy ustawionych "Allegro paczkomaty Inpost" - dorobienie tych paczkomatów to mega priorytet dla użytkowników Sello, multum bowiem wysyła poprzez Allegro paczkomaty Inpost i męczy się przez stronę...
  38. 3 punkty
    Można też dać w dymku tłumaczenie dla geeków "Wyświetlaj tylko na bieżącym poziomie hierarchii obiektów".
  39. 3 punkty
    <wyborca_prawdziwy_polak_mode> Ludzie, ale co wy już na specyficznych zapominacie z jakiego programu korzystacie, żeby trzeba było tam mieć ikonkę Sello ? </wyborca_prawdziwy_polak_mode>
  40. 3 punkty
    Na StackOverflow są przypadki, że gościu zadaje pytanie, po czym ktoś inny linkuje mu jego odpowiedź na to samo pytanie zadane przez kogoś innego 2 lata wcześniej.
  41. 3 punkty
    Właśnie wracam z paczkomatu. Udało mi się pobić rekord.
  42. 3 punkty
    Włączyliśmy na forum możliwość reagowania na poszczególne posty. Aby polubić post wystarczy kliknąć w ikonkę serca znajdującą się w prawej dolnej części postu. Prócz zwykłego polubienia można również wybrać jedną z dostępnych reakcji: Pozytywne reakcje, jak Lubię to, Dziękuję oraz HaHa powodują doliczenie do konta użytkownika punktu reputacji. Reputacja jest widoczna pod awatarem użytkownika. Nie ma reakcji wpływających na odejmowanie punktów.
  43. 2 punkty
    Może zespół mają większy - tylko że sam Bartek szybciej odpowiada i rozwiązuje problemy szybciej niż ONI wszyscy razem wzięci. Totalnie zero wsparcia z strony Baselinkera sprawiło że po miesiącu pracy wróciłem do Sello. Naobiecywali, że czego to nie zrobią, że pomogą w konfiguracji, że zadzwonią - 30 dni minęło i nikt się nie odezwał. Nie lubię kiedy ktoś coś obiecuje - a potem Cię olewa. Dodam tylko że Baselinkera cena 299,99 za mc - dodatkowo płatna integracja z Subiekt ( przez firmy zewnętrzne ) minimum 299,99 za mc - aktulizacja ceny tylko 1x raz dziennie Zdecydowanie wolę Sello. Przynajmniej wiem co jem i czego mogę się spodziewać.
  44. 2 punkty
    a ja nie wspomniałem którego roku? 😅
  45. 2 punkty
    Takie warunki ustaliliśmy z Allegro jako partner działający od 13 lat na Allegro. Podobna sytuacja miała miejsce w czerwcu 2019 roku, gdy wyłączane były metody związane z wystawianiem ofert.
  46. 2 punkty
    Tak jak Pan Daniel wspomniał służy do tego narzędzie Przecena. Pełna instrukcja krok po kroku znajduje się tutaj.
  47. 2 punkty
    Niestety na ten moment Subiekt nexo nie posiada takiej funkcjonalności, aczkolwiek posiadamy w planach wprowadzenie takiej opcji w jednej z przyszłych wersji programu.
  48. 2 punkty
    W wersji wiosennej nexo, w module działania dla operacji Wystaw dokument będzie możliwość wybrania Zlecenia serwisowego Temat dołączania zdjęć do działań mamy zapisany. Dziękujemy:)
  49. 2 punkty
    Ponawiam pytanie dotyczące struktur dla jednostek małych i mikro. Kiedy planowane jest wprowadzenie?
  50. 2 punkty
    Aby nie tworzyć nowego wątku... Posiada ktoś dostęp do rozwiązania zewnętrznego lub zestawienia, które na podstawie zadanych parametrów (np. rotacja z ostatnich 12 m-cy), które wyliczy stan min i opt?
×