Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Samochody mają tak samo. Jeździ aż coś się popsuje i wtedy nie jeździ
    2 punkty
  2. Nie ma możliwości przeniesienia wzorców wydruku z Subiekta GT do Subiekta Sprint. Pozostaje ręczna edycja kopii szablonu lub kontakt z lokalnym serwisantem.
    1 punkt
  3. Dziękuję za pomoc i za szybką reakcję 🙂 Miłego dnia
    1 punkt
  4. Dzień dobry, Na tę chwilę nie ma takiej możliwości, natomiast dziękujemy za sugestię i zapisujemy do realizacji w przyszłości.
    1 punkt
  5. Tak. Możliwość generowania zamówień wysyłkowych dla innych dokumentów, w tym również dla zleceń serwisowych mamy zapisane do realizacji w najbliższych wersjach.
    1 punkt
  6. Przesyłam screeny z błędem i po usunięciu oraz etykiety. punkt_odbioru.png - oryginalny punkt odbioru pobrany z allegro blad.png - błąd który zwraca sello podczas generowania etykiety punkt_odbioru_poprawiony.png - punk odbioru po usunięciu nawiasów, które powodują błąd etykieta.png - wygenerowana etykieta przez sello, na której znajdują się nawiasy, które usunąłem żeby pozbyć się błędu Ciekawe jest że sello informuje iż Serwis Allegro zwrócił błąd, kiedy przy generowaniu przez allegro żadnego błędu nie ma. Podobnie jest przy generowaniu z InPost też sello twierdzi że Serwis InPost zwrócił błąd, kiedy przez InPost Manager paczek żadnego błędu nie ma (np. jak ktoś nie wpisze numeru domu przy zamawianiu do paczkomatu, który w ogóle nie jest wymagany przy automatach paczkomat. Ja wtedy wpisuje numer domu 0 i się generuje.)
    1 punkt
  7. Sugestia Bartka słuszna i raport wskazał gdzie szukać - problem dotyczył uprawnień użytkownika zdefiniowanego do połączenia Sello - Subiekt.
    1 punkt
  8. Dzień dobry rozumiem, że chciałby Pan dodać pozycję uszczegóławiającą do e-sprawozdania? Jeśli tak, to taka możliwość pojawi się w wersji 50.0.0 Rewizora nexo PRO.
    1 punkt
  9. W wersji 50 nie będzie jeszcze aktualizacji Stimulsoft, ale planujemy w tym roku zaktualizować tą bibliotekę.
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Poprawić FZ, zmieniając podmiot. Jeśli były wprowadzone rozliczenia, to wcześniej je rozkojarzyć.
    1 punkt
  12. Pani Ewo, Zapiszę sugestię na przyszłość, żeby w konfiguracji wydruku dać możliwość podkreślenia terminu płatności na wydrukach. Przy czym proszę pamiętać, że w przyszłości pewne informacje na fakturach ulegną ustandaryzowaniu za pomocą KSeF.
    1 punkt
  13. Pani Ewo, Kontakt jest wymagany ze względu na użycie tego samego numeru NIP. Jeżeli w temacie uprawień jest tak jak napisałem to firma i licencja powinna być podpięta pod konto, gdzie już jest licencja udostępniona (klient będzie widział dwa Subiekty 123 - najem i bieżąca działalność). I z drugiego Subiekta proszę wtedy wysłać zaproszenie do osoby, która ma wystawiać dokumenty tylko dla najmu. Po rejestracji będzie dla niej widoczny tylko jeden Subiekt 123. Po 30 dniach będzie wymagana opłata za Subiekta 123 wraz z modułem użytkownik+.
    1 punkt
  14. Bardzo Panu dziękuję za objaśnienie oraz pomoc. Pozostaje mi życzyć Panu miłego nadchodzącego tygodnia!
    1 punkt
  15. Info dla potomnych. Samo gęste było w tym. Wersja zainstalowana była 49, ale wersja bazy była 35, skok był za duży by wykonać konwersję, a pytający zamiast sprawdzić wersję w uruchomionym programie, szukał informacji o zainstalowanym programie. I stąd całe zamieszanie
    1 punkt
  16. Dziękuję za informacje, wszystko jasne. Komunikat informujący o aktualnej liczbie niespłaconych dokumentów odnosi się również do aktualnie tworzonego dokumentu. Jeśli w kartotece klienta ma Pan ustawione zero dokumentów niespłaconych, to program pilnuje, aby faktycznie było zero.
    1 punkt
  17. Proszę jeszcze raz zapoznać się z moją odpowiedzią.
    1 punkt
  18. Jeżeli Pan to zweryfikował i problem leży po naszej stronie, to zgodnie z informacją – opłata za analizę i naprawę danych nie zostanie pobrana.
    1 punkt
  19. Żeby sprawdzić, o jakich dokumentach informuje program, należy otworzyć rozrachunki nierozliczone z danym klientem: Najlepiej będzie, jak prześle Pan zrzut ekranu taki, jak powyżej.
    1 punkt
  20. Musisz zobaczyć pierwszy błąd jaki pojawia się po uruchomieniu Sello - tam następuje uruchomienie połączenia z Subiektem i tam też jest właściwy błąd mówiący o problemie z uruchomieniem. Potem już wszystkie operacje dostają standardowy opis jak powyżej.
    1 punkt
  21. Dzień dobry, w nawiązaniu do wątku: Chciałbym w tym miejscu poprosić wszystkich użytkowników o zgłaszanie swoich pomysłów odnośnie poprawy funkcjonalności Biura Nexo. Prosiłbym również aby Insert nie odsyłał mnie/nas do zgłaszania sugestii z poziomu programów Insert ponieważ inni użytkownicy nie wiedzą jaka sugestia została już zgłoszona i ilu użytkowników jest za wprowadzeniem danej zmiany czy funkcjonalności. Moim zdaniem pilnej przebudowy wymagają Działania cykliczne ponieważ są kompletnie niefunkcjonalne. Oczekiwałbym aby Działania cykliczne były stworzone na zasadzie listy klientów z możliwością wyboru stanu konkretnego działania widocznego na liście wszystkich klientów. Takie działania powinny zachowywać swój stan w obrębie miesiąca rozliczeniowego. Np.: konieczne jest sporządzenie korekty deklaracji, wybieramy stan działanie "do korekty" na tej podstawie możemy stworzyć formatowanie warunkowe aby dany wiersz był widoczny. Korekta ma dotyczyć np. stycznia, więc jeśli wybierzemy Działania cykliczne w marcu to nie powinno być widoczne. Wracamy do stycznia i widzimy, które działania musimy wykonać. W obecnej wersji Biura muszę to realizować (niestety tylko częściowo) wykorzystując Flagi. Jak widać na załączonym screenie brakuje również rozwiązania na zasadzie uwag/komentarzy ale widocznych bezpośrednio na liście. Muszę ten brak obejść korzystając z uwag w kartotece klienta. Trochę to męczące i niefunkcjonalne. Bardzo proszę innych użytkowników o zgłaszanie tutaj swoich potrzeb. Myślę, że w ten sposób możemy w jakimś stopniu wpłynąć na decyzje Insert'u odnoście przebudowy Biura Nexo.
    1 punkt
  22. ok, fajnie, dzięki za merytoryczną odpowiedź
    1 punkt
  23. Dzień dobry, proszę wejść w "Konfiguację", wybrać "Szablony wiadomości email" i w otwartym oknie zmienić nadawcę
    1 punkt
  24. Straszycie to nie ma się co dziwić Jeśli nie będzie opłaty to ktoś z problemem się zdecyduje podesłać bazę
    1 punkt
  25. Kupowaliśmy ostatnio środek trwały z Chin, co prawda w euro nie USD. Trzeba sobie trochę samemu poradzić, w nexo nie ma takiej funkcjonalności. Do wartości towaru bierzesz z faktury zakupu tu: 144 x kurs USD Doliczasz wszystkie koszty związane z transportem, obsługą agencji celnej itp. W dokumencie z agencji celnej wartość B00 masz policzony Vat 389 zł który możesz odliczyć - i to jest tylko do Vat i dokładnie takie wartości wpisujesz do rejestru VAT na podstawie PZC ( nie bierzesz tego do wartości towaru)
    1 punkt
  26. Dziś miałem ten problem i udało mi się go rozwiązać. Problem generują nawiasy w punkcie dostępu w tym przypadku: (Hilby.CZ) po usunięciu nawiasu etykieta się generuje. Co ciekawe na wygenerowanej etykiecie te nawiasy się znajdują. Jeżeli jest konieczność mogę zrobić przykład ze screenami błędu i po usunięciu błędu.
    1 punkt
  27. Można osiągnąć taki efekt, ale jedynie po stronie klienta, a nie serwera SQL. Oznacza to, że zapytanie musi być wcześniej wykonane, co można osiągnąć np. za pomocą funkcji ToList. Poniżej przykład zapytania z numerem LP w raporcie własnym LINQ opartym na asortymencie. null; var queryZmaterializowane = source .Select((Asortyment asortyment) => new { Id = asortyment.Id, Nazwa = asortyment.Nazwa, Symbol = asortyment.Symbol }).ToList(); int lp = 1; result = queryZmaterializowane .Select(x => new Wynik { Lp = lp++, Id = x.Id, Nazwa = x.Nazwa, Symbol = x.Symbol }).AsQueryable(); Alternatywnym rozwiązaniem jest wykorzystanie raportu SQL i wyrażenia ROW_NUMBER. Wówczas całe zapytanie będzie wykonywane po stronie serwera.
    1 punkt
  28. Poczytaj info o nowej wersji Sello i o potrzebie autoryzacji kont. Wykonaj je ponownie.
    1 punkt
  29. Zdecydowanie należy zgłosić to do UOKiK, jednocześnie rozpoczynając analizę innych dostępnych na rynku rozwiązań. Dobrze, że temat wypłynął, zanim podjęliśmy decyzję o poszerzeniu oprogramowania od INSertu w firmie. Pora się stąd zwijać.
    1 punkt
  30. Czyli rozumiem, że JPK też może być płatne, bo czym się różni wysyłka deklaracji i JPK od wysyłki faktury do KSeF ?
    1 punkt
  31. Istnieje możliwość usunięcia dokumentu, jednak przed tym należy go Odrzucić. Po odrzuceniu dokumentu, po chwili powinna pojawić się opcja Usuń.
    1 punkt
  32. Dziękujemy za zainteresowanie naszymi funkcjami w Laboratorium. Dzięki Państwa sugestiom, opiniom i używaniu różnorodnych funkcji programu, jesteśmy w stanie stale udoskonalać nasze rozwiązanie. Korzystanie z funkcji eksperymentalnych wymaga zaakceptowania Regulaminu Laboratorium. Dostępny on jest z poziomu programu oraz na Forum użytkowników InsERT. Są w nim również zawarte zasady udostępniania funkcji po wycofaniu ich z Laboratorium.
    1 punkt
  33. Wielokrotnie prosiłem o dodawanie różnych funkcji przydatnych księgowym, sugerowałem zmiany czy wręcz oferowałem swoją pomoc w tych kwestiach. Niestety Insert nie podjął tematu. Pracuję na Insert kilkanaście lat, od roku na Nexo. Różnice między GT a Nexo są kolosalne ale na przykład jeśli chodzi o Biuro to w GT było coś czego brakuje mi w Nexo i odwrotnie. Moim zdaniem problem polega na tym, że aplikacje tworzą programiści, którzy nie znają albo nie rozumieją potrzeb księgowych czy właścicieli biur rachunkowych. Problem można by zminimalizować gdyby Insert współpracował z księgowymi i szybciej reagował na sugestie. A tak to tylko: Z takim podejściem nie spodziewałbym się poprawy stanu rzeczy, o której tu wszyscy piszą. Niestety. Nie trzeba podpatrywać konkurencji, wystarczy słuchać nas, użytkowników.
    1 punkt
  34. Zapisuję do poprawy w jednej z najbliższych wersji. Na teraz jedynym obejściem jest wyczyszczenie cache'a przy pomocy skrótu klawiszowego Alt+F4.
    1 punkt
  35. Dzień dobry, poprzednia odpowiedź jest nadal aktualna.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...