Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.04.2024 w Posty

  1. Pozwolę sobie podzielić się nieoficjalnym narzędziem do użytku prywatnego do weryfikowania na szybko czy serwisy Ministerstwa mają problem z możliwością sprawdzenia np.: jak długo problem występuje: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D Tutaj jest link do samego JPK: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D/779201613 Widać na nim np. że JPK miały przez 15% piątku problem z niedziałaniem i już przez 1/4 poniedziałku. Narzędzie opiera się na "pingowaniu" co 5 minut danego serwisu. Podkreślam, że jest to moje prywatne narzędzie; nie jest to oficjalny tool 🙂
    2 punkty
  2. Na początek, cytując pana Bartosza: Ludzie chyba naprawdę nie mają pojęcia że programowanie nie jest rzeczą prostą i łatwą w wykonaniu. W moim osobistym odczuciu Sello NX w stanie aktualnym zapewnia w pełni podstawową funkcjonalność sprzedaży internetowej (w zakresie Allegro chociażby). I patrząc na listę zmian, które zostały wprowadzone w wersji 50, którą pozwolę sobie zamieścić tutaj W BARDZO oddalonej skali ze względu na ilość: ...komentarze typu, że ekipa Sello NX kompletnie nic nie robi, są co najmniej nie na miejscu. Tym bardziej, że w przeciągu ostatnich tygodni było takich komentarzy niestety kilka. Programiści to nie są maszyny, które klepałyby kod 24 godziny na dobę aby spełniać wszystkie nasze (klientów/użytkowników) zachcianki. Dodam tylko, że istnieje okres testowy dla Sello NX (z którego sam osobiście korzystałem przed zakupieniem licencji), aby przetestować program, czy w aktualnym stanie jest wystarczający do użytku. Wątpię, żeby ten "niedouczony programista" potrafił telepatycznie sprawdzać nasze wizje które siedzą w naszych głowach. 🤔 Współczuje ekipie Sello NX, że ostatnio dostaje kompletnie niezasłużony hejt, bo inni użytkownicy nie rozumieją, że wszystko ma swój czas i priorytet, oraz, jak w każdym procesie, jakiś błąd lub problem może opóźnić wprowadzenie wyczekiwanej funkcji na którą programista nawet nie miałby wpływu.
    2 punkty
  3. W Sello NX, w klientach odszukaj klienta typu MF (Moja Firma). Te adresy pojawiają się w okienku w wyborze w sposobie dostawy paczki.
    1 punkt
  4. Najsensowniej będzie zdjąć wymagalność tego pola.
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Cześć, Sprawdź jaki jest domyślny format wydruku na domyślnej drukarce w Windowsie. U mnie była ustawiona domyślnie w systemie drukarka do etykiet i klienci dostawali fragment faktury w formacie A6 (niezależnie od ustawień w Subiekcie). Po zmianie domyślnej drukarki na inną i formatu wydruku na A4 wszystko jest ok.
    1 punkt
  8. Drogi Panie Tomaszu, Wydaje mi się, że trochę za surowy osąd w naszą stronę został skierowany no i jakie 4 lata? licząc od bety NX rozwija się od 2 lat! no i oczywiście szanujmy powyższe wyróżnione w nawiasie podmioty, bo dla każdego znajdzie się miejsce. Co do ostatnich zmian to zapraszam pod ten link, gdzie można prześledzić rozwój oprogramowania -> InsERT nexo - lista zmian w wersji 50.0.0 - ostatnio dodaliśmy np. integrację z Pocztą Polską i Pocztexem. Ale przechodząc do "crème de la crème" - tak, już trwają pracę nad Erli, mamy trochę do zrobienia dookoła samej integracji, a chcemy ją wydać maksymalnie dobrze. Kiedy? planujemy w wersji 52 (około. września br.) Jakie programy? Tylko Sello NX - z Bartkiem już nie raz wspominaliśmy, że Sello(1) będzie otrzymywało tylko wymagane aktualizacje do sprawnego działania ze swoim aktualnym inwentarzem. Mam nadzieję, że dodałem trochę optymizmu
    1 punkt
  9. Witam Tak pomogła ponowna autoruzacja konta - dziękuję.
    1 punkt
  10. Czyli kilkaset tysięcy osób płaci abonamenty po kilkaset złotych, a przez rok nie dodano funkcjonalności która jest potrzebna każdemu użytkownikowi. Bo chyba zgodzicie się ze mną, że każdy chce i ma obowiązek wystawienia faktury na prawidłowe dane. A funkcja zajmuje programiście pewnie 2 godziny.
    1 punkt
  11. dotyczy Rewizor Nexo Pro : w zestawieniu obrotów i sald na wydrukach zarówno szczegółowych jak i zwykłych nie ma podsumowania na końcu wydruku. Podsumowanie jest tylko na ekranie a nie ma go na wydruku. Jak sobie z tym radzicie.? pierwszy raz spotykam się z takim problemem . brak podsumowania wg syntetyki i analityki wyklucza wydruk, żeby wyslać do klienta albo biegłego . a sam wydruk jest bardzo ładny i niepotrzebnie byłoby wrzucać wszystko do exela i samemu opracowywać . Czy jest szansa żeby Insert to zmienił
    1 punkt
  12. Zadziałało. Połączył się z bazą. Połaczył się z bazą dziękuję. " należy pamiętać, aby jej nazwę poprzedzić prefiksem Nexo_"
    1 punkt
  13. Czy ktoś z Państwa ma od wczoraj problem z wysyłką JPK - komunikat: wystąpił błąd podczas wysyłania żądania rozpoczęcia wysyłki: upłyną limit czasu operacji, przesyłanie metadanych uwierzytelniających nie powiodło się.
    1 punkt
  14. Dzień dobry, domyślny Rodzaj zakupu można ustawić per transakcja VAT w Konfiguracja –Transakcje VAT. Ewentualnie może Pan również stworzyć własny Szablon VAT.
    1 punkt
  15. https://www.pit.pl/aktualnosci/problem-z-wysylka-jpk-vat-mf-informuje-o-utrudnieniach-1009619
    1 punkt
  16. ok, juz doszliśmy do tego, że z lewej strony trzeba było zaznaczyć ptaszkiem, aby był dostęp, kropki z prawej strony zmyliły. Problem rozwiązany, dziękujemy.
    1 punkt
  17. Dziękujemy za zgłoszenie. Obecnie sprawdzamy przyczyny zaistniałego problemu, kwestia ta została przekazana do odpowiedniego działu, aby mogli podjąć niezbędne kroki naprawcze, skontaktujemy się, jak tylko będziemy mieli więcej informacji.
    1 punkt
  18. Dzień dobry, sugestię unifikacji nazw plików zapisywanych z poziomu Biura nexo zapisaliśmy do wdrożenia w przyszłych wersjach programu.
    1 punkt
  19. Na wydruku faktury wystawionej przed zmianą będzie stara nazwa, na wystawionych po zmianie powinna być nowa.
    1 punkt
  20. Problem występuje od piątku. Przed chwilą dzwoniłem na infolinię podatkową. Wiedzą, że jest problem po ich stronie ale nie ma informacji kiedy awaria zostanie usunięta.
    1 punkt
  21. Niezależne źródła mówią, że wszyscy mają problem: https://www.pit.pl/aktualnosci/problem-z-wysylka-jpk-vat-mf-informuje-o-utrudnieniach-1009619 Nasze narzędzia mówią, że padło ok. 10:38
    1 punkt
  22. Bartku ja wiem, że NX powinno brzmieć kusząco ale śledzę forum, mam kontakt z tymi co już przeszli i jakbym w firmie wpadł na pomysł, że już teraz przejdziemy to podłożyłbym nam minę (w naszym przypadku nie przesadzam z tym określeniem, dla niektórych być może NX już jest gotowe) - jeszcze nie i uwierz mi, też czekam aż NX dopracujecie. Ta obsługa zbioru danych to wydaje się, że i tak będzie koniecznością bo przyda się do wielu innych rozwiązań. Jesteś w stanie podpowiedzieć zapytanie SQL które ustawi czas wysyłki dla aukcji z daną cechą i nie zrobi w bazie kuku?
    1 punkt
  23. Witam, Allegro od 17.04 będzie wprowadzać kolejnego kuriera, który będzie obsługiwał przesyłki Allegro One. https://help.allegro.com/sell/pl/a/dodamy-kolejnego-kuriera-ktory-bedzie-obslugiwal-przesylki-allegro-one-5LaZV79qDhL Czy w Sello będzie można to oddzielnie posegregować aby w jednym przewoźniku (w jednym filtrze) nie było DPD i UPS, ale były by to osobne dostawy?
    1 punkt
  24. Tak, przy generowaniu korekty proszę uwzględnić ten załącznik.
    1 punkt
  25. Mam ten sam problem. Również proszę o poradę, ale koniecznie prywatnie, aby inni się nie dowiedzieli o co chodzi.
    1 punkt
  26. Dzień dobry. Mam do wysyłki kilkanaście korekt JPK. Jak to zrobić zbiorczo?
    1 punkt
  27. Funkcjonalność ta jest opisana w pomocy do programu: F1->Przechwytywanie w aplikacji błędów SQL Servera, wymaga ona aktywnego abonamentu. Efekt działania rozwiązania dodatkowego w programie (po włączeniu pokazywania błędów w dymku: http://satisoft.pl/dodatki_Ustalanie_pokazywania_bledow_w_dymku_dla_InsERT_GT.html) może być taki: W praktyce należy po prostu zamówić takie rozwiązanie i korzystać.
    1 punkt
  28. Dzień dobry, funkcjonalność nadal czeka na swoją realizację.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...