Skocz do zawartości

Kamil Wojtulewicz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Kamil Wojtulewicz's Achievements

2

Reputacja

  1. Witajcie. Szukałem ale nie znalazłem takiej informacji na forum. Jak wymusić pobieranie aukcji, które zostały wystawione poza sello?
  2. U mnie adres email z "+" z pola Nabywca nie przenosi do karty kontrahenta w Navireo więc dla mnie byłoby to bezużyteczne. U mnie adres email do karty kontrahenta przenosi wyłącznie z pola "Klient".
  3. Dodawanie następnego adresu email do kontrahenta i ustawaniem go jako domyślny nie jest problemem żadnym w mojej ocenie. Szczególnie że byłaby to opcja do wyboru gdyby się tak dało. Sprawa zakupu dwóch przedmiotów w tym samym czasie i nadpisywania się adresów email jest problemem marginalnym i tak naprawdę jest problemem dopiero wtedy gdy kupujący dokonuje zakupu na dwóch różnych kontach allegro. Gdy kupuje na tym samym koncie to i tak na ogół jest grupowana transakcja. Zakupy od jednego klienta na dwa różne adresy w tym samym czasie to sytuacja niezwykle rzadka. Wydaje mi się że zostało to przezwyciężone dawno temu ale nie śledziłem tego problemu bo taka sytuacja ma miejsce może z raz na 30 tys transakcji. I, jak wspominałem, nie byłby to domyślny proces to tylko możliwość zmiany w wybranych transakcjach. Uważam z kolei że dodawanie się (opcjonalne, nie obowiązkowe) adresów email do kontrahenta i ustawianie go jako domyślny ułatwiłoby znacznie funkcjonowanie integracji wysyłkowych. Mi na pewno. Jeśli dodanie funkcji zbiorczego dodawania lub nadpisywania emaili w karcie kontrahenta przez emaile z transakcji i zmiana ich na domyślny nie byłby dużym wyzwaniem to ja osobiście byłbym bardzo wdzięczny.
  4. Skoro ta opcja jest w fazie produkcji to czy można by było dodać opcję która pozwalałaby zbiorczo zastąpić w wybranych zamówieniach domyślny adres email klienta adresem email do wysyłki (odbiorcy)? Chodzi oczywiście o transakcje SMART i przekazywanie adresu z "+" do doręczycieli.
  5. Rozumiem że nie jest to pewnie priorytetem ale jakiś horyzont czasowy wprowadzenia tej funkcji możecie podać?
  6. Czy da się ustawić jakoś żeby tworzyły się tylko do zamówień opłaconych lub takich, w których klienci wybrali płatność za pobraniem czyli z folderu "do paczek"? Albo czy jest jakiś sposób żeby zbiorczo tworzyć ZK z tego folderu?
  7. Wisi mi kilkaset aukcji w trwających z kont na aukro i ebay. Czy da się je zbiorczo usunąć czy trzeba bawić się z zakańczaniem ich pojedynczo według powyższego schematu?
  8. Czy opcja Backup i Restore ze zmianą miejsca bazy danych w SQL Management Studio Server nie rozwiązałaby problemu Bartka B?
  9. Oczywiście że jest ale co mają licencje na konta sello wspólnego z licencją navireo?
  10. Nie do końca zrozumiałem chyba. Wydawało mi się że ten widok pokazuje informacje o stanie licencji na dane konto allegro w sello. Według mnie navireo nie powinno mieć tu żadnego wpływu. Navireo pracuje normalnie niezależnie od sello.
  11. Witajcie. Jest jakiś sposób na sprawdzenie do kiedy jest ważna licencja niż informacja z sello --> zarządzanie kontami i licencjami? Partacze instalujący navireo zepsuli to i nie potrafili naprawić. Od tego momentu nie wyświetla się data wygaśnięcia. Pozdrawiam
  12. Witajcie. Mam problem. Przy próbie ściągnięcia aukcji trwających dłużej niż 12 miesięcy bez ofert kupna natrafiłem na problem. Część aukcji, które znajdują się w sello są przypisane do konta allegro A a w rzeczywistości stoją na koncie allegro B. Wymuszanie pobierania pełnych danych o aukcji nie pomaga, zwraca błąd: FORBIDDEN. Przeprowadzałem autoryzację na obu kontach. Na obecną chwilę nie mogę tych aukcji ani zakończyć ani wznowić bo nie mają opisu i zdjęć. Proszę o pomoc, jak to wyczyścić.
  13. Wygaszanie API z 3 czerwca zmusiło mnie do działania. Do tej pory męczyłem się z nieaktualizowanym sello z wersji 1.28. Na wstępie od razu powiem że wszystkie powyższe odpowiedzi przetestowałem i nie pomogły. Niemniej dziękuję za nie. Zrobiłem to łopatologicznie. Może się to komuś przyda w przyszłości dlatego opiszę to również łopatologicznie, tak żeby osoba bez większych umiejętności informatycznych też mogła sobie poradzić. 1. Otwieramy Microsoft SQL Management Studio. 2. Na Bazie danych sello robimy full backup pilnując żeby plik miał rozszerzenie .bak (u mnie domyślnie się takie nie robiło) 3. Na zupełnie innym komputerze instalujemy sello. Jeśli baza danych, którą chcemy zaktualizować ma więcej niż 10 GB to oczywiście musimy doinstalować Microsoft SQL Server 2014 Enterprise Edition bo inaczej nie zaktualizujemy na drugim kompie naszej bazy. 4. Przenosimy plik na drugi komp. Uruchamiamy sello, wybieramy nasz plik .bak i dearchiwizujemy. Jeśli się dearchiwizuje to przechodzimy do pkt 6. 5. Jeśli nie działa, wyskakuje błąd lub coś innego to instalujemy na drugim kompie Microsoft SQL Management Studio i korzystamy z funkcji "Restore Database". Link jak to zrobić: https://support.managed.com/kb/a1788/how-to-manually-restore-an-mssql-database-in-management-studio.aspx 6. Wybieramy naszą bazę danych w sello i przeprowadzamy aktualizację. Możemy od razu zamknąć sello po włączeniu sello. 7. Na drugim kompie przeprowadzamy Krok 1, 2, 4 ew. 5. i przenosimy wszystko z powrotem na komp nr 1.
  14. Dokładnie tak miałem to ustawione. W tych ustawieniach nie działało.
  15. Czynności są wykonywane na Serwerze. System: Win Server 2012 R2. Łączymy się na sesjach terminalowych. Server SQL był instalowany na samodzielnie. Nie używam darmowej wersji sql express. Baza ma prawie 30 gb. Obecnie na autentykacji Windows ale na użytkowniku sa tak samo niedziałało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...