Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Andrzej Kubik

Partner
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

Reputacja

2 Neutral
  1. Trochę niezręczne to sformułowanie. Rachmistrz nie jest wadliwy tylko zmieniły się niespodziewanie warunki techniczne po stronie MF.
  2. Ale przecież tu nie ma żadnego zawieszania (albo ja nie widzę), tylko prosty i jasny komunikat co powoduje błąd i co należy zrobić. Próbowaliście w ogóle zrobić to o czym mowa w komunikacie?
  3. Trochę mętne to pytanie 😉, ale ogólnie nie ma żadnego problemu z drukowaniem paragonu na usługę na DF. Zresztą na czym miałby polegać problem? DO stanu magazynowego towarów ma się to nijak, bo usługa nie jest ewidencjonowana w magazynie.
  4. Czy Koła Gospodyń Wiejskich mają specjalną, ewidencję, właściwą tylko dla nich? Bo jeśli nie, to w Rewizorze GT jest możliwość prowadzenia uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów, wystarczy wybrać to przy zakładaniu podmiotu.
  5. "Przywróć domyślne ustawienia" nie pomaga?
  6. Nie rozumiem całego problemu (poza podejrzeniem że to brak podstaw obsługi Subiekta). Dlaczego miało by się to pojawiać na raporcie dobowym? Przecież raport dobowy ma formę określoną i niezmienną dla danej drukarki. Takie zestawienie można bez żadnych kombinacji zrobić w Subiekcie, np "sprzedaż wg grup" (wystarczy tylko stworzyć odpowiednie grupy np "sprzedaż" i "usługi")
  7. Nad czym? Nad tą wersją, która została wypuszczona 4 dni przed zadaniem tego pytania? 😉
  8. Dodam tylko że dokumenty ze starej bazy GT mogą być dostępne (lista, przeglądanie, wystawianie korekt) w nexo . Nie będą to dokumenty nexo, nie uwzględnią ich raporty, ale zawsze to coś.
  9. Ale po co? Zabawy Management Studio, kiedy się nie ma o tym pojęcia nie są najlepszym pomysłem, a ta operacja w zasadzie nic nie daje z punktu widzenia użytkownika, poza ew. spowolnieniem pracy, jeśli po niej nie wykonamy odbudowy indeksów. Mówiąc obrazowo te bajty, które można "odzyskać" są po prostu nieużywane i zostaną wykorzystane w razie potrzeby. PS Klawisz CAPS_LOCK się popsuł? 😉
  10. Ale przecież komunikat jasno mówi że chodzi o użycie cennika na dokumencie, a nie że jest przypisany do jakiegoś klienta. Czy to dobrze czy źle to inna sprawa, ale tak działa Subiekt nexo.
  11. Ale mówimy o wbudowanych raportach, wykonywanych z różnymi ustawieniami filtrów czy o raportach własnych? Bo jeśli chodzi o raporty własne to rozwiązane jest dość proste - zrobić oddzielne raporty, różniące się wbudowanymi parametrami i nadać każdemu pracownikowi uprawnienia do właściwego raportu.
  12. Obawiam się że po instalacji Subiekta szukanie "kopii zapasowych na serwerze" może się nie udać. Proszę skorzystać z polecenia "Dearchiwizacja" i wskazać archiwum ze starego dysku. Dodatkowym problemem może być też to że wersja zainstalowana z płyty może być starsza niż wersja bazy danych. Wtedy trzeba będzie ściągnąć nowszą wersję nexo z serwerów Insertu. A tak przy okazji: Taki informatyk to skarb. Pokazał że dane są i dalej "zrób to sam". 🙄
  13. W oknie "ZM" są 2 tabelki "Komplet" i "Zapotrzebowanie". Wystarczy wpisać 100 w kolumnie "Ilość" górnej tabelki ("Komplet")
  14. Dekretacja dokumentów -> pr. kl. myszy -> zmień status -> Nie podlega księgowaniu
×