Skocz do zawartości

Jan Reczek

Partner
  • Liczba zawartości

    1 369
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jan Reczek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jan Reczek's Achievements

1

Reputacja

  1. Już namierzone. Problem poruszany na forum - klient na jednej fakturze odznaczył "VAT podlega odliczeniu" Czy jest możliwość zablokowania tego checkboxa? dla użytkowników?
  2. Dołączę się do wątku. Skąd mogła się pojawić inna kwota w polu "Koszt rzeczywisty" niż "Koszt ewidencyjny" - Są trzy faktury zakupu na towar, ceny zakupu na nich 20szt. 22,5 potem 10szt. po 21,50 i ostatnia faktura 10szt. po 21,5. Nie jest to komplet, nie był żadnych korekt. Na fakturze sprzedaży oczywiście na czerwono po pisaniu netto 30zł. Co wpływa jeszcze na wyliczenie "Kosztu rzeczywistego"
  3. Czy są jakieś problemy z Kontem Insert i rejestracją? Klient nie może zarejestrować swojego klienta.
  4. Dokleję się do tematu. Mam zgłoszenie od klienta: " Gratyfikant GT błędnie przenosi przychód z umowy zlecenie osoby do 26 lat do deklaracji PIT-11 . Inna kwota przychodu jest na karcie wynagrodzeń za rok 2022, inną przenosi do wygenerowanego PIT-11 za 2022 dla tej osoby. Jakoś dziwnie zaokrągla do pełnych złotych niezgodnie z zasadami matematycznymi, ale w ogóle powinno przenosić przychód taki jaki był faktycznie, a nie zaokrąglony."
  5. Tak. Proszę Pana wiem, że można, ale przy obecnie zmieniających się przepisach nie zawsze jest czas i chęć płacenia za to przez klienta. Można było od wielu lat i jakoś Opteam się wycofał jak i wielu innych. Abstrahując od faktu, że część biur rachunkowych ma to gdzieś bo skoro w JPK nie jest wymagany adres to uważają, że oni też nie muszą mieć u siebie w zapisach. Ale są biura, które nie mają pod ręką jednoznacznego paragrafu, na którym mogli by się oprzeć, aby nie mieć zarzutu o nierzetelne prowadzenie ksiąg.
  6. Biura rachunkowe nagminnie wykorzystywały JPK_VAT do importów sprzedaży do ewidencji. Po to te dane. Klienci przyzwyczaili się do importów z systemów sprzedaży z innych firm za pomocą JPK. Teraz muszą wejść w każdy zapis aby zaktualizować dane o dane adresowe. Gorzej w przypadku indywidualnych klientów na FS detalicznych. Nawet tak zaawansowany program jak Nexo ze swoim JPK wewnętrznym nie zawiera tych danych. Konwerterów do EDI już nikt nie poprawia bo po co, jak więc importować duże ilości faktur z systemów zewnętrznych. Macie swoje rozwiązania?
  7. Zakres zawartych danych rozumiem, ale czy np nie można by z bazy CEIDG? Skoro funkcjonalność jest to czemu nie skorzystać.
  8. Czy to jakiś przypadek szczególny? Do Ewidencji VAT dla nowych kontrahentów nie są przenoszone adresy? (Jest NIP, Nazwa podmiotu i tyle). Proszę o potwierdzenie.
  9. Dlaczego część widocznych osób w polu "Wystawiał(a)" jest pobierana z listy użytkowników (i tutaj OK - dobrze), ale część jest osób na tej liście wpisanych z palca. Jak to usunąć, gdzie jest to zapisane, czy można to zablokować?
  10. Panie Danielu nawet mi nie przyszło to na myśl bo aktualizacja do 1.65 szła poprawnie. Przed próbą aktualizacji robiłem sprawdzanie bazy, ale dopiero po aktualizacji do 1.65 i sprawdzeniu bazy było 3 błędy w spójności bazy. Po naprawie wykonało skrypt 1.6502_1.6600.enc i poszło dalej.
  11. Przyklejam się do tematu. U klienta baza ok 2GB wysypuje się aktualizacja z wersji 1.6409 do najnowszej. Zatrzymuje się na aktualizacji do wersji 1.65 więc do takiej zrobiona była aktualizacja, ale z tej wersji też nie zastartuje. Czyżby opłata cukrowa powodowała takie problemy? Macie jakąś witaminkę na to? (próbowałem różne wersje aktualizacji 1.66, 1.67, z ftp ze strony) i dalej nic SQL 2017 express i 2019 express
×
×
  • Dodaj nową pozycję...