Tymczasowo można zwiększyć czas na wykonanie zapytania na przyblokowanych użytkownikach -> Help ->TimeOut. Niech zmienią wtedy filtry na mniejsze zakresy danych.
Ja polecam migrację z GT do nexo - o ile nie ma Pan dużej ilości rozwiązań dedykowanych dokupionych od trzecich firm. Myślę, że będzie to najtańsze i najbardzie efektywne rozwiązanie.
Niebieski plus oraz włączenie automatycznej dyspozycji - "rezerwuje" towar na dokument w momencie dodania na dokument a nie dopiero zapisu. W przypadku sprzedaży na wielu kasach zapobiega "podbieraniu" stanu przez inną kasę w przypadku gdy fizycznie mamy 2 szt. a wg komputera 1 szt.
W przypadku sprzedaży na wielu stanowiskach niezależnie od w/w zmiany w zapłatach warto mieć uruchomione.
Czy w Windows po aktualizacji nie wyłączył się .Net 3.5? Proszę wyłączyć .NET 3.5, zrestartować komputer i włączyć .NET 3.5 jeszcze raz i zrestartować komputer . A jeśli nie było to zainstalować. I dać znać czy pomogło.