Skocz do zawartości

Bartłomiej Biadoń

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Bartłomiej Biadoń's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z dodawaniem pozycji w KPiR. Kiedy klikam "zapisz" to Rachmistrz zawiesza mi się na około 1min z informacją "brak odpowiedzi", gdzie kompletnie nic nie mogę zrobić bo zamknie mi cały program. Po ok. 1min wszystko wraca do normy, a pozycja jest normalnie dodana, tzn. muszę odświeżyć zakładkę KPiR, żeby było to widać. Przy wprowadzaniu jednej pozycji czy nawet dwóch nie jest to aż tak bardzo uciążliwe, ale przy większej ilości takie przerwy w pracy są dość irytujące. Problem zaczął się objawiać kiedy przeniosłem serwer SQL z lokalnej maszyny na serwer NAS (QNAP TS-351 z rozszerzoną pamięcią RAM do 4GB). Najpierw wszystko stało na dockerze i tam zauważyłem po raz pierwszy ten problem. Aktualnie przeniosłem bazę SQL z dockera na maszynę wirtualną z Windowsem 10 w wersji super lite i problem nadal występuje dokładnie w tym samym miejscu. Dodam, że problem jest tylko przy KPiR, przy jakiejkolwiek innej czynności dodawania rekordów czy to do subiekta, rachmistrza czy gestora (aktualnie w wersji próbnej) wszystko śmiga jakby baza stała u mnie lokalnie na PC. Docker jak i maszyna wirtualna przy pracy w rachmistrza zużywa lekko ponad 50% przydzielonych zasobów, więc wykluczam tutaj zbyt słabą konfiguracje maszyny wirtualnej. Szczególnie, że docker był dość lekką maszyną więc tym bardziej nie powinno mieć to znaczenia. Oczywiście NAS stoi pod moim biurkiem, a PC oraz NAS są wpięte do jednego Routera i obydwa urządzenia działają z prędkością 1Gb/s. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem ?
  2. Bardzo dziękuję za podpowiedź ! Właśnie sprawdziłem i takie rozwiązanie jak najbardziej spełni moje oczekiwania. W związku z tym ma jeszcze jedno pytanie. Przy wydruku faktury pojawiają mi się automatycznie inne dokument do wydruku jak wspomniana wcześniej WZ oraz KP. Czy w tym miejscu można gdzieś w ustawieniach zdefiniować jakie domyślnie dokumenty mają się drukować, jakbym chciał dodać jeszcze jedną pozycje - właśnie wspomniany protokół ? Chodzi mi o miejsce zaznaczone na screenie ?
  3. Witam, od paru dni testuje Gestora i poważnie się zastanawiam nad jego zakupem. Zastanawia mnie jedna rzecz, która nawet nie wiem czy jest możliwa z poziomu tego programu (lub innego z oferty Inserta). Prowadzę sprzedaż elektroniki, przy wydawaniu sprzętu wystawiam (tak z Worda) protokół odbiorczy do wydanego sprzętu. Chciałbym sobie ułatwi i zautomatyzować pracę i szukam rozwiązania, które umożliwi mi generowanie takich protokołów (i innych podobnych dokumentów) z poziomu programu. Stworzę sobie własny inteligentny szablon takiego dokumentu. Coś w stylu: Klikam prawym na powiedzmy fakturę -> wystaw dokument -> Protokół odbiorczy -> BUM JEST. Żeby pobierało z faktury lub np. oferty nazwy, ilości itp., a do tego podstawiało się do tekstu, który sobie sam wcześniej przygotuję w szablonie. Szukam i szukam i nie mogę się od 2 dni doszukać takiej funkcjonalności. Czy takowa opcja jest dostępna w tym oprogramowaniu ? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...