Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Paweł Socha

Użytkownik
  • Ilość treści

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

452 wyświetleń profilu
  1. Zrobiłem test z telefonu który jest zarejestrowany, dziś to już w ogóle się widać nie łączy. Internet działa prawidłowo
  2. Włączyłem logowanie. Poślę na koniec dnia
  3. Witam, Nie można zarejestrować jednego urządzenia. Drugie łączy się bez problemu. Serwer działa poprawnie. Co zrobić żeby dane, które się nie zsynchronizowały nie zniknęły z telefonu.
  4. Rok minał. Też zgłaszam zapotrzebowanie na krótsze auto-nazwy.
  5. A i jeszcze przy listowaniu zamienników nie pojawia się grupa przy pozostałych a jest zdefiniowana Przy 3 to nie problem, ale na niektórych mamy więcej i to by ułatwiło. Ewentualnie na liście dodać pole dostawca.
  6. Dziękuję. A czy jest jakaś opcja, że przy wystawianiu FS i wpisaniu jednego towaru na liście pojawiały się wyniki razem z zamiennikami. Ewentualnie jakiś znaczek lub kolor ze ten towar posiada zamienniki. Nowa osoba na sprzedaży nie wie co ma zamiennik a co nie. Trudno, żeby do każdego towaru klikała Ctrl+N
  7. Witam, Mam pytanie jak połączyć ilości z dwóch różnych kartotek. Towar jest ten sam.
  8. Witam, Nasi serwisanci korzystają z Insert mobile. Każdy ma swoje konto. Jak kierownik może zobaczyć jakie zadania zostały przez nich zrobione za pomocą swojego konta na insert mobile na telefonie komórkowym ?
  9. Witam, Mamy problem przy dodawaniu zadań i filtrowaniu uczestników. Nie działa wyszukiwanie po nazwie miejscowości. Np. Kluczbork pokazuje 2 rekordy w mobile , w Subiekcie mamy ich 8. Jak się wpiszę nazwę tego Klienta to mobile pokazuje go z miejscowością Kluczbork.
  10. Niby prosta sprawa, a Nexo wywala błąd. Jak usunę poz. 1 i zapiszę to koloruje. Dodam jeszcze raz i też nie zgłasza błędu. Wchodzę na drugi raz i błąd i już nie koloruje.
  11. Dlatego, że księgowość to nie jest dział z którym koresponduje się najczęściej. Podstawowy email używamy do czegos innego.
  12. Witam, Chciałem Klientów informować o kończącej się gwarancji na zakupione urządzenie. Nazwa pobrana z faktury Autotekst <<nazwa asortymentu z dok>> nie jest dostępny w szablonach wiadomości. W szablonach działań jako krótki opis działa, ale w tytule wiadomości email już nie. Dobrze by było zaimplemetować również kody dostaw gdzie przechowujemy numery seryjne urządzeń. Chyba, że może do tego służy inny autotekst. Proszę o pomoc.
  13. Witam, Który adres email jest używany do wysyłki powiadomień i wezwań do zapłaty ? Czy jest możliwość skorzystać w pola własnego kontrahenta ? Kiedy pełna automatyzacja procesu ?
  14. Fajnie jakby to Insert ogarnął. Jestem za.
×