Skocz do zawartości

Marcin Grzegorowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin Grzegorowski's Achievements

0

Reputacja

  1. Ustawa zobowiązuje sprzedawcę opakowań jednorazowych ( kubków, pojemników ) do pobierania opłaty od użytkowników końcowych. Sprzedawca-pośrednik nie ma innej możliwości weryfikacji czy kupujący nie jest użytkownikiem końcowym, niż przez przyjęcie od niego stosownego oświadczenia o zakupie do dalszej odsprzedaży. W przeciwnym wypadku należy pobrać, zaewidencjonować, a następnie odprowadzić opłatę w wysokości ustalonej w rozporządzeniu ministerstwa. Za każdą 1 sztukę. Rozumiemy dwoistość sytuacji: pośrednik, hurtownik, importer, producent sprzedaje opakowania czasem dla użytkownia końcowego a czasem do dalszej odsprzedaży. Z jednej kartoteki towaru.
  2. Dzień Dobry, Również jestem bardzo zainteresowany powyższym tematem. Bardzo proszę wsparcie INserta o jakiekolwiek informacje w tej kwestii. pozdrawiam
  3. A jak się ma 2 rachunki ( choćby split-payment) to wraca się w 3 miesiące, nie mniej pytanie nie dotyczyło strony biznesowej tylko technicznej całego przedsięwzięcia. W każdym razie dziękuję za przedstawienie innego punktu widzenia.
  4. Witam, Chodzi o wczytywanie wyciągów do homebankingu z uzupełnionymi automatycznie kontrahentami. Mam problem z zaczytaniem wyciągu z mbanku ( zwykła bankowość firmowa nie companyNET ). Jaki należy ustawić parser i stronę kodową przy wczytywaniu z tego banku, tak żeby funkcja "dopisz rachunek" była możliwa do zaznaczenia? Próbowałem po praserach różnych banków, w tym brebank i praser ogólny. Kodowanie UTF8 i 1250 też przećwiczone w różnych opcjach. Nic nie zadziałało Mam oprócz tego alior oraz ing i działa bez problemu. Najlepiej działa praser ogólny, niestety wyczytałem w pomocy, że nie przekazuje nr rachunku nadawcy przelewu co powoduje mnóstwo ręcznej pracy... Może coś ktoś podpowie jak to rozwiązał?!
  5. Witam, Jest sobie cennik główny o nazwie „Bazowy” w którym po naliczeniu marży itp. sprzedajemy Czapkę za 10 zł netto dla „zwykłych” klientów. Niektórzy klienci mają ceny indywidualne, i np. dla klienta „XYZ” czapkę sprzedajemy za 8 zł netto. A dla klienta „LEL” za 5 zł netto. No i tutaj problemu nie ma, bo mogę albo stworzyć cenniki indywidualne na podstawie „Bazowego” i przypisać tych klientów z ich cenami na ten produkt albo nawet powielić cenniki główne i je nazwać Bazowy-XYZ i Bazowy-LEL i tam ceny odpowiednio ustawić a ceny i przypisać do konkretnych klientów. I w każdym z tych przypadków czapka będzie po ich cenach indywidualnych automatem przy wypisywaniu zamówień się przypisywać z właściwą ceną. Problem pojawia się, że mamy teraz „Gazetkę promocyjną” przez kilka tygodni, w której obecnie czapka jest za 7 zł netto dla wszystkich klientów i tylko przez pewien czas. I pytanie jak to ustawić, żeby subiekt przy wypisywaniu zamówienia wybrał korzystniejszą cenę dla klienta „XYZ”, który ma cenę indywidualną 8 zł, czyli chcemy sprzedać mu za 7 zł zamiast po jego indywidualnej cenie 8 zł? A klientowi „LEL” za jego 5 zł (bo jego cena jest nadal niższa)? Niestety w obu przypadkach priorytetem jest cennik indywidualny i zawsze mu przypisuje 8 zł i 5 zł. Próbowałem ustawić to różnymi cennikami, rabatami, cenami, promocjami… nic… Da się to jakoś ustawić podczas trwania takiej „Gazetki promocyjnej” przy uwzględnieniu powyższych cenników indywidualnych, żeby wybierał cenę korzystniejszą dla klienta? O ręcznym poprawianiu cen w cennikach indywidualnych nie ma mowy, bo mówimy tu o kilku tysiącach kontrahentów z różnymi cenami indywidualnymi zarówno wyższymi jak i niższymi niż obecna „Gazetka promocyjna”. A po drugie tych produktów w takiej „Gazetce promocyjnej” jest kilka set pośród kilku tysięcy produktów i tylko na kilka tygodni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...