Witam,
Jest sobie cennik główny o nazwie „Bazowy” w którym po naliczeniu marży itp. sprzedajemy Czapkę za 10 zł netto dla „zwykłych” klientów.
Niektórzy klienci mają ceny indywidualne, i np. dla klienta „XYZ” czapkę sprzedajemy za 8 zł netto. A dla klienta „LEL” za 5 zł netto.
No i tutaj problemu nie ma, bo mogę albo stworzyć cenniki indywidualne na podstawie „Bazowego” i przypisać tych klientów z ich cenami na ten produkt albo nawet powielić cenniki główne i je nazwać Bazowy-XYZ i Bazowy-LEL i tam ceny odpowiednio ustawić a ceny i przypisać do konkretnych klientów.
I w każdym z tych przypadków czapka będzie po ich cenach indywidualnych automatem przy wypisywaniu zamówień się przypisywać z właściwą ceną.
Problem pojawia się, że mamy teraz „Gazetkę promocyjną” przez kilka tygodni, w której obecnie czapka jest za 7 zł netto dla wszystkich klientów i tylko przez pewien czas.
I pytanie jak to ustawić, żeby subiekt przy wypisywaniu zamówienia wybrał korzystniejszą cenę dla klienta „XYZ”, który ma cenę indywidualną 8 zł, czyli chcemy sprzedać mu za 7 zł zamiast po jego indywidualnej cenie 8 zł? A klientowi „LEL” za jego 5 zł (bo jego cena jest nadal niższa)?
Niestety w obu przypadkach priorytetem jest cennik indywidualny i zawsze mu przypisuje 8 zł i 5 zł.
Próbowałem ustawić to różnymi cennikami, rabatami, cenami, promocjami… nic…
Da się to jakoś ustawić podczas trwania takiej „Gazetki promocyjnej” przy uwzględnieniu powyższych cenników indywidualnych, żeby wybierał cenę korzystniejszą dla klienta?
O ręcznym poprawianiu cen w cennikach indywidualnych nie ma mowy, bo mówimy tu o kilku tysiącach kontrahentów z różnymi cenami indywidualnymi zarówno wyższymi jak i niższymi niż obecna „Gazetka promocyjna”. A po drugie tych produktów w takiej „Gazetce promocyjnej” jest kilka set pośród kilku tysięcy produktów i tylko na kilka tygodni.