Skocz do zawartości

Krzysztof Mączka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Krzysztof Mączka's Achievements

1

Reputacja

  1. Dzień dobry, Mam problem z dokumentami w portalu biura. Mianowicie faktury są wczytane, ocr faktury odczytuje. W tym momencie jest kilka możliwości: 1) podświetlając daną fakturę obraz pokazuje się po prawej stronie. Wchodzę w dekretację - i zamiast faktury pojawia się komunikat "Nieobsługiwany format pliku". Jest to zwykły PDF. Klikając w "lupkę" faktura otwiera się normalnie w oddzielnym oknie (w moim przypadku w przeglądarce internatowej) - jest widoczna. Ale problem jest z klikaniem międzdy okienkami i sprawdzanie jak dane odczytał OCR. 2) Czasem podświetlając fakturę pokazuje się komunikat o nieobsługiwanym formacie, ale wchodząc w dekretację pojawia się faktura "normalnie" po prawej stronie. 3) Czasem nie widać faktury ani na podglądzie, ani podczas dekretacji. W starym portalu pomagało "odśwież listę plików", ale po zmianach już to nie działa. Teraz czasem pomaga restart programu, ale błędy pojawiają się za często żeby co dwie faktury robić reset programu... Czyli format pliku jest poprawny, bo raz nie się nie pokazuje, a po resecie się pokazuje. Problem z pokazaniem go w programie księgowym. Jaki może być powód tego problemu? Jak można to rozwiązać? Dodam jeszcze że mimo że faktury nie widać OCR jest w stanie przeczytać dane. I jeszcze pytanie co z funkcjonalnością OCR - często nie widzi dokładnie faktur, ale faktury pochodzące z subiekta raczej powinien odczytywać poprawnie (?) Faktury typu FS 1/02/2020 - odczytuje jako 1/02/2020. Według mnie przedrostki mają znaczenie.
  2. przydałoby się jeszcze opcje zaznaczania zadań, tj. termin dostarczenia dokumentów mija 10go, a klienci już 5 wrzucili wszystkie dokuemnty - więc odznaczają fistaszka że już to zrobione. Itd z ZUS - ZUS zapłacony wcześniej, zaznaczony, powiadomienia nie przychodzą. Przydałoby się dodawanie zadań dla klienta (typu dostarczyć dowód rejestracyjny, lub jakąś fakturę) i równiż przy tym dodatkowo możliwość zaznaczania zadania jako wykonane.
  3. Czy istnieje możliwość zmiany daty płatności ZUS w portalu biura? Przedsiębiorca zatrudnia pracowników a nadal mu się wyświetla płatność do 10go. Czy istnieje możliwość dodawania innych, niestandardowych zadań dla klienta? Czy wymiana dokumentów będzie dodatkowo płatna? Czy mają już Państwo plany tego dotyczące? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...