Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Elżbieta Rutkowska

Użytkownik
  • Ilość treści

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Gdy wybieram załącz: plik, to pojawia się (odnośnik) ścieżka do wybranego pliku, ale treści nie ma i nie można jej też tam wkleić. gdy drukuje dokument, jest pusty. Cały czas pisze o informacji dodatkowej do bilansu.
  2. Witam, proszę o przypomnienie jak załączyć plik tekstowy z informacją dodatkową do bilansu. Nie widzę nigdzie odnośnika załączniki/ załącz. Sprawdziłam, w roku 2018, gdy kliknę na ten element sprawozdania (inform. dodatkowa), to otwiera się tabela z załącznikami, w tym roku (2019) tego nie mogę znaleźć.
  3. 1/ Czy wystawiając rachunek do umowy zlecenia za m-c 12/2019 w styczniu 2020, należy w zakładce "przychód należny za rok" wskazać rok 2019 czy pozostawić 2020 i w jakim celu należy to zaznaczyć, bo do PIT-11 program przenosi dane według daty wystawienia rachunku, ale w jakimś celu zakładka ta została dodana? 2/ Wystawione rachunki za m-c 12/2019 w styczniu 2020 należy zaksięgować do 12/2019 jak to zrobić wykorzystując schemat księgowania?, Mam z tym problem, gdy zmienię datę księgowania dokumentu na 31.12.2019, REWIZOR odrzuca dokument z komunikatem "data spoza wybranego okresu obrachunkowego"
  4. Witam, mam podobny problem w REWIZORZE GT z jednym użytkownikiem. Zaznaczyłam użytkownik nieaktywny, dodatkowo usunęłam użytkownikowi wszystkie uprawnienia a nadal nie mogę go usunąć z listy. Pojawia się komunikat: Nie możną usunąć użytkownika, który jest opiekunem zadania. Jak sobie poradzić z tym problemem, nie bardzo wiem nawet, co znaczy, że jest opiekunem zadania, bo nie nadawała mu takich uprawnień . Z usuwaniem innych użytkowników nie mama problemu.
  5. W praktyce są przypadki wypłacania np. odprawy emerytalnej, ekw. za urlop bądź jakiegoś wyrównania. Pracodawca ma obowiązek wypłaty wszystkich świadczeń należnych pracownikowi, nawet po dacie rozwiązania umowy o pracę.
  6. Po wpisaniu w zakładce umowy o pracę prawidłowej daty rozwiązania umowy danego pracownika, program nie pozwala na sporządzenie dla niego listy płac w terminie późniejszym. Gdy datę wykasuję, czyli fikcyjnie przywrócę go do pracy i sporządzę listę płac, to pojawia się problem, że nie mogę już wpisać prawidłowej daty rozwiązania umowy o pracę a tylko datę po sporządzeniu listy płac. Czy będą jakieś zmiany w tym zakresie?
  7. Korzystam z mikrogratyfikanta. Po dokonaniu w ewidencji osobowej, zmiany nazwiska pracownicy , nazwisko zmienia się na wszystkich dokumentach wcześniej sporządzonych, np. na listach płac sporządzonych jeszcze przed zmianą nazwiska. Co można zrobić, żeby dokumenty były poprawne i zgodne z wcześniejszymi wydrukami ?
×