Skocz do zawartości

Marta m

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Marta m's Achievements

1

Reputacja

  1. Zgodnie z prośbą podałam dane transakcji dla której znacznik się nie ustawił.
  2. Wersja 1.30.1. Po otwarciu i zapisaniu - nie jestem w stanie potwierdzić, ponieważ transakcje już są wysłane. Transakcja w zakładce wszystkie ma znacznik płatność automatyczna status Poprawny (i zieloną ikonę).
  3. Obie mają status zakończona. Przez to właśnie, że klienci się zgłosili w temacie tych paczek 'odkryliśmy' ten problem.
  4. Co może być przyczyną braku znacznika w polu płatność automatyczna. Przykład na screenach.
  5. Problem rozwiązany - w Inpost dla naszego maila istniały dwa konta.
  6. Witam, po konfiguracji ShipX numer przesyłki nadaje się (pojawia się przy paczce), ale nie mogę pobrać etykiety. Komunikat jak w załączniku. W managerze Inpostu paczki nie widać. Po kontakcie z infolinią udało nam się raz ustalić, iż przesyłka jest generowana ale nie opłacona (konto posiada środki). Wg. ich problem leży po stronie aplikacji. W międzyczasie wysyłaliśmy informację do Inpostu mailowo na integracje, ale od dwóch dni nie mamy odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...