Skocz do zawartości

Radosław www.sklep.kut-met.pl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Radosław www.sklep.kut-met.pl's Achievements

3

Reputacja

  1. Witam, w subiekcie mamy ustawione kilka cen towaru, jak ustawić w sello aby pobierało konkretną cenę towaru. Obecnie pobiera cenę hurtową brutto a chcemy ustawić aby pobierało inną zdefiniowaną cenę w subiekcie GT
  2. Nie korzystamy z grup wiadomości, najlepiej jakby autoresponder odpowiadał tylko na wiadomości zawierające słowo "Pytanie" w tytule wiadomości i na to odpowiadał w ustawionych godzinach ale nie oznaczał wiadomości jako przeczytanej. Allegro nie sprawdza odpowiedzi na pytania, jedynie w dyskusjach z kupujacym
  3. Niestety nie można ograniczyć uprawnień. Regulamin regulaminem a nasza sprzedaż widoczna.
  4. Znam, tylko ta aplikacja żąda dostępu do wszystkich ofert, ustawienia sprzedaży itp. Co oznacza że zewnętrzna firma otrzymuje dostęp do naszej sprzedaży
  5. Czy ktoś z sello podejmie temat? Właśnie straciliśmy status super sprzedawcy który mieliśmy od kilku lat, za to że pracujemy od pn-pt 8-16. Oczywiście powodem zbyt długa odpowiedź na wiadomość od kupującego........
  6. Programy stoją na serwerze, który jest cały czas włączony. Autoresponder ma odpowiadać tylko na wiadomości o określonym temacie. Synchronizacja poczty wystarczy standardowa jak ustawiona dotychczas (nie wiem skąd pomysł co minutę?) Rozwiązania firm zewnętrznych żądają dostępu do wszystkich informacji i ingerencji w sprzedaż z możliwością edycji itp. Nie chcę udostępniać firmom zewnętrznym takich informacji
  7. Sprawa autorespondera powraca i jest konieczna do utrzymania tytułu super sprzedawcy. Autoesponder musi mieć możliwość ustawienia godzin i dni w jakich działa, oraz możliwość ustawienia dla jakich wiadomości ma działać - najlepiej po tytule wiadomości zaczynającego się: Pytanie o przedmiot .... Pytanie o zakup.....
  8. Zysk z odpowiedzi jest taki, że po godzinach pracy firmy klient dostanie odpowiedź np o treści: Pracujemy od do od godziny do godziny odpowiemy jak najszybciej. Taki autoresponder powinien mieć możliwość ustawienia daty i godziny kiedy ma działać. Niestety klienci traktują allegro jako obsługę całodobową i potrafią dzwonić o 22. Widać po po nieodebranych rozmowach na telefonach które zostają w biurze. Jeśli allegro nie będzie liczylo soboty, niedzieli i dni świątecznych to była by dobra wiadomość, jednak tego nigdzie nie doczytałem ale jedynie był podany warunek 24h
  9. "Super Sprzedawca: wprowadzimy nowe kryteria dotyczące kontaktu z kupującymi Od kiedy: 1 lipca 2021 Super Sprzedawca to program dla najlepszych sprzedających na Allegro, dzięki któremu mają oni większe zaufanie kupujących, darmowe Monety do promocji ofert i inne korzyści. Od 1 lipca, aby zostać Super Sprzedawcą, trzeba będzie spełnić nowe warunki: 99% odpowiedzi na wiadomości klientów w ciągu 24 godzin 99% odpowiedzi w Dyskusjach w ciągu 24 godzin." W takim przypadku autorespondr jest konieczny. 99,9% firm pracuje od poniedziałku do piątku 8-16, co jeśli klienci zaczną zadawać pytania od piątku po godz 16:01? Odpowiemy dopiero w poniedziałek i allegro wywali nas z programu SS
  10. Mamy ustawione wszystkie do jednej paczki, z tym że dla inpostu nie ma takiego problemu
  11. Kolejny problem z DPD WzA. Jeśli klient kupi na jednej aukcji przedmioty które należy spakować w 2 paczki allegro prawidłowo pokazuje 2 przesyłki ale w sello nie można wygenerować 3 listów przewozowych. Tworzy tylko 1 list z informacją o przekroczonej wadze paczki Pobieranie stanu wykonania zlecenia utworzenia przesyłki z Allegro dla paczki "3604/2021" na koncie "kut-met" (2344019): Przesyłka jest zbyt ciężka (max. 31.5 kg) Kod błędu: 0 [ERROR]: Przesyłka jest zbyt ciężka (max. 31.5 kg) ścieżka: items.weight.value Powinny generować się 2 listy przewozowe z oznaczeniem 1/2 i 2/2
  12. A więc dla TAGU w polu Opis zawartości Dotyczy:[Klient::Nick] sello wyrzuca błąd przy pobieraniu etykiety dla klienta typu Client:xxxxxx Pobieranie wydruku etykiety z serwisu "Wysyłam z Allegro" dla paczki "3548/2021" na koncie "kut-met" (2344019): musi pasować do wzorca "[A-Za-z0-9-_]+" Kod błędu: 400 Bad Request [VALIDATION_ERROR]: musi pasować do wzorca "[A-Za-z0-9-_]+" ścieżka: getLabel.parcelId detale: Invalid value: Po zmianie na TAG Dotyczy:[Klient::Nick | replace_many=`:==;!==`] działa prawidłowo
  13. Mimo błędu jaki wcześniej nam wyskakiwał z pola numeru regencyjnego przesyłka powstała w panelu allegro, natomiast sello nie mogło pobrać listu przewozowego. Po usunięciu Nicku z numeru referencyjnego i usunięciu przesyłki w panelu allegro wygenerowała się na nowo i sello pobrało list przewozowy. Teraz testujemy Dotyczy:[Klient::Nick] w polu Opis zawartości. Na razie nie było zakupu od klienta z nickiem typu Client:xxxxxxxx Jeśli allegro zwróci błąd to spróbujemy wstawić TAG Dotyczy:[Klient::Nick | replace_many=`:==;!==`]
  14. Pobieranie wydruku etykiety z serwisu "Wysyłam z Allegro" dla paczki "3435/2021" na koncie "kut-met" (2344019): musi pasować do wzorca "[A-Za-z0-9-_]+" Kod błędu: 400 Bad Request [VALIDATION_ERROR]: musi pasować do wzorca "[A-Za-z0-9-_]+" ścieżka: getLabel.parcelId detale: Invalid value: Wcześniej podawało treść dla Invalid value ale tego błędu już nie mam w raorcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...