Skocz do zawartości

Aga Zgaga

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    348
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Aga Zgaga w dniu 30 Września 2021

Użytkownicy przyznają Aga Zgaga punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Aga Zgaga's Achievements

  1. A co widzisz w raporcie? Może jakiś zrzut podrzucisz? Może masz jakieś filtry uruchomione? Jeżeli w raportach "rezerwacje asortymentu", wszystko prawidłowo funkcjonuje i tego nie widzisz, to niestety nie potrafimy pomóc co może być przyczyną, takiego stanu rzeczy
  2. Gdzie to widzisz? Wydaje się, że jesteś w "Asortyment", a powinieneś sprawdzić w "Raporty" Po lewej stronie, na listingu wchodzisz w "Ewidencje dodatkowe -> Raporty -> Rezerwacje asortymentu" Po uruchomieniu raportu możesz wskazać "Asortyment" -> "symbol zawiera" i wyszukać dany symbol asortymentu, który akurat Ciebie interesuje. Jeszcze możesz zajrzeć tu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/5807,subiekt-nexo-–-jak-wyliczyc-raport-prezentujacy-rezerwacje-asortymentu.html?token=IjIwMjQvMDIvMjUsIDEzOjI1OjEyLS0-cmV6ZXJ3YWNqZSBhc29ydHltZW50dSwgIg.zBke8-ovL6-p3hRLL6DUQdN7xJ0
  3. Cześć, podeślij treść błędu z raportu, będzie łatwiej pomóc
  4. Cześć, co blokuje dany asortyment, zawsze możesz sprawdzić w "Ewidencje dodatkowe -> Raporty -> Rezerwacje asortymentu" Po uruchomieniu raportu możesz wskazać "Asortyment" -> "symbol zawiera" i wyszukać dany symbol asortymentu, który akurat Ciebie interesuje. Mam nadzieję, że ta informacja chociaż coś Ci pomoże Jeszcze możesz zajrzeć tu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/5807,subiekt-nexo-–-jak-wyliczyc-raport-prezentujacy-rezerwacje-asortymentu.html?token=IjIwMjQvMDIvMjUsIDEzOjI1OjEyLS0-cmV6ZXJ3YWNqZSBhc29ydHltZW50dSwgIg.zBke8-ovL6-p3hRLL6DUQdN7xJ0
  5. Nie, no oczywiście, jak zwykle masz rację... jak ktoś mówi zainstaluj Netfliksa, to będziesz mógł filmy oglądać..., to instalujesz i oglądasz, czy najpierw musisz skonfigurować? Chociażby utworzyć konto i się zalogować? Pytanie retoryczne, proszę nie odpowiadać. Ktoś kto pyta, tu na forum, nie zawsze ma wiedzę, co musi zrobić... a co za tym idzie nie wie jakie informacje są potrzebne do rozwiązania jego problemu. Nie łatwiej jest dopytać i uzyskać informację, które są potrzebne do rozwiązania... No ale, po co od razu pytać, przecież można sobie tylko popisać i wnieść niewiele, zamiast pomóc albo i nie pomaga, jeżeli nie chce... ale to po co traci czas na pisanie i nie pomaganie
  6. Wystarczyło podpowiedzieć koledze, że: podczas instalacji Subiekta, mamy do wyboru: Instalacja standardowa oraz Zaawansowana. Instalację standardową instalujemy na głównym komputerze (serwerze) i tu instaluje się baza SQL. Instalację Zaawansowaną wybieramy na pozostałych komputerach w sieci (komputerach klienckich) i tu wskazujemy bazę już zainstalowaną na pierwszym komputerze (serwerze). lub zaproponować pomoc w instalacji - oczywiście za... co łaska
  7. Od tego jest to forum, żeby pytać jak się czegoś nie wie
  8. Cześć, jak zainstalujesz Subiekta na 3 komputerach w jednej sieci (czyli w jednym pomieszczeniu, jednym budynku, gdzie wszystkie komputery korzystają z tego samego internetu), to utworzy się jedna baza danych. Wtedy możesz pracować na 3 stanowiskach i na każdym będziesz widział to samo w S ubiekcie (oczywiście, jeżeli nie zablokujesz dostępu do jakiś danych innemu użytkownikowi). Można również łączyć się np. z domu, czyli z innej sieci, ale wymaga to konfiguracji np. pulpitu zdalnego lub instalacji programu np. AnyDesk. Jak przedmówcy już wskazali... Baza pracuje samodzielnie nie można połączyć dwóch w jedną. Instalujesz bazę na 1 komputerze i on nazywa się serwerem, nawet jak na nim pracujesz, czyli wystawiasz w Subiekcie dokumenty. Pozostałe komputery w jednej sieci nazywają się klienckimi, czyli łączą się po sieci z serwerem (tym pierwszym komputerem) i również można wystawiać dokumenty, widać wszystko to co się wystawiło na pozostałych komputerach. Archiwizacja pozwala odzyskać bazę w przypadku awarii komputera, na którym jest zainstalowana baza Subiekta. Warto, zawsze, również robić archiwizacje lokalnie, u siebie na komputerze.
  9. Najprawdopodobniej wersja programów Subiekt i Sello nie zgrywa się. W przypadku Subiekta Nexo 49.0.0, musisz mieć wersję Sello 1.43.6 "Aktualizacja zawiera poprawkę umożliwiającą współpracę z wersją Subiekta nexo 49. Oznacza to również, że Sello w wersji 1.43.6 oraz nowszej nie będzie poprawnie współpracować z Subiektem nexo w wersji 48 i starszych. W takim wypadku konieczna jest aktualizacja Subiekta nexo do wersji minimum 49."
  10. Odpowiedź Allegro: "Potwierdzam wystąpienie problemów technicznych, które uniemożliwiają wygenerowanie etykiet w naszym narzędziu. Sprawa została już skierowana do naszego zespołu technicznego. Trwają prace nad jak najszybszym wprowadzeniem niezbędnych poprawek. Najmocniej przepraszam Panią za zaistniałą sytuację i powstałe w związku z tym utrudnienia. Prosiłbym o wskazanie numerów zamówień, które nie będą miały możliwości zrealizowania w dniu dzisiejszym, poproszę o wykluczenie tych zamówień z jakości sprzedaży."
  11. Odpowiedź Allegro: "Potwierdzam wystąpienie problemów technicznych, które uniemożliwiają wygenerowanie etykiet w naszym narzędziu. Sprawa została już skierowana do naszego zespołu technicznego. Trwają prace nad jak najszybszym wprowadzeniem niezbędnych poprawek. Najmocniej przepraszam Panią za zaistniałą sytuację i powstałe w związku z tym utrudnienia. Prosiłbym o wskazanie numerów zamówień, które nie będą miały możliwości zrealizowania w dniu dzisiejszym, poproszę o wykluczenie tych zamówień z jakości sprzedaży."
  12. Cześć, u nas to samo Zamówienia wpadają normalnie "Do paczek", natomiast nie pobiera formularz dostawy i zapłaty. Sprawdzaliśmy w Allegro, normalnie zamówienia są opłacone, gotowe do wysyłki. Próbowaliśmy utworzyć paczki w Sello i niestety nie idzie. Pojawia się błąd: "Tworzenie paczki xxxxx: {"status":400,"error":"validation_failed","message":"There are some validation errors. Check details object for more info.","details":{"receiver":[{"email":"allegro_order_not_found"}]}}" Próbowaliśmy utworzyć paczki bezpośrednio poprzez WzA i nie idzie. Nie ma danych odbiorcy paczki U nas problem dotyczy zamówień z przewoźnikiem Allego DPD, Allegro UPS, Allegro Paczkomaty. Dotyczy to tworzenia przesyłek poprzez WzA oraz bezpośrednio poprzez InPost ShipX. Sello 1.43.6 @Bartosz Rosa potrzebna pilna pomoc Ps. domyślamy się, że to może być grubszy temat, bo nie można tworzyć paczek ani poprzez WzA, ani poprzez InPost ShipX do godziny około 11:00 było normalnie
  13. Cześć, edytuj ulicę na "Maja 1"... powinno pójść
  14. Zaktualizowaliśmy Sello do najnowszej wersji 1.43.5 i... wszystko działa Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...