-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Edward Dobosz's Achievements
1
Reputacja
-
mikroGratyfikant v. 1.74 HF1 (1.7401.1.5508) zauważone dwa problemy. PIT-4R za 2022, Wysyłka elektroniczna. Po kliknięciu w Generuj deklarację elektroniczną, następnie w "dane autoryzujące" pojawia się komunikat "Złożenie podpisu elektronicznego nie powiodło się" Nie wyskakuje okienko do wpisania kwoty dochodu. Wysyłka niemożliwa. Czy to dlatego, że zaliczki wyniosły 0 (zero) zł i PIT-4 jest zerowy ?
-
Rachmistrz GT 1.70 HF3 brak wersji zaliczki miesięcznej PIT na rok 2022
Edward Dobosz odpowiedział Edward Dobosz → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Rachmistrz GT
Abonament kupuję bezpośrednio w Insert zatem kieruję pytania tam gdzie towar kupiłem. Zainstalowałem aktualizację która została udostępniona raptem kilka dni temu. Chciałbym uświadomić że jest już luty i należałoby wyliczyć deklarację i zapłacić składkę za styczeń 2022 Na forum szukałem ale nie ma żadnej wzmianki na temat nieaktualnego formularza PIT za styczeń 2022, dlatego napisałem o tym w forum. Moim celem było zwrócenie uwagi na błąd, który mam nadzieję szybko zostanie naprawiony. -
Rachmistrz GT ostatnia wersja 1.70 HF3 Deklaracje skarbowe- zaliczka miesięczna PIT. Brak możliwości wyliczenia zaliczki miesięcznej PIT za styczeń 2022r. Rachmistrz GT pokazuje tylko stare wersje do 31.12.2021r. które uniemożliwiają wyliczenie zaliczki za styczeń 2022r. Brak jakiejkolwiek informacji na stronach Insert. Brak odpowiedzi na formularz wysłany wczoraj do Insert.
-
Po aktualizacji z wersji 1.60 do wersji 1.60 SP1 i próbie wygenerowania PIT-11 dla pracowników zauważyłem, że lista wyboru pracownika do wygenerowania deklaracji wyświetla dwa razy tego samego pracownika. Sprawdziłem Ewidencję Osobową i tam także pojawiły się zduplikowane karty obecnych pracowników. Każdy obecny pracownik teraz ma dwie kartoteki, jedna kartotek zawiera wszystkie dane, druga kartoteka tego samego pracownika jest pusta. Nie wiadomo jak wygenerowały się te nowe, puste karty. Wypłaty generowałem co miesiąc automatycznie i nie robiłem żadnych zmian w kartotekach ani nie dodawałem żadnego pracownika w ciągu roku. Próba usunięcia pustych kartotek kończy się odmową z ostrzeżeniem "Błąd usunięcia danych. Zapis spowodowałby naruszenie integralności danych" Nigdy nie miałem takiego problemu. Proszę o wskazówki
-
Status VAT - wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera
Edward Dobosz odpowiedział MONIKA KARASEK → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Rachmistrz GT
W Insercie podobno trwają prace nad usunięciem problemu braku połączenia z serwerem. Mam nadzieję, że do 25.09.2019, terminu wysłania pliku jpk, Rachmistrz GT zostanie naprawiony