Skocz do zawartości

Edward Dobosz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Edward Dobosz's Achievements

1

Reputacja

  1. mikroGratyfikant v. 1.74 HF1 (1.7401.1.5508) zauważone dwa problemy. PIT-4R za 2022, Wysyłka elektroniczna. Po kliknięciu w Generuj deklarację elektroniczną, następnie w "dane autoryzujące" pojawia się komunikat "Złożenie podpisu elektronicznego nie powiodło się" Nie wyskakuje okienko do wpisania kwoty dochodu. Wysyłka niemożliwa. Czy to dlatego, że zaliczki wyniosły 0 (zero) zł i PIT-4 jest zerowy ?
  2. Abonament kupuję bezpośrednio w Insert zatem kieruję pytania tam gdzie towar kupiłem. Zainstalowałem aktualizację która została udostępniona raptem kilka dni temu. Chciałbym uświadomić że jest już luty i należałoby wyliczyć deklarację i zapłacić składkę za styczeń 2022 Na forum szukałem ale nie ma żadnej wzmianki na temat nieaktualnego formularza PIT za styczeń 2022, dlatego napisałem o tym w forum. Moim celem było zwrócenie uwagi na błąd, który mam nadzieję szybko zostanie naprawiony.
  3. Rachmistrz GT ostatnia wersja 1.70 HF3 Deklaracje skarbowe- zaliczka miesięczna PIT. Brak możliwości wyliczenia zaliczki miesięcznej PIT za styczeń 2022r. Rachmistrz GT pokazuje tylko stare wersje do 31.12.2021r. które uniemożliwiają wyliczenie zaliczki za styczeń 2022r. Brak jakiejkolwiek informacji na stronach Insert. Brak odpowiedzi na formularz wysłany wczoraj do Insert.
  4. Niestety czynności serwisowe nie pomogły. W zasadzie zaczyna się nowy okres podatkowy, czy nie byłoby lepiej utworzyć nowy podmiot i ręcznie wprowadzić nowe dane ? Mam tylko 2 pracowników.
  5. Po aktualizacji z wersji 1.60 do wersji 1.60 SP1 i próbie wygenerowania PIT-11 dla pracowników zauważyłem, że lista wyboru pracownika do wygenerowania deklaracji wyświetla dwa razy tego samego pracownika. Sprawdziłem Ewidencję Osobową i tam także pojawiły się zduplikowane karty obecnych pracowników. Każdy obecny pracownik teraz ma dwie kartoteki, jedna kartotek zawiera wszystkie dane, druga kartoteka tego samego pracownika jest pusta. Nie wiadomo jak wygenerowały się te nowe, puste karty. Wypłaty generowałem co miesiąc automatycznie i nie robiłem żadnych zmian w kartotekach ani nie dodawałem żadnego pracownika w ciągu roku. Próba usunięcia pustych kartotek kończy się odmową z ostrzeżeniem "Błąd usunięcia danych. Zapis spowodowałby naruszenie integralności danych" Nigdy nie miałem takiego problemu. Proszę o wskazówki
  6. W Insercie podobno trwają prace nad usunięciem problemu braku połączenia z serwerem. Mam nadzieję, że do 25.09.2019, terminu wysłania pliku jpk, Rachmistrz GT zostanie naprawiony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...