Skocz do zawartości

Edward Dobosz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Niestety czynności serwisowe nie pomogły. W zasadzie zaczyna się nowy okres podatkowy, czy nie byłoby lepiej utworzyć nowy podmiot i ręcznie wprowadzić nowe dane ? Mam tylko 2 pracowników.
  2. Po aktualizacji z wersji 1.60 do wersji 1.60 SP1 i próbie wygenerowania PIT-11 dla pracowników zauważyłem, że lista wyboru pracownika do wygenerowania deklaracji wyświetla dwa razy tego samego pracownika. Sprawdziłem Ewidencję Osobową i tam także pojawiły się zduplikowane karty obecnych pracowników. Każdy obecny pracownik teraz ma dwie kartoteki, jedna kartotek zawiera wszystkie dane, druga kartoteka tego samego pracownika jest pusta. Nie wiadomo jak wygenerowały się te nowe, puste karty. Wypłaty generowałem co miesiąc automatycznie i nie robiłem żadnych zmian w kartoteka
  3. W Insercie podobno trwają prace nad usunięciem problemu braku połączenia z serwerem. Mam nadzieję, że do 25.09.2019, terminu wysłania pliku jpk, Rachmistrz GT zostanie naprawiony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...