Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Katarzyna Tubielewicz

InsERT
  • Ilość treści

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Katarzyna Tubielewicz wygrał w ostatnim dniu 7 kwietnia

Katarzyna Tubielewicz ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O Katarzyna Tubielewicz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzień dobry, usługa Dokumenty Portalu Biura jest dostępna w linii GT od wersji 1.63. Więcej informacji odnajdzie Pani w tym wątku.
  2. Mam ogromną przyjemność poinformować Państwa, że wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, chcielibyśmy przedstawić pierwszą odsłonę nowej usługi firmy InsERT - Dokumenty+ dla przedsiębiorstw pracujących na linii InsERT nexo. Usługa ta umożliwia przekazywanie przez pracowników i współpracowników firmy dokumentów do księgowości przedsiębiorstwa (szerzej o usłudze w wątku tutaj). Uruchomienie usługi Przygodę rozpoczynamy od udostępnienia pierwszej odsłony usługi Dokumenty+ w linii InsERT nexo w wersji 31, a dokładnie w Rachmistrzu nexo i Rewizorze nexo. Usługę Dokumenty+ należy włączyć w Laboratorium. Po aktywacji usługi, wystarczy dodać dokument (skan lub zdjęcie), by po chwili zobaczyć efekt w programie księgowym. Do korzystania z usługi można zaprosić wielu pracowników, dodając nowych użytkowników firmy z poziomu Konta InsERT. Usługa dostępna jest pod adresem https://dokumenty.insert.com.pl/ Szczegółowe informacje na temat usługi Dokumenty+ dostępne są w artykule e-Pomocy. OCR w Dokumentach+ Z usługą Dokumenty+ współpracuje również automatyczne rozpoznawanie dokumentów. Usługę tę należy uruchomić w ramach Laboratorium (po wcześniejszym włączeniu usługi Dokumenty+). Podczas dodawania zapisu księgowego program automatycznie wypełni zapis księgowy danymi rozpoznanymi z dokumentu. Nie ukrywamy, że we wstępnej fazie program najlepiej radzi sobie z fakturami wystawionymi z naszych systemów. Natomiast zależy nam na zebraniu Państwa opinii, dlatego prezentujemy Państwu tę usługę na wczesnym etapie jej tworzenia. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z usługą i dzielenia się opiniami na jej temat. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania w wcześniej wspomnianym dedykowanym wątku.
  3. Mam ogromną przyjemność poinformować Państwa, że wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, chcielibyśmy przedstawić pierwszą odsłonę nowej usługi firmy InsERT - Dokumenty+ dla przedsiębiorstw pracujących na linii InsERT nexo. Usługa ta umożliwia przekazywanie przez pracowników i współpracowników firmy dokumentów do księgowości przedsiębiorstwa (szerzej o usłudze w wątku tutaj). Uruchomienie usługi Przygodę rozpoczynamy od udostępnienia pierwszej odsłony usługi Dokumenty+ w linii InsERT nexo w wersji 31, a dokładnie w Rachmistrzu nexo i Rewizorze nexo. Usługę Dokumenty+ należy włączyć w Laboratorium. Po aktywacji usługi, wystarczy dodać dokument (skan lub zdjęcie), by po chwili zobaczyć efekt w programie księgowym. Do korzystania z usługi można zaprosić wielu pracowników, dodając nowych użytkowników firmy z poziomu Konta InsERT. Usługa dostępna jest pod adresem https://dokumenty.insert.com.pl/ Szczegółowe informacje na temat usługi Dokumenty+ dostępne są w artykule e-Pomocy. OCR w Dokumentach+ Z usługą Dokumenty+ współpracuje również automatyczne rozpoznawanie dokumentów. Usługę tę należy uruchomić w ramach Laboratorium (po wcześniejszym włączeniu usługi Dokumenty+). Podczas dodawania zapisu księgowego program automatycznie wypełni zapis księgowy danymi rozpoznanymi z dokumentu. Nie ukrywamy, że we wstępnej fazie program najlepiej radzi sobie z fakturami wystawionymi z naszych systemów. Natomiast zależy nam na zebraniu Państwa opinii, dlatego prezentujemy Państwu tę usługę na wczesnym etapie jej tworzenia. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z usługą i dzielenia się opiniami na jej temat. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania w wcześniej wspomnianym dedykowanym wątku.
  4. Szanowni Państwo! Mam ogromną przyjemność poinformować Państwa, że wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, chcielibyśmy przedstawić pierwszą odsłonę nowej usługi firmy InsERT - Dokumenty+ dla przedsiębiorstw pracujących na linii InsERT nexo. W tym momencie jest to usługa „bliźniacza” do usługi Dokumenty znanej z Portalu Biura. Usługa ta umożliwia przekazywanie przez pracowników i współpracowników firmy dokumentów do księgowości przedsiębiorstwa (szerzej o usłudze poniżej). Jest to dopiero początek drogi, gdyż jednocześnie pracujemy nad rozwojem usługi oraz jak najszybszym udostępnieniem jej dla firm pracujących na linii InsERT GT. Dzięki usłudze Dokumenty+ dział księgowości przedsiębiorstwa będzie mógł automatycznie otrzymywać przekazane za pomocą aplikacji dokumenty od pracowników. Pracownik ma możliwość wysłania zdjęć dokumentów (np. zrobionych przy użyciu smartfona) lub dokumentów w formacie plików pdf, korzystając z przeglądarki na komputerze lub prosto ze swojego telefonu. Każdy przesłany dokument może opatrzyć odpowiednim komentarzem. Wysłane przez pracownika dokumenty są automatycznie pobierane bezpośrednio do programów księgowych InsERT nexo. W programach księgowych dostępny jest nowy serwis: Dokumenty+, który umożliwia pracę nad przesłanymi dokumentami. Możliwe jest przejrzenie przesłanych dokumentów, opisanie ich, a następnie seryjne wprowadzenie wybranej grupy dokumentów. Można również wprowadzać dokumenty bez ich wcześniejszego opisu, decydując o sposobie księgowania na bieżąco. Wprowadzanie dokumentów odbywa się w nowym widoku, gdzie obok formatki wybranego zapisu dostępny jest podgląd przesłanego dokumentu. Podgląd dokumentu będzie również dostępny z poziomu ewidencji księgowych, np. z Księgi przychodów i rozchodów czy Dokumentów księgowych. Uruchomienie usługi Przygodę rozpoczynamy od udostępnienia pierwszej odsłony usługi Dokumenty+ w linii InsERT nexo w wersji 31, a dokładnie w Rachmistrzu nexo i Rewizorze nexo, prosząc o Państwa opinie. Usługę Dokumenty+ należy włączyć w Laboratorium. Po aktywacji usługi, wystarczy dodać dokument (skan lub zdjęcie), by po chwili zobaczyć efekt w programie księgowym. Do korzystania z usługi można zaprosić wielu pracowników, dodając nowych użytkowników firmy z poziomu Konta InsERT. Usługa dostępna jest pod adresem https://dokumenty.insert.com.pl/ Szczegółowe informacje na temat usługi Dokumenty+ dostępne są w artykule e-Pomocy. OCR w Dokumentach+ Z usługą Dokumenty+ współpracuje również automatyczne rozpoznawanie dokumentów. Usługę tę należy uruchomić w ramach Laboratorium (po wcześniejszym włączeniu usługi Dokumenty+). Podczas dodawania zapisu księgowego program automatycznie wypełni zapis księgowy danymi rozpoznanymi z dokumentu. Nie ukrywamy, że we wstępnej fazie program najlepiej radzi sobie z fakturami wystawionymi z naszych systemów. Natomiast zależy nam na zebraniu Państwa opinii, dlatego prezentujemy Państwu tę usługę na wczesnym etapie jej tworzenia. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z usługą i dzielenia się opiniami na jej temat. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.
  5. Dzień dobry, w najbliższym czasie mamy zaplanowanie pochylenie się nad tym problemem, jednak nie mogę wskazać w tym momencie żadnych konkretnych terminów. Jedyne co mogę zaproponować na ten moment, to wykorzystanie możliwości dodania kilku zapisów do jednego skanu.
  6. Funkcjonalność taką mamy zapisaną do realizacji w jednej z najbliższych wersji.
  7. Problem z niepowodzeniem wysyłki Raportu Przelewy do Portalu Biura, spowodowany brakiem ustawienia grupy pracowniczej w pracownikach został naprawiony w wersji GT 1.62 SP2, która już się ukazała.
  8. Problem z niepowodzeniem wysyłki Raportu Przelewy do Portalu Biura, spowodowany brakiem wpisanego mikrorachunku został naprawiony w wersji GT 1.62 SP2, która już się ukazała.
  9. Dzień dobry, Pani sugestia została zapisana.
  10. W takim razie zapisuję sugestię do realizacji w jednej z najbliższych wersji.
  11. Proszę mi jeszcze powiedzieć, czy takie informacje były by wystarczające. Dla każdego raportu wyświetlamy dane związane z ostatnią wysyłką tego raportu: - za jaki okres został wysłany - data wysyłki/próby wysyłki - status powodzenia (czy raport się wysłał, czy wystąpił jakiś błąd wraz ze szczegółami ewentualnych błędów).
  12. Dzień dobry, z jakiej linii produktów Pani korzysta: GT czy nexo?
  13. Witam, dokładnie o to chodziło. Jest to problem, który już wcześniej zidentyfikowaliśmy i zostanie naprawiony do najbliższej wersji GT. Natomiast czynności, które Pani podjęła są dobrym obejściem problemu na ten moment.
  14. Dzień dobry, dziękuję za obszerny opis. Będę drążyć dalej, w takim razie. Proszę mi powiedzieć, czy w tym podmiocie są dodani pracownicy? Jeżeli tak, czy istnieją tacy bez nadanej grupy pracowniczej?
  15. Zidentyfikowaliśmy podobny problem ze znikającą ikoną PB. Został on naprawiony do wersji 1.63.
×