Skocz do zawartości

Katarzyna Tubielewicz

InsERT
  • Liczba zawartości

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Katarzyna Tubielewicz w dniu 7 Kwietnia 2020

Użytkownicy przyznają Katarzyna Tubielewicz punkty reputacji!

Reputacja

22 Excellent

O Katarzyna Tubielewicz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry, niestety potwierdzamy występowanie błędu. Problem występuje w wypadku, gdy właściciela firmy (musi tak być oznaczony w MF) rozliczamy deklaracją RCA. W tym wypadku składka ZUS wspólnika jest naliczana podwójnie. Co ciekawe, błąd pojawił się w wersji 35. Problem zostanie naprawiony w najbliższej wersji.
  2. Dziękuję bardzo za szeroką wypowiedź odnośnie Państwa potrzeb. Niestety w tym momencie nie można nic z tym zrobić, są to nasze niedopatrzenia względem wydruków. W wersji nad którą aktualnie pracujemy, poprawiliśmy wygląd wydruków. Są dużo czytelniejsze. Dodaliśmy również mi.in. nagłówek z danymi klienta. Z tym że to są dalej wydruki widoku (wydruk będzie generowany z uwzględnieniem chociażby wybranych na widoku filtrów). Tak jak pisałam wyżej, pracujemy właśnie nad czytelnością i estetyką wydruków. Dodatkowo w kolejnej wersji będziemy zajmować się wydrukami KPiR, t
  3. Opublikowaliśmy małą wersję zwierającą zmiany dotyczące wysyłki dokumentów za pomocą wiadomości e-mail. Główne zmiany to: Ograniczyliśmy wysyłanie dokumentów do tych dodanych do wiadomości jako załączniki. Nie będą przyjmowane te załączone w treści wiadomości. Dodaliśmy możliwość wysyłania załączników w formacie .zip, który może zawierać jedynie akceptowane formaty plików: pliki obrazkowe (np. jpeg, jpg, png, bmp) lub pliki .pdf. O tym jakie błędy mogą pojawić się podczas wysyłania dokumentów wiadomością e-mail i jak sobie z nimi radzić, można przeczytać w tym artyku
  4. Planujemy wprowadzić kilka zmian, które mogą poprawić przejrzystość przeglądania dokumentów. - chcemy dodać możliwość określania, jakiego typu jest dodawany dokument (czy to za pomocą kategorii czy innych mechanizmów), - chcemy pokazywać kluczowe, automatycznie odczytane dane z dokumentu (np. numer dokumentu, kontrahent) już w aplikacji webowej, tak by identyfikacja dokumentu była łatwiejsza. Analizujemy temat wprowadzenie struktury organizacyjnej firmy wraz z odpowiednimi uprawnieniami.
  5. Dzień dobry, poproszę w takim razie dane Państwa biura i klienta, na którym występuje problem (numery NIP wystarczą) - oczywiście wiadomością prywatną. Ponad to poproszę o odpowiedzi na poniższe pytania: Czy problem występuje na jednym czy wielu klientów? Czy problem występował wcześnie? Czy zaczął występować od jakiegoś momentu, który są w stanie Państwo określić? Czy w ostatnim czasie "działo się" coś z bazą, np. była dearchiwizowana? Odpowiedzi na te pytania pomogą nam w namierzeniu problemu.
  6. Super. Zwrócimy na to uwagę. Może mieć w związku z przerwaniem programu.
  7. Proszę zacząć od odłączenia Konta Insert i podłączenia go ponownie. Proszę sprawdzić, jak zachowa się program i opisać rezultat.
  8. Ad. 1. Przychody oraz koszty liczone są ze sprawozdania finansowego 'Definicja deklaracji CIT-8(26) i CIT-8(27) oraz zaliczki miesięcznej/kwartalnej CIT(5)' , konkretnie z sekcji D.1. PRZYCHODY oraz D.2. KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODÓW. Są to te same wartości, które można znaleźć w raporcie 'Informacja zbiorcza' (nexo). Ad. 2. Czy mówimy tutaj o widoku podsumowania Rozrachunków, czy szczegółach: Należnościach lub Zobowiązaniach? Jeżeli o widoku podsumowania, proszę powiedzieć, czy kafelek z miesiącem za który został przesłany Raport Rozrachunki w ogóle istnieje czy może są tam
  9. Tak, chcemy rozwinąć funkcjonalność związaną z rozliczeniem biura z klientem biura. Mamy w planach umożliwienie dostarczania dokumentów z biura do klienta (aby biuro nie musiało wysyłać dodatkowych dokumentów dla klienta innymi drogami, a mogło również przez PB, mam tu na myśli takie dokumenty jak np. pisma do urzędów, pisma do komorników, itd.) oraz analizujemy kwestie kadrowo-płacowe. Chętnie się dowiem jakie są potrzeby Państwa biura w tym zakresie.
  10. Tak, w między czasie ponownie spotkaliśmy się z podobnym problemem i został on już naprawiony. Proszę o podanie numeru wersji programu GT, którego Państwo używacie. Poproszę również o odpowiedzi na poniższe pytania. Czy używali Państwo opcji Odśwież listę dokumentów (w module Portal Biura - Dokumenty - obraz poniżej)? Przypominam, że nie jest ona tożsama z opcją Odśwież [F5] - która odświeża tylko zawartość grida. Operacja Odśwież listę dokumentów wywołuje pobranie dokumentów z Portalu Biura. Proszę ją wywołać, zwrócić uwagę, czy pojawiają się jakieś komunikaty
  11. Póki usługa jest dostępna w Laboratorium, nie ma żadnych limitów. Dopóki usługa jest aktywna, wszystkie dokumenty przechowywane są w chmurze (wraz z całą ich historią aktywności). Na ten moment w programach zapisujemy jedynie historię komentarzy (a nie całą aktywność).Sposób przechowywania plików zależy od linii produktów, o której mówimy. Dla nexo: Pliki zapisywane są w bazie i przechowujemy je przez ok 30 dni od momentu ostatniego dostępu do nich. Po tym czasie są czyszczone - usuwane z bazy. Gdy wymagany jest dostęp do pliku po tym czasie, np. gdy chcemy sprawdzić
  12. Dziękuję za wyjaśnienia! Dopisuję do sugestii.
  13. Rozumiem, że klienci chcieliby mieć możliwość definiowania własnych kategorii, a co za tym idzie u każdego mogłyby by być inne? Czy Państwu, jako biuru, wystarczy jedynie wgląd, do jakiej kategorii został przypisany dany dokument?
  14. Dzień dobry, z tego co rozumiem pyta Pan o uprawnienie w nexo, które pozwoli użytkownikowi przeglądać zaksięgowane dokumenty wraz z podglądem .pdf przy jednoczesnym braku dostępu do Portalu Biura. Jeżeli tak, to w tym wypadku należy odebrać danemu użytkownikowi uprawnienie "Portal Biura - zarządzanie" i mimo braku dostępu do PB, użytkownik wciąż będzie widział podpięte .pdf do zapisów księgowych.
  15. Dzień dobry, w tym momencie nie ma takiej możliwości. Mamy zapisaną wysyłkę tych deklaracji do realizacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...