Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Katarzyna Tubielewicz

InsERT
  • Ilość treści

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Katarzyna Tubielewicz wygrał w ostatnim dniu 7 kwietnia

Katarzyna Tubielewicz ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Good

O Katarzyna Tubielewicz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzień dobry, interfejs użytkownika w tym oknie nie wyświetla się prawidłowo, rozwiązanie problemu podane jest w tym wątku:
  2. Dzień dobry, sugestia zapisana. Przypomnę, że w Portalu Biura istnieje powiadomienie o pojawieniu się nowych dokumentów przesłanych przez klientów. Powiadomienie będzie dostarczane drogą mailową, będzie w nim dostępna lista klientów biura, którzy przesłali nowe dokumenty, wraz z liczbą nowych dokumentów. W ustawieniach można zdecydować, jak często oraz kiedy takie powiadomienie powinno się wysyłać.
  3. Dzień dobry. Skany dokumentów przechowywane są w chmurze obliczeniowej. Przechowywane są tam do zakończenia udostępniania usługi dla danego klienta. Od tego czasu w ciągu 90 dni usuwamy je z chmury. Sugestia została zapisana.
  4. Dzień dobry, przede wszystkim proszę się upewnić, czy w ustawieniach Portalu Biura (Serwis Portal Biura/Raporty menu Ustawienia) Powiadomienie o nowych dokumentach jest ustawione z oczekiwaną przez Państwa częstotliwością. Przypominam, że powiadomienie to jest powiadomieniem zbiorczym ustawianym dla wszystkich klientów biura. Jeżeli opcja jest włączona, proszę o szczegóły jej ustawienia (może być screen) oraz o nip chociaż jednego klienta, dla którego nie ma powiadomienia o nowych dokumentach (oczywiście w wiadomości prywatnej).
  5. Dzień dobry, Portal Biura aktywują Państwo sami z poziomu programu księgowego. Po aktywowaniu odpowiedniej usługi (Raporty i/lub Dokumenty) należy udostępnić ją klientowi (lub w Państwa przypadku - sobie). Jeżeli te czynności zostały wykonane - po udostępnieniu usługi Raporty powinna pojawić się możliwość wysyłania raportów z poziomu programu księgowego. Należy więc wysłać raporty za odpowiedni miesiąc. Powinny pojawić się one na portalu. Po udostępnieniu usługi Dokumenty i zalogowaniu się na stronę portalu, przesyłanie dokumentów z poziomu Portalu Biura powinno być możliwe. Co do raportów. Wspomniany komunikat pozwala mi przypuszczać, że raporty nie zostały jeszcze wysłane do Portalu Biura. Jeżeli mimo udostępnienia usługi Raporty i wysłania ich za odpowiedni miesiąc, nie pojawiają się one na Portalu, proszę o informację, z jakiego programu Państwo korzystają. Za który miesiąc raporty zostały wysłane? Czy podczas ich wysyłki w kreatorze pojawia się jakiś błąd? Jeżeli raporty zostały wysłane, a na Portalu ich nie widać, poproszę o screena z podsumowania kreatora wysyłki raportów. Co do dokumentów. Jeżeli udostępnili Państwo usługę Dokumentów, proszę powiedzieć, czy mają do niej Państwo dostęp na Portalu Biura (opcja w menu: Moje Dokumenty)? Czy po przejściu na stronę Moje Dokumenty widoczny jest przycisk Dodaj pliki? Czy pojawiają się jakieś błędy przy próbie wysłania pliku?
  6. Dzień dobry. Oczywiście jest to błędna sytuacja, która jest skutkiem ostatnich zmian interfejsowych na stronie Start. Problem ten jest nam znany i zostanie naprawiony w kolejnej wersji. Występuje dlatego, że w tym momencie na stronie Start zadania pojawią się dopiero w kolejnym miesiącu, od miesiąca założenia Portalu Biura. Problem więc występuje jedynie dla pierwszego miesiąca. Kolejne miesiące będą już prawidłowo wyświetlane na stronie startowej. Tak jak Pani zauważyła, dane na Portalu Biura są dostępne na odpowiednich stronach z podatkami i składkami ZUS. Problem jest związany tylko ze stroną Start.
  7. Oczywiście. Z poziomu Konta InsERT, należy wejść w zarządzanie firmą, następnie na zakładkę Użytkownicy. Kliknąć przycisk Dodaj Użytkownika. W tym miejscu możliwe jest zapraszanie nowych użytkowników (po podaniu adresu e-mail, na który zaproszenie ma zostać wysłane) oraz nadawanie im uprawnień do odpowiednich produktów. Należy tutaj zaznaczyć Portal Biura i potwierdzić klikając Dodaj Użytkownika.
  8. Dzień dobry, przenieśliśmy Pani pytanie w odpowiedniejsze miejsce. Rozumiem, że klient nie widzi kwot przelewów na stronie Start za wybrany okres? Czy za ten okres zostały wyliczone deklaracje? Czy pojawiają się jakieś błędy podczas wysłania Raportu Przelewy za ten okres? Jeżeli nie, proszę wejść w Podgląd Portalu Biura tego klienta i sprawdzić, czy na stronie Start pojawia się specjalny komunikat np. "Brak wyliczeń za lipiec 2020" lub "Witamy w Portalu Biura" upewniając się, że przy tytule "Wyliczenia podatkowe i wynagrodzenia" wybrany jest odpowiedni miesiąc. Idąc dalej, czy na stronach z Podatkami i Składkami ZUS w odpowiedniej sekcji (czy to dla właściciela/wspólników, firmy czy pracowników) występują dane za wybrany miesiąc?
  9. Ustawienia powiadomień na stronie Portal Biura w trybie poglądu są nieaktywne, ponieważ są to ustawienia przeznaczone dla klienta biura. Biuro ma tu jedynie możliwość podejrzenia wybranych przez klienta ustawień, tak by w łatwy sposób było w stanie mu pomóc w razie takiej potrzeby. Wszystkie ustawienia Portalu Biura przeznaczone dla biura rachunkowego są dostępne jedynie z aplikacji desktopowych (w Pani przypadku: Rewizor/Rachmistrz GT), dokładnie w tym miejscu, o którym Pani napisała.
  10. Odczytywanie faktur (OCR) jest funkcją we wstępnej fazie rozwoju (stąd jest w Laboratorium). Ciągle pracujemy nad rozwojem modelu przenoszącego dane. Na ten moment w linii GT system rozpoznaje: numer dokumentu, NIP nabywcy/sprzedawcy (z możliwością dodania kontrahenta do kartoteki), datę wystawienia oraz datę sprzedaży. Mimo wszystko zachęcamy do dalszego testowania i zgłaszania kolejnych uwag, co pozwoli nam na doskonalenie tej funkcji zgodnie z Państwa oczekiwaniami.
  11. Dzień dobry, usługa Dokumenty Portalu Biura jest dostępna w linii GT od wersji 1.63. Więcej informacji odnajdzie Pani w tym wątku.
  12. Mam ogromną przyjemność poinformować Państwa, że wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, chcielibyśmy przedstawić pierwszą odsłonę nowej usługi firmy InsERT - Dokumenty+ dla przedsiębiorstw pracujących na linii InsERT nexo. Usługa ta umożliwia przekazywanie przez pracowników i współpracowników firmy dokumentów do księgowości przedsiębiorstwa (szerzej o usłudze w wątku tutaj). Uruchomienie usługi Przygodę rozpoczynamy od udostępnienia pierwszej odsłony usługi Dokumenty+ w linii InsERT nexo w wersji 31, a dokładnie w Rachmistrzu nexo i Rewizorze nexo. Usługę Dokumenty+ należy włączyć w Laboratorium. Po aktywacji usługi, wystarczy dodać dokument (skan lub zdjęcie), by po chwili zobaczyć efekt w programie księgowym. Do korzystania z usługi można zaprosić wielu pracowników, dodając nowych użytkowników firmy z poziomu Konta InsERT. Usługa dostępna jest pod adresem https://dokumenty.insert.com.pl/ Szczegółowe informacje na temat usługi Dokumenty+ dostępne są w artykule e-Pomocy. OCR w Dokumentach+ Z usługą Dokumenty+ współpracuje również automatyczne rozpoznawanie dokumentów. Usługę tę należy uruchomić w ramach Laboratorium (po wcześniejszym włączeniu usługi Dokumenty+). Podczas dodawania zapisu księgowego program automatycznie wypełni zapis księgowy danymi rozpoznanymi z dokumentu. Nie ukrywamy, że we wstępnej fazie program najlepiej radzi sobie z fakturami wystawionymi z naszych systemów. Natomiast zależy nam na zebraniu Państwa opinii, dlatego prezentujemy Państwu tę usługę na wczesnym etapie jej tworzenia. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z usługą i dzielenia się opiniami na jej temat. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania w wcześniej wspomnianym dedykowanym wątku.
  13. Mam ogromną przyjemność poinformować Państwa, że wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, chcielibyśmy przedstawić pierwszą odsłonę nowej usługi firmy InsERT - Dokumenty+ dla przedsiębiorstw pracujących na linii InsERT nexo. Usługa ta umożliwia przekazywanie przez pracowników i współpracowników firmy dokumentów do księgowości przedsiębiorstwa (szerzej o usłudze w wątku tutaj). Uruchomienie usługi Przygodę rozpoczynamy od udostępnienia pierwszej odsłony usługi Dokumenty+ w linii InsERT nexo w wersji 31, a dokładnie w Rachmistrzu nexo i Rewizorze nexo. Usługę Dokumenty+ należy włączyć w Laboratorium. Po aktywacji usługi, wystarczy dodać dokument (skan lub zdjęcie), by po chwili zobaczyć efekt w programie księgowym. Do korzystania z usługi można zaprosić wielu pracowników, dodając nowych użytkowników firmy z poziomu Konta InsERT. Usługa dostępna jest pod adresem https://dokumenty.insert.com.pl/ Szczegółowe informacje na temat usługi Dokumenty+ dostępne są w artykule e-Pomocy. OCR w Dokumentach+ Z usługą Dokumenty+ współpracuje również automatyczne rozpoznawanie dokumentów. Usługę tę należy uruchomić w ramach Laboratorium (po wcześniejszym włączeniu usługi Dokumenty+). Podczas dodawania zapisu księgowego program automatycznie wypełni zapis księgowy danymi rozpoznanymi z dokumentu. Nie ukrywamy, że we wstępnej fazie program najlepiej radzi sobie z fakturami wystawionymi z naszych systemów. Natomiast zależy nam na zebraniu Państwa opinii, dlatego prezentujemy Państwu tę usługę na wczesnym etapie jej tworzenia. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z usługą i dzielenia się opiniami na jej temat. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania w wcześniej wspomnianym dedykowanym wątku.
  14. Szanowni Państwo! Mam ogromną przyjemność poinformować Państwa, że wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, chcielibyśmy przedstawić pierwszą odsłonę nowej usługi firmy InsERT - Dokumenty+ dla przedsiębiorstw pracujących na linii InsERT nexo. W tym momencie jest to usługa „bliźniacza” do usługi Dokumenty znanej z Portalu Biura. Usługa ta umożliwia przekazywanie przez pracowników i współpracowników firmy dokumentów do księgowości przedsiębiorstwa (szerzej o usłudze poniżej). Jest to dopiero początek drogi, gdyż jednocześnie pracujemy nad rozwojem usługi oraz jak najszybszym udostępnieniem jej dla firm pracujących na linii InsERT GT. Dzięki usłudze Dokumenty+ dział księgowości przedsiębiorstwa będzie mógł automatycznie otrzymywać przekazane za pomocą aplikacji dokumenty od pracowników. Pracownik ma możliwość wysłania zdjęć dokumentów (np. zrobionych przy użyciu smartfona) lub dokumentów w formacie plików pdf, korzystając z przeglądarki na komputerze lub prosto ze swojego telefonu. Każdy przesłany dokument może opatrzyć odpowiednim komentarzem. Wysłane przez pracownika dokumenty są automatycznie pobierane bezpośrednio do programów księgowych InsERT nexo. W programach księgowych dostępny jest nowy serwis: Dokumenty+, który umożliwia pracę nad przesłanymi dokumentami. Możliwe jest przejrzenie przesłanych dokumentów, opisanie ich, a następnie seryjne wprowadzenie wybranej grupy dokumentów. Można również wprowadzać dokumenty bez ich wcześniejszego opisu, decydując o sposobie księgowania na bieżąco. Wprowadzanie dokumentów odbywa się w nowym widoku, gdzie obok formatki wybranego zapisu dostępny jest podgląd przesłanego dokumentu. Podgląd dokumentu będzie również dostępny z poziomu ewidencji księgowych, np. z Księgi przychodów i rozchodów czy Dokumentów księgowych. Uruchomienie usługi Przygodę rozpoczynamy od udostępnienia pierwszej odsłony usługi Dokumenty+ w linii InsERT nexo w wersji 31, a dokładnie w Rachmistrzu nexo i Rewizorze nexo, prosząc o Państwa opinie. Usługę Dokumenty+ należy włączyć w Laboratorium. Po aktywacji usługi, wystarczy dodać dokument (skan lub zdjęcie), by po chwili zobaczyć efekt w programie księgowym. Do korzystania z usługi można zaprosić wielu pracowników, dodając nowych użytkowników firmy z poziomu Konta InsERT. Usługa dostępna jest pod adresem https://dokumenty.insert.com.pl/ Szczegółowe informacje na temat usługi Dokumenty+ dostępne są w artykule e-Pomocy. OCR w Dokumentach+ Z usługą Dokumenty+ współpracuje również automatyczne rozpoznawanie dokumentów. Usługę tę należy uruchomić w ramach Laboratorium (po wcześniejszym włączeniu usługi Dokumenty+). Podczas dodawania zapisu księgowego program automatycznie wypełni zapis księgowy danymi rozpoznanymi z dokumentu. Nie ukrywamy, że we wstępnej fazie program najlepiej radzi sobie z fakturami wystawionymi z naszych systemów. Natomiast zależy nam na zebraniu Państwa opinii, dlatego prezentujemy Państwu tę usługę na wczesnym etapie jej tworzenia. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z usługą i dzielenia się opiniami na jej temat. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.
  15. Dzień dobry, w najbliższym czasie mamy zaplanowanie pochylenie się nad tym problemem, jednak nie mogę wskazać w tym momencie żadnych konkretnych terminów. Jedyne co mogę zaproponować na ten moment, to wykorzystanie możliwości dodania kilku zapisów do jednego skanu.
×