Skocz do zawartości

Katarzyna Tubielewicz

InsERT
  • Liczba zawartości

    340
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Katarzyna Tubielewicz w dniu 7 Kwietnia 2020

Użytkownicy przyznają Katarzyna Tubielewicz punkty reputacji!

O Katarzyna Tubielewicz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Katarzyna Tubielewicz's Achievements

35

Reputacja

  1. Problem z wysyłaniem podwójnych danych przelewów składek ZUS, w przypadku gdy w danych podmiotu i w danych wspólnika wpisany jest ten sam numer NIP, został poprawiony w najnowszej wersji GT: 1.70 SP2.
  2. Problem z wysyłaniem podwójnych danych przelewów składek ZUS, w przypadku gdy w danych podmiotu i w danych wspólnika wpisany jest ten sam numer NIP, został poprawiony w najnowszej wersji GT: 1.70 SP2.
  3. Dziękuję za odpowiedź. Jest dokładnie tak, jak Pan Artur napisał.
  4. Informujemy o ukazaniu się kolejnej wersji Portalu Biura. Najważniejsze zmiany to: Deklaracje roczne – dodano prezentowanie danych deklaracji rocznych (PIT-28, PIT-36 i PIT-36L) na stronie Start oraz w raporcie Podatki. Wykrywanie duplikatów - dodano sprawdzanie unikalności plików przy przesyłaniu nowego dokumentu. W raportach Podatków zmiana nazwy kolumny z Miesiąc na Okres. Uwaga! Wysyłka deklaracji rocznych wraz z Raportem Przelewy z programów księgowych nastąpi dla linii nexo od wersji 39.2. W linii GT taka możliwość pojawi się w jednej z najbliższych wersji.
  5. Na ten moment niestety nie ma możliwości obejścia problemu. Można jedynie informować klientów o wystąpieniu problemu i zwrócić uwagę, aby opłacali składkę ZUS jednokrotnie.
  6. Dzień dobry, Według Pani opisu wygląda na to, że wszystko jest ustawione prawidłowo. Prawdopodobnie jest to znany nam problem z wyliczeniem Raportu Przelewów. W związku z licznymi zmianami prawnymi, naprawą błędu zajmiemy się w wersji 1.71, która pojawi się na przełomie marca/kwietnia.
  7. Potwierdzamy występowanie problemu podwójnej składki na Portalu Biura (błędnie naliczany jest Raport Przelewy w linii GT). W związku z licznymi zmianami prawnymi, naprawą błędu zajmiemy się w wersji 1.71, która pojawi się na przełomie marca/kwietnia.
  8. Rozwiązanie błędu zapisane mamy do wersji 1.71 (która ukaże się na przełomie marca/kwietnia).
  9. Panie Łukaszu, rozumiemy chęć poznania zarysu rozwiązania, ale prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. W swoim czasie (mamy nadzieję, że dość nieodległym) podzielimy się naszymi planami.
  10. Panie Krzysztofie, nasze stanowisko w tej sprawie się nie zmieniło. Wciąż wszystko co jest uznawane za błędy niekrytyczne albo dotykające wąskiego grona użytkowników, a niestety tak jest w tym przypadku, musi czekać. Taka sytuacja będzie się utrzymywać dopóki nie zakończymy prac nad kluczowymi zmianami prawnymi (m.in. Polski Ład czy KSeF), które dotykają praktycznie wszystkich naszych użytkowników.
  11. Operator Blue Media informuje o planowanych pracach modernizacyjnych nad systemem transakcyjnym Blue Media, mających na celu podniesienie jakości dostarczanych usług. Prace są zaplanowane z soboty na niedzielę 15/16 stycznia i potrwają ok. 6 godzin. Start prac o 23:00. W tym czasie niedostępne będą: płatności online (wszystkie kanały, np. przelewy online, płatność kartą), panel administracyjny w systemie Blue Media (PayBM), komunikaty dot. płatności (ITN), zwroty za pośrednictwem panelu administracyjnego, rozliczenia i raporty (zostaną zlecone 17.01.2022 r.), płatności rekurencyjne (zlecone w trakcie trwania prac będą musiały być ponowione), wypłaty z salda na żądanie, lista kanałów płatności będzie niewidoczna w sklepach, które korzystają z bramki płatniczej w modelu white label. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia związane z czasową niedostępnością naszych usług. Pozdrawiamy, Zespół Blue Media S.A.
  12. Tak, planujemy dostosowanie naszych programów zarówno handlowych, jak i księgowych, w zakresie importu faktur z KSeF. Jak najbardziej prace będą dotyczyły również usług Portalu Biura oraz Dokumentów firmy.
  13. Informujemy o ukazaniu się kolejnej wersji usługi Dokumenty firmy. Najważniejsze zmiany to: Wykrywanie duplikatów - dodano sprawdzanie unikalności plików przy przesyłaniu nowego dokumentu. Poprawiony wygląd ustawień Ujednolicenie nazewnictwa - zmiana nazwy pola 'Komentarz' na 'Opis dokumentu' podczas dodawania dokumentu. Naprawa znanych problemów i dodatkowe usprawnienia UI
  14. Na ten moment nie ma jeszcze mechanizmu, który pozwalałby klientowi biura informować o dostarczeniu wszystkich dokumentów w danym miesiącu. Jeżeli taki miał by być wprowadzony (rozważamy taką sugestię), to jak najbardziej możemy obsłużyć brak wysyłania powiadomień o dostarczeniu dokumentów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...