Skocz do zawartości

Radosław Czopik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Radosław Czopik's Achievements

3

Reputacja

  1. Dzień dobry! zauważyliśmy, że program błędnie generuje dokumenty (Oferty, ZK, PRO) w przypadku, gdy asortyment ma progi cenowe oraz różne podstawy kalkulacji (zrzuty ekranu w załączniku). Prosimy o informację, co zrobić, żeby to funkcjonowało poprawnie. Pozdrawiam, Radek
  2. Dzień dobry, dostaliśmy maila od Pana Przemka Wernera z Insert z linkiem do informacji odnośnie dodawania progów cenowych, za co dziękujemy, ale są to progi cenowe dla Sprzedaży (to akurat mamy wdrożone). Potrzebujemy ustawić program z progami dla ZAKUPU asortymentu w zależności od zamawianej ilości. Proszę o informacje. Pozdrawiam, Radek
  3. Witam, cena asortymentu, który kupujemy zależy od zamawianej ilości (co jest dość logiczne, pewnie w większości branż): zamawiamy 100 sztuk - cena = 2 EUR / szt,. zamawiamy 1000 sztuk - cena = 1.5 EUR / szt,. Np. zamawiamy 10000 sztuk - cena = 1 EUR / szt. Pytanie do Insert - jak ustawić cennik / asortyment, żeby brał to pod uwagę, przy generowaniu zamówień do dostawcy?
  4. Ponawiam pytanie. Czy coś się zmieniło w temacie? Czy Insert planuje uruchomić swoje programy jako usługę w chmurze? Comarch Optima tak działa i jest to znakomita sprawa - brak konieczności stawiania serwera, auto-backup, itp. Jestem przekonany, że wielu użytkowników skorzystałoby z takiej oferty - my na pewno. Proszę o informację, czy w ogóle taka opcja jest rozważana.
  5. Dzień dobry, mam pytanie - jak wstawić informacje z różnych kartotek na naklejkę? Chcielibyśmy być w stanie wydrukować nakleję z faktury sprzedaży / WZ, która miałaby zarówno informacje na temat towaru, jak i detale klienta. Idealnie wydrukowana naklejka powinna mieć następujące informacje: - dane klienta zaciągnięte z faktury - ilość asortymentu zaciągnięte z faktury - dane na temat produktu (model, symbol, masa, itp.) Proszę o informację jak coś takiego zrobić. Dziękuję
  6. Witam Panie Przemysławie. DZiękuję za szybką odpowiedź. Sugerujemy, aby dodać taką możliwość przy kolejnych update'ach.
  7. Dzień dobry, musimy zmienić kategorię dokumentów zakupowych (baaaaardzo dużo pozycji) - obecnie jest kategoria "X", a musi być "Y". Czy jest opcja aby zrobić to zbiorczo? Z góry dziękuję ?
  8. Cennik ma progi rabatowe. Sęk w tym że w zależności od progu, inny będzie procent rabatu. Jak to ustawić?
  9. Dzień dobry, mamy taką sytuację - Produkt A ma cztery progi cenowe w zależności od ilości: 100 sztuk - CENA 1 1000 sztuk - CENA 2 5000 sztuk - CENA 3 10000 sztuk - CENA 4 Teraz wchodzi nasz dystrybutor, który od każdej z tych cen ma różny rabat: 100 sztuk - CENA 1 minus 20% 1000 sztuk - CENA 2 minus 18% 5000 sztuk - CENA 3 minus 16% 10000 sztuk - CENA 4 minus 15% I pytanie - jak zbiorczo / automatycznie przypisać takie rabaty do cennika? ? Z góry dziękuję za pomoc!
  10. Dzień dobry Panie Przemysławie. Wracam do tematu - wygląda na to, że w wersji 31 wszystko działa. Będziemy dalej testować, jeśli wystąpią jakieś błędy to będę pisał. Pozdr!
  11. Witam, jest jedna cena dla wszystkich (zrzut w załączniku). Zauważyłem, że teraz cena znowu pojawia się tylko w EUR, nawet u tego kontrahenta, u którego pojawiało się w PLN... Czy jest jakiś sposób, aby to ustawić raz na stałe, najlepiej w PLN?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...