Skocz do zawartości

Adam Kozubowicz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Adam Kozubowicz's Achievements

1

Reputacja

  1. Ha! Wszystkie ustawienia były na język polski. Pomogło dopiero wyłączenie opcji "Użyj formatu Unicode...". Bardzo dziękuję za pomoc.
  2. Dzień dobry, Po aktualizacji Subiekta GT do najnowszej dostępnej wersji w interfejsie zniknęły polskie znaczki. Nie ma ich w menu, na listach, w podpisach pod ikonkami, zamiast tego są albo znaki zapytania, albo inne krzaczki albo wręcz napis kończy się na polskiej literze której też nie ma. Wykonane zostało odinstalowanie połączone z usunięciem wpisów w rejestrze (tam też były krzaczki zamiast polskich liter), zmiana języka windows na angielski i z powrotem, instalacja wszystkich aktualizacji windows i ponowna instalacja subiekta z nowo pobranego pliku. Niestety żadnych zmian - już w pierwszym oknie instalatora subiekta zamiast polskich liter pojawiają się krzaczki. Jest to instalacja kliencka, baza jest na serwerze i inni klienci nie mają takiego problemu, wszystko działa poprawnie. Oprócz reinstalacji całych Windowsów czego wolałbym uniknąć, nie mam już innych pomysłów - może ktoś już się spotkał z podobnym problemem? Pozdrawiam
  3. A skąd mam ją wziąć? Nowo pobrany plik instalacyjny zakłada wersję wyższą niż jest na serwerze. A starych plików instalacyjnych nie mam bo i potrzeby nie było.
  4. Subiekt GT zainstalowany na serwerze podaje: 1.63 HF1 (1.6301.1.4818) - program twierdzi, że jest aktualny i nowszej wersji nie ma. Ostatnie sprawdzenie 2020-07-09 12:49. Strona Insertu natomiast podaje, że aktualna wersja to 1.63 HF2. Próba instalacji subiekta na nowej maszynie z pliku instalacyjnego pobranego przed chwilą ze strony Insertu idzie dobrze do momentu podłączenia się do bazy na serwerze - wyskakuje błąd, że baza na serwerze jest starsza (HF1) niż wymagana przez program (HF2).i czy ma skonwertować. Aktualizacji na serwerze zrobić nie można bo nie ma nowszej wersji. I mamy pat. Co z tym zrobić? Konwertować nie będę bo umrą mi aktualnie działające końcówki na których nie ma aktualizacji bo jej nie ma.
  5. Ooooo... o to chodziło, dziękuję To teraz pytanie dodatkowe - sprawdziłem że w ten sam sposób mogę zmienić cenę przy zakupie w EUR od kontrahenta. Ale o ile mogę wymusić żeby ta opcja była domyślnie ustawiona dla kontrahenta przy sprzedaży (FS), to nie ma opcji żeby też tak było przy zakupie (FZ). Albo jej nie znalazłem
  6. Witam. Korzystam w towarach ze zdefiniowanych domyślnie cen - Detaliczna [PLN] i Detal [EUR]. W ustawieniach programu Parametry -> Towary i usługi -> Ceny, wszystkie ceny mają ustawioną opcję Cena stała. Jak wystawiam fakturę w PLN to cena jest faktycznie brana stała, taka jak wpisana na karcie towaru. Ale jak faktura jest w EUR to Subiekt przelicza mi cenę w EUR wg. aktualnego kursu waluty biorąc za podstawę cenę w PLN. Chciałbym to zablokować, żeby brał po prostu cenę wpisaną z palca w polu Detal [EUR] bez żadnego przeliczania, tak jak to robi w PLN.
  7. Acha, a jak wystawić fakturę do PZ? Ja nie potrafię powiązać faktury z istniejącym dokumentem PZ.
  8. Witam. Kombinuję od jakiegoś czasu, ale niestety wygląda mi na to, że wyszukiwarka nie wyszukuje po kodach dostaw które próbuję wykorzystać jako numery seryjne urządzeń. Chciałbym móc po prostu wpisać w wyszukiwarkę numer seryjny urządzenia i dostać listę - faktura zakupu, sprzedaż, ewentualna historia zleceń serwisowych, wpis w bazie urządzeń. Teoretycznie wszystkie te informacje można w ten lub inny sposób wyciągnąć, ale wymaga to przejścia przez raporty "Historia dostawy o podanym kodzie", bazę urządzeń i wyszukiwarkę jako taką lub listę zleceń. Czy się mylę, czy faktycznie wyszukiwarka tego nie obejmuje?
  9. No tak, faktur jako takich nie przeniosę, ale po działaniu kreatora są dostępne w archiwum - tylko czy to znaczy, ze zostały "przeniesione" czy tylko nexo sobie je zaczytuje z bazy GT i jak wygaśnie licencja na GT to już się do nich nie dostanę? Czyli wygląda na to, że po prostu mogę przenieść wszystko za pomocą PW - przeniesie mi też wtedy nowe produkty które w międzyczasie doszły. A nowych klientów mogę też zaimportować przez plik EPP.
  10. Przymierzam się do przesiadki z GT na nexo i nasunęło mi się dość istotne pytanie. Wykonałem instalację nexo, przeszedłem przez kreatora instalacji i zaimportowałem wszystko co potrzeba z GT. Super. Teraz powoli sobie wszystko konfiguruję - widoki, ustawienia programu, itd. itp. Przy czym cały czas firma dalej, normalnie pracuje na GT. I tu jest problem - jak już wszystko sobie poustawiam pod siebie to... co? Nie mogę na nowo stworzyć podmiotu i przenieść aktualnych danych z GT bo stracę całą pracowicie wykonaną konfigurację. Czy mogę więc w jakiś sposób wyczyścić faktury / magazyn i zaciągnąć je na nowo z GT bez utraty ustawień?
  11. Witam. Nie mogę dodać żadnego loga do nexo, obojętne czy z poziomu listy Konfiguracja logo czy z poziomu edycji wzorca wydruku. I obojętne jaki plik z obrazem dodaję, zawsze jest ten sam komunikat: Szerokość loga musi być z przedziału 0,03 - 9,4 cm. Nie jest to kwestia formatu, wielkości pliku ani wymiarów obrazka. Co ciekawe podgląd ładuje się prawidłowo, natomiast nexo nie pozwala na jego zapisanie. Może to kwestia uprawnień do zapisu w systemie, ale gdzie/jak to sprawdzić? Wersja nexo 29.
  12. Zacznę od podziękowań za odpowiedź, bardzo fajnie, że tak szybko, duży plus :-) Dziękuję Co do IMAP - tak, właśnie o to chodziło, żeby wszyscy widzieli co się dzieje. Ale akurat to jedno - informacja o przeczytaniu danego maila mogłoby być per osoba. Wiem, nie da się zadowolić wszystkich, ale próbować można Na automatyczne flagowanie nie wpadłem, dziękuję za podpowiedź. Faktycznie jest to jakieś rozwiązanie choć nie wymarzone Bardziej chodzi mi o szybką informację - acha, ten mail już widziałem, nie do mnie, a ten jest nowy, trzeba zerknąć. Pod względem użyteczności w takim zastosowaniu flaga nie do końca się sprawdza. Myślałem, że nie jest, ale teraz się zastanawiam - w końcu nadal chodzi Gestor GT... tyle, że tam idzie po POP3. A jest "w planach"? Raczej nie, ale jeszcze się temu dokładniej przyjrzę. Teoretycznie tak, ale znowu kwestia użyteczności i szybkiego "rzutu oka" na listę - dwie, trzy kolumny z różnego rodzaju znacznikami mocno by sprawę ułatwiły. Jedna kolumna z różnymi flagami zmusza do skupienia się na tym co konkretnie widzimy. Poza tym zdarza się, że jeden mail trzeba oznaczyć kilkoma flagami. Przykład pierwszy z brzegu - zaznaczenie KTO zajął się danym mailem i na jakim etapie jest sprawa. W tej chwili mamy różne flagi z konieczności opisowe i wielostanowe typu "OSOBA1 - DO ZROBIENIA", "OSOBA1 - ZROBIONE" i "OSOBA2 - DO ZROBIENIA", "OSOBA2 - ZROBIONE", itd. Ale jak pojawi się konieczność dodania trzeciego stanu typu "OSOBAX - STAN SPRAWY - JAKIŚ INNY STAN" to już jest problem - nie dość, że rozbudowujemy mocno same flagi i trzeba zmienić wszystkie już istniejące to robi się z tego kociokwik kombinacyjny żeby wyczerpać wszystkie możliwości. A wystarczy kolumna, nawet dwustanowa - tak / nie. Super Nie chodzi o sprawdzenie czy ktoś odpowiedział a raczej o podgląd całej konwersacji żeby poznać jej historię - i tu osobne okienko jest OK, wszystko widać, klik w kolejny mail, na dole podgląd, super. Tylko wywołanie tego okienka trochę kuleje, muszę pamiętać skrót
×
×
  • Dodaj nową pozycję...