Skocz do zawartości

Tomasz Lipski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Tomasz Lipski's Achievements

0

Reputacja

  1. Dziękuje bardzo za pomoc. Wszystko już gra .
  2. Dzień Dobry. Omyłkowo do KPiR wprowadziłem fakturę Kwietniową do Marca. Wysłałem Deklaracje do US. Dzisiaj od księgowałem z KPiR źle wprowadzony dokument, i wygenerowałem korektę deklaracji JPK. Okazuje się że wartość do zapłaty od US nie zmieniła się (powinna wzrosnąć), a w JPK (zakupwiersz) nadal widnieje odksięgowany dokument.
  3. Witam Wprowadziłem na stan (indeks) towar pakowany w opakowaniu zbiorczym po 10szt. Chciałbym przeindeksować część wprowadzonego towaru na indeks po 1szt. Ponieważ klienci wolą kupować mniejsze ilości. W jaki sposób muszę to zrobić, aby przesunąć na inny indeks i zachować procedury księgowe?
  4. Wysyłanie wiadomości za pomocą adresata poczty przebiega pomyślnie. Co prawda wysyła jako zwykły tekst, ale jest dobrze nie ucina treści. Trochę posiedziałem i po testowałem i chyba znalazłem odpowiedź, ale nie mam zielonego pojęcia jak to poprawić. Aktualnie w Outlook 2016 H&B mam podpięte 4 konta. Zauważyłem że maile wygenerowane w Subiekt GT i przesyłane dalej, poprawnie wysyłają się z 1 konta, pozostałe 3 konta przy przesyłaniu dalej wycinają tekst z treści maila, a pozostawiają logo ze stopki. I nie ma tu znaczenia że konto jest domyślnie ustawione. Nie sądzę aby profile kont były uszkodzone, bo jak wcześniej podkreśliłem, maile wygenerowane w Outlook tzn. Nowa Wiadomość (dodatnie załącznika, stopki, tematu) są poprawnie wysyłane z każdego konta. Porównałem 3 konta z których poczta poprawnie nie wychodzi do tego 1 co jest ok i nie widzę różnić w ustawieniach.
  5. Przyłączam się do pytania. Otóż mam taką samą sytuację. Generując wysyłkę wiadomości mail w Subiekt GT, powstaje FV z stopką. Wszystko jest cacy do momentu naciśnięcia przycisku Wyślij. Wtedy do klienta dochodzi sam załącznik z tematem wiadomości (w wysłanych mam taki sam mail jaki dochodzi do klienta), ewentualnie grafika ze stopki, nie ma tam treści w formie tekstu. Ale jak otworzę wiadomość bezpośrednio w Outlook sam dodam załącznik i stopkę to mail wysyła się poprawnie. Problem pojawił się kiedy z Office 2016 Pro 32bit, przesiadłem się na Office 2016 H&B 32 bit.
  6. Przy wysyłce faktury Vat przez mail (outlook2016), wiadomość do wysyłki generuje się poprawnie wraz z załącznikiem. Ale po wysyłce wiadomości do klienta, dostarczany jest sam załącznik FV bez stopki. Pomimo że stopka przed wysyłką znajduje się w wiadomości.
  7. Witam W 2017 roku moja nowo założona działalność zanotowała roczną stratę PIT (zakup sprzętu itp.) Przykładowo 10 000pln. Chciałbym w 2019 roku zacząć rozliczać straty na podatek dochodowy (zaliczka) miesięcznie. Jako że strata powstała w 2017 roku to wg. starych zasad mogę rozliczyć w roku podatkowym 50% czyli 5 000pln. Nie znalazłem w Rachmistrz GT opcji wpisania strat z ubiegłych lat aby program sam obliczał należność składek. Jedynie jest możliwość wpisania przy generowaniu deklaracji miesięcznej strat za ubiegłe lata. Stąd mam pytanie czy w kolumnie D. 11 straty z ubiegłych lat w formularzu: zaliczka miesięczna liniowa, mam wpisać: a) kwotę pełnej straty czyli 10 000pln, a program sam odliczy wg. zasad 50%. b) kwotę 5 000pln i drugie pytanie: i jak powyższa sprawa odnosi się do kolejnych miesięcznych zaliczek tzn, czy w kolejnych miesiącach wpisuje te same wartości tj. 10 000 lub 5 000pln czy też odejmuję od sumy należnych zaliczek?
  8. Witam. Zaimportowałem dokumenty z Subiekt do Rachmistrz. Przy wyliczeniu miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy PIT zauważyłem że dochód jest prawie 2x zawyżony. Analizując problem po liczeniu ręcznym, zauważyłem że Rachmistrz do dochodu wliczył i zsumował mi wartości z faktur sprzedaży, a także dokumentów WZ. Mam pytanie: - czy nie importować dokumentów WZ do KPIR, a aktualne zaimportowane wykasować? - czy gdzieś w ustawieniach można zaznaczyć aby nie zliczał dokumentów WZ, PW do deklaracji. PS. Analogiczna sytuacja do dokumentu PW, którego wartość też została przypisana do kosztów uzyskania przychodu. Za odpowiedź dziękuje.
  9. Tak, tylko że w przypadku ewidencji Vat zakupu, muszę podać numer dokumentu oraz wskazać dostawcę? Towar który chcę wprowadzić posiadam bez żadnego dokumentu, ponieważ jest to towar zakupiony kilka lat temu i nie jestem w stanie odnaleźć fv, a także chciałbym wprowadzić w przyszłości ewentualny gratis od mojego dostawcy na który również nie otrzymam fv.
  10. Witam Na początku chciałbym się przywitać, bo jest to mój pierwszy post, do obecnej chwili korzystałem z informacji znalezionych na forum. Jednak pozwoliłem sobie otworzyć nowy temat ponieważ nie znalazłem na obecny mój problem pytań ani odpowiedzi. Otóż: W styczniu wprowadziłem kilka produktów na stan w Subiekt na dokument PW (gratis, po wartości rynkowej netto), następnie importując dokumenty do Rachmistrz KPIR, wszystkie dokumenty przeniosły się zgodnie z prawdą , oznaczone są jako Zakupy handlowe (poz.10) Problem powstaje przy wyliczeniu deklaracji VAT 7. Nie widzę wartości z dokumentów PW w deklaracji Vat 7. Wartość netto z PW nie jest zawarta i wg. obecnych wyliczeń mam zwrócić do US podatek od pełnej wartości, a nie od wartości rynkowej netto po której dokonałem zakupu i wprowadziłem na PW. Czy dodatkowo muszę wpisać gdzieś wydatek? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...