Skocz do zawartości

Andrzej Pawłowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Andrzej Pawłowski's Achievements

0

Reputacja

  1. Dopisanie klucza Outlook64Bridge pomoglo,dziękuje bardzo, ale pojawił sie inny problem, Outlook blokuje wysyłanie wiekszej ilości maili, każdy trzeba potwierdzac ręcznie. Na stronie Microsoftu jest pomoc, należy zmienić ustawienia w Outlooku Plik-Opcje-Centrum Zaufania-Ustawienia Centrum zaufania-Dostęp programowy tylko, ze dostęp programowy jest nieedytowalny. Czy ktoś miał podobny problem?
  2. Panie Tomku, dziękuję ale to co mi Pan zaproponował zostało zrobione i opisałem to w zgłoszeniu problemu. Z Subiekta maile wychodzą bez problemu, z Gratyfikanta też jeśli odznaczę opcję wysyłaj automatycznie. Ale trudno tak pracować przy wysyłaniu dużej ilości odcinków wypłat. Panie Danielu, firma kupuje aktualne oprogramowanie MS Office który jest w wersji 64-bitowej, na to nie mam wpływu. A może wie Pan dlaczego z Insert nie chce współpracować z Thunderbirdem na jednym komputerze z Gratyfikantem, skoro z Subiektem współpracuje be z problemu?
  3. Księgowa ma nowy komputer, z 64-bitowym Outlookiem i z tego co znalazłem wcześniej, Insert GT nie współpracuje z takimi programami i nie można wysyłać z nich maili. Ale na komputerze drugiej księgowej jest Thunderbird prawidłowo skonfigurowany, ponieważ można wysyłać faktury z Subiekta. A odcinków wypłaty nie wysyła, jeśli zaznaczona jest opcja "wysyłaj automatycznie". Wtedy pojawia się błąd: "Błąd, Nie powidło się wysłanie poczty elektronicznej". Ale żeby było dziwniej, z mojego komputera mogę wysyłać z zaznaczona opcją "wysyłaj automatycznie".
  4. Niestety, ta opcja jest nieaktywna, system nie pozwala poprawić kwot.
  5. Nie jestem użytkownikiem systemu, lecz informatykiem, nie widzę tej zakładki, gdzie jej szukać.?
  6. W grudniu oprócz wypłaty głównej jest również naliczana wypłata dodatkowa, w której program źle ( u niektórych osób) nalicza kwoty PPK. W tej chwili pilnie potrzebujemy ręcznie poprawić te kwoty, ale program nie pozwala ( ikona kalkulatora jest nieaktywna). Czy można to jakoś obejść?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...