Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Seweryn B

Użytkownik
  • Ilość treści

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral
  1. Wersja 1.33.0 Błąd pojawia się przy ręcznym pobieraniu aukcji. Pobieramy pełne dane
  2. Złe pobieranie danych
  3. Praca nie odbywała się na dwóch bazach danych. Cały czas pracujemy na jednej bazie danych. Postawiliśmy nową bazę danych w ramach testu i błąd dalej występował.
  4. Pracujemy na jednej bazie nie dwóch, druga była postawiona w ramach testu
  5. Problem wystepuje na bazie "produkcyjnej" oraz na swiezej bazie. Na pewno nie jest to problem blednej autoryzacji (bledny login i haslo itp). Prosimy o pomoc, czas nagli a sprzedaz w firmie stoi.
  6. Nieprawdopodobne, a jednak...
  7. Testowo postawiliśmy sello na świeżym serwerze SQL (nie z backupu) konfigurując 3 konta allegro. Przez okres 2 godzin błąd 403 nie występował, jednakże później się pojawił, więc wykluczamy winę z samą bazą danych. Błąd 403 występuje w momencie, kiedy konto A próbuje pobrać dane z konta B(z czego to może wynikać?). Prosimy również o informację co jaki czas powinny być autoryzowane konta allegro.
  8. Zdjęcia zostały wysłane na maila
  9. Aukcje wystawiamy tylko z poziomu sello. Chodzi o to, że przerzuca do zakładki zakończone nawet bez żadnej ingerencji w nie (aukcje trwają, ale przenoszą się do zakończonych)
  10. Aukcji z błędem forbidden powtarza się i dorzuca do tego coraz to nowsze aukcje reasumując trochę ich jest. Ponadto program przenosi aukcje trwające do zakładki zakończone ( przed chwilą przerzucił 240 aukcji, które trwają).
  11. Widocznie potrzebna będzie ingerencja w bazie danych, bo błąd wyskoczył po kolejnej autoryzacji kont. Co trzeba w takim przypadku zrobić? Wyskoczył jeszcze taki błąd "Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. Serwer spowodował naruszenie protokołu. Section=ResponseStatusLine"
  12. Rzeczywiście aukcje z konta a znajdują się na koncie b Co zrobić w tym przypadku?
  13. Na dwóch kontach w/w są wysyłane takie same tokeny co powoduje błąd dostępu Czy można wiedzieć w jakiej kolumnie w bazie danych znajduje się informacja o tokenie?
  14. Posiadam najnowszą wersję, autoryzacja była przeprowadzana xx razy i jest problem tylko z jednym kontem (Mamy obecnie 3 konta) Obecnie wyskakuje jeszcze taki błąd "W trakcie aktualizacji parametrów specyficznych dla konta w serwisie wystąpił błąd. Nie udało się przygotować konta do zmian "xxx" ?."
×