-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Seweryn B's Achievements
1
Reputacja
-
-
Wersja 1.33.0 Błąd pojawia się przy ręcznym pobieraniu aukcji. Pobieramy pełne dane
-
Złe pobieranie danych
-
Praca nie odbywała się na dwóch bazach danych. Cały czas pracujemy na jednej bazie danych. Postawiliśmy nową bazę danych w ramach testu i błąd dalej występował.
-
Pracujemy na jednej bazie nie dwóch, druga była postawiona w ramach testu
-
Problem wystepuje na bazie "produkcyjnej" oraz na swiezej bazie. Na pewno nie jest to problem blednej autoryzacji (bledny login i haslo itp). Prosimy o pomoc, czas nagli a sprzedaz w firmie stoi.
-
Nieprawdopodobne, a jednak...
-
Testowo postawiliśmy sello na świeżym serwerze SQL (nie z backupu) konfigurując 3 konta allegro. Przez okres 2 godzin błąd 403 nie występował, jednakże później się pojawił, więc wykluczamy winę z samą bazą danych. Błąd 403 występuje w momencie, kiedy konto A próbuje pobrać dane z konta B(z czego to może wynikać?). Prosimy również o informację co jaki czas powinny być autoryzowane konta allegro.
-
Zdjęcia zostały wysłane na maila
-
Aukcje wystawiamy tylko z poziomu sello. Chodzi o to, że przerzuca do zakładki zakończone nawet bez żadnej ingerencji w nie (aukcje trwają, ale przenoszą się do zakończonych)
-
Aukcji z błędem forbidden powtarza się i dorzuca do tego coraz to nowsze aukcje reasumując trochę ich jest. Ponadto program przenosi aukcje trwające do zakładki zakończone ( przed chwilą przerzucił 240 aukcji, które trwają).
-
Widocznie potrzebna będzie ingerencja w bazie danych, bo błąd wyskoczył po kolejnej autoryzacji kont. Co trzeba w takim przypadku zrobić? Wyskoczył jeszcze taki błąd "Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. Serwer spowodował naruszenie protokołu. Section=ResponseStatusLine"
-
Rzeczywiście aukcje z konta a znajdują się na koncie b Co zrobić w tym przypadku?
-
Na dwóch kontach w/w są wysyłane takie same tokeny co powoduje błąd dostępu Czy można wiedzieć w jakiej kolumnie w bazie danych znajduje się informacja o tokenie?
-
Posiadam najnowszą wersję, autoryzacja była przeprowadzana xx razy i jest problem tylko z jednym kontem (Mamy obecnie 3 konta) Obecnie wyskakuje jeszcze taki błąd "W trakcie aktualizacji parametrów specyficznych dla konta w serwisie wystąpił błąd. Nie udało się przygotować konta do zmian "xxx" ?."