Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Kamil Mazur

Użytkownik
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Sello jest zainstalowane na serwerze. Wersja to 1.31.3 (1.31.3.2901) Na PC klienckim mam wersję 1.32.2 (1.32.2.2934). Nie robiłem aktualizacji na serwerze programu SELLO i to pewnie jest powód! Wersje jak widać są różne i działa poprawnie. Co więc po kolei zrobić by zaktualizować do najnowszej bez wykrzaczenia bazy danych? Obecnie jak próbuję na PC klienckim wykonać kopię bazy / archiwizację, to wyskakuje błąd braku dostępu. Archiwizację trzeba wykonać na serwerze, czy PC klienta?
  2. Odinstalowałem najnowszą wersję. Zainstalowałem starszą wersję i Sello działa. Co jest nie tak , że z nowszą wersją po aktualizacji Sello nie potrafi zaktualizować bazy danych? Wyskakują powyższe błędy jak na zrzutach ekranu?
  3. Po instalacji najnowszej wersji na drugim PC otrzymałem komunikaty jak w załączniku. W efekcie nie mam SELLO ani na 1 ani na 2 PC. Sello łączy się z baza na serwerze. Nie można po aktualizacji SELLO do najnowszej wersji wykonać konwersji bazy danych. Jak to naprawiać?
×