Skocz do zawartości

Ewelina Cegłowska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Ewelina Cegłowska's Achievements

0

Reputacja

  1. Przy wymianie on-line: Rewizor nexo -> Dekretacja dokumentów -> Komunikacja -> Pobierz on-line, pojawia się następujący komunikat: "Wystąpił błąd podczas pobierania tokena do serwisu wymiany dokumentów (The specified accountId does not exist, or you are not authorized to access it.)." Jaka może być tego przyczyna?
  2. Przy wysyłce dokumentów poprzez wymianę on-line (Subiekt nexo do Rewizor nexo) pojawia się następujący komunikat: "W danych do wysłania odbiorcy dokumentów muszą być spójni." Odbiorca dokumentów jest prawidłowo skonfigurowany, część dokumentów została wysłana bez problemu, zostało kilkadziesiąt z takim komunikatem. Proszę o podpowiedź gdzie szukać błędu.
  3. Czy jest możliwa poniższe konfiguracja współpracy z klientem? Klient ma swojego subiekta, w którym wystawia faktury sprzedaży. My w rewizorze wprowadzamy faktury zakupu i wyciągi i udostępniamy klientowi do subiekta? Rozumiem, że należy po każdym wprowadzeniu dokumentów wysłać to online do klienta a klient musi sobie pobrać, prawda? "Samo się" nie pojawi. Ewentualnie czy jest jakaś inna opcja by pracować z klientem na podobnej zasadzie ale bez udostępniania mu serwera.
  4. Dzień dobry, w Biurze nexo przy zbiorczym naliczaniu deklaracji ZUS oraz generowaniu pliku wymiany z Płatnikiem program nie ściąga danych o formie opodatkowania (część XI w deklaracji DRA). Przy naliczaniu i generowaniu pliku bezpośrednio w Rachmistrzu dane o formie opodatkowania pojawiają się. Czu to jest błąd Biura czy ustawień (tylko jakich?)?
  5. Przesłałam dane Spółki na pełnej księgowości: W zakładce Księgi rachunkowe w podsumowaniu Kosztów nie pobiera kwot z jednego konta księgowego. Na jakiej podstawie są wyliczane te podsumowania? W zakładce Rozrachunki nie ma żadnych faktur, choć są nie zapłacone należności i zobowiązania. Czy planowane są dodatkowe funkcje - na przykład zaciąganie wyliczonego rachunku zysków i strat lub chociaż kwota dochodu?
  6. Pojawia mi się poniższy komunikat przy próbie wysyłki, usunięcia lub poprawy deklaracji VAT7. Problem dotyczy deklaracji naliczonych kilka dni temu, te naliczone dziś bez problemu zostały wysłane.
  7. Dzień dobry, kiedy będzie znany cennik za korzystanie z nowego Portalu Biura? Pozdrawiam
  8. Dzień dobry, kilka tygodni temu udostępniłam kilku klientom Portal Biura, na który wysłałam informacje. Następnie bazy danych przeniosłam na inny komputer i uruchomiłam Biuro nexo ponownie (usuwając poprzednią bazę danych Biura). Podłączyłam klientów i chciałam wysłać dane do Portalu Biura. Przy klientach, którzy już mieli Portal udostępniony wcześniej nie udostępniałam go ponownie, jednak program nie pozwalał wysłać danych. Zatem ponownie udostępniłam Portal (klienci akceptując zaproszenie otrzymywali informację, że już korzystają z Portalu) i wysłałam dane. W Biurze nexo wszystko poprawnie przeszło, nie pojawiły się błędy. Jednak w Portalu Biura dane te są nie widoczne. Poproszę o informację co w takiej sytuacji zrobić.
  9. Dzień dobry, czy jest możliwość zatwierdzenia dokumentu księgowego nie posiadającego opisu operacji gospodarczej? Czy można w parametrach zmienić tę opcję tak, by program umożliwiał zatwierdzenie bez opisu? Pozdrawiam.
  10. Szczerze mówić nie bardzo widzę różnicę w tym o co Pan pyta Prezes korzysta z jednego adresu e-maila i chciałby logować się raz przy użyciu jednego e-maila i wybrać dla której spółki chce przeglądać dane. Zatem chyba ta ostatnia opcja, o której Pan pisze.
  11. Witam, czy jest możliwość podłączenia kilku firm do jednego konta w Portalu Biura? Klient jest prezesem w dwóch Spółkach, korzysta z jednego adresu e-mail i chciałby mieć dostęp do danych z tego jednego adresu. Pozdrawiam
  12. To są właśnie dwa niezależne komputery. Za 3-4 miesiące chciałabym wszystko zgrać na jeden serwer.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...