Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Aleksander Mynarek

InsERT
  • Ilość treści

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Aleksander Mynarek wygrał w ostatnim dniu 30 października 2019

Aleksander Mynarek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

17 Good

O Aleksander Mynarek

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzień dobry Dziękujemy za zgłoszenie. Zanotowaliśmy sugestię.
  2. Dzień dobry Proszę o więcej informacji: czy pojawia się jakiś błąd? czy biała strona? czy tak jak w pierwszym poście przeglądarka ciągle wraca co strony logowania? oraz czy przeglądarki są w aktualnej wersji?
  3. Nic póki co się nie zmieniło - mamy w planach, ale bez konkretnej daty.
  4. Poprawka związana z "Dodatkowymi danymi firmy" została wdrożona
  5. Proszę o przesłanie w wiadomości prywatnej pliku EPP, poprawimy go.
  6. Oczywiście, że możemy. Poprawimy to w jednej z kolejnych wersji.
  7. Dzień dobry Potwierdzam występowanie problemu w sytuacji, kiedy dodatkowy tekst jest umieszczony przed numerem - tak jak w Pana przypadku. Odpowiednią poprawkę opublikujemy na początku przyszłego tygodnia.
  8. W Subiekcie 123 nie ma "klasycznej" faktury rozliczeniowej. Jako faktura końcowa jest traktowana kolejna zaliczka, na której wpłacono całą pozostałą część płatności. Czyli przykładowo, jeśli całe zamówienie to 100PLN i na pierwszej zaliczce wpłacono 20PLN, to wystawiając kolejną zaliczkę na 80PLN to ta właśnie zaliczka jest traktowana jako końcowa. Tutaj było też trochę dyskusji o tym
  9. Dzień dobry Nie ma takiej listy, jest jedynie wyszukiwanie podczas wpisywania nazwy. W Subiekcie 123 produkty nie mają symboli, więc porównywanie odbywa się po nazwie. Jeśli więc importujemy więcej niż 1 towar o takiej samej nazwie, to kolejne będą aktualizować już ten istniejący lub pomijać import zdublowanego produktu. Nie potwierdzam takiego problemu - wyszukiwanie w module Produkty (jak i każdym innym) jest niezależne od strony na której jesteśmy.
  10. Proszę spróbować w przeglądarce użyć skrótu Ctrl+Shift+Del i w oknie które się pokaże wybrać Zakres czasu: Wszystko i zaznaczyć Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej, a następnie kliknąć Wyczyść dane. To powinno rozwiązać problem.
  11. Dzień dobry Nie potwierdzamy występowania takiego problemu, proszę więc o więcej informacji - zrzuty ekranu prezentujące problem, informację czy dotyczy to wszystkich zestawień. Może być w wiadomości prywatnej. Proszę też sprawdzić czy na zestawieniach na pewno są dobrze wybrane filtry - w szczególności Przedział czasowy.
  12. Dzień dobry Nie ma możliwości dopisywania własnych form płatności. W tej sytuacji pozostaje jedynie wykorzystanie pola Opis na dokumencie.
  13. Dodatkowe dane powinny być wielolinijkowe - aktualnie jest błąd i poprawimy go przy najbliższej okazji.
×