Skocz do zawartości

Aleksander Mynarek

InsERT
  • Liczba zawartości

    477
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana Aleksander Mynarek w dniu 15 Stycznia

Użytkownicy przyznają Aleksander Mynarek punkty reputacji!

Reputacja

40 Excellent

O Aleksander Mynarek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymianę dokumentów online z Subiektem 123 można skonfigurować bez względu na to, czy klient ma swoją licencję czy udostępnioną przez biuro rachunkowe. Proszę postępować zgodnie z poradnikiem: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2831.html
  2. Dzień dobry Informacja zniknie kiedy rozpocznie się okres obowiązywania nowej licencji. Ciągłość dostępu do Subiekta 123 zostanie zachowana.
  3. Dzień dobry Nie, nie ma zbiorczej zmiany numeru rachunku w fakturach cyklicznych.
  4. Proszę otworzyć okienko płatności na liście dokumentów (klikniecie w czerwone kółko obok wartości) i wprowadzić kwotę: Albo w oknie edycji dokumentu rozwinąć menu płatności i wybrać Pokaż płatności : wpisać kwotę, zatwierdzić enterem i kliknąć Zapisz
  5. Takie podjęte były kiedyś decyzje i póki co nie mamy w planach ich zmiany. Po to też w aplikacji jest dostępny darmowy okres testowy, by można było sprawdzić jak i na jakich zasadach aplikacja działa.
  6. Aleksander Mynarek

    GTU

    Dzień dobry Nie potwierdzamy takiego problemu. Proszę upewnić się, że odpowiednie kody GTU oznaczone są w dokumentach w Subiekcie 123. Jeśli tak - proszę w wiadomości prywatnej przekazać namiary na te dokumenty (NIP klienta + numery dokumentów, nie muszą być wszystkich - kilka wybranych). Proszę pamiętać o tym, że dla dokumentów przenoszą się oznaczenia wprowadzone na dokumentach. Jeśli oznaczenia są tylko w kartotece produktów to nie będą przenosić się za pomocą pliku EPP. Oznaczenia z kartoteki produktów przenoszone są do dokumentu w momencie dodawania produktu na d
  7. Dzień dobry Potwierdzam problem z wyborem daty przy wprowadzaniu płatności na liście faktur. Poprawkę opublikujemy w tym tygodniu. Do tej pory można datę wpisywać zamiast wybierać z kalendarza (zadziała np taki format 10.01.2021).
  8. Dzień dobry Obecnie nie przewidujemy wdrożenia "kategorii dokumentów".
  9. Dzień dobry Rozumiem, że "Wyślij kopię do mnie" jest zaznaczone? Jeśli tak - proszę w wiadomości prywatnej więcej informacji - dokument, którego dotyczy problem oraz adres email na, który nie dochodzi.
  10. Czy tak samo (przesunięty) wygląda plik PDF przed wydrukiem? Jeśli nie - problem jest z ustawieniami Pana drukarki. Gdzieś zostały zmienione marginesy wydruku. Subiekt 123 nie ma dostępu do tych ustawień i ich nie modyfikuje. Proszę sprawdzić konfigurację drukarki przed wydrukiem. Ewentualnie pobrać PDF na dysk i wydrukować za pomocą innego programu (np Acrobat Reader).
  11. Nie potwierdzamy występowania takiego problemu. Proszę o zrzuty ekranu prezentujące problem do dalszej analizy. Może być w wiadomości prywatnej.
  12. Dzień dobry Nic nie usuwaliśmy z zestawień. Filtrowanie po rodzaju produktu było (i jest) dostępne w zestawieniu Sprzedaż wg produktów. proszę o dokładniejszą informację jakiego zestawienia problem dotyczy i jaki dokładnie to był filtr - sprawdzimy czy przez przypadek coś nie zniknęło.
  13. Dzień dobry W wiadomości prywatnej przesłałem skrypt SQL poprawiający dane nexo.
  14. Dzień dobry Brak marginesu gdzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...