Skocz do zawartości

Oskar Shon

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Oskar Shon's Achievements

0

Reputacja

  1. Słuchajcie, jedną z prawideł trafności jest odpowiadanie na zapytania na 24 godziny. Jeśli się spóźnisz klops. Zatem miałem kiedyś pomysł aby zrobić dodatek do MS Outlooka, który automatycznie odpowie na pytanie klienta (choćby uniwersalnym szablonem). Dodatek dlatego ze nie da się takiej akcji wykonać regułą, ponieważ tak jest mail skonstruowany ze tylko ręczna odpowiedź trafia do adresata. Zatem jeśli cie nie ma przy kompie (np przez weekend) no to.... Jeśli ktoś jest zainteresowany aby przynajmniej w tym stopniu nie dać plamy to zapraszam do kontaktu. Większość z firm skupia się na pozycjonowaniu stron i prześciganiu się w tym aby pobrać jak najwięcej klientów których celem będzie najlepsza pozycja w wyszukiwarce. Ale jak to jest możliwe skoro jedna i ta sama firma promować będzie kilku klientów Dlatego ja skierowałem uwagę na inne rozwiązanie skupione na samym zainteresowanym a nie na ślepym losie mechanizmów firm internetowych. p.s. Sorki wiedzę ze więcej jest tematów które zahaczają o ten problem. mam nadzieje że modek się nie obrazi, ale myślę że to choć trochę rozwiązuje problem nowego karnego mechanizmu Allegro
  2. Słuchajcie, jedną z prawideł trafności jest odpowiadanie na zapytania na 24 godziny. Jeśli się spóźnisz klops. Zatem miałem kiedyś pomysł aby zrobić dodatek do MS Outlooka, który automatycznie odpowie na pytanie klienta (choćby uniwersalnym szablonem). Dodatek dlatego ze nie da się takiej akcji wykonać regułą, ponieważ tak jest mail skonstruowany ze tylko ręczna odpowiedź trafia do adresata. Zatem jeśli cie nie ma przy kompie (np przez weekend) no to.... Jeśli ktoś jest zainteresowany aby przynajmniej w tym stopniu nie dać plamy to zapraszam do kontaktu, lub odwiedzenie mojej web strony
  3. Słuchajcie, jedną z prawideł trafności jest odpowiadanie na zapytania na 24 godziny. Jeśli się spóźnisz klops. Zatem miałem kiedyś pomysł aby zrobić dodatek do MS Outlooka, który automatycznie odpowie na pytanie klienta (choćby uniwersalnym szablonem). Dodatek dlatego ze nie da się takiej akcji wykonać regułą, ponieważ tak jest mail skonstruowany ze tylko ręczna odpowiedź trafia do adresata. Zatem jeśli cie nie ma przy kompie (np przez weekend) no to.... Jeśli ktoś jest zainteresowany aby przynajmniej w tym stopniu nie dać plamy to zapraszam do kontaktu.
  4. Dziękuje za odzew na priv. To jeden z pierwszych postów, po których uzyskałem pewność że zainteresowanie jest w temacie. Jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany aby przynajmniej w tym stopniu nie dać plamy to zapraszam do kontaktu i pozdrawiam.
  5. W poprzednim tygodniu napisałem dodatek do Outlooka, w którym można wykonać autorespondera do "pytania o przedmiot", który jako jeden z elementów wpływa na "Trafność". Problem z trafnością z tego punktu widzenia polega na tym iż producent wdrażając aliasy do adresów kupujących (w imię RODO) może mierzyć aktywność sprzedających. W momencie kiedy któryś z nich nie dba o klienta (lub nie panuje nad ilością pytań od potencjalnych kupujących), to wpływa to na trafność. Należy zatem odpowiedzieć do 24h na każdy mail. Aby się z tym faktem zmierzyć należało by stworzyć regułę, która będzie odpowiadać na taki mail. Konstrukcja maila jednak na to Outlookowi nie pozwala, zatem trzeba było usiąść nad tym i opracować rozwiązanie w postaci odrębnego oprogramowania. Wprowadzenie dodatku do aplikacji daje możliwość natychmiastowej odpowiedzi (i jej odroczenie dla wprowadzenia zamian), na podstawie przygotowanego wcześniej szablonu. Jeśli ktoś jest zainteresowany można więcej na ten temat przeczytać na vbatools.pl Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...