Skocz do zawartości

Szymon Dębski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Szymon Dębski's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie! Od pewnego czasu mamy mały problem z Sello - nie otwiera żadnych linków czy odnośników - zarówno tych z samego programu: jak i np. z wiadomości e-mail: Nie otwiera również załączników z wiadomości e-mail, trzeba je najpierw zapisać (co na szczęście działa): Gdzie leży problem? Może to wina nie samego Sello a przeglądarki (w tym wypadku FireFox)? Pozdrawiam!
  2. OK, dziękuje za informacje, pozostaje nam czekać na aktualizację. -- Ale mamy niestety kolejny problem ? Pojawił się dosłownie chwilę temu - przy próbie wykonania w/w czynności Sello nam się wyłącza - bez żadnego komunikatu, błędu itp. Przez co nie możemy teraz pobrać nawet transakcji ? Ponowne uruchomienie aplikacji jak i komputera nic nie daje...
  3. Dziękuje bardzo za odpowiedź, wykonaliśmy opisane operacje i wygląda to następująco: Zniknęła nam jedna "zalegająca" oferta ale reszta niestety jest nadal. Gdy chcemy wykonać operacje spod prawego przycisku myszy (pobranie pełnych danych) wyrzuca nam błąd:
  4. Witam serdecznie, mamy od jakiegoś czasu "mały" problem z Sello - otóż w zakładce AUKCJE > TRWAJĄCE wyświetlają nam się oferty, które zostały zakończone i to już dość dawno; wygląda to mniej więcej tak: (zakreślone oferty o których mowa - jak widać, skończyły się w lipcu/sierpniu) Dodatkowo w trakcie trwania oferty CROWNLINE zmienialiśmy jej cenę - Sello również nie pokazywało tej zmiany. Oczywiście robiliśmy synchronizacje parametrów wielokrotnie - nic to nie dało. Jak to rozwiązać? Na chwile obecną sytuacja dotyczy tych 3 aukcji, jednak obawiamy się, że w przyszłości może być ich więcej i mogą nam się mieszać z tymi na prawdę aktualnie trwającymi. Z góry dzięki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...