Skocz do zawartości

Marcin Stefaniak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin Stefaniak's Achievements

3

Reputacja

  1. Dzień dobry, Chciałem się dowiedzieć czy w Subiekcie GT (1.76) da się wygenerować plik jpk_fa danego kontrahenta? Otrzymaliśmy pismo US aby dostarczyć taki plik za dany okres. Oczywiście mogę wygenerować jpk_fa za cały potrzebny okres oraz dla wszystkich naszych kontrahentów, a nie dla konkretnego kontrahenta jak US wskazał w piśmie.
  2. Dziękuję Panie Danielu, Jak dotąd nie mieliśmy takiej sytuacji i firma nas obsługująca dostarczała sprzęt wiedząc jakim oprogramowaniem dysponujemy. Stało się... Następnym razem będę bardziej to kontrolował. Co do samego błędu to: Pracownik otwiera nowy paragon nabija produkt zaznacza formę płatności np. karta. Subiekt automatycznie wysyła kwotę na terminal... klient się rozmyśla i chce jednak gotówką zapłacić. Kasjer odrzuca transakcję na terminalu, w subiekcie w oknie komunikacji z terminale wybiera przerwij i automatycznie wraca do edycji paragonu. Zaznacza płatność gotówką i zapisz. I pojawia się chmurka z komunikatem o treści cos w stylu (nie jestem teraz w stanie napisać 1:1 komunikatu) "Błąd podczas rejestracji fiskalnej dokumentu. Brak połączenia z bazą danych". Ale połączenie z bazą danych jest. w samym kasiarzu niema odnotowanego żadnego błędu z tego tytułu. Jak wystąpi ponownie taki błąd to postaram się zrobić PrintScreena i dokładnym objaśnieniem co się wydarzyło już w temacie w odpowiednim dziale. Jeszcze raz na ten moment Dziękuję Panie Danielu za poświęcony czas.
  3. Dziękuję za informację. Mam nadzieję, że uda się szybciej niż później. Danielu, nie miałem pojęcia że Bono Online jest w takiej wersji, i że taką wersję otrzymam. Na pozostałych punktach mamy wersję 1.0 tej drukarki i wszystkie są u jednej firmy kupowane i instalowane. Instalator też był zaskoczony tym faktem, że dostaliśmy mamy drukarkę która jeszcze nie ma oficjalnego wsparcia w insercie. Owszem, jak na razie działają, choć przy zmianie formy płatności na gotówkę po nieudanej transakcji kartą, potrafi nie wydrukować paragonu. Tyle jak na razie zauważyliśmy. Sądzę, że uda się dolecieć do czasu nowych sterowników w insercie.
  4. Witajcie, Czy wiadomo kiedy Insert planuje wypuścić nowe sterowniki do urządzeń zewnętrznych oraz SUZ, które będą obsługiwać drukarkę fiskalną Bono Online v.2.10? Wczoraj wieczorem mieliśmy instalacje i fiskalizację urządzenia na nowym punkcie i jakoś działa na sterownikach z wersji 1.0 ale mamy różne problemy, które mogą być spowodowane błędnym sterownikiem.
  5. Dzień dobry, Zwracam się z prośbą o udzielenie mi informacji jak ustawić drukarkę fiskalną i terminal płatniczy dla wybranego magazynu w Subiekt GT. Staram się przejść z tradycyjnej pracy w sieci na zalecaną przez subiekta czyli po RDP opartych na sesjach użytkowników wraz ze zdalną fiskalizacją . Zgodnie z instrukcją Subiekta wykonałem profilowanie drukarek do użytkowników i działa to poprawnie. Jednak, potrzebuję rozwiązać problem gdy jeden z pracowników idzie na zastępstwo na inny oddział i tam logując się do subiekta na swoje konto w subiekcie ma cały czas UF ze swojego domyślnego oddziału a nie z nowego. Do tej pory pracowaliśmy na metodzie pracy w sieci wystarczyło zmienić domyślną kasę i magazyn dla użytkownika i pracowało. Widzę że w tabeli "uf_Konfiguracja" widnieje kolumna o nazwie "uko_IdMagazyn", ale w pomocy Subiekta niema o tym rozwiązaniu ani słowa. Zmiana id magazynu ww. tabeli nie wpływa na automatyczną zmianę drukarki dla użytkownika w zastępstwie. Testując tę zmianę dane wysyłane są na terminal domyślnie ustawiony w profilowaniu urządzeń fiskalnych. Proszę o bardziej doświadczonych kolegów o sugestię, kierunek w jakim podążać aby rozwiązać mój problem.
  6. Czyli aktualizacja w bazie danych statusu na poprawny jak mnie wam.
  7. Dzień dobry, Mam nietypową sytuację, i zanim cokolwiek zrobię chcę poznać Wasze zdanie. 12.07.2022 na koniec dnia po zrobieniu raportu dobowego na drukarce Bono, wpadł klient który dokonał zakupów na gotówkę. Pracownik nie dokonał ponownie raportu dobowego zamknął system i poszedł do domu. Dziś kierownik sklepu zwróci się do mnie z prośbą o pomoc w wyjaśnieniu niezgodności w raportach. Doszliśmy do momentu gdzie okazało się że podczas drukowania paragonu opisanego wyżej nastąpił błąd fiskalizacji i paragon nie został wydrukowany. Przeglądając pamięć chronioną Drukarki nie widniał ten paragon. Zatem dokonaliśmy poprawy fiskalizacji paragonu i pojawił się znaczek fiskalizacja wielokrotna (tym razem paragon się wydrukował). Co w takiej sytuacji zrobić? Fizycznie drukarka zafiskalizowała raz taki paragon a subiekt wskazuje że kilka razy.
  8. Witajcie, Mam pytanie czy to poprawne działanie Subiekta GT. Używam dodatku inDodatki - Komunikacja z EDI (sprzedaż) 2.0.5, Subiekt GT 1.69.HF2, Niebieski plus , Sfera. Niebieski plus daje możliwość aby włączyć Automatyczną dyspozycję towaru oraz rozszerzyć działanie mechanizmu o dokumenty ZK. Problem pojawia mi się w momencie gdy dokonuje importu do Subiekta zamówienia z EDI-ego, podczas którego dochodzi do pomniejszenia ilości na towarze do aktualnego stanu towaru w magazynie. Przykładowo w subiekcie: TOWAR X stan 2szt, dostępność 2szt, rezerwacja 0szt w zamówieniu z EDI: TOWAR X 12szt Podczas importu zamówienia w ZK ustawiana jest wartość TOWARU X na 2szt bez żadnej informacji o pomniejszeniu ilości. Niezależnie czy podczas importu zaznaczam opcję aby zarezerwować towar czy też nie. Pytanie czy to tak powinno działać czy może jest tu jakiś błąd w dodatku lub subiekcie/sferze? w załączniku moja konfiguracja parametrów subiekta. Jak wyłączę opcję "Automatyczna dyspozycja na zamówieniach od klientów" import przechodzi z poprawnymi ilościami toaru.
  9. Problem udało mi się rozwiązać tak więc wątek do zamknięcia. Rozwiązaniem problemu w moim przypadku pomogło odinstalowanie wszystkiego firmy Insert, wyczyszczenie rejestru, i ponowna instalacja subiekta.
  10. Dzień dobry, Mam problem jak w temacie i nie bardzo rozumiem co może być przyczyną. Na komputerze X mam zainstalowanego klienta Subiekt GT, którym łączę się do różnych baz na jednym serwerze SQL. Mam bazę o nazwie CENTRALIZACJA w której występuje problem. Chcąc otworzyć/edytować/poprawić dokument WZ, FS, PZ, PA itp. pojawia się okno ze wszystkimi danymi z dokumentu po czym subiekt zawiesza się / zastyga nie dając możliwości edycji dokumentu, czy nawet jego zamknięcia - po prostu brak reakcji na jakiekolwiek działania. Nie pojawia mi się żadna informacja że program nie odpowiada czy coś w tym stylu. inne programy czy instancje Subiekta działają normalnie. Zużycie zasobów czy to na serwerze SQL czy na komputerze X jest w normach. Sytuacja ma miejsce tylko na komputerze X i tylko na jednej bazie danych. Na innych bazach problem nie występuję, tak samo nie występuje problem na innych komputerach na bazie CENTRALIZACJA. Wszelkie aktualizacje Windowsa mam zainstalowane, próbowałem odinstalować i na nowo zainstalować Subiekta - nie pomogło. W dzienniku systemu pojawia się poniższy błąd: Przeszukując rejestr odnalazłem że {35D105F0-758F-4979-964A-D4376F1174E7} to wartość klucza InsERT.BatCodeMgr Macie jakieś sugestie co powinienem zrobić aby zaczęło mi działać poprawnie? Subiekt obecnie jest jeszcze w wersji 1.69HF2 A aktualizacje do wersji 1.72 planuje na najbliższy poniedziałek.
  11. Panie Danielu jestem po rozmowach z First Datą i po ich rejestrowaniu danych z terminala. Otrzymałem następującą odpowiedź. Czyli rozumiem że po stronie sterowników należałoby zmienić tę opcję. Chyba, że sterownik inny powinienem użyć niż obecny. Obecnie w Kasiarzu mam użyty sterownik FirstData Desc/3200. w wersji 16.19.2860.0 i terminal First Data Desc 3200.
  12. Obecnie identyfikatory płatności są standardowo pobierane poprzez integrację z terminalem płatniczym: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1471,subiekt-gt-–-jak-skonfigurowac-terminal-platniczy.html, identyfikator płatności jest widoczny w kolumnie "Identyfikator transakcji". Panie Danielu, U mnie z jakichś powodów nie pokazują się identyfikatory płatności w kolumnie "Identyfikator transakcji" Mam skonfigurowane terminale w kasiarzu do automatycznej wymiany danych, tak jak w instrukcji Insertu. Niestety w kolumnie Identyfikator transakcji w module sprzedaż detaliczna jest pusto. Załączam grafikę. Używamy terminali DESK 3200.
  13. Proszę doprecyzować o czym Pan pisze. Dzień dobry Panie Danielu, Miałem na myśli wykorzystanie modułu do rozliczeń PayU i płatności.pl w integracji np. ze sklepem internetowym która potrafi "wcisnąć" do subiekta informacje o identyfikatorze transakcji [domyślam się że w bazie danych pola od szybkich płatności]. le ten sam moduł dobrze było by wykorzystać właśnie do rozliczeń z płatnościami kartą. Mogłoby dać się to rozliczać, gdyby były dostępne wskazane dane, ale jak na razie (według mojej wiedzy): operatorzy terminali nie dostarczają zestawień, które zawierają identyfikatory transakcji odsyłane przy integracji z terminalami - użytkownicy powinna naciskać, aby takie zestawienia w końcu powstały w programach Insertu integracja z terminalami nie pobiera i nie zapisuje na dokumencie informacji pozwalających jednoznacznie zidentyfikować taką transakcję (identyfikatory są unikalne dla terminala, a nie firmy) - rozbudowa tych mechanizmów była zapowiadana na wiosnę tego roku, więc może już nie długo Dziękuję za informację, będę śledzić temat. Obecnie identyfikatory płatności są standardowo pobierane poprzez integrację z terminalem płatniczym: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1471,subiekt-gt-–-jak-skonfigurowac-terminal-platniczy.html, identyfikator płatności jest widoczny w kolumnie "Identyfikator transakcji". Dziękuję zapoznam się z informacją pod linkiem. Panie Przemku proszę uwierzyć mi że mamy 5 terminali każdego dnia każdy z terminali ma po prawie 50 paragonów. FD - też wysyła każdego dnia wypłaty w tytule dając informację o potrąceniach prowizji, nawet jakichś Korekt, i płatności. Chcę rozliczać w skali miesiąca bo to najrozsądniejsze rozwiązanie, ale nawet próbując to uchwycić od początku roku co by wyprostować sobie zaległości mam kilka tysięcy paragonów do rozliczenia. Co jest bardzo czasochłonne i miesiąc w rozliczeniu nie zgadza się. Wychodzą bzdury i niestety trzeba wyjaśniać co się zadziało. Mając 1 terminal i od początku rozliczanie w poprawny sposób z pewnością jest to banalne proste. W moim przypadku niestety nie jest.
  14. Dzień dobry, Posiadamy w firmie kilka terminali płatniczych skonfigurowanych przez sieć lan do automatycznej wymiany informacji pomiędzy subiektem a terminalem. Mamy ze wszystkich naszych punktów całkiem sporo paragonów z płatnością kartą. I chcemy zacząć rozliczać rozrachunki w subiekcie. Wiem że, można automatycznie rozliczać płatności z PayU czy Płatnosci.pl gdy jest integracja. Czy te moduł może posłużyć też do rozliczeń z First Datą? - Wydaje mi się że mógłby gdyby w Subiekcie GT wpadały do konkretnych paragonów informacje o np. numerze transakcji z terminala płatniczego, tak by móc powiązać zestawienie otrzymane od First Daty. Jednak jak na razie nie znalazłem aby ustawić taką opcję w kasiarzu czy w samym subiekcie. Obecnie mam parę tysięcy paragonów do rozliczenia i to mogło by mi znacznie przyśpieszyć pracę.
  15. Teraz mi wstyd że tego nie sprawdziłem. Dziękuję któryś z pracowników ustawił takowy komunikat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...