Skocz do zawartości

Mansfeld Jarosław

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Mansfeld Jarosław's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam korzystam z opcji dostarczanej przez Instert, nie mam żadnego rozszerzenia. Będąc na operacjach bankowych, klikam wyślij do homebankingu, jak na zdjęciu załączonym, wybieram BZ WBK zwykły i powstaje plik CSC który importowałem do Santandera. Treść tego pliku również w załączeniu - czytając informacje z Santander pierwszy znacznik powinien mieć wartość 6. Czy możliwe jest że Instert to powinien dostosować? Testowałem i po zmianie w tym pliku txt ręcznie z "1" na "6" działa ok Będę wdzięczny za pomoc
  2. Witam kontynuując podobny wątek, mam problem. Mam aktualną wersję, eksport do homebankingu działa prawidłowo, natomiast po imporcie przy użyciu pliku do Usług elektronicznych Santander, w koszyku zaimportowana płatność nie jest traktowana jako split payment (choć tytuł wskazuje jakby byłą). Czy trzeba ją zmieniać ręcznie w bankowości Santader? czy robię błąd? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...