Skocz do zawartości

Sylwia Jackowska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Sylwia Jackowska's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Robimy wstępną inwenturę przed końcem roku i okazuje się, że jakiś powodów nie mogę zmienić statusu jednego ze spisów. Nie mogę dojść w czym tkwi problem - czy ja robię coś źle, czy to jest błąd po stronie nexo. Inwentura ma obecnie status "S - sporządzanie spisów". Mam podpięte 3 spisy, 2 z nich mają status "O - opracowywany", a 1 "W - włączony do inwentaryzacji". Chciałabym zmienić status tego 1 spisu z "W" na "O", ale wyskakują mi poniższe informacje i w efekcie status nadal pozostaje "W". Tutaj klikam "NIE" po czym wyskakuje "Problem" i status się nie zmienia na "O" tylko nadal pozostaje jako "W". Pracujemy obecnie na 33.0.0. (4155) wersji nexo. Proszę o informację w jaki sposób mogę zmienić status - gdzie popełniłam błąd, co mogę sprawdzić, żebym mogła swobodnie zmieniać status. Będę wdzięczna za sprawną informację zwrotną - koniec roku tuż tuż... ?
  2. Witam serdecznie, Dziękujemy za umożliwienie wydawania US na WZ. Natomiast wprowadzony parametr również powoduje powstawanie PZ z usługą dla Faktur kosztowych. Jest to dla nas problematyczne, ponieważ przy wprowadzeniu faktury kosztowej, gdzie znajdują się US - automatycznie powstaje PZ, której de facto nie powinno być. Proszę o rozgraniczenie tego parametru, tak aby była możliwość wyboru - dla jakich dokumentów ma być ta opcja włączona. (np. na dokumenty wydające i przyjmujące - WZ/PZ) Jeszcze dodam, że do Subiekta oprócz towarów handlowych wprowadzamy również koszty bieżące - dzięki temu kontrolujemy rozrachunki. Dlatego właśnie to dla nas jest kluczowa sprawa - aby jednak te PZ automatycznie się nie robiły przy kosztach bieżących. Poniżej podsyłam screena, o który dokładnie parametr mi chodzi. Czekam na informację czy jest opcja żeby zadziałać w temacie. Z góry dziękuję ?
  3. Witam serdecznie, Przesyłam komunikat, który wyświetlił się podczas próby wystawienia FS. Do ZK była podpięta przedpłata.
  4. Witam serdecznie, Zamówienie, z którego chcemy wystawić fakturę zaliczkową cząstkową ma innego nabywce oraz płatnika. Nie możemy wystawić z ZK faktury zaliczkowej cząstkowej, ponieważ wyskakuje błąd, że jest inny płatnik i nie chce przepuścić. Co ciekawe, zwykłą fakturę możemy wystawić, pomimo, że nadal płatnik oraz nabywca się różnią. Często są u nas sytuacje, że płatnik i nabywca są różni - stąd prośba o poprawkę i umożliwienie wystawiania takich faktur. Czekam na informację zwrotną. ?
  5. Panie Przemysławie, W takim razie proszę o wdrożenie rozwiązania dla nas szybciej, ponieważ szczerze mówiąc przeszkadza to nam w pracy, spowalnia nas i problem pojawia się coraz częściej. Nie możemy czekać kolejnego miesiąca - proszę o informację kiedy najszybciej jesteśmy w stanie rozwiązać problem. Z góry dziękujemy ?
  6. Witam serdecznie Panie Przemysławie, Czy udało się przeanalizować błąd, który nadal niestety się pojawia? Bardzo proszę o informację zwrotną. ?
  7. Świetnie - dziękuję za informację i czekamy cierpliwie za analizą i rozwiązaniem dla występującego błędu ?
  8. Witam serdecznie! Wysłałam poprzez formularz link do bazy. Swoją droga - korzystamy z usługi e-archiwizacji, także teoretycznie tę bazę mają Państwo "u siebie". Może jest opcja żeby nie było trzeba za każdym robić eksportu żeby wysłać bazę danych, tylko mogliby Państwo skorzystać z bazy dostępnej z usługi e-archiwizacji i oczywiście za naszą zgodą ? Zdecydowanie to usprawniłoby pracę w takich sytuacjach - to jedynie oczywiście mała prośba/podpowiedź ?
  9. Witam ponownie Panie Przemysławie, W piątek pod koniec dnia ponownie pojawił się błąd - zgłoszono wyjątek typu "System.OutOfMemoryException. - przy próbie wydrukowania faktur. Sprawdziłam również czy do błędu dochodzi podczas zapisu innych dokumentów - nie można było zapisać żadnego dokumentu do folderu przez "zapisz do folderu", drukowanie do PDF, drukowanie na normalnej drukarce, zapis do biblioteki również nie działał. Właściwie nie mogliśmy zapisać/wydrukować żadnego dokumentu. Co więcej jak już przepuścił program 1 dokument zapisany do biblioteki załączników to folder był pusty. Proszę o informację zwrotną.
  10. Witam Panie Przemysławie, Podczas wystąpienia błędu sprawdzaliśmy każdą możliwą opcję zapisu. Również po zapisaniu do biblioteki załączników, plik się nie otwierał - był pusty. Także problem występował w każdej opcji zapisu wydruku. Tak jak wspomniałam na ten moment ta sytuacja się nie powtórzyła. Natomiast chcemy uniknąć momentu w którym ten błąd może dłużej występować bo to zdecydowanie nam utrudnia pracę ? Czy wiedzą Państwo z czego wynikał ten błąd? Możemy coś zrobić, aby zapobiec wystąpieniu tego błędu w przyszłości?
  11. Witam serdecznie, Na ten moment sytuacja się unormowała i nie wyskakuje ten błąd. Ale kiedy ten błąd się pojawiał to rzeczywiście problem był na wszystkich wydrukach. Próbowaliśmy też drukować do PDF, ale była ta sama sytuacja, czyli pusty plik albo w ogóle się nie zapisywał.
  12. Dzień dobry Panie Przemysławie, Zgodnie z Pana sugestią złożyłam zgłoszenie przez formularz kontynuując pod numerem zgłoszenia INS-638116. Przesłałam również logi oraz dane diagnostyczne. Czekam w takim razie na informację zwrotną. Dziękuję za pomoc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...