-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Sylwia Jackowska's Achievements
0
Reputacja
-
Zmiana statusu spisu inwentaryzacyjnego
Sylwia Jackowska dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Dzień dobry, Robimy wstępną inwenturę przed końcem roku i okazuje się, że jakiś powodów nie mogę zmienić statusu jednego ze spisów. Nie mogę dojść w czym tkwi problem - czy ja robię coś źle, czy to jest błąd po stronie nexo. Inwentura ma obecnie status "S - sporządzanie spisów". Mam podpięte 3 spisy, 2 z nich mają status "O - opracowywany", a 1 "W - włączony do inwentaryzacji". Chciałabym zmienić status tego 1 spisu z "W" na "O", ale wyskakują mi poniższe informacje i w efekcie status nadal pozostaje "W". Tutaj klikam "NIE" po czym wyskakuje "Problem" i status się nie zmienia na "O" tylko nadal pozostaje jako "W". Pracujemy obecnie na 33.0.0. (4155) wersji nexo. Proszę o informację w jaki sposób mogę zmienić status - gdzie popełniłam błąd, co mogę sprawdzić, żebym mogła swobodnie zmieniać status. Będę wdzięczna za sprawną informację zwrotną - koniec roku tuż tuż... ? -
Witam serdecznie, Dziękujemy za umożliwienie wydawania US na WZ. Natomiast wprowadzony parametr również powoduje powstawanie PZ z usługą dla Faktur kosztowych. Jest to dla nas problematyczne, ponieważ przy wprowadzeniu faktury kosztowej, gdzie znajdują się US - automatycznie powstaje PZ, której de facto nie powinno być. Proszę o rozgraniczenie tego parametru, tak aby była możliwość wyboru - dla jakich dokumentów ma być ta opcja włączona. (np. na dokumenty wydające i przyjmujące - WZ/PZ) Jeszcze dodam, że do Subiekta oprócz towarów handlowych wprowadzamy również koszty bieżące - dzięki temu kontrolujemy rozrachunki. Dlatego właśnie to dla nas jest kluczowa sprawa - aby jednak te PZ automatycznie się nie robiły przy kosztach bieżących. Poniżej podsyłam screena, o który dokładnie parametr mi chodzi. Czekam na informację czy jest opcja żeby zadziałać w temacie. Z góry dziękuję ?
-
Witam serdecznie, Zamówienie, z którego chcemy wystawić fakturę zaliczkową cząstkową ma innego nabywce oraz płatnika. Nie możemy wystawić z ZK faktury zaliczkowej cząstkowej, ponieważ wyskakuje błąd, że jest inny płatnik i nie chce przepuścić. Co ciekawe, zwykłą fakturę możemy wystawić, pomimo, że nadal płatnik oraz nabywca się różnią. Często są u nas sytuacje, że płatnik i nabywca są różni - stąd prośba o poprawkę i umożliwienie wystawiania takich faktur. Czekam na informację zwrotną. ?
-
Panie Przemysławie, W takim razie proszę o wdrożenie rozwiązania dla nas szybciej, ponieważ szczerze mówiąc przeszkadza to nam w pracy, spowalnia nas i problem pojawia się coraz częściej. Nie możemy czekać kolejnego miesiąca - proszę o informację kiedy najszybciej jesteśmy w stanie rozwiązać problem. Z góry dziękujemy ?
-
Witam serdecznie! Wysłałam poprzez formularz link do bazy. Swoją droga - korzystamy z usługi e-archiwizacji, także teoretycznie tę bazę mają Państwo "u siebie". Może jest opcja żeby nie było trzeba za każdym robić eksportu żeby wysłać bazę danych, tylko mogliby Państwo skorzystać z bazy dostępnej z usługi e-archiwizacji i oczywiście za naszą zgodą ? Zdecydowanie to usprawniłoby pracę w takich sytuacjach - to jedynie oczywiście mała prośba/podpowiedź ?
-
Witam ponownie Panie Przemysławie, W piątek pod koniec dnia ponownie pojawił się błąd - zgłoszono wyjątek typu "System.OutOfMemoryException. - przy próbie wydrukowania faktur. Sprawdziłam również czy do błędu dochodzi podczas zapisu innych dokumentów - nie można było zapisać żadnego dokumentu do folderu przez "zapisz do folderu", drukowanie do PDF, drukowanie na normalnej drukarce, zapis do biblioteki również nie działał. Właściwie nie mogliśmy zapisać/wydrukować żadnego dokumentu. Co więcej jak już przepuścił program 1 dokument zapisany do biblioteki załączników to folder był pusty. Proszę o informację zwrotną.
-
Witam Panie Przemysławie, Podczas wystąpienia błędu sprawdzaliśmy każdą możliwą opcję zapisu. Również po zapisaniu do biblioteki załączników, plik się nie otwierał - był pusty. Także problem występował w każdej opcji zapisu wydruku. Tak jak wspomniałam na ten moment ta sytuacja się nie powtórzyła. Natomiast chcemy uniknąć momentu w którym ten błąd może dłużej występować bo to zdecydowanie nam utrudnia pracę ? Czy wiedzą Państwo z czego wynikał ten błąd? Możemy coś zrobić, aby zapobiec wystąpieniu tego błędu w przyszłości?