-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Sylwester Wąsiel's Achievements
1
Reputacja
-
oświadczeniu o kraju pochodzenia węgla
Sylwester Wąsiel odpowiedział Sylwester Wąsiel → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Dziękuję bardzo. Działa 😀 -
oświadczeniu o kraju pochodzenia węgla
Sylwester Wąsiel dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Dzień dobry. Podczas próby wydruku oświadczenia o pochodzeniu węgla (OSW) dostaję błąd: Crystal Reports: Database Error, Klasa niezarejestrowana. Dotyczy to wyłącznie drukowania na stanowiskach klienckich w lokalnej sieci, użytkownicy pracujący na serwerze (RDP) nie mają problemu z drukowaniem oświadczenia. Wydaje mi się, że jeszcze z wersją Subiekta 1.75 działało to bez problemu. Subiekt GT w najnowszej wersji (1.7601.1.5701), stanowiska klienckie na Windows 10 zaktualizowane. Sprawdzałem również na innym podmiocie, na innym komputerze i jest dokładnie taka sama sytuacja. -
Homebanking
Sylwester Wąsiel odpowiedział Jacek P → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
W Santander w systemie ibiznes24 w profilu użytkownika można odznaczyć "strony po 10 transakcji" i problem znika. -
Homebanking
Sylwester Wąsiel odpowiedział Jacek P → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Po ostatniej aktualizacji parser używany do wczytywania wyciągów z Santander też przestał działać poprawnie: jeśli jest więcej niż 10 transakcji to dzieli wyciąg z jednego dnia na kilka wyciągów. Struktura wyciągu w banku nie zmieniła się. -
Nieudana aktualizacja 1.6206 do wersji: 1.6302.2.4821
Sylwester Wąsiel odpowiedział Sylwester Wąsiel → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Sprawy techniczne
Bazy skonwertowane przez Insert. Sam proces odbył się szybko i sprawnie. Niestety nie wiem co było bezpośrednią przyczyną tych problemów. -
Nieudana aktualizacja 1.6206 do wersji: 1.6302.2.4821
Sylwester Wąsiel odpowiedział Sylwester Wąsiel → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Sprawy techniczne
Rzeczowa pomoc... Dotyczy 2 baz na różnych serwerach, w bazach nikt nie "grzebał" a poprzednie aktualizacje odbywały się bez problemu. Bazy obejmują zarówno subiekta GT jak i Rewizor GT, w bazie z samym subiektem aktualizacja odbyła się bez problemu. Co ciekawe, starsza wersja bazy danych sprzed kilku miesięcy ale za to bez Rewizora konwertuje się bez problemu. -
Nieudana aktualizacja 1.6206 do wersji: 1.6302.2.4821
Sylwester Wąsiel odpowiedział Sylwester Wąsiel → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Sprawy techniczne
Dziękuję za odpowiedź, ale mogę tylko spytać: tzn? Co jak i gdzie bo szczerze mówiąc nic mi to nie mówi. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego. I to od razu na 2 podmiotach, na różnych serwerach. Na tą chwilę przywróciłem poprzednią wersję programu i działa ale nie o to w tym chodzi przecież. Testowałem zarówno HF1 jak i HF2