Skocz do zawartości

Tomasz S

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Tomasz S's Achievements

1

Reputacja

  1. Było włączone ponowne wystawiania po zakończeniu aukcji. Wcześniej nie pomyślałem, żeby to sprawdzić dlatego, że większość aukcji które się powielały to były aukcje wystawione rok czy półtorej roku temu. Tym bardziej, że np. dziś spośród 3 zakończonych aukcji z włączonym tym parametrem powielona została tylko jedna. Ten towar rotuje i bardzo często aukcje są automatycznie zakańczane i ręcznie wznawiane gdy wróci na stan, przez cały ten czas nie zauważyliśmy problemu z duplikatami aukcji. Z poziomu Sello nie mogę zmienić tego parametru, trzeba klikać ręcznie przez allegro ale chyba nie mam takich aukcji wiele. Dzięki za pomoc.
  2. Mamy grubo ponad 1000 aukcji z synchronizacją ilość i automatycznym zakończeniem gdy stan magazynowy zejdzie do zera. Od jakiegoś czasu mamy problem z losowym wystawianiem przez Sello nowych aukcji - tzn. losowo i w różnych kategoriach gdy jakaś aukcja zostanie automatycznie zakończona Sello samo wystawia duplikat tej aukcji. Przykład z dziś - o godzinie 14:26 sprzedało się ostatnie 5 sztuk na aukcji i kilka sekund później pojawia się nowa aukcja z tym samym towarem i dostępnymi 428 sztukami... Oczywiście pierwotne aukcje są do wyprzedania przedmiotów, synchronizacja ilości i zakończenie gdy stan <=0, wznowienie automatycznie gdy stan >0 jest wyłączone. Problem jest losowy, przez ostatnie 7 dni automat zakończył 36 aukcji, a powstały 3 nowe duplikaty. Czy ktoś się spotkał z takim problemem i jak go rozwiązać? Dzisiaj pobiorę pełne dane wszystkich trwających aukcji może to coś pomoże??
  3. Etykiety drukujemy na zwykłej drukarce laserowej na kartkach A4 - 4 etykiety na jednej kartce. Dla wszystkich przesyłek Inpostu działa to tak jak powinno, natomiast WzA DPD generuje pdf/drukuje zawsze każdą etykietę na osobnej kartce. W module paczki -> zaznaczam etykiety DPD które chcemy wydrukować -> prawy klik -> Druki do paczki -> Podgląd i wynikowo dostaję tyle plików pdf ile zaznaczonych etykiet. Paczki Inpostu zawsze generowane są do jednego pliku jeśli są tego samego typu (pobraniowe czy paczkomaty). Czy da się zmienić zachowanie programu by wydruk WzA DPD był do 1 pliku? PS. Wysłanie paczek dpd do WzA w Sello i wejście na WzA przez stronę allegro pozwala zaznaczyć i wydrukować etykiety do jednego pliku ale chciał bym żeby sprzedaż można było obsłużyć w sello bez wchodzenia na allegro.
  4. No tak.. nowy synchronizator nie był włączony w ustawieniach. Po włączeniu zamówienia się importują. Dziękuję za pomoc. Czy mapowanie sposobów wysyłki jest wprowadzone czy to melodia przyszłości?
  5. Import rusza, żadne błędy (oprócz 2 które mamy od dawna ale dotyczą czego innego) się nie pojawiają. Automatyczne synchro z subiektem jest właczone. Połączenie z systemem sprzedaży jest w porządku, aktualizacja stanów magazynowych czy tworzenie dokumentów do transakcji z allegro działa bez zarzutu. Sello w wersji 1.38.1 i najnowsze nexo pro 35.1 (na nexo 35.0 było to samo). Czy nowy synchronizator stosowany jest automatycznie w tej wersji Sello czy może trzeba go włączyć w xmlu albo gdzieś w ustawieniach? Pytam bo oprócz tego problemu z importem zamówień z Nexo nadal mamy problem z pobieraniem danych klienta do transakcji z allegro - tak jak to było na starym synchronizatorze (brak NIP albo imię i nazwisko zamawiającego zamiast nazwy firmy gdy zaznaczona jest na allegro FV), a spodziewałem się, że w Sello 1.38 te błędy znikną.
  6. Poniżej ustawienia. Bawiłem się w różny sposób i nic to nie daje. Oczywiście dla ustawień jak niżej ZK w Nexo mają wpisany nr oryginału. Zaimportowane zamówienia powinny być w Sello widoczne w transakcjach oczekujących na płatność oraz w zakładce "Wszystkie"?
  7. Czy w nowym synchronizatorze import zamówień z subiekta Nexo został ostatecznie zaimplementowany? Nie mogę w żaden sposób zmusić Sello do zaimportowania zamówień
  8. Dzięki za odpowiedź. Faktycznie jest szansa, że faktury z błędnymi danymi mogły być do transakcji do których ZK zostały stworzone przez ręczne synchro z Subiektem, zwrócimy na to uwagę. Tak czy inaczej pozostaje czekać na nowy synchronizator.
  9. Subiekt Nexo 30.0.2 i Sello 1.34.1 Dokumenty końcowe wystawiamy z poziomu Sello (zbiorczo przez wystaw dokumenty końcowe, ZK+R tworzone są automatycznie przy pobieraniu transakcji), ostatnio często zdarza nam się, że faktury wystawione są na błędne dane, nie na dane które klient podał jako dane do FV. Z tego co zauważyłem na FS jest wystawiana na adres główny z serwisu allegro, a nie na dane do faktury, które podał klient. Dzisiaj przeprowadziłem małe dochodzenie i wyszło, że są dwa rodzaje takich sytuacji: Przypadek 1. W Nexo tworzy się klient jako firma, wtedy pomogło usunięcie FS z poziomu Sello, wyczyszczenie błedów transakcji i ponowne pobranie danych transakcji. Ponowny wydruk dokumentu końcowego z Sello wygenerował FS z dobrymi danymi nabywcy. Przypadek 2. W nexo tworzy się klient jako Osoba fizyczna. Wtedy powyższe postępowanie nie pomaga, zostaje jedynie usunięcie FS i w Nexo ręczna edycja klienta lub zaciągnięcie danych z GUSu i wydruk FS z Nexo. Na początku myślałem, że błąd powstaje gdy klient najpierw zamówi towar, a opłaci lub wypełni formularz dostawy dopiero po jakimś czasie (bo takie przypadki najpierw zidentyfikowaliśmy). Dzisiaj jednak mieliśmy FS z błędnymi danymi które na allegro były zamówione i opłacone w tej samej minucie.. Nie mam pojęcia co powoduje ten błąd ale wydaje mi się, że zaczął się pojawiać po ostatniej aktualizacji Sello i Subiekta (a przynajmniej wtedy zaczęli dzwonić klienci, ze mają źle wystawione FS). Dodam, że jest to niesamowicie upierdliwe, bo FS wystawiamy do każdego zamówienia. Do tej pory wystawianie dokumentów końcowych szło to hurtowo z Sello, teraz trzeba najpierw odfiltrować i sprawdzić te faktury, które są na firmę, a dopiero potem wystawić resztę, dokumentnie burzy to nasz sposób wystawiania dokumentów, etykiet i pakowania. Proszę o jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić, zmienić w ustawieniach by wszystko grało tak jak powinno.
  10. Może nie opisałem togo do końca jasno.. Sytuacja wygląda tak: - Towar kosztuje cennikowo 100 zł netto, wystawiając fakturę "Z ręki" udzielam klientowi rabatu 10% - płaci za towar 90zł netto. Eksportuję taką fakturę do epp i w pliku nie mam informacji, że został udzielony rabat. Jeśli wczytam epp do zewnętrznego systemu np. wFirmy to tam na fakturze będzie towar w cenie 100 zł netto, a nie rzeczywistej cenie sprzedaży czyli 90zł.
  11. Witam, Jeśli na FS jakiś produkt wystawiony jest z rabatem, to po wyeksportowaniu jej do .epp w pliku uwzględniona jest wyłącznie cena podstawowa, bez informacji o rabacie. W jaki sposób to poprawić by eksportowane były rzeczywiste ceny sprzedaży po rabacie? Poniżej screen z Parametrów komunikacji, nie mam pomysłu co jeszcze można by tam zmienić...
  12. Pozwolę sobie odświeżyć temat.. Korzystam z Sello + Nexo i podobnie mam zaznaczone "dodawaj koszt wysyłki jako usługę - pozycję jednorazową". Koszty transportu jako usługa jednorazowa dodana przez Sello w subiekcie i na drukowanych dokumentach wyświetlane są w pozycji ilość z dokładnością do 6 miejsc po przecinku. Żeby to zmienić trzeba w Subiekcie wejść w każde zamówienie i zedytować ręcznie ilość wyświetlanych miejsc po przecinku. W Nexo w ustawieniach w zakładce "Jednostki i miary" w pozycji usługa mam zaznaczoną dokładność de pełnych liczb (precyzja do 0 miejsc po przecinku) ale nic to nie daje. CHyba nie dotyczy to usług jednorazowych bo koszty dostawy są z symbole szt a nie usł. Czy da się gdzieś ustawić żeby te koszty jako usługa domyślnie były dodawane w ilości jako liczba całkowita? Na kiedy planowana jest aktualizacja ze wspomnianym wyżej nowym synchronizatorem do Nexo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...