Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tomasz Padarz

InsERT
  • Ilość treści

    60
  • Rejestracja

Reputacja

1 Neutral

O Tomasz Padarz

  • Urodziny 1 stycznia

Ostatnio na profilu byli

646 wyświetleń profilu
  1. Dla biur rachunkowych przeznaczony jest produkt Gratyfikat PRO. Nie ma możliwości zarejestrowania licencji Gratyfikanta "niePRO" dla firmy która jest oznaczona jako biuro rachunkowe.
  2. Udało nam się namierzyć i usunąć błąd powodujący konieczność ponownego podłączania Konta InsERT. Po podłączeniu do konta w podmiocie klienta nie powinno już ponownie się odłączać.
  3. Udało nam się namierzyć i usunąć błąd powodujący konieczność ponownego podłączania Konta InsERT. Po podłączeniu do konta w podmiocie klienta nie powinno już ponownie się odłączać.
  4. Dziękujemy za zgłoszenie, analizujemy co może być przyczyną takiego zachowania programu.
  5. Czy chodzi o Dziennik błędów? Jeśli tak to: ctrl+spacla BL, albo w poziomu serwisu Wiadomości InsMail w menu Operacje
  6. Proszę przesłać mi na priv adres e-mail na który podłączane jest Konto InsERT w nexo
  7. Czy zmieniane było hasło do tego Konta InsERT? Czy dzieje się tak dla jednego podmiotu klienta czy dla wszystkich? Czy po poprawnym podłączeniu pobrany został plik licencji z przedłużonym abonamentem? Sytuacja którą Pani opisuje nie powinna mieć miejsca dlatego proszę o uszczegółowienie abyśmy mogli znaleźć przyczynę.
  8. Proszę sprawdzić czy nie ma powielonej lub nadmiarowej tabeli kursów walut, jeśli jest, proszę ją usunąć i ponownie je pobrać.
  9. Dziękuję za docenienie naszych przypomnień w związku z tym dodamy powiązanie pomiędzy uprawieniem "Zarządzanie licencjami dla mojej firmy" a pojawianiem się powiadomień związanych z licencjami i kończącymi się abonamentami. Gdy przyjdzie czas na kolejny zakup abonamentu i nexo będzie wtedy w aktualnej wersji, to użytkownik, który nie ma tego uprawnienia nie będzie widział ww powiadomień.
  10. Dystrybucja InsMail niektórych dużych wersji jest i będzie rozkładana w czasie ale wtedy informujemy o tym w wiadomości na forum. Proszę zajrzeć na koniec poniższej wiadomości.
  11. Może działają tam jakieś rozwiązania własne korzystające z licencji albo z jakiegoś powodu pozostaje proces nexo? Nie znamy przyczyny takiego zachowania stąd moja powyższa prośba.
  12. Proszę upewnić się, że w pamięci końcówki nie wiszą żadne procesy nexo. Ponadto, zamiast restartować SQL Server, proponowałbym sprawdzić, czy pomoże restart samej końcówki blokującej licencję.
  13. Nie ma w nexo opcji wyloguj, jest "Zmień użytkownika", działa ona tak, że dopóki nie zaloguje się nowy użytkownik to poprzedni pozostaje "zalogowany". Jedynym wyjściem jest to co proponuje p. Adam - wyłączenie programu. "Chwilę" po wyłączeniu nexo wygasa sesja do SQLserwera i licencja się "zwalnia"
  14. InsMail najczęściej jest wysyłany około godzinę po publikacji nowej wersji na stronach www i ftp. nexo sprawdza serwer InsMail przy każdym uruchomieniu i co pół godziny w trakcie pracy. Nie ma "czasowego" rozłożenia "rozgłoszenia informacji o nowej wersji". Z poziomu nexo nie ma takiej możliwości ewentualnie tak jak pisałem w powyżej - ponowne uruchomienie. InsMail o nowej wersji jest "wyzwalaczem" powiadomienia o nowej wersji (dawniej to był widżet).
  15. Czy pomaga "ręczne" wkopiowanie tych plików we właściwe miejsce?
×