Skocz do zawartości

Bożena Rauk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Bożena Rauk's Achievements

0

Reputacja

  1. Panie Danielu nie doradził. Być może to dlatego, że po prostu kupiliśmy licencję i nie za bardzo wdrażaliśmy kogokolwiek po co oraz co i jak zamierzamy przenosić. Tutaj nie mamy do nikogo pretensji. Pana rozwiązanie (sama tak troszkę podejrzewałam, że tak można to zrobić :)) byłoby idealne gdybyśmy mogli zmienić licencję na nowy NIP, usunąć dokumenty, odtworzyć stany magazynowe itd. - jednym słowem - zakończyć wszelkie działania związane z zamykaną działalnością z dnia na dzień. Tego nie mogliśmy i nie możemy w tym wypadku zrobić. W tej chwili obie firmy jednocześnie działają i działać będą do końca roku. Nowa firma wprowadza bieżące dostawy i realizuje już nowe zobowiązania; stara "czyści magazyny" i domyka bieżące zobowiązania. Takie wygaszanie będzie trwało do końca roku więc dwie odrębne licencje są nam potrzebne. Przynajmniej taki na to mieliśmy pomysł. Problem tylko jest z klientami którzy mają po kilkanaście różnych adresów doręczeń (te muszą być zawsze umieszczone na wydruku więc wprowadzać je musimy). Często też klienci już nawet ich nie wpisują w arkusze zamówień więc opieramy się na danych w Nexo. Oczywiście te dane będziemy dodawać teraz na bieżąco skoro się nie da (łatwo) ich przenieść. Dodawać je będziemy wprowadzając zamówienia lub przepisując dane z drugiej licencji... ale to trochę dodatkowej pracy której miałam nadzieję unikniemy. Dziękuję w każdym razie Panom za informacje. Pozdrawiam serdecznie.
  2. Jasne. Dziękuję za informacje. Będziemy zatem dopisywać od nowa przy bieżących zamówieniach. Po prostu bieżącą działalność będziemy kontynuować na nowej zakupionej już licencji przypisanej do innego podmiotu. Ci sami klienci, ten sam asortyment i zobowiązania ale to już inna firma.
  3. Witam serdecznie, Uprzejmie proszę o informację czy jest sposób aby przenosząc kartotekę klientów dokonać eksportu i importu wszystkich danych klienta (adresy dodatkowe, telefony, przedstawiciele poszczególnych placówek). W zasadzie obsługujemy duże grupy zakupowe oraz placówki szkoleniowe. Podmioty te mają zawsze po kilka, kilkanaście oddziałów do których wysyłaliśmy wskazany asortyment. Pomijam już klientów którzy po prostu zamawiali pod inny adres doręczenia. Prowadzać kartę klienta zawsze te pola dodatkowe uzupełnialiśmy jako dodatkowe adresy do wysyłki. Importowaliśmy kartotekę "klienci" (plik .epp) ale tych pół uzupełnionych po imporcie nie ma. Tylko adres główny i sporadycznie telefon oraz adres mailowy. //Parametry komunikacji uwzględniają dane wrażliwe, obie wersje Subiekta Nexo są te same (InsERT nexo 41.2.1 (5785)). // Najbardziej zależy nam na adresach do wysyłki oraz dodatkowych telefonach, mailach. Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam serdecznie.
  4. Super. Ważne, że ta funkcjonalność nadal w planach. Strasznie się męczymy w odszukiwaniem konkretnego zamówienia z umowy przetargowej klienta na liście faktur. Pozdrawiam serdecznie.
  5. Czy w najbliższym czasie planują Państwo wspomniane wyżej wdrożenie? Nadal nam go brakuje. Nadal cierpliwie czekamy.
  6. Witam serdecznie, Czy w programie - na liście dokumentów sprzedażowych - jest możliwość ustawienia aby jedna z kolumn zawierała dane z pola "oryginał" zamówienia? Taką kolumnę można oczywiście ustawić na liście zamówień ale brakuje nam jej na liście faktur. W konfiguracji widoku nie ma pozycji "oryginał". Jest kolumna "zamówienia" ale są to oczywiście numery zamówienia programu Subiekt. Zazwyczaj wprowadzając zamówienia do programu w polu "oryginał" wpisujemy numer zamówienia klienta z umowy przetargowej lub numer zamówienia ze sklepu internetowego. Klient telefonicznie chcąc sprawdzić stan realizacji powołuje się u nas na swój numer zamówienia wewnętrzny lub ten ze sklepu internetowego (często mamy też kilka faktur jedna po drugiej dla tego samego klienta - różne działy, różne pakiety przetargowe). Na liście faktur łatwiej byłoby to wyszukać mając wyświetloną kolumnę z tymi informacjami.
  7. Panie Przemysławie nie korzystamy z rozwiązań zewnętrznych. Problem pojawiał się podczas generowania - co dwa; trzy zamówienia. Ustępował po restarcie programu (niekiedy trzeba było program po dwa lub trzy razy uruchamiać aby wystawić fakturę). Jedyna zakładka jaka była w międzyczasie otwarta to zakładka sprzedaży. W dniu wczorajszym wykonaliśmy konserwacje bazy danych. W dniu dzisiejszym obserwowaliśmy działanie programu. Na chwilę obecną problem nie występuje. Ze swojej strony chciałam ogromnie podziękować za pomoc. Na chwilę obecną problem jest rozwiązany. Pozdrawiam serdecznie.
  8. Problem pojawia się podczas przekształcania zamówień bieżących wprowadzonych w programie do faktur sprzedaży. Podgląd faktury się pojawia ale w momencie kliknięcia w "zapisz" pojawia się wskazany komunikat. Nasz informatyk zasugerował wykonać konserwację bazy danych programu. Według niego to powinno pomóc. Wersja 32 Subiekta
  9. Witam serdecznie, Od jakiegoś czasu podczas próby realizacji zamówień do faktur pojawia się komunikat: "Nie można zmienić statusu dokumentu ZK(...) . Żądanej operacji można dokonać tylko po zainicjowaniu obiektu biznesowego danymi." Problem pojawia się przynajmniej kilka razy dziennie. Pomaga dopiero kilkukrotne wznowienie pracy programu. Jaka może być przyczyna takiego komunikatu (wskazana informacja jest dla mnie niejasna). Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...