Skocz do zawartości

Łukasz Sypek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Łukasz Sypek's Achievements

0

Reputacja

  1. Nie, skorzystałem z pomocy społeczności (od tego jest forum) - i na to właśnie liczyłem. Za tę pomoc dziękuję. Sam zawsze chętnie pomagam innym, jeśli moja wiedza na to pozwala. Dlatego też dokładnie opisałem sposób rozwiązania problemu, aby inni mogli to zrobić już bez dopytywania i szukania. Szkoda, że od razu nie podał Pan tego linku, ale mój sposób również jest łatwy w realizacji i działa jak należy.
  2. Działa. Zostawiam więc informację dla potomności - może komuś się przyda rozwiązanie. Wygląda na to, że w przypadku większej ilości faktur do "przemielenia" przy generowaniu JPK_FA (a zapewne i wszystkich innych JPK) potrzeba więcej czasu. Domyślnie ustawione jest w subiekcie 30 sek., co okazuje się za małą ilością czasu. Należy ten limit zwiększyć. Robimy to poprzez dodanie jednego wpisu w rejestrze Windows. A jak, to już jest dokładnie opisane tutaj: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1367,insert-gt-przekroczenie-czasu-oczekiwania-na-odpowiedz-serwera.html Ja ustawiłem sobie 250 sek. i wszystko ładnie działa. Szkoda, że informacja o błędzie w Subiekcie jest tak lakoniczna. Wystarczyło dodać informację o przekroczeniu limitu czasu na operację - wiedziałbym od razu, czego szukać.
  3. Ok, już wiem - w rejestrze. Zaraz sprawdzę czy zadziała.
  4. Oczywiście, że nie dożywotnio. Sam prowadzę podobnego typu usługi i za wszelkie swoje błędy odpowiadam i naprawiam w cenie pierwotnego produktu. Jeśli okazuje się, że wina nie leży po mojej stronie - wtedy przedstawiam wycenę. W jaki sposób można to zrobić?
  5. Jasne, całkowicie się z tym zgadzam. Ale jeśli błąd leży po stronie programu, to wtedy taka pomoc powinna być wykonana w ramach reklamacji. Wolałbym nie wysyłać - to przecież dane osobowe. Wiele z tych faktur to faktury dla osób fizycznych. Znów musiałbym modyfikować dokumentację RODO. Miałem raczej nadzieję, że ktoś taką sytuację miał i zna rozwiązanie. Wygląda to tak, jakby nie był w stanie przemielić takiej liczby faktur na jeden raz.
  6. Serwisanta nie posiadam - wszystko robię sam. TeleKonsultant - to oczywiście abonament i koszty. Przy czym konsultant również nie zobaczy danych z moich faktur.
  7. Witam. Mam problem z poprawnym wygenerowaniem pliku JPK_FA w Subiekt GT (ver. 1.6001 i wcześniejsza). Po podaniu żądanego zakresu czasu (1 miesiąc) podczas generowania wyskakuje błąd. Nie podawane są żadne informacje, nie pojawia się okno pozwalające zapisać błędnie wygenerowany plik. Przy zmniejszeniu zakresu czasu (np. do 10 dni) czasem się uda, czasem nie. Przy generowaniu każdego dnia osobno - błędów brak. Dlaczego? Ilości faktur nie są powalające, ale może to jest problemem? Dziennie wystawiamy do 100 faktur.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...